quote:
Hoe staat het met de statistieken, zo na lowlands?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Lowlands is weer achter de rug dus k kom weer meedoen, dus we gaan weer volle kracht vooruit XL
naar je Beatles poster kijken?quote:
Kut! Dat heb ik dus gemist!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:21 schreef mitt het volgende:
ik kijk Gorden & Joling
maar ik heb dan ook niet echt veel keus.
quote:
Gerard Joling heeft toch geen krullen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef pfaf het volgende:
Die irritante krullenbol, met z'n Ron Brandsteder-wannabe-hijg-lach-ding, participeert tegenwoordig in ieder Talpaprogramma.![]()
![]()
ff tellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe staat het met de statistieken, zo na lowlands?
Die heeft dan ook maar één programma.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft toch geen krullen?
SPSSquote:
wie, the fuck, is Gordon dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heeft dan ook maar één programma.
Voor zover ik weet.![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef XL het volgende:
Fipo!
Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar er zaten toch nog wat anderen tussen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef mitt het volgende:
Fipo?
Mezelf inclusiefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
maar er zaten toch nog wat anderen tussen...
die andere posts hoorden eigenlijk bij de OP dus tis gewoon de fipoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wel zou redden, maar er zaten toch nog wat anderen tussen...
Zonde! Bijna!
YES! Toch!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die andere posts hoorden eigenlijk bij de OP dus tis gewoon de fipo
schopje?quote:
geen reeksen in ONZquote:
geen idee of je t weet...........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:17 schreef mitt het volgende:
[..]
geen reeksen in ONZ
ofzo. weet ik het.
Laten we het inderdaad over SPT hebben, zo hoorde ik dat Ajax vandaag heeft gewonnen van een andere ploeg!quote:
vraag alleen niet hoequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef XL het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad over SPT hebben, zo hoorde ik dat Ajax vandaag heeft gewonnen van een andere ploeg!![]()
![]()
alleen niet hoe?quote:
quote:
Game over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |