Ook echt iets voor Dexter hoorquote:
Ach het zijn vlagen, soms word je er kotsmisselijk van maar af en toe hoor je wel weer hoe goed het is en komt er weer jeugdsentiment bovenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef oor het volgende:
Ik ben hellemaal offspring af, vind er echt geen reet meer aan (ik ben iDex), ik heb echt bijna alles, (de singles paar apparte dingen) alle cd's alle officiele dvd's en een paar cd bootlegs. ) echt ik weet niet wat ik er mee ga doen, maar ik vind er geen ruk meer aan
nee idd, die gast is lamequote:Op zondag 14 januari 2007 03:12 schreef Ixnay het volgende:
In die Bob Rock heb ik eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen. Die heeft nog nooit een punk cd gemaakt.
jaquote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef Ixnay het volgende:
Heb je de eerste cd "The Offspring" nog, met 11 nummers?
nou ik wil er eigenlijk niet al te veel werk van maken. ik wil eigenlijk in 1 keer van het hele zwikkie af zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Ja, die wil ik wel hebben.
Maar aangezien je alleen het hele pakket verkoopt doe je die natuurlijk niet weg.
het heeft wat wat moeite gekost. maargoed ikzelf doe er niets meer mee. de greatest hits dvd en de cd hou ik wel zelf, ik heb zelf ook nog 2 plectrums liggen, bespeeld door the offspring, maargoed iets overhouden van je verzameling is niet verkeerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:47 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb alle albums, alleen mijn Self-Titled is beschadigd, waardoor hij bij 2 nrs blijft hangen. Boekje enzo is nog in perfecte staat, alleen de cd niet. Dus die cd zocht ik nog.
Wat een verzameling btw. Echt zonde dat je dat wegdoet. Het zal je zeker veel moeite gekost hebben om al die singletjes te verzamelen, of niet?
is echt heel breed mijn muzieksmaak. alleen hoort the offspring er niet zo uitbundig meer bij. de greatest hits hou ik lekker wel. en americana verkoop ik ook niet. de offpring cd met dat nummertje extra verkoop ik ook los. bieden kan via de email. emailadres kan je op marktplaats reageren. vermeld dan even duidelijk dat het om de the offspring cd gaat. vermeld ook meteen wat je er voor wilt betalen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ben ik toch benieuwd wat oor's muzieksmaak nu is.
Ja. Het klinkt als The Offspring en hij komt uit wanneer hij af is.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef crossover het volgende:
Komt er nog een nieuw album uit?
Cool!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Het klinkt als The Offspring en hij komt uit wanneer hij af is.
Dat is alles dat Dexter erover kon vertellen.
Wat krijg ik nu van je?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Ixnay het volgende:
Had je geen mail ontvangen?
Ik had 7,50 geboden.
Jawelquote:Op maandag 26 februari 2007 02:05 schreef Nitro_YE het volgende:
hee Fiama, dat is toch niet DE Rodrigo he?
Niks.quote:
Volgens mij ken je maar 1 album is het niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:29 schreef Shrien het volgende:
Toch weer heerlijke muziek..
Laatst weer Crazy Taxi aan het spelen, krijg je weer van die knallers van The Offspring als achtergrondmuziek. Werkelijk schitterend !
Ook weer even Conspiracy of One gedownload, nooit echt goed naar geluisterd..
Come out Swinging en Denial, Revisited zijn mn favorietjes van het album. Prachtigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |