Gaan we nu in FB ook ruzie maken welke dicht moet?quote:
Neequote:
Dat schijnt zo te horen, niet? Haal jij de Marrokkanen erbij, doe ik het dictatoriale regime van Fok!...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Gaan we nu in FB ook ruzie maken welke dicht moet?
Ik had dan ook een OP met 2 plaatjes en een inleidend verhaaltje....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Ik maakte de laatste post in het vorige deel, kopieerde de link van dat topic, klik op nieuw topic, plak de link, shift @ MyAT, kopieer de titel van het vorig topic, plak de titel, verander de titel en klaar
.
Ik weet niks van Marrokanenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te horen, niet? Haal jij de Marrokkanen erbij, doe ik het dictatoriale regime van Fok!...
Go West-sidequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet niks van Marrokanen
Maar ik begin wel over gangsta rapperts.
Ze is nu toch bezig aan de finale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
Ik wou eigenlijk net toen het over polsstokspringen ging, mijn helding yelena isinbayeva even vernoemen.
en met de snelheid van dit topic staat hij ook tot half februari in de topictitel.quote:
Hij verdient het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
en met de snelheid van dit topic staat hij ook tot half februari in de topictitel.
Kloon-alert!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
Ik wou eigenlijk net toen het over polsstokspringen ging, mijn helding yelena isinbayeva even vernoemen.
hij was blijkbaar de leukste tennisuserquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef popolon het volgende:
Wat doet mitt eigenlijk met een Pistol Pete award
ook hier hebben we awards gehad hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef popolon het volgende:
Wat doet mitt eigenlijk met een Pistol Pete award
Oh ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef mitt het volgende:
[..]
ook hier hebben we awards gehad hoor
Whehehe, voel je je gepasseerd?quote:
Joh .....quote:
Dat vinden m'n studieboeken erg ok.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zoveel sport vandaag eigenlijk..
het is wel vakantie hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat vinden m'n studieboeken erg ok.
Komende donderdag alweer tentamen.quote:
Whahahaha!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komende donderdag alweer tentamen.![]()
Ik heb nog twee weken vrijquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whahahaha!!!![]()
Ik begin vrijdag pas. Nanananana
Ik win vandaag verdomme het tennistoernooi in mijn eigen dorp en de NOS en Talpa zenden het niet uit. Het is schandalig hoe weinig tijd ze aan tennis besteden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zoveel sport vandaag eigenlijk..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef mitt het volgende:
Wordt dat stomme voetbal tegenwoordig niet meer herhaalt ofzo.
Heb het gemist gisteravond en meteen niet meer te zien
voetbal ook
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal is een subforum verderop, ga daar maar klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |