Dat maakt het wel speciaal als jij er net live bij staatquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:43 schreef Tackleberry het volgende:
Die kwam ik een tijdje terug ook tegen op YouTube inderdaad... Geweldige track, jammer dat ze hem zo weinig live spelen...
Ja vreselijk. Maarja, hij doet wat 'ie moet doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Vinden jullie GregK ook zo oninteressant ?
Gewoon van het vorige topic gejat hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:20 schreef Nitro_YE het volgende:
mooi openingspost!
Nee, ik ken meer, maar ik luister nu alleen Americana, Smash, Conspiracy of One alleen een paar nummertjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
Volgens mij ken je maar 1 album is het niet?
Je moet echt snel meer downloaden, dat album wordt nog als de minste van alle albums gezien, dus moet je nagaan hoe geniaal de rest is.![]()
Niet al te interessant dus. Alhoewel ze kunnen in augustus dus weer gaan touren, wat betekent dat voor de release datum van het nieuwe album, november 2007?quote:Summer Sonic Festival In Japan Confirmed
(03/14/07) The Offspring will be one of the performers at this year‘s Summer Sonic Festival in Japan.
8/11/07 Osaka, Japan – Summer Sonic Festival
8/12/07 Tokyo, Japan – Summer Sonic Festival
toch mooi om te lezenquote:Maui, HI (Dexter)
03/16/07
Hey guys,
We‘ve been pretty busy working on the new record. I‘m back in Maui now with Bob Rock – he lives here. We‘re in the studio recording a couple more songs for the record. So far we‘ve got 10 songs done, Noodles was here but just went back home for a bit. I‘m laying down vocals now. I don‘t want to tell you guys too much because the record is still taking shape.
Late,
Dexter
Mijn firewall/virusscanner zegt dat er adware in zitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef mikezwet het volgende:
Kickje: http://www.youtube.com/watch?v=8Pf6GSW1c9E
Goede bass in dat nummer eigenlijk als je zo die cover hoort
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:22 schreef Nitro_YE het volgende:
En er is weer een update!
[..]
toch mooi om te lezen
Heyquote:
Van het eerste uurquote:
Ik heb dat altijd het slechtste nummer van Ixnay On The Hombre gevonden, maar de laatste tijd vind ik het eigenlijk best een geniaal nr.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef mikezwet het volgende:
Kickje: http://www.youtube.com/watch?v=8Pf6GSW1c9E
Goede bass in dat nummer eigenlijk als je zo die cover hoort
Jammer dat je de beste cd (zie mijn username) niet luistert.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:58 schreef Shrien het volgende:
[..]
Nee, ik ken meer, maar ik luister nu alleen Americana, Smash, Conspiracy of One alleen een paar nummertjes.
Pay The Man is best een goed live-nummer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef avw1982 het volgende:
Ow mn vorige post was de laatste. Ik plaats hem dan hier ook nog maar.
Pay The Man (live)
![]()
Deze wil ik jullie niet onthouden.
nouja wat is actief...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Pay The Man is best een goed live-nummer.
Wie volgt de band eigenlijk nog actief? Ik volg het de laatste tijd wat minder. Ben sinds het Smash-tijdperk een trouwe fan geweest, ook in de minder vruchtbare tijden (zoals nu).
Ik was ook naar die 2 optredens geweest. Op Pukkelpop stonden ze er echt bij van "Ok we spelen onze nummers wel maar meer ook niet". Maar Self Esteem klonk daar ook heerlijk, geweldig hoe heel dat veld stond te springen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ze bij de Splinter Tour nog 2 keer kunnen zien.
In de HMH waren ze aardig goed. Op Pukkelpop stonden ze duidelijk met tegenzin op dat podium, zo kwam het over.
Terwijl ik ze toen bij Lowlands echt wel goed vond spelen.... en dat was vlak ernaquote:Op maandag 23 april 2007 21:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb ze bij de Splinter Tour nog 2 keer kunnen zien.
In de HMH waren ze aardig goed. Op Pukkelpop stonden ze duidelijk met tegenzin op dat podium, zo kwam het over.
Yeah, daar was ik ook bij! Dat was inderdaad een erg goed optredenquote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Terwijl ik ze toen bij Lowlands echt wel goed vond spelen.... en dat was vlak erna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |