Juist.quote:
Altijd leuk, die hertentamens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whahahaha!!!![]()
Ik begin vrijdag pas. Nanananana
Poeh poeh, 4 dagen respijt.quote:
ik weet niet eens of ik de 22ste moet beginnen, maar dan begint het schooljaarquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef mitt het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik de 22ste moet beginnen, maar dan begint het schooljaar![]()
Je begint alweer lekker zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn 'schoojaar' begint pas in september ergens. De 5de ofzo.
Dat krijg je als je slim bent.quote:
en gemotiveerdquote:
Juist.quote:
you've lost me there.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben een motivator.
Jij hebt duidelijk hulp nodig van een motivator annex insprirator.quote:
pas over een week.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk hulp nodig van een motivator annex insprirator.
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.quote:
Hoe bekend.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.
Kijk, dát is de instelling! Wat studeert Lars en waar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef XL het volgende:
Ik was vrijdag op de universiteit en daar was het gewoon druk. Voor mij het teken dat ik weer mag beginnen. Dat ga ik dus ook NU doen!
Al moet ik pas de 23ste gaan presteren
Ben mijn master aan het afronden. De precieze bijbehorende studie is lastig te bepalen, het zit op het snijvlak van 'Bedrijfscommunicatie en Digitale media' en 'Taal en Kunstmatige Intelligentie' beiden faculteit Letteren in Tilburg. Beetje letters en een beetje nerden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, dát is de instelling! Wat studeert Lars en waar?
Formeel zou het communicatiewetenschap zijn. Maar dat doet zo af aan het verhaal. Ik heb daar ook maar 3 vakken behaald ofzo. De rest heb ik elders op de weg bij elkaar gesprokkeld en natuurlijk een HBO-vooropleiding..quote:
Oef, dat studeert een vriendin van me ook en dat doet zéker af aan het verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef XL het volgende:
[..]
Formeel zou het communicatiewetenschap zijn.
statistiekquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.
En 5 September begint het pas echt ja.
statestiek iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
statistiek
enneuh, 26 september![]()
Die doen alleen de middagjournaals he.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Chielus het volgende:
Iemand de nieuwe presentator van Studio Sport gezien (middag-editie). Erg prettige stem, rustig gebracht. Zit wel snor daar met de opvolging
Ja, heb het gezien, vond het wel aardig, moet nog wel wat minder monotoon leren praten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Chielus het volgende:
Iemand de nieuwe presentator van Studio Sport gezien (middag-editie). Erg prettige stem, rustig gebracht. Zit wel snor daar met de opvolging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |