abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2002 @ 00:15:06 #1
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4075931
Lo0,

Ik las op offspring.com forum, dat Offspring hun Nieuwe album (unnamed ), uitbrengt rondom het Leeds Reading Festival.

Noodles was van plan uit de kleren te gaan, en ze gaan nieuwe nummers spelen. [edit]tijdens het concert [/edit]

fuck yeah! hopelijk wordt 't wat meer IXNAY / SMASH soundje

oh well, ik wou dit ff Mededelen

GreeTz,

AnaRchY

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
  maandag 6 mei 2002 @ 00:16:17 #2
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_4075942
Je kan niet typen, maar tis wel een coole boodschap nadat 'ie ontcijferd is!

Ik ben benieuwd

maandag 6 mei 2002 @ 00:17:19 #3
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4075955
nee, ik dom
[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
pi_4075998
typen? inkloppuh bedoel je
en zo hoort et tis geen cursus nederlands hier!
-ionpulse
pi_4076066
Cool! Ik ben zeer benieuwd!

The Offspring rule!

.
  maandag 6 mei 2002 @ 00:28:22 #6
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4076091
Ik ben benieuwd. Ik vond dat laatste album bagger.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_4076135
Quote van dat forum (ik zeg niet dat deze info klopt trouwens)
quote:
The new Offspring album will come out this summer.
The Offspring are playing new songs at Reading and Leeds. It said so in Kerrang.
Here is most of the article:
Offspring get naked for Reading!

The Offspring are promising nudity and new songs at their forthcoming headlining slot at this years extremely rock friendly Reading and Leeds festivals on August bank holiday weekend.
Says frontman Dexter Holland:"There's nothing better than playing to a huge open field,to swarms of kids jumping up and down.We'll be playing some new songs and Noodles will probably get naked at the end of the show. Seeing Noodles naked on those massive screens will be worth the ticket price alone!" The Offspring will co-headline with The Prodigy on August 25 at Reading.
Both will appear at Leeds on August 23, when Guns and Roses will top the bill.

.
  maandag 6 mei 2002 @ 02:12:31 #8
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4077318
quote:
Op maandag 06 mei 2002 00:26 schreef Tackleberry het volgende:

The Offspring rule!

idd
pi_4078433
Na 'Conspiracy of One' heb ik er weinig vertrouwen in dat het wat goeds wordt moet ik zeggen We'll see ...
pi_4078502
quote:
Op maandag 06 mei 2002 08:16 schreef WaterBlade7 het volgende:
Na 'Conspiracy of One' heb ik er weinig vertrouwen in dat het wat goeds wordt moet ik zeggen We'll see ...
Ik vond 'Americana' ook niet briljant ofzo.
Hmmzz....
pi_4078631
quote:
Op maandag 06 mei 2002 00:15 schreef PuNkAnArChY het volgende:
fuck yeah! hopelijk wordt 't wat meer IXNAY / SMASH soundje
Hell yeah, ik hoop het ook.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_4079288
Jammer dat Offspring zo snel bergafwaarts is gegaan.
Hun eerste 2 cd's: The Offspring s/t en Ignition waren supercd's. Smash ging ook nog wel. Maar hierna hebben ze hun herkenbare en unieke geluid ingeruild voor een geluid dat klinkt als dat van zoveel andere bandjes. Vooral die vrolijke pret/skatepunk nummers komen mij de strot uit. No offence voor de band zelf hoor, maar ik kan me helemaal niet in hn tegenwoordige muziek vinden.
Take no prisoners... take no shit!
  maandag 6 mei 2002 @ 10:37:21 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_4079318
quote:
Op maandag 06 mei 2002 10:34 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Jammer dat Offspring zo snel bergafwaarts is gegaan.
Hun eerste 2 cd's: The Offspring s/t en Ignition waren supercd's. Smash ging ook nog wel. Maar hierna hebben ze hun herkenbare en unieke geluid ingeruild voor een geluid dat klinkt als zoveel andere bandjes. Vooral die vrolijke pret/skatepunk nummers komen mij de strot uit. No offence voor de band zelf hoor, maar ik kan me helemaal niet in hn tegenwoordige muziek vinden.
Nogal logisch dat ze een wat algemenere sound hebben aangenomen. Ze zijn na Smash van Epitaph naar Columbia Records overgestapt (overgekocht kun je beter zeggen). En Columbia accepteert het niet als je met een herrie-CD aan komt zetten, daar kunnen ze geen MTV-singles van trekken.

[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 06-05-2002 10:37]

maandag 6 mei 2002 @ 10:37:31 #14
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_4079322
Defy You vind ik in elk geval wel een geweldig nummer. Helemaal niks meer over van de ouwe offspring sound, maar wel een stuk beter als Conspiracy of One (waar ook wel drie of vier goeie nummers op stonden). Ben benieuwd.
pi_4079405
quote:
Op maandag 06 mei 2002 10:37 schreef Tijn het volgende:

En Columbia accepteert het niet als je met een herrie-CD aan komt zetten, daar kunnen ze geen MTV-singles van trekken.

Ik kan me herinneren dat er van "Jennifer Lost The War" ook een clip voor MTV is gemaakt. Dus dat zegt niet zoveel.

Ik zal aangenaam verrast zijn als een van hun volgende albums nog eens gaat klinken als het oudere werk.

pi_4079547
Ik hoop dat ze weer terugkeren naar de oude roots zoals Dexter altijd heeft gezegd ( eerst commercieel succes en dan weer lekkere punk maken). Pas dan zal ik hun cd's weer met grote blijdschap kopen, als de eerste breezahmeisjes Offspring niet meer leuk vinden... ga ik luisteren.

*een ex-fan*

pi_4079665
Als true Offspring fan (ik zat op mn 5e te springen op self esteem)..
Hoop ik van harte dat het (zoals meer van jullie vinden) een Smash soundje wordt
Hoewel Americana en Conspiracy toch in mn cd rekkie staan is het zonde van de aankoop... beetje boel commercieel
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_4080492
quote:
Op maandag 06 mei 2002 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Als true Offspring fan (ik zat op mn 5e te springen op self esteem)..
Hoop ik van harte dat het (zoals meer van jullie vinden) een Smash soundje wordt
Hoewel Americana en Conspiracy toch in mn cd rekkie staan is het zonde van de aankoop... beetje boel commercieel
Daar gaan we weer met dat commercieel...
Commerciele muziek hoeft toch niet gelijk slecht te zijn?
Als je bedoeld dat je Offspring niet meer goedvindt, komt dit door de verandering van geluid en niet door het feit dat ze commercieel zijn gegaan. Commercieel succes is voor veel bands de beloning voor jarenlang hard werken.

Om even in punkbands te blijven hangen... Pennywise is nu toch ook zo commercieel als de pest, maar maken nog steeds dezelfde vette muziek. Wat is daar mis mee?

maandag 6 mei 2002 @ 14:37:25 #19
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4082200
Pennywise commercieel??

Oke, veel mensen kennen ze, maar echt 'upperground' vind ik ze niet, je ziet ze nooit op MTV that is.

pi_4084843
quote:
Op maandag 06 mei 2002 14:37 schreef PuNkAnArChY het volgende:
Pennywise commercieel??

Oke, veel mensen kennen ze, maar echt 'upperground' vind ik ze niet, je ziet ze nooit op MTV that is.

Dan zou je meer achter MTV moeten zitten ben ik bang. Want ze hebben in hun "About Time" periode toch echt clips op MTV gehad. Als ze trouwens niet commercieel waren: Waarom staan ze dan wel jaar in jaar uit op de Warped Tour? Noem de Warped Tour maar eens niet commercieel.
pi_4785624
Ik hoop ook dat het nieuwe album een Ixnay/Smash geluidje gaat krijgen.

Defy You klinkt idd wel anders dan Co1 over het algemeen.
Op Americana en Co1 staan ook erg goede nummers hoor!

Blackball, the new disease!
pi_4788650
Neeeee, niet weer.
Hebben ze 't nou nog niet door?
Als ze nog wat mensen blij willen maken, gaan ze naar wat festivals, spelen ze wat ouwe toppers, die iedereen wel mee kan zingen, en da's gezellig... Maar die nieuwe shit: weg ermee
pi_4793893
quote:
Op maandag 06 mei 2002 00:26 schreef Tackleberry het volgende:

The Offspring rule!

* Jassie is het daar mee eens
pi_4794085
Wordt dit dan het eerste goede album sinds 1994?
pi_4801101
Ligt eraan wat je goed vind.
Maar ik denk het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')