Gaan we nu in FB ook ruzie maken welke dicht moet?quote:
Neequote:
Dat schijnt zo te horen, niet? Haal jij de Marrokkanen erbij, doe ik het dictatoriale regime van Fok!...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Gaan we nu in FB ook ruzie maken welke dicht moet?
Ik had dan ook een OP met 2 plaatjes en een inleidend verhaaltje....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Ik maakte de laatste post in het vorige deel, kopieerde de link van dat topic, klik op nieuw topic, plak de link, shift @ MyAT, kopieer de titel van het vorig topic, plak de titel, verander de titel en klaar
.
Ik weet niks van Marrokanenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te horen, niet? Haal jij de Marrokkanen erbij, doe ik het dictatoriale regime van Fok!...
Go West-sidequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niks van Marrokanen
Maar ik begin wel over gangsta rapperts.
Ze is nu toch bezig aan de finale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
Ik wou eigenlijk net toen het over polsstokspringen ging, mijn helding yelena isinbayeva even vernoemen.
en met de snelheid van dit topic staat hij ook tot half februari in de topictitel.quote:
Hij verdient het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
en met de snelheid van dit topic staat hij ook tot half februari in de topictitel.
Kloon-alert!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
Ik wou eigenlijk net toen het over polsstokspringen ging, mijn helding yelena isinbayeva even vernoemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |