Tracklist van Splinter
1. Neocon
2. The Noose
3. Long Way Home
4. Hit That
5. Race Against Myself
6. (Can't Get My) Head Around You
7. The Worst Hangover Ever
8. Never Gonna Find Me
9. Lightning Rod
10. Spare Me The Details
11. Da Hui
12. When You're in Prison
The Offspring - Hit That :: ooit komt die uit
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
GOAN!
Edit, ff oude pagina links bij gezet )
[Dit bericht is gewijzigd door iDex op 25-11-2003 13:33]
quote:van mij mag dat
Op maandag 24 november 2003 22:54 schreef mikezwet het volgende:
ahhh mag ik dan weer de 1e zijn die reageert
never gonna find me loopt ook cool over naar lightning rod trouwens, beide 1 van de betere nummers op de CD.
quote:Dan DOWNLOAD je hem lekker toch. Kost het je geen fuck. Niet zeuren. Geez. Tis punkrock, of iig, dat proberen ze. DAT IS ALTIJD KORT. Of iig, korter dan een gemiddelde MarsVolta sessie of whateverr.
Op maandag 24 november 2003 22:12 schreef Brram het volgende:
[..]In een tijd waar een normale nieuwe CD minimaal 15 euro kost, vind ik dat niet meer dan terecht. Fucking 10 nummers! (Neocon en When You're In Prison vind ik namelijk niet echt nummers)
Ik ken nu, na 3 uur luisteren, al praktisch alle nummers. Nog 2 keer en ik zing de hele CD foutloos mee. Dat vind ik dus gewoon duidelijk te kort om zoveel geld voor neer te leggen...
Tuurlijk, ik denk ook wel eens, damn die nieuwe cd van die vette band is kort... maar als het geniale nummers zijn, ben ik tevreden. Volgens mij ben jij gewoon niet tevreden. Ja, dan is zelfs anderhalf uur niet goed genoeg.
En haal die cd dan ook niet bij de Music Store of FRS waar hij 21,99 is.
Capiche?
quote:jij hebt hem dus al?
Op maandag 24 november 2003 23:07 schreef LG_Konjo het volgende:
waar zijn de linkjes naar de vorige delen?never gonna find me loopt ook cool over naar lightning rod trouwens, beide 1 van de betere nummers op de CD.
quote:Moet je ze wel in de goeie volgorde in winamp zetten.
Op maandag 24 november 2003 23:12 schreef NRK het volgende:
Nee. Maar als je de mp3's hebt, dan hoor je dat toch, dta dat overloopt
quote:misschien zet ie winamp wel altijd op de shuffle
Op maandag 24 november 2003 23:17 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Moet je ze wel in de goeie volgorde in winamp zetten.
quote:Das niet zo slim.
Op maandag 24 november 2003 23:19 schreef LG_Konjo het volgende:[..]
misschien zet ie winamp wel altijd op de shuffle
Muzikanten zetten altijd met een reden nummers in een bepaalde volgorde. Lijkt mij dan.
Daarom download ik ook nooit zomaar lukraak een nummer van een bepaalde cd van een band maar liever vergelijk ik de cds.
quote:Kun je denk ik wel vergeten.
Op maandag 24 november 2003 23:16 schreef LG_Konjo het volgende:
ben toch heel benieuwd of er toch niet stiekum een bonus track na when you're in prison is. zo'n cd kunnen ze zo toch niet afsluiten.
Het is hopen maar het is gewoon niet zo.
Offspring heeft gewoon deze keer een heel erg kort (maar wel geniaal zoals we gewend zijn) cdtje afgeleverd.
Misschien dat er een bonustrack bij komt oid. En natuurlijk het nodige bonusmateriaal in computerstuff maar er kotm echt niets meer bij.
en boeien dat het kort is. een album hoeft niet lang te duren, een steengoed album van 30 minuten is een half uurtje puur genot
ow, en van when you're in prison snap ik echt niet wat dat op de cd doet
quote:MAXI single
Op dinsdag 25 november 2003 07:49 schreef mikezwet het volgende:
Zoals ik al eerder zei, zoals ik hem brand heb ik er 7 nummers op staan
quote:Zie het gewoon als een soort intermission.
Op dinsdag 25 november 2003 00:24 schreef koetjeboe het volgende:
quote:Dat de nummers kort zijn snap ik ook. Maar 8 normale nummers, bij elkaar zo'n 28 minuten muziek, vind ik wel héél erg weinig. En downloaden, heb ik ook gedaan. Maar ik vind em zoals ik em nu heb gehoord de 44 MB nog niet waard. Een of twee goede nummers, en een hoop matige nummers. Niet geniaal, niet boeiend, gewoon ronduit kut. Precies zoals iemand al zei in deel 8: Americana en Conspiracy of One hadden ook kutnummers, maar hadden goede nummers om de bagger te compenseren. En Splinter heeft alleen maar van die matige nummers.
Op maandag 24 november 2003 23:10 schreef =HellFire= het volgende:
Uit deel 8:
[..]Dan DOWNLOAD je hem lekker toch. Kost het je geen fuck. Niet zeuren. Geez. Tis punkrock, of iig, dat proberen ze. DAT IS ALTIJD KORT. Of iig, korter dan een gemiddelde MarsVolta sessie of whateverr.
quote:Ik ben zeker niet tevreden, en ga hier ook echt niks voor betalen... Die 1 of 2 vette nummers komen vast nog wel eens op een compilatie-CD, die ik dan wel koop
Tuurlijk, ik denk ook wel eens, damn die nieuwe cd van die vette band is kort... maar als het geniale nummers zijn, ben ik tevreden. Volgens mij ben jij gewoon niet tevreden. Ja, dan is zelfs anderhalf uur niet goed genoeg.
quote:Ik heb 21,99 niet genoemd.. Ik zei minimaal 15 euro. Als jij mij 3 adresen geeft waar ik deze CD zonder creditcard, legaal, niet van de vrachtwagen gevallen kan kopen voor minder dan 15 euro, kan je een pilsje komen halen
En haal die cd dan ook niet bij de Music Store of FRS waar hij 21,99 is.Capiche?
quote:`
Op dinsdag 25 november 2003 00:24 schreef koetjeboe het volgende:
het is kort, maar zeker niet geniaal (imo)en boeien dat het kort is. een album hoeft niet lang te duren, een steengoed album van 30 minuten is een half uurtje puur genot
Das mij ook nog niet helemaal duidelijk.
Ik denk gewoon dat het een grapje is van de heren. Op zich is de text wel grappig maar het komt me heel bekend voor. Kweenie maar ik heb het idee dat het geen orgineel Offspring nummer is zeg maar....
quote:done
Op maandag 24 november 2003 23:07 schreef LG_Konjo het volgende:
waar zijn de linkjes naar de vorige delen?never gonna find me loopt ook cool over naar lightning rod trouwens, beide 1 van de betere nummers op de CD.
quote:Tja, over de inhoud wil ik het niet hebben aangezien ik geen Offspring fan-boy ben (hoewel ik wel een tijd met dat flamedingetje rondliep als avatar, waarom weet ik ook niet...
Op dinsdag 25 november 2003 12:42 schreef Brram het volgende:[..]
Dat de nummers kort zijn snap ik ook. Maar 8 normale nummers, bij elkaar zo'n 28 minuten muziek, vind ik wel héél erg weinig. En downloaden, heb ik ook gedaan. Maar ik vind em zoals ik em nu heb gehoord de 44 MB nog niet waard. Een of twee goede nummers, en een hoop matige nummers. Niet geniaal, niet boeiend, gewoon ronduit kut. Precies zoals iemand al zei in deel 8: Americana en Conspiracy of One hadden ook kutnummers, maar hadden goede nummers om de bagger te compenseren. En Splinter heeft alleen maar van die matige nummers.
quote:Ik denk niet dat dat zo snel gebeurd. Eerder de singles ofzo... Hit that, Da Hui. Vind je vast ook bagger.
Ik ben zeker niet tevreden, en ga hier ook echt niks voor betalen... Die 1 of 2 vette nummers komen vast nog wel eens op een compilatie-CD, die ik dan wel koop
[..]
quote:Ligt er aan wanneer je hem wilt hebben? Nu of over 8 jaar?
Ik heb 21,99 niet genoemd.. Ik zei minimaal 15 euro. Als jij mij 3 adresen geeft waar ik deze CD zonder creditcard, legaal, niet van de vrachtwagen gevallen kan kopen voor minder dan 15 euro, kan je een pilsje komen halen
Ergens in Nijmegen had je zo'n zaak toch; Kroese ofzo? Daar kon je ze idd voor 15 euro krijgen. Wellicht met wat korting erbij minder. Of Boudisque in Amsterdam (hoewel ik die ook best duur vind met nieuw spul).
Ik denk dat dat pilsje er niet in zit, maar ok, 21,99 was een beetje overdreven; hoewel, er zijn wel zaken die die prijs hanteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |