In ieder geval wel een paar leuke nummers om mee te spelen op gitaar
(nog mensen die een gitarist zoeken? )
quote:Hij is dus echt wel beter als Conspiracy hè.
Op maandag 8 december 2003 08:57 schreef Betse het volgende:
Conclusie: Hijs zeker niet zo goed. en is dan ook weer een album dat ik niet ga kopen... Terwijl ik de rest wel heb
Maar we kunnen het nog over de Hit That clip gaan hebben, en over hoe Hit That het in de charts gaat doen, en over de Europese tour.
quote:Denk het niet.
Op maandag 8 december 2003 11:23 schreef crN het volgende:
Kom denk ik wel op 1.
Ik hoop toch dat ie in de top 40 komt.
quote:Wat Ixnay al zei, hij is beter dan Conspiracy dus
Op maandag 8 december 2003 08:57 schreef Betse het volgende:
Conclusie: Hijs zeker niet zo goed. en is dan ook weer een album dat ik niet ga kopen... Terwijl ik de rest wel heb
en Hit That komt volgens mij niet op 1, het zal wel een soort OP worden, maar dan net iets beter
quote:De denk ok
Op maandag 8 december 2003 16:23 schreef Ixnay het volgende:
In de top 20 denk ik ja.
quote:is dat zo?
Op maandag 8 december 2003 09:29 schreef Ixnay het volgende:[..]
Hij is dus echt wel beter als Conspiracy hè.
[..]
quote:Ik bedenk me net iets.
Op zondag 7 december 2003 22:22 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
nahjah kvin ut wel redelijk sociaal om te zeggen van: This is our last song, thnx for comin' out tonight of weet ik veel...maar iig zeggen da je dr mee nokt
maar weet ook nie of dat dat zo is geweest... waarschijnlijk dan nie, maar goe diegene was dus nie zo positief over da concert..
Een vriendin van me zei voor het laatste nummer "ohw ik hoop echt zo dat ze 'Want you bad' doen"
Dus dan moet ie het haast wel gezegd hebben.... Maar goed, ze zijn nooit zo lang van stof dus misschien heeft die persoon waar jij het over hebt gemist ofzo.
Ik weet het zelf niet meer of ze wat zeiden, kan me alleen nog herinneren dat zij dat zei
quote:tsja nah ze kan die playlist van inet geript hebben...
Op maandag 8 december 2003 20:37 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik bedenk me net iets.
Een vriendin van me zei voor het laatste nummer "ohw ik hoop echt zo dat ze 'Want you bad' doen"
Dus dan moet ie het haast wel gezegd hebben.... Maar goed, ze zijn nooit zo lang van stof dus misschien heeft die persoon waar jij het over hebt gemist ofzo.
Ik weet het zelf niet meer of ze wat zeiden, kan me alleen nog herinneren dat zij dat zei
maar goe op woodstock was dex wel veel aant lullen hoor...
quote:zo slim om dat van internet te plukken is ze zeker niet
Op maandag 8 december 2003 21:11 schreef Sjonnie_Santos het volgende:[..]
tsja nah ze kan die playlist van inet geript hebben...
ook al was ik dr nie bij weet ik dat want you bad laatste nummer was van de tour..
net zoals bad habit en all I want eerste waren (zoals zovaak)
maar goe op woodstock was dex wel veel aant lullen hoor...
quote:Zou ik niet cool vinden.
Op dinsdag 9 december 2003 16:32 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
las net ergens dat Hit that clip over 1,5 a 2 weken uitkomt...en schijnt een cartoon style vid te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |