Zeiden ze dat ook niet over Splinter? Van mij hoeft het helemaal daar op te lijken, maar die poppy achtige singles mogen ze van mij wel weglaten. Ik ben wel benieuwd, heb al een tijdje niks meer van ze gehoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de boards van The Offspring zei een user, die schijnbaar in de studo was geweest bij Dexter, dat het nieuwe album zo rond eind juli-augustus uit moet gaan komen en dat het weer wat meer richting de Smash Ixnay kant gaat.
De poppy singles zijn ook niet mijn favorieten, maar ik vind ze ook niet heel storend eigenlijk. Ze passen alleen niet altijd even goed bij de rest van het album.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook niet over Splinter? Van mij hoeft het helemaal daar op te lijken, maar die poppy achtige singles mogen ze van mij wel weglaten. Ik ben wel benieuwd, heb al een tijdje niks meer van ze gehoord.
Ja, ik vind het ook niet echt storend, op Americana zelfs wel leuk, maar daarna ging het wat te ver vond ik. O.a die geluidjes die je noemt idd, dacht ik echt waar zijn ze mee bezig, vond het ook niet echt in het nummer passen, beetje jammer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
De poppy singles zijn ook niet mijn favorieten, maar ik vind ze ook niet heel storend eigenlijk. Ze passen alleen niet altijd even goed bij de rest van het album.
Aan de andere kant is het wel een aardige afwisseling op zo'n album. Ze hoeven van mij niet altijd voluit te gaan. Zoals bijvoorbeeld Pennywise dat wel doet. Rustigere nummers (laatste album Spare me the Details, worst hangover ever en Hit That) mogen van mij ook wel tussendoor. Hoewel het op het laatste album er wel erg veel waren. Hit That hadden ze van mij dan wel weg mogen laten met die rare geluidjes ertussen...
Die lampjes zitten er de laatste paar jaar altijd al op??? Ook na die tour nogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:55 schreef mikezwet het volgende:
Ik ben op zoek naar... een foto of details van de lampjes in de bass gitaar van Greg K tijdens de CO1 tour (Bij de opening met Bad Habit)
Americanaquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hai,
Weet iemand op welk album het nummer 'The Kids aren't alright' staat?![]()
haha de vaste gangers op dit forum weten dat zeker weten uit hun hoofd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hai,
Weet iemand op welk album het nummer 'The Kids aren't alright' staat?![]()
Gezocht en niet gevonden.... heb er wel een van TKAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |