quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:27 schreef crossover het volgende:
misschien heb je wat aan www.elcheapo.nl ?
Ik heb gebodenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:21 schreef iDex het volgende:
ik niet
hele lappen tekst wat niet al te bijzonder is.
op maktplaats.nl zoeken naar offspring daar is een gouden plaat te koop van the offspring, mischien leuk voor een diehard fan
Klopt, maar het is niet eenvoudig om zo'n plaat in bezit te krijgen aangezien Offspring een aantal platen zelf houdt en anderen in het bezit zijn van fans die zoiets niet zo snel zullen verkopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:23 schreef iDex het volgende:
lijkt me niet echt bijzonder
meerdere landen zal er wel een gouden plaat zijn behaald.
Zit idd geen post tussen, maar de poster heeft een mailtje gestuurd dat ze het een mooi bod vinden maar er nog meer gegadigden zijn. Dus ik heb weer gezegd dat ik heel graag dat ding wil hebben en mijn woorden kracht bij gezet door mijn bod te verhogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:22 schreef Ixnay het volgende:
Waarom heb je hem van 110 naar 125 verhoogd Komakie? Er zat toch niemand tussen?
Ik hoop wel dat je hem krijgt iig, post er wel foto's van dan. Zijn die cd's ook echt van goud btw?
En ik denk dat de tekst van Mission From God cynisch, spottend bedoeld is.
Ja ik heb de nrs waar geen muziek in voorkomt, alleen praten dus weggehaald, maar eerst kijken welke er nog meer bij moeten of weg kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
mij best.. alleen Intermission, moet die misschien ook weg?
en wat is precies de bedoeling, of komt er dalijk een nieuw topic waar het in wordt uitgelegd..
khoop dat je wintquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet eenvoudig om zo'n plaat in bezit te krijgen aangezien Offspring een aantal platen zelf houdt en anderen in het bezit zijn van fans die zoiets niet zo snel zullen verkopen.
Het zal niet vaak zijn dat je het op marktplaats tegen komt...
Zonder die intro's enzo heb je er 107 als je dan 21 nummers vrijstelling geeft voor de eerste ronde heb je 107-21 = 86 daarvan gaat de helft door naar de 2e ronde 43 dus, daar komen die 21 nummers bij en dan heb je er 64.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:15 schreef Komakie het volgende:
Ik heb bericht gehad dat de persoon in kwestie nog tot na het weekend wil wachten.
Inmiddels komen er nog maar weinig views bij dus ik heb een goeie kans denk ik
ik heb een mailtje terug gehad en de persoon die hem aan biedt heeft bij de platenmaatschappij gewerkt waar deze plaat is uitgegeven.
Btw over de liedjes-wedstrijd: Je kunt het natuurlijk gewoon bij 110 houden. Dan geef je 18 nummers een bye in de eerste ronde. Bijvoorbeeld alle singles. Ik telde toevallig even snel 18 singles. Weet niet of dat precies klopt.... heb trouwens de eventuele singles van Ignition en Self titled niet meegeteld. Die weet ik namelijk niet.
Het gaat er niet zo zeer om dat de singles toch wel de eerste ronde doorkomen maar gewoon omdat je toch ergens op moet selecteren en het de meest logische keuze is denk ik
Met de 2de optie is natuurlijk even de vraag waar je die 11 gaat neerzetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zonder die intro's enzo heb je er 107 als je dan 21 nummers vrijstelling geeft voor de eerste ronde heb je 107-21 = 86 daarvan gaat de helft door naar de 2e ronde 43 dus, daar komen die 21 nummers bij en dan heb je er 64.
Mogelijkheid 2 is dat je de 11 nummers met de kleinste "nederlaag" toch door laat gaan naar de 2e ronde. Dan krijg je bijvoorbeeld 106 daar valt de helft van af 53 gaan er dan door en daar komen die 11 bij en dan heb je er 64.
Wat lijkt je beter en zullen er wel meer dan 5 mensen gaan stemmen denk je?
Is goed, Session vervang ik door Kick Him When He's Down want dat blijkt ook daar een hele tijd op de radio te zijn geweest, in South Cali dan he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:52 schreef Komakie het volgende:
Ik heb de plaatsing gedaan op de hoogst behaalde plaats in de top100 (haha ik had nooit gedacht dat ik nog eens het hitdossier boek van me vader zou raadplegen).
Maar dat zijn alleen de eerste 10 nummers.
Ik heb nog via deze site: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Offspring ontdekt dat I'll be Waiting en One Fine Day ook nog singles zijn geweest. Wist ik niet eens... Maar het loste wel 2 missende singles opSession heb ik erbij gezet om maar een nummer van Ignition te hebben.
Dus de eerste 10 nummers hebben noteringen gehad of tips geweest. De nummers 11 en 12 zijn alleen tips geweest. Alles wat daar onder staat heeft geen notering gehad. Dus dat heb ik een beetje met de natte vinger gedaan
One fine Day stond erbij...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is goed, Session vervang ik door Kick Him When He's Down want dat blijkt ook daar een hele tijd op de radio te zijn geweest, in South Cali dan he.
I'll Be Waiting stond met Blackball op 1 EP ergens in 1987. Dat van One Fine Day wist ik ook niet.
Spare Me The Details is ook een single geweest weet ik nog alleen niet voor tv alleen radio.
ik neem er morge ook eens de tijd voor. nu nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef Ixnay het volgende:
Als er maar genoeg stemmen zijn om een beetje een representatieve uitslag te geven.
Goed idee, ik laat Winamp shuffelen, ik was ook niet van plan om weer op alfabetische volgorde te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:26 schreef Tackleberry het volgende:
Één verzoekje voor de volgende ronden... Voer de loting aub NIET uit op alfabetische volgorde... Laat liever (bijvoorbeeld) Winamp shufflen dan op alfabet de loting bepalen...
Ga het forum op offsping.com lezen en huiver.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:07 schreef Tackleberry het volgende:
Ik hoop dat we voor het einde van dat tournament de concertdatum weten trouwens...
Ik kan niet veel vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:00 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ga het forum op offsping.com lezen en huiver.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |