Het is gewelidigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:59 schreef Ixnay het volgende:
Zo, is dat geen mooie OP?
Tja, logisch, de beste band heeft de meeste topics.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:10 schreef Nitro_YE het volgende:
prachtige OP. Trouwens volgens mij is The Offspring de band met de meeste topics![]()
Zou eens tijd worden....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef avw1982 het volgende:
Zo heb eindelijk alle cd's binnen. Nu mag ik hier legaal posten toch.
Rolling Stones heb ik niet eens aan gedachtquote:Nog beter(nou ja...) de Rolling Stones.
Wie weet gaan ze nog erg lang door, misschien ook niet. Zolang ze nog goede albums maken ben ik wel tevreden.
Idd, maar dan moet 'ie zich hier eerst gaan registreren...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:07 schreef Ixnay het volgende:
Dan zou alleen All_I_Want van het Dutch Offspring forum hier mogen posten, want die heeft een exemplaar ervan.
Ik zie al sinds februari hetzelfde Noodles Journal staan, nu net ff gekeken, nog steeds dezelfde....quote:Links onderin op de officiėle site staat heel sneaky een Noodles Journal die ik nog nooit gelezen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |