is echt heel breed mijn muzieksmaak. alleen hoort the offspring er niet zo uitbundig meer bij. de greatest hits hou ik lekker wel. en americana verkoop ik ook niet. de offpring cd met dat nummertje extra verkoop ik ook los. bieden kan via de email. emailadres kan je op marktplaats reageren. vermeld dan even duidelijk dat het om de the offspring cd gaat. vermeld ook meteen wat je er voor wilt betalen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ben ik toch benieuwd wat oor's muzieksmaak nu is.
Ja. Het klinkt als The Offspring en hij komt uit wanneer hij af is.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef crossover het volgende:
Komt er nog een nieuw album uit?
Cool!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Het klinkt als The Offspring en hij komt uit wanneer hij af is.
Dat is alles dat Dexter erover kon vertellen.
Wat krijg ik nu van je?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Ixnay het volgende:
Had je geen mail ontvangen?
Ik had 7,50 geboden.
Jawelquote:Op maandag 26 februari 2007 02:05 schreef Nitro_YE het volgende:
hee Fiama, dat is toch niet DE Rodrigo he?
Niks.quote:
Volgens mij ken je maar 1 album is het niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:29 schreef Shrien het volgende:
Toch weer heerlijke muziek..
Laatst weer Crazy Taxi aan het spelen, krijg je weer van die knallers van The Offspring als achtergrondmuziek. Werkelijk schitterend !
Ook weer even Conspiracy of One gedownload, nooit echt goed naar geluisterd..
Come out Swinging en Denial, Revisited zijn mn favorietjes van het album. Prachtigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |