Ik las op offspring.com forum, dat Offspring hun Nieuwe album (unnamed ), uitbrengt rondom het Leeds Reading Festival.
Noodles was van plan uit de kleren te gaan, en ze gaan nieuwe nummers spelen. [edit]tijdens het concert [/edit]
fuck yeah! hopelijk wordt 't wat meer IXNAY / SMASH soundje
oh well, ik wou dit ff Mededelen
GreeTz,
AnaRchY
quote:
The new Offspring album will come out this summer.
The Offspring are playing new songs at Reading and Leeds. It said so in Kerrang.
Here is most of the article:
Offspring get naked for Reading!The Offspring are promising nudity and new songs at their forthcoming headlining slot at this years extremely rock friendly Reading and Leeds festivals on August bank holiday weekend.
Says frontman Dexter Holland:"There's nothing better than playing to a huge open field,to swarms of kids jumping up and down.We'll be playing some new songs and Noodles will probably get naked at the end of the show. Seeing Noodles naked on those massive screens will be worth the ticket price alone!" The Offspring will co-headline with The Prodigy on August 25 at Reading.
Both will appear at Leeds on August 23, when Guns and Roses will top the bill.
quote:idd
Op maandag 06 mei 2002 00:26 schreef Tackleberry het volgende:The Offspring rule!
quote:Ik vond 'Americana' ook niet briljant ofzo.
Op maandag 06 mei 2002 08:16 schreef WaterBlade7 het volgende:
Na 'Conspiracy of One' heb ik er weinig vertrouwen in dat het wat goeds wordt moet ik zeggenWe'll see ...
quote:Hell yeah, ik hoop het ook.
Op maandag 06 mei 2002 00:15 schreef PuNkAnArChY het volgende:fuck yeah! hopelijk wordt 't wat meer IXNAY / SMASH soundje
quote:Nogal logisch dat ze een wat algemenere sound hebben aangenomen. Ze zijn na Smash van Epitaph naar Columbia Records overgestapt (overgekocht kun je beter zeggen). En Columbia accepteert het niet als je met een herrie-CD aan komt zetten, daar kunnen ze geen MTV-singles van trekken.
Op maandag 06 mei 2002 10:34 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Jammer dat Offspring zo snel bergafwaarts is gegaan.
Hun eerste 2 cd's: The Offspring s/t en Ignition waren supercd's. Smash ging ook nog wel. Maar hierna hebben ze hun herkenbare en unieke geluid ingeruild voor een geluid dat klinkt als zoveel andere bandjes. Vooral die vrolijke pret/skatepunk nummers komen mij de strot uit. No offence voor de band zelf hoor, maar ik kan me helemaal niet in hn tegenwoordige muziek vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 06-05-2002 10:37]
quote:Ik kan me herinneren dat er van "Jennifer Lost The War" ook een clip voor MTV is gemaakt. Dus dat zegt niet zoveel.
Op maandag 06 mei 2002 10:37 schreef Tijn het volgende:En Columbia accepteert het niet als je met een herrie-CD aan komt zetten, daar kunnen ze geen MTV-singles van trekken.
Ik zal aangenaam verrast zijn als een van hun volgende albums nog eens gaat klinken als het oudere werk.
*een ex-fan*
quote:Daar gaan we weer met dat commercieel...
Op maandag 06 mei 2002 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Als true Offspring fan (ik zat op mn 5e te springen op self esteem)..
Hoop ik van harte dat het (zoals meer van jullie vinden) een Smash soundje wordt
Hoewel Americana en Conspiracy toch in mn cd rekkie staan is het zonde van de aankoop... beetje boel commercieel
Om even in punkbands te blijven hangen... Pennywise is nu toch ook zo commercieel als de pest, maar maken nog steeds dezelfde vette muziek. Wat is daar mis mee?
Oke, veel mensen kennen ze, maar echt 'upperground' vind ik ze niet, je ziet ze nooit op MTV that is.
quote:Dan zou je meer achter MTV moeten zitten ben ik bang. Want ze hebben in hun "About Time" periode toch echt clips op MTV gehad. Als ze trouwens niet commercieel waren: Waarom staan ze dan wel jaar in jaar uit op de Warped Tour? Noem de Warped Tour maar eens niet commercieel.
Op maandag 06 mei 2002 14:37 schreef PuNkAnArChY het volgende:
Pennywise commercieel??Oke, veel mensen kennen ze, maar echt 'upperground' vind ik ze niet, je ziet ze nooit op MTV that is.
Defy You klinkt idd wel anders dan Co1 over het algemeen.
Op Americana en Co1 staan ook erg goede nummers hoor!
quote:* Jassie is het daar mee eens
Op maandag 06 mei 2002 00:26 schreef Tackleberry het volgende:The Offspring rule!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |