Hoe bekend.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.
Kijk, dát is de instelling! Wat studeert Lars en waar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef XL het volgende:
Ik was vrijdag op de universiteit en daar was het gewoon druk. Voor mij het teken dat ik weer mag beginnen. Dat ga ik dus ook NU doen!
Al moet ik pas de 23ste gaan presteren
Ben mijn master aan het afronden. De precieze bijbehorende studie is lastig te bepalen, het zit op het snijvlak van 'Bedrijfscommunicatie en Digitale media' en 'Taal en Kunstmatige Intelligentie' beiden faculteit Letteren in Tilburg. Beetje letters en een beetje nerden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, dát is de instelling! Wat studeert Lars en waar?
Formeel zou het communicatiewetenschap zijn. Maar dat doet zo af aan het verhaal. Ik heb daar ook maar 3 vakken behaald ofzo. De rest heb ik elders op de weg bij elkaar gesprokkeld en natuurlijk een HBO-vooropleiding..quote:
Oef, dat studeert een vriendin van me ook en dat doet zéker af aan het verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef XL het volgende:
[..]
Formeel zou het communicatiewetenschap zijn.
statistiekquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb de boeken al de hele week klaarliggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om maar weer eens Statistiek te gaan leren.
En 5 September begint het pas echt ja.
statestiek iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
statistiek
enneuh, 26 september![]()
Die doen alleen de middagjournaals he.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Chielus het volgende:
Iemand de nieuwe presentator van Studio Sport gezien (middag-editie). Erg prettige stem, rustig gebracht. Zit wel snor daar met de opvolging
Ja, heb het gezien, vond het wel aardig, moet nog wel wat minder monotoon leren praten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef Chielus het volgende:
Iemand de nieuwe presentator van Studio Sport gezien (middag-editie). Erg prettige stem, rustig gebracht. Zit wel snor daar met de opvolging
Numerieke wiskunde hier. Al 0 minuten gestudeerd vandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef pfaf het volgende:
Ik zie het nu ook al weer helemaal verkeerd gaan. Ik kan me ook geen seconde concentreren op dat on-vak.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Numerieke wiskunde hier. Al 0 minuten gestudeerd vandaag.
Ik heb de grote tafel in de kamer leeggemaakt en ben met m'n broertje gaan tafeltennissen met TMF op de achtergrond.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik heb op de bank gelegen met dictaat in de hand en TMF op de achtergrond. Na een uur lang stomverbaasd die SMS-jes onderin gelezen te hebben, besloot ik dat nog niets opgenomen had en dat ik dan net zo goed kan Fok!ken.![]()
Is de Sjoeltafel kapot?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb de grote tafel in de kamer leeggemaakt en ben met m'n broertje gaan tafeltennissen met TMF op de achtergrond.![]()
![]()
Die is geloof ik verhuist naar de garage, al ben ik 'm daar ook niet meer tegengekomen.quote:
Maar in het zuiden des Lands spelen jullie dus écht nog zulk oud Hollandsche schpelen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die is geloof ik verhuist naar de garage, al ben ik 'm daar ook niet meer tegengekomen.Opsporing verzocht
Maar verandering van spijs doet eten he.
Ach, er zijn van die momenten dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar in het zuiden des Lands spelen jullie dus écht nog zulk oud Hollandsche schpelen?Bij ons zit de één achter de pc, de ander voor de tv en er is er één aan het voetballen. Meer gebeurt er eigenlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |