Toch vreemd dat je in een MOJO boekje leest dat ze komen dan...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:00 schreef avw1982 het volgende:
Ga het forum op offsping.com lezen en huiver.![]()
Ja dat is ook erg raar. Hopelijk komen ze nog maar dan had het toch allang bekend moeten zijn volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef Tackleberry het volgende:
Hier verder ouwehoeren over het concert wat wel/niet/wel/niet zal plaatsvinden... Over http://forum.fok.nl/topic/http://forum.fok.nl/topic/739388 en alles wat je verder kwijt wil over The Offspring...
[..]
Toch vreemd dat je in een MOJO boekje leest dat ze komen dan...
Tackleberry, kan je de link naar dit topic in je laatste post van het vorige topic zetten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef Tackleberry het volgende:
Hier verder ouwehoeren over het concert wat wel/niet/wel/niet zal plaatsvinden... Over The Offspring Tournament [ronde 1] en alles wat je verder kwijt wil over The Offspring...
[..]
Toch vreemd dat je in een MOJO boekje leest dat ze komen dan...
Is een compleet overzicht van alle voorgaande topics ook goed?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef crossover het volgende:
Tackleberry, kan je de link naar dit topic in je laatste post van het vorige topic zetten?
De hoeveel topics hangt altijd van een aantal factoren af denk ik...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:43 schreef Nitro_YE het volgende:
The Offspring is volgens mij zo'n beetje de populairste band qua topics of niet?
Nee dat is inderdaad erg weinig...quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:28 schreef JeroenV het volgende:
Terwijl er niet zo veel gebeurt de laatste tijd, behalve wat concertgeruchten, een dvd en een best of cd.
Die zal er vast over een (hele) tijd komen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:18 schreef iDex het volgende:
er zou toch ook een hele nieuwe cd komen? met allemaal nieuwe nummers¿
quote:Hello Offspring Fans,
The band are heading to Europe in just a couple of weeks. Below is the full
itinerary, no more dates will be scheduled on this tour. All shows are already
on sale except for Oviedo, Spain which goes on sale this Saturday, August 20.
Make sure to visit offspring.com for further information on the shows and links
to tickets.
09/02/05 Milan, Italy - Rock in Idro
09/04/05 Istanbul, Turkey - Rock n’Coke
09/06/05 Cologne, Germany - Palladium
09/07/05 Stuttgart, Germany - Congresszentrum
09/08/05 Winterthur, Switzerland - Eulachhalle
09/10/05 Paris, France - Fete De L’Humanite
09/12/05 Glasgow, Scotland - SECC - Hall 3
09/13/05 Manchester, England - Manchester Apollo
09/16/05 London, England - Brixton Academy
09/17/05 London, England - Brixton Academy
09/19/05 Helsinki, Finland - Tavastia**
09/21/05 Oviedo, Spain - Complejo Deportivo Municipal de San Lazaro
**The band are set to perform September 19 at Tavastia in Helsinki, Finland.
While tickets to this small club show can only be acquired via contests on the
sponsor’s site (http://www.koff.net/campaigns/kesa2005b/), The Offspring have
set aside a small number of tickets just for their fans.
Please follow this link to enter the ticket drawing (you may need to cut and
paste it into your browser):
http://www.offspring.com/(...)est?contestID=423310
Offspring.com
Voor mij is het nóg dichterbij.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:28 schreef .Pas het volgende:
Ja helaas...
Gelukkig is Keulen dichterbij dan Amsterdam dus gaan we daar maar heen
Twee uur rijden voor mij, is op zich te doen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:28 schreef .Pas het volgende:
Ja helaas...
Gelukkig is Keulen dichterbij dan Amsterdam dus gaan we daar maar heen
das zou echt super vet zijn, laat het maar wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef .Pas het volgende:
Nitro_YE > Heel misschien als mijn vriendin niet mee kan, kun je wel met ons mee. We gaan met de auto en daarna blijven pitten is geen probleem.
Ik laat je wel iets weten op msn.
Het hangt een beetje van haar rooster af. Dat heeft ze nog niet. Niet al te enthausiast worden hé.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
das zou echt super vet zijn, laat het maar weten
hangt van de organisator af... Kijk effe op de site van palladium; ik kon ze voor de guano apes met credit card bestellen...werden via UPS bezorgd...kost wel wat meer, maar altijd nog beter dan wanneer je van amsterdam naar keulen moet rijden om kaarten te halenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ook mn rooster nog niet, hopelijk staat het deze week op het infonet van mijn school.
Weet iemand of het uitverkocht raakt?
Hoe halen jullie die kaartjes trouwens? Ik denk dat ik even de grens hier over ga, maar kan het ook makkelijker?
Ik woon aan de grens, dat is geen probleem, maar kun je het daar ook gewoon bij het postkantoor halen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
hangt van de organisator af... Kijk effe op de site van palladium; ik kon ze voor de guano apes met credit card bestellen...werden via UPS bezorgd...kost wel wat meer, maar altijd nog beter dan wanneer je van amsterdam naar keulen moet rijden om kaarten te halen
afhankelijk vna de organisator. Hier is bijna alles mojo en die regelt het via ticketservice...in het buitenland zijn er meer organisatoren, en ze regelen het allemaal anders. Kijk effe op de site en je weet hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens, dat is geen probleem, maar kun je het daar ook gewoon bij het postkantoor halen?
Ik ga het via mijn creditcard doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik woon aan de grens, dat is geen probleem, maar kun je het daar ook gewoon bij het postkantoor halen?
Helaas voor jou lukt het haar gewoon om mee te gaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
das zou echt super vet zijn, laat het maar weten
Is toch niet raar dat ze zich op een festival beperken tot de 'standaard nummers'?quote:Op zondag 4 september 2005 15:51 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
playlist van milaan was nie super boeiend helaas..
[knip playlist]
smash is wel leuk, maar voor de rest standaard nummers...beetje jammer
(was trouwens festival..vandaar de wat kortere playlist)
Enige wat ik heb is:quote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef iDex het volgende:
iemand die nog wat aan te bieden heeft?
voor hoeveel verkoop je the meaning of life?quote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Enige wat ik heb is:
- The meaning of life // met verder: I got a right / Smash it up (live)
- Gotta get away // met verder: Smash (live)
- Original prankster // met verder: Come out swinging / Gone away (live) / Staring at the sun (live)
verkochtquote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef iDex het volgende:
voor hoeveel verkoop je the meaning of life?
is dat de maxi van Gotta Get Away, zo ja, gaat ie weg?quote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Enige wat ik heb is:
- The meaning of life // met verder: I got a right / Smash it up (live)
- Gotta get away // met verder: Smash (live)
- Original prankster // met verder: Come out swinging / Gone away (live) / Staring at the sun (live)
Festivalplaylist dus is maar iets van een uurtje spelen...quote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
is dat de maxi van Gotta Get Away, zo ja, gaat ie weg?![]()
trouwens matige playlist, nou ja wel goed natuurlijk, maar kort en weinig verassingen. Maar oke het blijft een festival he
Zou een erg karige maxi-single zijn of niet...? Nee dus, is (helaas) een gewone 'kartonnen' single...quote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef Nitro_YE het volgende:
is dat de maxi van Gotta Get Away, zo ja, gaat ie weg?![]()
Ik weet wel dat hij toen verkocht is, en de opbrengst was naar een goed doel gegaan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef avw1982 het volgende:
Weet iemand waar dat shirt te koop is welk Dexter vaak aan had die met de paus er op.
Deze dus:
[afbeelding]
ik heb die versie met maar 2 nummers in een maxi singlequote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zou een erg karige maxi-single zijn of niet...? Nee dus, is (helaas) een gewone 'kartonnen' single...
Ik heb deze versie zo te zien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef iDex het volgende:
ik heb die versie met maar 2 nummers in een maxi single
ik heb daar 3 versies van 2 maxi en 1 promo in een normaal cd hoesje
die heb ik ook dat is de maxi singlequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik heb deze versie zo te zien.
YEAH!!!quote:
`quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef .Pas het volgende:
Ik kan pas om 6 uur na mijn werk vertrekken
Gelukkig is het maar 1,5u rijden vanuit hier!
quote:
ah damn waarom post ik zo verdomd vaak met mijn broertjes account..quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:44 schreef onderjas het volgende:
hoe zit het met de wedstrijd?
Hmm vond het wel meevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]genau
maar palladium is gekkehuis.... publiek is altijd heel uitbundig daar....en ook goed geluidparkeren kan vlakbij. Nadeel is alleen die ellendige rij om naar binnen te komen. Zorg dat je op tijd bent...bij Guano Apes stonden de eerste er om 6 uur al
nogmaals bedanktquote:
Ik heb hem een keer live mogen zien en horen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:33 schreef Shedfire het volgende:
Komakie: wat Pay the man live? Dat is wel erg stoer.
Ik dacht dat dat echt een nummer was dat ze nooit live spelen.
Wel jammer dat ze het deze keer niet speelden.
Mag ik even gruwelijk jaloers zijn...?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Komakie het volgende:
Ik heb hem een keer live mogen zien en horen.
Bij de Conspiracy of One tour hebben ze dat nummer gespeeld in de "encore"
Echt vet
klinkt coolquote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Komakie het volgende:
*KNIP*
Niets aan toe te voegen. Ik had ook op wat meer verrassingen in de set list gehoopt. Maja, wat wil je met een Greatest Hits tour...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Komakie het volgende:
knip
dat magquote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Mag ik even gruwelijk jaloers zijn...?
en hoeveel heb je er eigenlijk in totaal voor betaald?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Komakie het volgende:
Ik heb vandaag de gouden plaat opgehaald
Is er 1 voor een medewerkster van de platenmaatschappij geweest. Voor haar inzet op dat project zeg maar.
Zal er nog wel eens foto's van maken
foutje met het hotlinken naar picserverquote:
ik zie ze gewoon hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
foutje met het hotlinken naar picserver
Ohw ik zag ze daarstraks de eerste paar keer niet omdat ik de verkeerde link pakte. Dus dacht dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 2 november 2005 20:41 schreef iDex het volgende:
[..]
ik zie ze gewoon hoor
maar er linkjes van ze zijn wel groot de foto's
ga je hem ophangen die plaat?
Thnx, ben er ook wel trots opquote:
quote:Become An Offspring.com Fan Of the Day
(11/11/05) We‘ve seen a lot of interest from fans looking to contribute directly to our Fan Of The Day gallery. In the past, we‘ve focused on photos that the band and crew have captured while on tour, etc. But since the band are on a break from touring for a little while, we decide to allow you to submit your own photos for posting.
To submit your photo, include a full size JPG image (no more than 450 pixels wide) and a thumbnail image (exactly 75×56 pixels) as email attachments sent to info@offspring.com. Also include a few sentences about yourself and/or the photo (sorry, English language only please). Posting of photos is done at the discretion of Offspring.com, not all submissions can be posted.
Ze moeten wat als er geen nieuws is...quote:Op zondag 25 december 2005 20:04 schreef Nitro_YE het volgende:
wat een ingrijpende veranderingen weer op www.offspring.com he
Ik neem aan dat ze daar geen drempels hebben...quote:
Jezus man. Downloaden, nu !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef mikezwet het volgende:
Ik ken dat nummer "No hero" niet, wel van the foo fighters maar niet van the offspring, of mis ik iets.
Ron terug zou wel cool zijn al vond ik Atom beter, maar Ron hoort er gewoon bij
Geen nieuws, maar steeds meer sites melden het, lijkt me best een grote kans nu dat Ron serieus terugkomt.quote:The Offspring To Reunite with Classic Line-Up?
Posted on Sat January 28th by Carsten
The Offspring's current drummer Adam "Atom" Willard has recently left the band to pursue with his career with Angels and Airwaves, a side project band formed by blink-182 frontman Tom DeLonge. The band has not found a new drummer, but there might be a rumour that the band could rehire original drummer Ron Welty, who left in early 2003 before the recording and release of their last album "Splinter". But personally, The Offspring has not yet confirmed this.
Keep an eye out for a new Offspring album that is supposed to be out sometime in 2006 (punkmusic.com).
bron www.offspring.comquote:Huntington Beach (Dexter)
02/01/06
So what‘s all this we‘re hearing from you guys about us not writing to the website enough?! Yeah, we know. We check up on you guys and see what you‘re writing on our BBS.
The reason we haven‘t been writing in is because we‘re too busy with our drug binges, therapy sessions and sushi lunches to contribute. What kind of band guys would we be if we hung out on our website all the time? I don‘t think you would respect us.
Ok just kidding. We‘ve been enjoying a little time off after touring for most of late last year. We‘re gonna try to check in a little more now though, so hang in there.
Today we decided to get together and do some recording. We‘ve got our own little studio here in Huntington, and we felt like doing a song. It‘s been really cool today hanging out with Greg K, Noodles and Atom and just laying down some tracks. I‘m not sure whether what we‘re doing today will end up on a record or what, but we‘re just doing it cause it‘s fun.
Other than that, we‘re just writing songs for our next record and having a good time being at home for awhile.
Thanks for checking in and we‘ll keep you posted.
Dexter.
Owja dat is waarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:43 schreef Ixnay het volgende:
No Hero is een goed nummer van Ignition, nummer 9 dacht ik, en dat van Foo Fighters heet My Hero btw.
In dat stukje staat zelf dat het maar een "side project" is dus het nieuwsbericht is ook niet helemaal duidelijk. Volgens mij hebben een heleboel sites gewoon een conclusie getrokken en elkaars nieuwtje overgenomen. Dat gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:20 schreef Ixnay het volgende:
http://www.punkbands.com/index.php?id=16843
[..]
Geen nieuws, maar steeds meer sites melden het, lijkt me best een grote kans nu dat Ron serieus terugkomt.
Wel vreemd als hij terug zou komen. Ron gaf niks meer om de muziek die ze maakten en vertrok daarom bij The Offspring. Misschien omdat het niks is geworden met die band Steady Ground die hij destijds is begonnen, wil hij nu terugkomen. Ik vind het iig niet erg als hij de drummer wordt op het nieuwe album.
Volgens mij gaat Atom sowieso weg, Angels And Airwavesquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
In dat stukje staat zelf dat het maar een "side project" is dus het nieuwsbericht is ook niet helemaal duidelijk. Volgens mij hebben een heleboel sites gewoon een conclusie getrokken en elkaars nieuwtje overgenomen. Dat gebeurt wel vaker.
Ik hoop dat Atom blijft. Het is een goeie drummer en ik vind het ook wel kewl
Wat vindt iedereen daar zo mooi aan, A&A?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Atom sowieso weg, Angels And Airwaves![]()
Jah ik denk dat ze dat een verschil in muziek smaak noemen?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef =HellFire= het volgende:
Tom had een epiphany en die epiphany was Angels&Airwaves en het is ZO KUT..... als dat alles is, dan wil ik zijn mislukte hersenspinsels al helemaal niet weten.
Thnxquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:32 schreef =HellFire= het volgende:
Ja inderdaad, saai en overbodig is goed omschreven.
uh watte?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef Nitro_YE het volgende:
Greg K At The 91X Punk Rock Pro-Am dan maar?
Elke drummer is tog een Travis Barker wannabeequote:Op zondag 23 april 2006 10:51 schreef NRK het volgende:
Angels & Airwaves? Bah!Blink 182 rond hun Enema of the state CD was fantastisch, maar die nieuwe bagger van Tom Delonge is echt rommel. Bagger dat Atom eraan mee werkt, hij drumt nu net als n travis barker wannabe.
Hoewel ik Travis echt een goeie drummer vindt, kan ik nog wel meer opnoemen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Elke drummer is tog een Travis Barker wannabee![]()
Jah het zijn goede drummers, maar ik vind travis tog wel de beste ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoewel ik Travis echt een goeie drummer vindt, kan ik nog wel meer opnoemen.
Drummer van Therapy? Atom Wilard, etc
Op de boards van The Offspring zei een user, die schijnbaar in de studo was geweest bij Dexter, dat het nieuwe album zo rond eind juli-augustus uit moet gaan komen en dat het weer wat meer richting de Smash Ixnay kant gaat.quote:Op zondag 23 april 2006 09:52 schreef Ixnay het volgende:
Ze zijn nu met nieuwe muziek bezig zoals Dexter schrijft op die site, maar verwacht er niet te veel van.
We zien het welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de boards van The Offspring zei een user, die schijnbaar in de studo was geweest bij Dexter, dat het nieuwe album zo rond eind juli-augustus uit moet gaan komen en dat het weer wat meer richting de Smash Ixnay kant gaat.
En ik las ook dat het A&A "maar" een project is en dat Atom daarvoor dus niet The Offspring zal verlaten.
Het valt misschien wel onder de geruchten dus geloof er van wat je wilt geloven
Zeiden ze dat ook niet over Splinter? Van mij hoeft het helemaal daar op te lijken, maar die poppy achtige singles mogen ze van mij wel weglaten. Ik ben wel benieuwd, heb al een tijdje niks meer van ze gehoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de boards van The Offspring zei een user, die schijnbaar in de studo was geweest bij Dexter, dat het nieuwe album zo rond eind juli-augustus uit moet gaan komen en dat het weer wat meer richting de Smash Ixnay kant gaat.
De poppy singles zijn ook niet mijn favorieten, maar ik vind ze ook niet heel storend eigenlijk. Ze passen alleen niet altijd even goed bij de rest van het album.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook niet over Splinter? Van mij hoeft het helemaal daar op te lijken, maar die poppy achtige singles mogen ze van mij wel weglaten. Ik ben wel benieuwd, heb al een tijdje niks meer van ze gehoord.
Ja, ik vind het ook niet echt storend, op Americana zelfs wel leuk, maar daarna ging het wat te ver vond ik. O.a die geluidjes die je noemt idd, dacht ik echt waar zijn ze mee bezig, vond het ook niet echt in het nummer passen, beetje jammer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
De poppy singles zijn ook niet mijn favorieten, maar ik vind ze ook niet heel storend eigenlijk. Ze passen alleen niet altijd even goed bij de rest van het album.
Aan de andere kant is het wel een aardige afwisseling op zo'n album. Ze hoeven van mij niet altijd voluit te gaan. Zoals bijvoorbeeld Pennywise dat wel doet. Rustigere nummers (laatste album Spare me the Details, worst hangover ever en Hit That) mogen van mij ook wel tussendoor. Hoewel het op het laatste album er wel erg veel waren. Hit That hadden ze van mij dan wel weg mogen laten met die rare geluidjes ertussen...
Die lampjes zitten er de laatste paar jaar altijd al op??? Ook na die tour nogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef mikezwet het volgende:
Ik ben op zoek naar... een foto of details van de lampjes in de bass gitaar van Greg K tijdens de CO1 tour (Bij de opening met Bad Habit)
Americanaquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hai,
Weet iemand op welk album het nummer 'The Kids aren't alright' staat?![]()
haha de vaste gangers op dit forum weten dat zeker weten uit hun hoofd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hai,
Weet iemand op welk album het nummer 'The Kids aren't alright' staat?![]()
Gezocht en niet gevonden.... heb er wel een van TKAAquote:
Nieuwe producer dus.quote:The Offspring is about halfway through their writing its next album.
In a post on the band’s official website, front man Dexter Holland revealed that he, guitarist Noodles and bassist Greg Kriesel have started work on the band’s next album while drummer Atom Willard is on tour with Angels and Airwaves. No track titles were revealed.
Holland also said the act’s started screening producers to work with on the act’s next effort.
For more information on The Offspring, including featured interviews and reviews,
Vraag is natuurlijk of hij dat wil...quote:Op maandag 3 juli 2006 18:44 schreef Ixnay het volgende:
Met Brendan O Brien hebben ze geen echte goeie cd kunnen maken.
Denken jullie dat ze nog eens een echte goeie cd kunnen maken? En dan hoeft het niet echt pure punk te zijn. Zoiets als Americana zou ik al tevreden mee zijn.
Ze hadden btw een contract voor 4 albums zijn Columbia, die hebben ze nu gemaakt. Dexter kan nu die nieuwe cd uitbrengen bij Nitro.
Zelfs Co1 vind ik vetquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:29 schreef Useless_User het volgende:
Co1 is in mijn ogen het enige slechte album wat ze hebben gemaakt. Ik hoop dat de nieuwe wat steviger gaat worden. Ik kan niet meer wachten![]()
Ohja CO1 is ook wel goed maar in mijn ogen niet zo goed als de rest. Alles van hun is goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zelfs Co1 vind ik vet
Alleen Self Titled vind ik niet zo. Kweenie ik hou gewoon niet zo van dat album.
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik Co1 momenteel niet veel luister...
hmmm de stijl hou ik niet zo van (van ST)quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:16 schreef Useless_User het volgende:
[..]
Ohja CO1 is ook wel goed maar in mijn ogen niet zo goed als de rest. Alles van hun is goed.
Self Titled is wat anders als de meeste mensen kennen maar zeker niet minder.
Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:20 schreef Nitro_YE het volgende:
een nieuwe producer das wel tof! Hopelijk gaan ze nu bij Nitro een record uitbrengen dan zal het sowieso al een stuk minder commercieeler worden
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:41 schreef mikezwet het volgende:
Al gelachten vandaag?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4251656587149769644&q=the+offspring
![]()
Die heb ik een keer gewonnen bij 3FMquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:59 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb alleen bewust Greatest Hits niet.
gayquote:Op zondag 30 juli 2006 14:41 schreef mikezwet het volgende:
Al gelachen vandaag?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4251656587149769644&q=the+offspring
![]()
VET!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef Ixnay het volgende:
Optreden uit '93:
http://theoffspring.us/fi(...)%20House,%20Toronto/
Superstoer! Stem klinkt ook goed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef Ixnay het volgende:
Optreden uit '93:
http://theoffspring.us/fi(...)%20House,%20Toronto/
Had iedereen ondertussen vast al gelezen, maar toch maar even gepost.quote:(11/16/06) The Offspring have begun work with producer Bob Rock on their next album. Armed with a fistful of demos, the band have entered a Hollywood, CA studio to begin recording their first album of new material since 2003‘s Splinter. Look for it to be released in 2007 with a world tour to follow.
Dat valt toch wel mee? zijn zat bands die er nog langer over doen...quote:Op maandag 20 november 2006 01:43 schreef Nitro_YE het volgende:
Wat zit er toch weer veel jaar tussen eigenlijk, nou ja laten we hopen dat het gezorgd heeft voor genoeg inspiratie.
quote:We‘ve started recording for the new record. It feels great to be back in the studio, doing some new tunes. This time around we‘re working with Bob Rock, who‘s an awesome producer, and the vibe is great in the studio. We started writing songs this past summer and we demo‘d about 13 songs. We may not use all of those for the record, but we‘re recording a good bit of all that stuff.
So the next question, I‘m sure, is, when will it be out? And what does it sound like? Well, it‘ll be out when it‘s done and it sounds like the Offspring!
Look for it to come out sometime in the spring probably.
We‘ll keep you posted how things are going…
wtfquote:Dexter Launches Gringo Bandito Hot Sauce
(12/04/06) Dexter Holland has just launched his own brand of hot sauce named Gringo Bandito . When asked about his new concoction, Dexter had this to say: "Hot sauce is cool." Visit gringobandito.com for more info, recipes, photos and to get your very own bottle.
dat wordt old-skool punkrockquote:Recording - Week 3 (Dexter)
12/05/06
Working on guitar tracks this week. Really happy with the way guitars are sounding. So far the songs we‘ve done have all been straight up guitar songs, no keyboards or samples or anything. We didn‘t really set out to do it that way, it‘s just sort of turning out that way. We‘ve got eight tracks that we‘re working on right now. Most likely all of them will be on the record. We‘ll be writing more over the holidays and record those ideas early next year.
Dexter
Ook echt iets voor Dexter hoorquote:
Ach het zijn vlagen, soms word je er kotsmisselijk van maar af en toe hoor je wel weer hoe goed het is en komt er weer jeugdsentiment bovenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef oor het volgende:
Ik ben hellemaal offspring af, vind er echt geen reet meer aan (ik ben iDex), ik heb echt bijna alles, (de singles paar apparte dingen) alle cd's alle officiele dvd's en een paar cd bootlegs. ) echt ik weet niet wat ik er mee ga doen, maar ik vind er geen ruk meer aan
nee idd, die gast is lamequote:Op zondag 14 januari 2007 03:12 schreef Ixnay het volgende:
In die Bob Rock heb ik eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen. Die heeft nog nooit een punk cd gemaakt.
jaquote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef Ixnay het volgende:
Heb je de eerste cd "The Offspring" nog, met 11 nummers?
nou ik wil er eigenlijk niet al te veel werk van maken. ik wil eigenlijk in 1 keer van het hele zwikkie af zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Ja, die wil ik wel hebben.
Maar aangezien je alleen het hele pakket verkoopt doe je die natuurlijk niet weg.
het heeft wat wat moeite gekost. maargoed ikzelf doe er niets meer mee. de greatest hits dvd en de cd hou ik wel zelf, ik heb zelf ook nog 2 plectrums liggen, bespeeld door the offspring, maargoed iets overhouden van je verzameling is niet verkeerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb alle albums, alleen mijn Self-Titled is beschadigd, waardoor hij bij 2 nrs blijft hangen. Boekje enzo is nog in perfecte staat, alleen de cd niet. Dus die cd zocht ik nog.
Wat een verzameling btw. Echt zonde dat je dat wegdoet. Het zal je zeker veel moeite gekost hebben om al die singletjes te verzamelen, of niet?
is echt heel breed mijn muzieksmaak. alleen hoort the offspring er niet zo uitbundig meer bij. de greatest hits hou ik lekker wel. en americana verkoop ik ook niet. de offpring cd met dat nummertje extra verkoop ik ook los. bieden kan via de email. emailadres kan je op marktplaats reageren. vermeld dan even duidelijk dat het om de the offspring cd gaat. vermeld ook meteen wat je er voor wilt betalen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ben ik toch benieuwd wat oor's muzieksmaak nu is.
Ja. Het klinkt als The Offspring en hij komt uit wanneer hij af is.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef crossover het volgende:
Komt er nog een nieuw album uit?
Cool!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Het klinkt als The Offspring en hij komt uit wanneer hij af is.
Dat is alles dat Dexter erover kon vertellen.
Wat krijg ik nu van je?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Ixnay het volgende:
Had je geen mail ontvangen?
Ik had 7,50 geboden.
Jawelquote:Op maandag 26 februari 2007 02:05 schreef Nitro_YE het volgende:
hee Fiama, dat is toch niet DE Rodrigo he?
Niks.quote:
Volgens mij ken je maar 1 album is het niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:29 schreef Shrien het volgende:
Toch weer heerlijke muziek..
Laatst weer Crazy Taxi aan het spelen, krijg je weer van die knallers van The Offspring als achtergrondmuziek. Werkelijk schitterend !
Ook weer even Conspiracy of One gedownload, nooit echt goed naar geluisterd..
Come out Swinging en Denial, Revisited zijn mn favorietjes van het album. Prachtigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |