Numerieke wiskunde hier. Al 0 minuten gestudeerd vandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef pfaf het volgende:
Ik zie het nu ook al weer helemaal verkeerd gaan. Ik kan me ook geen seconde concentreren op dat on-vak.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Numerieke wiskunde hier. Al 0 minuten gestudeerd vandaag.
Ik heb de grote tafel in de kamer leeggemaakt en ben met m'n broertje gaan tafeltennissen met TMF op de achtergrond.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik heb op de bank gelegen met dictaat in de hand en TMF op de achtergrond. Na een uur lang stomverbaasd die SMS-jes onderin gelezen te hebben, besloot ik dat nog niets opgenomen had en dat ik dan net zo goed kan Fok!ken.![]()
Is de Sjoeltafel kapot?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb de grote tafel in de kamer leeggemaakt en ben met m'n broertje gaan tafeltennissen met TMF op de achtergrond.![]()
![]()
Die is geloof ik verhuist naar de garage, al ben ik 'm daar ook niet meer tegengekomen.quote:
Maar in het zuiden des Lands spelen jullie dus écht nog zulk oud Hollandsche schpelen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die is geloof ik verhuist naar de garage, al ben ik 'm daar ook niet meer tegengekomen.Opsporing verzocht
Maar verandering van spijs doet eten he.
Ach, er zijn van die momenten dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar in het zuiden des Lands spelen jullie dus écht nog zulk oud Hollandsche schpelen?Bij ons zit de één achter de pc, de ander voor de tv en er is er één aan het voetballen. Meer gebeurt er eigenlijk ook niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:54 schreef mitt het volgende:
Ik heb Sims 2 gedownload gekocht
ook best sneu
Ziet er meestal wel grappig uit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:18 schreef placebeau het volgende:
Ik heb deze week voor het eerst getennist.
Dan zijn hekken achter het veld wel handig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het viel nog wel mee eigenlijk. Maar ik squash soms.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef zjroentje het volgende:
Sjoelen ....
Die waren er.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zijn hekken achter het veld wel handig.
Mooi gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Die waren er.
En naast ons een heet wijf die aan het tennissen was. Maar dit volledig ter zijde.
Ohw....quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
statestiek iddhet tentame uit de eerste heb ik geloof k wel 9 keer opnieuw gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |