Gaan we nu in FB ook ruzie maken welke dicht moet?quote:
Neequote:
Dat schijnt zo te horen, niet? Haal jij de Marrokkanen erbij, doe ik het dictatoriale regime van Fok!...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Gaan we nu in FB ook ruzie maken welke dicht moet?
Ik had dan ook een OP met 2 plaatjes en een inleidend verhaaltje....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Ik maakte de laatste post in het vorige deel, kopieerde de link van dat topic, klik op nieuw topic, plak de link, shift @ MyAT, kopieer de titel van het vorig topic, plak de titel, verander de titel en klaar
.
Ik weet niks van Marrokanenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te horen, niet? Haal jij de Marrokkanen erbij, doe ik het dictatoriale regime van Fok!...
Go West-sidequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niks van Marrokanen
Maar ik begin wel over gangsta rapperts.
Ze is nu toch bezig aan de finale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
Ik wou eigenlijk net toen het over polsstokspringen ging, mijn helding yelena isinbayeva even vernoemen.
en met de snelheid van dit topic staat hij ook tot half februari in de topictitel.quote:
Hij verdient het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
en met de snelheid van dit topic staat hij ook tot half februari in de topictitel.
Kloon-alert!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
Ik wou eigenlijk net toen het over polsstokspringen ging, mijn helding yelena isinbayeva even vernoemen.
hij was blijkbaar de leukste tennisuserquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef popolon het volgende:
Wat doet mitt eigenlijk met een Pistol Pete award
ook hier hebben we awards gehad hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef popolon het volgende:
Wat doet mitt eigenlijk met een Pistol Pete award
Oh ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef mitt het volgende:
[..]
ook hier hebben we awards gehad hoor
Whehehe, voel je je gepasseerd?quote:
Joh .....quote:
Dat vinden m'n studieboeken erg ok.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zoveel sport vandaag eigenlijk..
het is wel vakantie hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat vinden m'n studieboeken erg ok.
Komende donderdag alweer tentamen.quote:
Whahahaha!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komende donderdag alweer tentamen.![]()
Ik heb nog twee weken vrijquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whahahaha!!!![]()
Ik begin vrijdag pas. Nanananana
Ik win vandaag verdomme het tennistoernooi in mijn eigen dorp en de NOS en Talpa zenden het niet uit. Het is schandalig hoe weinig tijd ze aan tennis besteden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zoveel sport vandaag eigenlijk..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef mitt het volgende:
Wordt dat stomme voetbal tegenwoordig niet meer herhaalt ofzo.
Heb het gemist gisteravond en meteen niet meer te zien
voetbal ook
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal is een subforum verderop, ga daar maar klagen
dus jij bent zeker diegene die hier elke keer in de hoek plastquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef mitt het volgende:
ik mag hier alles.
dat is die andere blauwe hoor..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus jij bent zeker diegene die hier elke keer in de hoek plast
mag die ook al alles?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef mitt het volgende:
ik mag hier alles.
klinkt goed he?quote:
Nee.quote:
tssss en pfaf maar poetsenquote:
tjsa.quote:
neuh XL hoeft dat nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:35 schreef mitt het volgende:
[..]
tjsa.
iemand moet het vuile werk opknappen.
Ik vind XL ook wel toe aan zo'n werkje.
Rubbereend is ook het type niet voor dat soort klusjes.quote:
Juist.quote:
Altijd leuk, die hertentamens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whahahaha!!!![]()
Ik begin vrijdag pas. Nanananana
Poeh poeh, 4 dagen respijt.quote:
ik weet niet eens of ik de 22ste moet beginnen, maar dan begint het schooljaarquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef mitt het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik de 22ste moet beginnen, maar dan begint het schooljaar![]()
Je begint alweer lekker zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn 'schoojaar' begint pas in september ergens. De 5de ofzo.
Dat krijg je als je slim bent.quote:
en gemotiveerdquote:
Juist.quote:
you've lost me there.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben een motivator.
Jij hebt duidelijk hulp nodig van een motivator annex insprirator.quote:
pas over een week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk hulp nodig van een motivator annex insprirator.
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.quote:
Hoe bekend.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.
Kijk, dát is de instelling! Wat studeert Lars en waar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef XL het volgende:
Ik was vrijdag op de universiteit en daar was het gewoon druk. Voor mij het teken dat ik weer mag beginnen. Dat ga ik dus ook NU doen!
Al moet ik pas de 23ste gaan presteren
Ben mijn master aan het afronden. De precieze bijbehorende studie is lastig te bepalen, het zit op het snijvlak van 'Bedrijfscommunicatie en Digitale media' en 'Taal en Kunstmatige Intelligentie' beiden faculteit Letteren in Tilburg. Beetje letters en een beetje nerden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, dát is de instelling! Wat studeert Lars en waar?
Formeel zou het communicatiewetenschap zijn. Maar dat doet zo af aan het verhaal. Ik heb daar ook maar 3 vakken behaald ofzo. De rest heb ik elders op de weg bij elkaar gesprokkeld en natuurlijk een HBO-vooropleiding..quote:
Oef, dat studeert een vriendin van me ook en dat doet zéker af aan het verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef XL het volgende:
[..]
Formeel zou het communicatiewetenschap zijn.
statistiekquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.
En 5 September begint het pas echt ja.
statestiek iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
statistiek
enneuh, 26 september![]()
Die doen alleen de middagjournaals he.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Chielus het volgende:
Iemand de nieuwe presentator van Studio Sport gezien (middag-editie). Erg prettige stem, rustig gebracht. Zit wel snor daar met de opvolging
Ja, heb het gezien, vond het wel aardig, moet nog wel wat minder monotoon leren praten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Chielus het volgende:
Iemand de nieuwe presentator van Studio Sport gezien (middag-editie). Erg prettige stem, rustig gebracht. Zit wel snor daar met de opvolging
Numerieke wiskunde hier. Al 0 minuten gestudeerd vandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef pfaf het volgende:
Ik zie het nu ook al weer helemaal verkeerd gaan. Ik kan me ook geen seconde concentreren op dat on-vak.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Numerieke wiskunde hier. Al 0 minuten gestudeerd vandaag.
Ik heb de grote tafel in de kamer leeggemaakt en ben met m'n broertje gaan tafeltennissen met TMF op de achtergrond.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik heb op de bank gelegen met dictaat in de hand en TMF op de achtergrond. Na een uur lang stomverbaasd die SMS-jes onderin gelezen te hebben, besloot ik dat nog niets opgenomen had en dat ik dan net zo goed kan Fok!ken.![]()
Is de Sjoeltafel kapot?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb de grote tafel in de kamer leeggemaakt en ben met m'n broertje gaan tafeltennissen met TMF op de achtergrond.![]()
![]()
Die is geloof ik verhuist naar de garage, al ben ik 'm daar ook niet meer tegengekomen.quote:
Maar in het zuiden des Lands spelen jullie dus écht nog zulk oud Hollandsche schpelen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die is geloof ik verhuist naar de garage, al ben ik 'm daar ook niet meer tegengekomen.Opsporing verzocht
Maar verandering van spijs doet eten he.
Ach, er zijn van die momenten dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar in het zuiden des Lands spelen jullie dus écht nog zulk oud Hollandsche schpelen?Bij ons zit de één achter de pc, de ander voor de tv en er is er één aan het voetballen. Meer gebeurt er eigenlijk ook niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:54 schreef mitt het volgende:
Ik heb Sims 2 gedownload gekocht
ook best sneu
Ziet er meestal wel grappig uit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:18 schreef placebeau het volgende:
Ik heb deze week voor het eerst getennist.
Dan zijn hekken achter het veld wel handig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het viel nog wel mee eigenlijk. Maar ik squash soms.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef zjroentje het volgende:
Sjoelen ....
Die waren er.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zijn hekken achter het veld wel handig.
Mooi gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Die waren er.
En naast ons een heet wijf die aan het tennissen was. Maar dit volledig ter zijde.
Ohw....quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
statestiek iddhet tentame uit de eerste heb ik geloof k wel 9 keer opnieuw gemaakt
Voor sommigen goed, voor sommigen slecht, eigenlijk net zoals overal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan neem je je taken niet serieus nee
Hoe is het leven in de US of A?
jij wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
ok.
ok.quote:
Zeg, wie is die blauwe eigenlijk?quote:
Nee, heb er net een volle week paulusfeesten opzitten, in Oostende. Het was me wel wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Jammer, daar ga je toch nog ff de fout in placebeau.
Nog op de Marktfeesten in Leuven geweest?
Fantastisch, ik kon het niet zo goed zien...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:15 schreef placebeau het volgende:
Die foto is niet getrukeerd
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:10 schreef popolon het volgende:
2005 World Series of Poker , van 7 tot 11 op ESPN2
Ik zit goed.
Het zijn geen echte kerstbomen of zo hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Fantastisch, ik kon het niet zo goed zien...
Hangen er ballen, lampjes en slingers in?
kan je niet buitensjoelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:30 schreef zjroentje het volgende:
Hip, dit weer!
Dus dan gaan we straks maar lekker snookeren.
Ik kreeg 'm niet mee de trein in.quote:
Een beetje handige bouwkunde-student zet er in een kwartiertje zelf één in elkaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm niet mee de trein in.
whe hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm niet mee de trein in.
Ik ben geen bouwko!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje handige bouwkunde-student zet er in een kwartiertje zelf één in elkaar.
De sponsoring wat betreft sjoelen is niet je-van-het. Daarom is het voor topsjoelers in Nederland moeilijk om aan voldoende trainingsfaciliteiten te komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:44 schreef mitt het volgende:
dat je geen sjoelbak op allebei de locaties hebt staan. Nepliefhebber
Sowwyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben geen bouwko!!!![]()
Knippen en plakken, maquettes maken en knutselen is voor de buren hier. Ik hou me met het echt werk bezig![]()
Investeren in de toekomst noemen ze dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:56 schreef popolon het volgende:
Al die studenten hier, kost alleen maar geld.
Jij gaat er gewoon vandaar.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij gaat er gewoon vandaar.
weer belastingcenten minder
In alle opwinding schrijf je wel eens wat verkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Je studeert geen Nederlands zeker?![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef XL het volgende:
Het is zo warm.....
.... je zou bijna buiten gaan BBQ-en![]()
Als je buiten BBQ-t kan dat dan ook gewoon zonder de afzuigkap te gebruiken?quote:
quote:
Ik heb deze gezien bij sportwedstrijden, voordat mensen het stadion in gaan komt de bbq er aan te pas met veel bier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef mitt het volgende:
[..]
het enige wat nog mist in een drive-inn baseball stadium.
tussen de innings door kan het ook makkelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb deze gezien bij sportwedstrijden, voordat mensen het stadion in gaan komt de bbq er aan te pas met veel bier.![]()
Als je dan wil BBQ-en moet je eerst je auto in de garage zetten....quote:
De luxe is weer niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:11 schreef XL het volgende:
[..]
Als je dan wil BBQ-en moet je eerst je auto in de garage zetten....
En met je auto in de garage heb je direct te weinig plek, echt weer zo'n uitvinding waar niet over nagedacht is.
Mooi, dat minimalisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef mitt het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef popolon het volgende:
the tennis channel, wat moet ik daar nou mee.![]()
Binnen?quote:
Ohw! buiten...quote:
quote:
quote:
Hoe staat het met de statistieken, zo na lowlands?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Lowlands is weer achter de rug dus k kom weer meedoen, dus we gaan weer volle kracht vooruit XL
naar je Beatles poster kijken?quote:
Kut! Dat heb ik dus gemist!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef mitt het volgende:
ik kijk Gorden & Joling
maar ik heb dan ook niet echt veel keus.
quote:
Gerard Joling heeft toch geen krullen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef pfaf het volgende:
Die irritante krullenbol, met z'n Ron Brandsteder-wannabe-hijg-lach-ding, participeert tegenwoordig in ieder Talpaprogramma.![]()
![]()
ff tellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe staat het met de statistieken, zo na lowlands?
Die heeft dan ook maar één programma.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft toch geen krullen?
SPSSquote:
wie, the fuck, is Gordon dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heeft dan ook maar één programma.
Voor zover ik weet.![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef XL het volgende:
Fipo!
Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar er zaten toch nog wat anderen tussen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef mitt het volgende:
Fipo?
Mezelf inclusiefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
maar er zaten toch nog wat anderen tussen...
die andere posts hoorden eigenlijk bij de OP dus tis gewoon de fipoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar er zaten toch nog wat anderen tussen...
Zonde! Bijna!
YES! Toch!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die andere posts hoorden eigenlijk bij de OP dus tis gewoon de fipo
schopje?quote:
geen reeksen in ONZquote:
geen idee of je t weet...........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:17 schreef mitt het volgende:
[..]
geen reeksen in ONZ
ofzo. weet ik het.
Laten we het inderdaad over SPT hebben, zo hoorde ik dat Ajax vandaag heeft gewonnen van een andere ploeg!quote:
vraag alleen niet hoequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef XL het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad over SPT hebben, zo hoorde ik dat Ajax vandaag heeft gewonnen van een andere ploeg!![]()
![]()
alleen niet hoe?quote:
quote:
Game over.quote:
UVTquote:
quote:
TRVquote:
TRUquote:
EILquote:
KLBquote:
BB5quote:
Wie is die Rens Blom eigenlijk?quote:
google t zou k zeggenquote:
Moet je nagaan hoe hoog hij zou kunnen springen met een blauw bandje....quote:
Falco Zandstra!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef mitt het volgende:
volgende keer kunnen we beter een schaatser in de titel zetten.
Als de volgende vol zit is het hartje winter.
We weten toch nog helemaal niet welke schaatsers goed zijn in 2007quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef mitt het volgende:
Ik weet wel wat schaatsen is, hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:21 schreef hetsjhokleek het volgende:
Valt me mee dat je geen Bart Wellens noemt![]()
Ja, er is er een op de short-track, die het vorig jaar vrij goed deed, en het is een echte belg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:32 schreef hetsjhokleek het volgende:
Komen er nog nieuwe toppers aan eigelijk in jullie "schaatsland"?
als er één iemand is die een TT verdient in de wintersportafdeling is t wel Linnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef mitt het volgende:
Mag dat nog wel op jou leeftijd.quote:
Ik kom wel uit de snowboardreeks he...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er één iemand is die een TT verdient in de wintersportafdeling is t wel Linnnatuurlijk
Zou kunnen, tennis is hier gelukkig niet zo populairquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:08 schreef XL het volgende:
Popolon, in de krant hier stond dat tennis in the states uit de top20 van meest populaire sporten is gevallen. Dat het minder populair werd ok, maar welke 20 (!) TWINTIG sporten zijn er in godsnaam populairder?
Als je met een ventilator de rook onder het afdak houdt wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:03 schreef zjroentje het volgende:
En ik ga zowaar BBQ-en vanavond.
Weliswaar onder een afdak in een tuin, telt dat ook als indoor?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Zou kunnen, tennis is hier gelukkig niet zo populairuit de Top20 lijkt me wat overdreven, welke krant stond dat?
Het afdak wordt afgeschermd met een zeil, om het geheel een luchtdicht karakter te geven. Mijn eerste indoor BBQ vanavond derhalve.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:30 schreef XL het volgende:
[..]
Als je met een ventilator de rook onder het afdak houdt wel.
Daarnaast moet je hem wel aansteken met spiritus.
Bij een indoor-bbq is het belangrijk je mannelijkheid te bewijzen door tenminste 1 stuk koe goed zwart te laten worden. Dat de vrouwen het bier halen is prima, maar je moet toch echt een keer achter je bord vandaan om iets te laten 'mislukken'. Vervolgens eet je dat op en zeg je dat het prima is en dat het zo hoort. Iedereen zal tevreden zijn en men zal je in de toekomst hoger inschatten als man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het afdak wordt afgeschermd met een zeil, om het geheel een luchtdicht karakter te geven. Mijn eerste indoor BBQ vanavond derhalve.![]()
Met de aanmaakwijze bemoei ik me niet. Ben eigenlijk niet van plan om achter mijn bord uit te komen.
Vroeger aten we allemaal rauw vlees want we konden het niet gaar maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef zjroentje het volgende:
Die kwestie omzeil ik altijd door een stuk vlees, want nog enigszins rauw is met huid en haar te verslinden. Zo hoef ik niet mijn derriere te lichten, en sta ik toch in hoger aanzien.
k eet zelf mn gebakken eieren rauwquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:29 schreef XL het volgende:
[..]
Vroeger aten we allemaal rauw vlees want we konden het niet gaar maken.
Zwart is tegenwoordig om je mannelijkheid te bewijzen.
Echte pro's (ik kan het zelf redelijk) krijgen het zwart van buiten en rood van binnen.
Kip rauw eten doet het ook goed bij de vrouwtjes.
en de rest van de ballen raakte jou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:08 schreef popolon het volgende:
Gisteren in de batting cage gestaan, even een rondje 'superfast' (warning, experienced players only).
Ik natuurlijk gewoon proberen.
Jeee wat hard
Toch nog een paar ballen geraakt.
Helaas, gewoon outdoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:03 schreef zjroentje het volgende:
En ik ga zowaar BBQ-en vanavond.
Weliswaar onder een afdak in een tuin, telt dat ook als indoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |