Ik kreeg 'm niet mee de trein in.quote:
Een beetje handige bouwkunde-student zet er in een kwartiertje zelf één in elkaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm niet mee de trein in.
whe hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm niet mee de trein in.
Ik ben geen bouwko!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje handige bouwkunde-student zet er in een kwartiertje zelf één in elkaar.
De sponsoring wat betreft sjoelen is niet je-van-het. Daarom is het voor topsjoelers in Nederland moeilijk om aan voldoende trainingsfaciliteiten te komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:44 schreef mitt het volgende:
dat je geen sjoelbak op allebei de locaties hebt staan. Nepliefhebber
Sowwyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben geen bouwko!!!![]()
Knippen en plakken, maquettes maken en knutselen is voor de buren hier. Ik hou me met het echt werk bezig![]()
Investeren in de toekomst noemen ze dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:56 schreef popolon het volgende:
Al die studenten hier, kost alleen maar geld.
Jij gaat er gewoon vandaar.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij gaat er gewoon vandaar.
weer belastingcenten minder
In alle opwinding schrijf je wel eens wat verkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Je studeert geen Nederlands zeker?![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef XL het volgende:
Het is zo warm.....
.... je zou bijna buiten gaan BBQ-en![]()
Als je buiten BBQ-t kan dat dan ook gewoon zonder de afzuigkap te gebruiken?quote:
quote:
Ik heb deze gezien bij sportwedstrijden, voordat mensen het stadion in gaan komt de bbq er aan te pas met veel bier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef mitt het volgende:
[..]
het enige wat nog mist in een drive-inn baseball stadium.
tussen de innings door kan het ook makkelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb deze gezien bij sportwedstrijden, voordat mensen het stadion in gaan komt de bbq er aan te pas met veel bier.![]()
Als je dan wil BBQ-en moet je eerst je auto in de garage zetten....quote:
De luxe is weer niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:11 schreef XL het volgende:
[..]
Als je dan wil BBQ-en moet je eerst je auto in de garage zetten....
En met je auto in de garage heb je direct te weinig plek, echt weer zo'n uitvinding waar niet over nagedacht is.
Mooi, dat minimalisme.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef mitt het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef popolon het volgende:
the tennis channel, wat moet ik daar nou mee.![]()
Binnen?quote:
Ohw! buiten...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |