Dat maakt het wel speciaal als jij er net live bij staatquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:43 schreef Tackleberry het volgende:
Die kwam ik een tijdje terug ook tegen op YouTube inderdaad... Geweldige track, jammer dat ze hem zo weinig live spelen...
Ja vreselijk. Maarja, hij doet wat 'ie moet doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Vinden jullie GregK ook zo oninteressant ?
Gewoon van het vorige topic gejat hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Nitro_YE het volgende:
mooi openingspost!
Nee, ik ken meer, maar ik luister nu alleen Americana, Smash, Conspiracy of One alleen een paar nummertjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
Volgens mij ken je maar 1 album is het niet?
Je moet echt snel meer downloaden, dat album wordt nog als de minste van alle albums gezien, dus moet je nagaan hoe geniaal de rest is.![]()
Niet al te interessant dus. Alhoewel ze kunnen in augustus dus weer gaan touren, wat betekent dat voor de release datum van het nieuwe album, november 2007?quote:Summer Sonic Festival In Japan Confirmed
(03/14/07) The Offspring will be one of the performers at this year‘s Summer Sonic Festival in Japan.
8/11/07 Osaka, Japan – Summer Sonic Festival
8/12/07 Tokyo, Japan – Summer Sonic Festival
toch mooi om te lezenquote:Maui, HI (Dexter)
03/16/07
Hey guys,
We‘ve been pretty busy working on the new record. I‘m back in Maui now with Bob Rock – he lives here. We‘re in the studio recording a couple more songs for the record. So far we‘ve got 10 songs done, Noodles was here but just went back home for a bit. I‘m laying down vocals now. I don‘t want to tell you guys too much because the record is still taking shape.
Late,
Dexter
Mijn firewall/virusscanner zegt dat er adware in zitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef mikezwet het volgende:
Kickje: http://www.youtube.com/watch?v=8Pf6GSW1c9E
Goede bass in dat nummer eigenlijk als je zo die cover hoort
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Nitro_YE het volgende:
En er is weer een update!
[..]
toch mooi om te lezen
Heyquote:
Van het eerste uurquote:
Ik heb dat altijd het slechtste nummer van Ixnay On The Hombre gevonden, maar de laatste tijd vind ik het eigenlijk best een geniaal nr.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef mikezwet het volgende:
Kickje: http://www.youtube.com/watch?v=8Pf6GSW1c9E
Goede bass in dat nummer eigenlijk als je zo die cover hoort
Jammer dat je de beste cd (zie mijn username) niet luistert.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef Shrien het volgende:
[..]
Nee, ik ken meer, maar ik luister nu alleen Americana, Smash, Conspiracy of One alleen een paar nummertjes.
Pay The Man is best een goed live-nummer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef avw1982 het volgende:
Ow mn vorige post was de laatste. Ik plaats hem dan hier ook nog maar.
Pay The Man (live)
![]()
Deze wil ik jullie niet onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |