Lekkerquote:Tha_T - woensdag 10 augustus 2005 @ 19:01
Hier eten we macaroni
Topic op slot gooien met link naar de nieuwequote:
wel als je aangeeft dat ie bepaalde bestanden niet hoeft te downloaden (omdat ik alles al binnen had). ik was bezig met 3 torrents tegelijk dus was alles ff aan het nalopen.. en ik kom er nu dus achter dat als je alles op "never" zet, dat al die bestanden dan verwijderd wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb ik ook, daar kun je toch niets mee deleten?
ah, okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Topic op slot gooien met link naar de nieuwe
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
Nou gut wat ergquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
3 tegelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel als je aangeeft dat ie bepaalde bestanden niet hoeft te downloaden (omdat ik alles al binnen had). ik was bezig met 3 torrents tegelijk dus was alles ff aan het nalopen.. en ik kom er nu dus achter dat als je alles op "never" zet, dat al die bestanden dan verwijderd worden
en die komt je bed controleren?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, de grap is er weer ff vanaf
Ik ga de afwas doen en mn bed verschonen. Morgen komt mn moeder langs
ehh jaquote:
OMGquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
Ramen lappen is hier levenslinkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Brave jongen, nu nog even stof afvegen, stofzuigen en misschien even snel de ramenlappen.![]()
Ik ga niet op ruggen klimmenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
passieve mensen kunnen we hier niets mee
Kan ook een grap zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
Ramen hebben ook een binnenkant, is dat ook link.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ramen lappen is hier levenslink
Stofzuigen is best een goed ideeNiet dat het nodig is, maar wind uit de zeilen en zo...
Dannog, kan je minstens foto's maken van de mensen die dat wel doenquote:
Over wie gaat de TT eigenlijk ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog, kan je minstens foto's maken van de mensen die dat wel doen
Toekijken...
Mwoa de ramen houdt ze zich meestentijds wel stil overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ramen hebben ook een binnenkant, is dat ook link.![]()
![]()
Beter voorkomen dan morgen een moeder die in je nek hijgt "Dat is niet schoon en dit is niet proper "![]()
mij hoor je er niet meer overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Tha_T het volgende:
Ha! een kwartet?
zeg, lees de OP eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekijken...
Een kinderhand is snel gevuldquote:
D'uh maar ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik de telelens alvast erbij gepakt hebquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekijken...
Dude komt over een uur of anderhalf nog wel ff boos doen tegen je hoor Tquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, de grap is er weer ff vanaf
Ik ga de afwas doen en mn bed verschonen. Morgen komt mn moeder langs
Bittorrent, daar hadden we het toch overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon een torrent opstarten. Welke client gebruik je?
O wat, waar moet ik zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude komt over een uur of anderhalf nog wel ff boos doen tegen je hoor T
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je valt binnen in mijn kwartet
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je valt binnen in mijn kwartet
eejjjjjjjjjjquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, héle enthousiaste mensen voor mijn huis
Kon nog wel wat worden
Navond allemaal!
Zo zo, lijkt Overtoom welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat, waar moet ik zijn![]()
Welke vlegel heeft wat gedaan???!!!![]()
Gewoon een torrent opstarten dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bittorrent, daar hadden we het toch over
nou...uhhh.....graag gedaan dan maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]Yeah, toch nog wat leuks vandaag
.
Ik ben niet weggeweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Es terug, B terug, Dude terug
Nou STuart nog
MutZ ligt allang te slapen
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon een torrent opstarten dus. En dan krijg je een venster erbij en dan ben je ermee bezig
Heb je poorten 6881-6999 open gezet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig was
Is die op vakantie of zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
Stu verwacht ik voorlopig niet op Fok! eigenlijk.
iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Schutters bier is ook eigenlijk best smerig
Blijf bij je leest, drink Alfaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Schutters bier is ook eigenlijk best smerig
Nope, druk met andere dingen en de lol was er hier een beetje vanaf...quote:
ja, da's echt LEKKER bierquote:
I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, da's echt LEKKER bieren niet eens zo veel duurder
er staat: starting at: 6881quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb je poorten 6881-6999 open gezet?
Ach, komt wel weerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, druk met andere dingen en de lol was er hier een beetje vanaf...
Als je meerdere torrents wil moet je dat wel doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat: starting at: 6881
tot 6999 staat er niet
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry,
rukker van middelbare leeftijd
en tong gebandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Nou STuart nog
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij heb ik het bittorrentprobleem opgelost
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Nou![]()
![]()
![]()
STuart
![]()
![]()
![]()
nog
Nou Arty nog.![]()
Bij mijn weten geen directe aanleiding hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, komt wel weertenminste, ik neem aan dat hij er "gewoon" een beetje doorheen zat, da's te begrijpen
of is er echt een directe aanleiding of zo dat je weet? Iemand die iets heel ergs gezegd heeft of zo?
Jaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, héle enthousiaste mensen voor mijn huis
Kon nog wel wat worden
Navond allemaal!
Dan wil het niet neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kennelijk stond er ergens in de settings dat ie maar 1 file tegelijk mocht pakken
Je hoeft echt niet te benadrukken dat je Stu kunt missen als kiespijn hoor, dat was allang al duidelijk.quote:
ik mis stu welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te benadrukken dat je Stu kunt missen als kiespijn hoor, dat was allang al duidelijk.
Ik mis 'm ook hier, maar dat zal al wel duidelijk zijnquote:
Ik gebruik zelf de ABC client. Werkt prettiger als BitTorrent, ziet er iets beter uit en downloadt torrents simultaan zonder poespas.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig was
Jongen uit Den Haag! En helemaal verliefd op het huis. Wilde zelfs niets aan de kleuren veranderen (zelfs het rose vond hij wel komischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa.
Deze mensen zijn wčl langs de goede straten naar je huis gelopen?
En weten ze al van de opleverdatum?
Haha, tja, ik liet me even gaan omdat ik eigenlijk slecht kan snappen dat iemand 'm mist. Maar het is alweer over.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
Je hoeft echt niet te benadrukken dat je Stu kunt missen als kiespijn hoor, dat was allang al duidelijk.
Hm, als een sluimerende hartkwaal, wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja da's een goeie vraagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:37 schreef Gizmore het volgende:
Wat is er mis met Stuart, of beter: wat heeft ie tegen m
Van wat ik heb gezien gaan geloof en extremere uiterlijke uitingen juist heel goed samen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongen uit Den Haag! En helemaal verliefd op het huis. Wilde zelfs niets aan de kleuren veranderen (zelfs het rose vond hij wel komisch). Spaarde zelf Jezusbeelden
Maar bleek ook echt in de here te zijn trouwens. terwijl hij eruit zag als een hardrocker. enfin, wijffie erbij en zo en die vond het ook dolletjes en nu komt hij wellicht nog even proberen of hij zijn berolstioelde moeder een beetje kon inparkeren hier, want daar zorgde hij vaak voor en die kwam ook vaak over de vloer.
Toch ontzettend mooi dat er een echte liefhebber over de vloer was? Dat is precies de doelgroep waar je je huis goed aan kunt verpatsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Pfff, wel even lekker, iemand die het opvalt dat de originele deurgrepen nog in het huis zitten en zo
Misschien nog wel een puntje...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Opleverdatum hebben we het niet over gehad![]()
Ik ook niet, vind m wel relaxt altijd..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's een goeie vraagIk heb geen idee
Dat denk ik ook jaquote:
ik ben eigenlijk een n00b wat torrents betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf de ABC client. Werkt prettiger als BitTorrent, ziet er iets beter uit en downloadt torrents simultaan zonder poespas.
Kan iemand me even in mijn arm knijpen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, als een sluimerende hartkwaal, wat mij betreft.
Anyway, ook dat was vast duidelijk hč?
Och, als er maar een greintje van z'n Fok! persoonlijkheid (en dan bedoel ik niet het spammen of onzin gedrag ofzo) in de čchte Stuart zit, dan is de wereld er mijns inziens niet echt veel beter mee af. 't Is in ieder geval een goede reden 'm niet expres op te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
dat verbaast je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan iemand me even in mijn arm knijpen?Ik verbaas me hier een beetje over
toch zijn velen t er mee eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt waar? Op vakantie geweest op een andere planeet ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Torrents zijn eigenlijk doodsimpel. Maar ABC gebruik ik al een poosje naar grote tevredenheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:47 schreef D.Rose het volgende:
ik ben eigenlijk een n00b wat torrents betreft.
Heb altijd zonder problemen Kazaa gebruikt.
Ooit een torrentprogramma geprobeerd, maar dat lukte niet i.c.m. m'n router ofzo.
Nu stond het concert van U2 als torrent op het web, dus maar weer eens opnieuw een poging gedaan en toen slaagde ik er wel in te downloaden.
Ik verbaas me over zijn verbazing. Knijp mij ook eens?quote:
Maar hij gebruikt wel dezelfde portbase toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Torrents zijn eigenlijk doodsimpel. Maar ABC gebruik ik al een poosje naar grote tevredenheid.
alsof je t niet wistquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik het al vanaf dat het een beetje bekender werdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Torrents zijn eigenlijk doodsimpel. Maar ABC gebruik ik al een poosje naar grote tevredenheid.
neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over zijn verbazing. Knijp mij ook eens?
Anyway, nuff said stel ik voor! Let's agree to disagree en zo![]()
Zolang we geen links geven naar werkende torrentsites of torrents zelf is het volgens mij niet ergquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
even een n00b-vraag, maar is het oké dat jullie het hier over torrent en weet ik veel wat hebben?
Of zou ik nu op moeten treden ofzo?
Ik begrijp er geen kloot van verder namelijk, of dat nou illegaal is of niet?
zeg ook niet dat het moeilijk is (al moet ik nog manieren vinden om al die verschillende files te openen) maar, zoals ik al aagaf, deed ie het eerder niet, en heb het er toen maar bij gelatenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zolang we geen links naar materiaal posten is alles okéquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
even een n00b-vraag, maar is het oké dat jullie het hier over torrent en weet ik veel wat hebben?
het gebruik is niet illegaalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Torrents zijn een soort linkjes die verwijzen naar een downloadbaar bestand. Net zoiets als een http://lalala.jodel.com maar dan niet voor Internet Explorer maar voor een programma dat "torrents" begrijpt. BitTorrent bijvoorbeeld, of wat ik gebruik: ABC.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit de policy:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zolang we geen links naar materiaal posten is alles oké
Och, zelfs dat valt te betwisten. Maar de richtlijnen hier schijnen nogal strikt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over zijn verbazing. Knijp mij ook eens?
Anyway, nuff said stel ik voor! Let's agree to disagree en zo![]()
Oké!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
tjaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja auw niet daar* Pets in het gezicht
Zo, en nu basta maar weer![]()
Ons Moderinnetje moet de FAQ denk ik nog een keer goed lezenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké!
En de rest ook dank! Ik wist het natuurlijk ergens wel maar dacht: effe kieke of jullie het ook wisten!![]()
Het is gebasseerd op dezelfde codebase ja. Dus ķķk geprogrammeerd in Python, het heeft alleen een iets luxer smoelwerk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef Tha_T het volgende:
Maar hij gebruikt wel dezelfde portbase toch?
Keel dicht zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]ude knijpt in....uhh.....nouja, kniipt
Uiteraard maar dat gebruik ik altijd als leidraad.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, zelfs dat valt te betwisten. Maar de richtlijnen hier schijnen nogal strikt.
ik heb er verder ook geen verstand vanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké!
En de rest ook dank! Ik wist het natuurlijk ergens wel maar dacht: effe kieke of jullie het ook wisten!![]()
Ik bedoelde dus eik of ik de poorten die ik nu ingesteld heb voor BitTorrent kan laten staan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is gebasseerd op dezelfde codebase ja. Dus ķķk geprogrammeerd in Python, het heeft alleen een iets luxer smoelwerk.
De U2 torrents mochten van de mods ook niet op Fokquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, zelfs dat valt te betwisten. Maar de richtlijnen hier schijnen nogal strikt.
Nee het probleem is gewoon dat ik niet zie wat de grens is tussen legaal en illegaal. Omdat ik een totale digibeet ben en geen flauw idee heb hoe dat allemaal werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ons Moderinnetje moet de FAQ denk ik nog een keer goed lezen![]()
Geld ook voor mij, maar dat doet even niet terzake![]()
bij het meisje van mijn dromen?quote:
Dat komt vanzelf, maar het is inderdaad wel vrij lastig te beoordelen aangezien het nogal snel verandert.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee het probleem is gewoon dat ik niet zie wat de grens is tussen legaal en illegaal. Omdat ik een totale digibeet ben en geen flauw idee heb hoe dat allemaal werkt.
Zal wel veranderen als ik eenmaal samenwoon met een rasnerd (hoewel zeer knap en zo)![]()
Sommig beleid hier zou je wel eens als hypocriet kunnen bestempelen en wegens onwetendheid en zich niet willen branden aan het onderwerp stelt men elke verwijzing naar iets wat naar illegaal ruikt als onwenselijk. Nou ja, is wel lekker makkelijk modereren. En het is niet dat je Fok! bepaald nodig hebt om kennis op te doen van illegale activiteiten. Daar zijn weer andere sites voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:05 schreef D.Rose het volgende:
De U2 torrents mochten van de mods ook niet op Fok
Terwijl het (slechte) live-opnames waren en Bono zelf er geen problemen mee heeft
als test of zij ook van wurgsex houdtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij het meisje van mijn dromen?
wat denk je wel niet van mij?
wacht, bij nader inzien weet ik niet of ik dat wel wil weten
http://forum.fok.nl/forum/17quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee het probleem is gewoon dat ik niet zie wat de grens is tussen legaal en illegaal. Omdat ik een totale digibeet ben en geen flauw idee heb hoe dat allemaal werkt.
Voor zover ik BitTorrent ken, zijn het dezelfde basis poorten. De range van poorten waarover je connectie maakt met andere users kun je trouwens instellen in ABCquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:04 schreef Tha_T het volgende:
Ik bedoelde dus eik of ik de poorten die ik nu ingesteld heb voor BitTorrent kan laten staan?
kan zijn, maar gemak dient de mens, dus zoveel mogelijk info op 1 plaats verkrijgen is wel wensbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sommig beleid hier zou je wel eens als hypocriet kunnen bestempelen en wegens onwetendheid en zich niet willen branden aan het onderwerp stelt men elke verwijzing naar iets wat naar illegaal ruikt als onwenselijk. Nou ja, is wel lekker makkelijk modereren. En het is niet dat je Fok! bepaald nodig hebt om kennis op te doen van illegale activiteiten. Daar zijn weer andere sites voor.
Ik geloof je op je hondenogenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er verder ook geen verstand van
nog nooit gebruikt, echt waar
De vraag blijft dan natuurlijk ook: is het illegaal op Fok! om links te zetten naar tools die vooral gebruikt worden om die bestanden mee te gebruiken (Daemon Tools bijvoorbeeld of emulators, welke op zich niets illegaals doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sommig beleid hier zou je wel eens als hypocriet kunnen bestempelen en wegens onwetendheid en zich niet willen branden aan het onderwerp stelt men elke verwijzing naar iets wat naar illegaal ruikt als onwenselijk. Nou ja, is wel lekker makkelijk modereren. En het is niet dat je Fok! bepaald nodig hebt om kennis op te doen van illegale activiteiten. Daar zijn weer andere sites voor.
Allright. Thxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voor zover ik BitTorrent ken, zijn het dezelfde basis poorten. De range van poorten waarover je connectie maakt met andere users kun je trouwens instellen in ABC
Niets mis met die laatste zin.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef Gizmore het volgende:
Dat komt vanzelf, maar het is inderdaad wel vrij lastig te beoordelen aangezien het nogal snel verandert.
Owjah: die laatste zin:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/17
daar ff wachten op SLarioux of Lucille of Quietguy of zo
zo maar ff mailen danquote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof je op je hondenogen
Je kunt er ook legale dingen mee binnenhalenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De vraag blijft dan natuurlijk ook: is het illegaal op Fok! om links te zetten naar tools die vooral gebruikt worden om die bestanden mee te gebruiken (Daemon Tools bijvoorbeeld).
Het is niet illegaal an sich. Maar niet illegaal in de echte wereld wil nog niet zeggen dat het niet met de opgestelde policies botst.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
De vraag blijft dan natuurlijk ook: is het illegaal op Fok! om links te zetten naar tools die vooral gebruikt worden om die bestanden mee te gebruiken (Daemon Tools bijvoorbeeld).
Dat wel, maar ik heb in totaal via BitTorrent 3 legale bestanden binnen gehaald, op ongeveer 1000 illegale (hou t niet bij, voorzichtige schattingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt er ook legale dingen mee binnenhalen
Ja d'uh. Dat doet iedereen maar het punt is dat je er ook legale dingen mee binnen KAN halen. Dus verbieden ze het nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb in totaal via BitTorrent 3 legale bestanden binnen gehaald, op ongeveer 1000 illegale (hou t niet bij, voorzichtige schatting)
Ah dat zal het zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is niet illegaal an sich. Maar niet illegaal in de echte wereld wil nog niet zeggen dat het niet met de opgestelde policies botst.
Volgens mij is het vooral gedaan om de digibete mod een handreiking te doen. (En om moeilijke mailtjes als die van Brein en dergelijke instanties te omzeilen...)
Dat kán met Kazaa ook wel natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja d'uh. Dat doet iedereen maar het punt is dat je er ook legale dingen mee binnen KAN halen. Dus verbieden ze het niet
Ik wist niet dat dat alweer verboden wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kán met Kazaa ook wel natuurlijkToch is het verboden
![]()
Ik het goed vinden met de policyquote:Maar goed, zo is de policy nu eenmaal.. Ga er niet moeilijk over doen, heeft toch weinig zin verder
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat deed je ook al voor je blauw was
Ah nee laat maar. Ik dacht dat dat ging over die ene keer dat ik beweerde geen notes te hebbenquote:
ik had een zelfverwarmde tonijnpizza op het menu vandaagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef ArtyShock het volgende:
* Nog even geniet van de laatste happen van een zelfgemaakte broccoli pizza.
Voor zover ik weet is het volgens de nederlandse wet nog steeds niet verboden om films en muziek te dosnloaden. Wel is het verboden om deze aan te bieden. Dus als je met Bittorrent of welke andere client dan ook iets upload ben je strafbaar. Het downloaden van software (en dus ook games) is wel strafbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb in totaal via BitTorrent 3 legale bestanden binnen gehaald, op ongeveer 1000 illegale (hou t niet bij, voorzichtige schatting)
Dat laatste was ik dan weer even vergeten: handig want dat beslaat ongeveer de helft van mn traffic per maandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het volgens de nederlandse wet nog steeds niet verboden om films en muziek te dosnloaden. Wel is het verboden om deze aan te bieden. Dus als je met Bittorrent of welke andere client dan ook iets upload ben je strafbaar. Het downloaden van software (en dus ook games) is wel strafbaar.
Laat me raden. Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zou het legaal zijn om die hier te posten?Dude?
![]()
Het is nog niet officieel verboden, maar ze zijn er niet zo blij mee natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat alweer verboden was
[..]
Ik het goed vinden met de policy
Ah. Tonijn. Ik ben eigenlijk niet zo'n visliefhebber. Maar als je d'r van houdt: het was vast lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
ik had een zelfverwarmde tonijnpizza op het menu vandaag
quote:
Hej joh, jij bent B helemaal niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
ik weet niks te zeggen, dus ik lurk maar.
Whehehequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik ben maar een newbie natuurlijk![]()
Ik pasta met zelfgemaakte saus. Vanmiddag. Zodat de keuken niet naar eten zou ruiken vanavond (maar naar koffie die ik voor de geur snel even had gezetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had een zelfverwarmde tonijnpizza op het menu vandaag
Hee!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
ik weet niks te zeggen, dus ik lurk maar.
Jepquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[sub]snelheid is weer weg geloof ik]/sub]
Je hebt tissues teveel?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet er iemand anders nog een goeie kazaa server voor harde porno?
ik neem nooit tonijnpizza, maar dit was een verse, en het feit dat ie in de aanbieding was trok me over de strep tot aanschaf over te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah. Tonijn. Ik ben eigenlijk niet zo'n visliefhebber. Maar als je d'r van houdt: het was vast lekker.
M'n pizza was deze keer erg geslaagd. Port in combinatie met broccoli is toch lekkerder dan rode wijn heb ik vandaag ondervonden.
Je denkt: ik ga eens even kijken hoe strak hier de policy gehanteerd wordt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Of ze is er gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook nog.quote:
jij wil je moeder morgen verrassen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Rukken en typen gaan niet samen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee!
Vroeger stond daar:
Ik weet niks te scoren, dus ik ruk maar.
Hoe staat het met Sander de vruchtenpers?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je denkt: ik ga eens even kijken hoe strak hier de policy gehanteerd wordt?
dan is ze weggegaan zonder iets te zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of ze is er gewoon niet. Dat kan natuurlijk ook nog.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij wil je moeder morgen verrassen?
Ah verse pizza's. Die zijn trouwens niet per se lekkerder is m'n ervaring. Maar deze was voor herhaling vatbaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
ik neem nooit tonijnpizza, maar dit was een verse, en het feit dat ie in de aanbieding was trok me over de strep tot aanschaf over te gaan
Er dķķr. Voor de smaak. 't Is niet dat je het moet leren drinken om het lekker te vinden in een gerecht... Ik bedoel, ik hoef ook geen balsamico zo in een glaasje, maar het is heerlijk door bepaalde gerechten heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
port....wijn....
lust ik allemaal niet
Ja nou heb ik dus trekquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah. Tonijn. Ik ben eigenlijk niet zo'n visliefhebber. Maar als je d'r van houdt: het was vast lekker.
M'n pizza was deze keer erg geslaagd. Port in combinatie met broccoli is toch lekkerder dan rode wijn heb ik vandaag ondervonden.
Euh... 't Is hier toch maar gewoon een slowchat topic? Ik bedoel, als er IRL dringender zaken gebeuren dan ga je toch niet per se afscheid nemen hier...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:44 schreef D.Rose het volgende:
dan is ze weggegaan zonder iets te zeggen
ze kwam ook al binnen zonder iets te zeggen
niet per se lekkerder, maar in dit geval zeker de moeitequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah verse pizza's. Die zijn trouwens niet per se lekkerder is m'n ervaring. Maar deze was voor herhaling vatbaar?
[..]
Er dķķr. Voor de smaak. 't Is niet dat je het moet leren drinken om het lekker te vinden in een gerecht... Ik bedoel, ik hoef ook geen balsamico zo in een glaasje, maar het is heerlijk door bepaalde gerechten heen.
Hmm. Het helpt vast niet als ik zeg dat het eigenlijk niet te vreten was?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan heb je nu dus ook je antwoord.
Avondquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef passie66 het volgende:
Goeienavond trouwens ...halallen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Het helpt vast niet als ik zeg dat het eigenlijk niet te vreten was?
Maar hee, je hebt nou de macht die post weg te gooien. Dus eh, als 'ie in de weg staat...
Ziet er gewoon uit.quote:
ze heeft helemaal niets tegen me gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh... 't Is hier toch maar gewoon een slowchat topic? Ik bedoel, als er IRL dringender zaken gebeuren dan ga je toch niet per se afscheid nemen hier...
<persoonlijk>"Doei" posts daar kan ik nog wel iets mee... "Hoi" posts vind ik een stuk minder nuttig.</persoonlijk>
Apart, vooral omdat je bij een boel gerechten echt niet zozeer die smaak an sich terugvindt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef D.Rose het volgende:
er door ja, dat begreep ik, maar de smaak ervan staat me niet echt aan
Ik kan nou wel zeggen dat je op de lijn moet letten, maar:quote:
Nu wel weer net nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit.
[sub]behalve dat er wat weinig posts van Tong80 tussen staan, maar dat heeft een reden.[/sub
Maar het toch stiekem zeggen hč?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan nou wel zeggen dat je op de lijn moet letten, maar:
1) Daar heb jij waarschijnlijk geen boodschap aan.
2) Ik ben niet in de positie om jou te vertellen wat je moet doen.
3) Ik heb niet echt recht van spreken gezien mijn (ronde) lijn.
rijstwijn smaakt dan ook niet naar bessen/druivenspul, zoals de meeste wijnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Apart, vooral omdat je bij een boel gerechten echt niet zozeer die smaak an sich terugvindt.
Je zou het aantal oosterse gerechten eens moeten zien waarin rijstwijn verwerkt wordt. Heb je vaak ook geen weet van. En toch lekker.
quote:
Hah, dat is nog eens een goed idee, ga ik ook doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef ArtyShock het volgende:
@Sander: Gefeliciteerd met de officiële "bezet" status.![]()
Maar waarom heeft ze zich naar een sapje vernoemd?
@Dude: trusten dan maar voor straks.
Ik ga weer eens een filmpje uit de collectie kijken, want dit vier-minuten-per-post forum begint de grenzen van m'n geduld af te tasten.![]()
Truste jij ook, voor strakjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef ArtyShock het volgende:
@Sander: Gefeliciteerd met de officiële "bezet" status.![]()
Maar waarom heeft ze zich naar een sapje vernoemd?
@Dude: trusten dan maar voor straks.
Ik ga weer eens een filmpje uit de collectie kijken, want dit vier-minuten-per-post forum begint de grenzen van m'n geduld af te tasten.![]()
Ik ook in een ver verleden: maandje terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Aaah kerel...goh, ik had eventjes je fotoboek gekeken, maar Blanes, daar ben ik in een ver verleden ook 3 keer geweest!! Och jeweetwel...veel zon meer bier!
Wat je natuurlijk WEL kunt doen, is de tantaluskwelling optimaliserenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan nou wel zeggen dat je op de lijn moet letten, maar:
1) Daar heb jij waarschijnlijk geen boodschap aan.
2) Ik ben niet in de positie om jou te vertellen wat je moet doen.
3) Ik heb niet echt recht van spreken gezien mijn (ronde) lijn.
Nou, die foto van de boulevard; die zag er toen ook al zo stralend uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook in een ver verleden: maandje terugSchijnt wel veel verandert te zijn afgelopen jaren, maar dat kan ik niet weten natuurlijk
Inderdaad veel zon en meer bier vodka
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nou, die foto van de boulevard; die zag er toen ook al zo stralend uit!
Gaat dit over de Costa Brava?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjes),
Ja dat grove zand ja daar moest ik ook wel heeel erg aan wennen...Maar is The Flying Scotsman nog open? Dat vond ik wel een gezellige kroeg destijds en dat is toch al zo'n jaartje of 21 voor het laatst dat ik daar geweest wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjes), maar aan de discotheken en kroegen des te meer. Hotels en alles ook trouwens.. Maar ik ging weg
Haha...ok dan! Tsja...hihi...Ja, maar als ik Praag schreef, of Berlijn, of Antwerpen, of Edinburgh of Londen, of Parijs , of Gent, Brugge, Luik, Stavelot, Ottawa, of Petawawa of Quebec, Montreal;..St. Bruno, Kleef had gezegd...was je dan wel gebleven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dit over de Costa Brava?
welterusten dan
ok danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Haha...ok dan! Tsja...hihi...Ja, maar als ik Praag schreef, of Berlijn, of Antwerpen, of Edinburgh of Londen, of Parijs , of Gent, Brugge, Luik, Stavelot, Ottawa, of Petawawa of Quebec, Montreal;..St. Bruno, Kleef had gezegd...was je dan wel gebleven?
Goedzo Flash...heeeel prima..dat kan en dat is leuk voor jou! Nee ...ik weet het wel...de week is gebroken: de bekende man met de hamer,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ok dan
Ik ben op meer plekken geweest dan jij
en nee, dan was ik ook gaan slapen. Truste
Ja Trustenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tanden Poets Melding![]()
Trusten dus![]()
Och...nou mooi dat jij dat zo vind...Ik vind jou wel aardig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja goed man echt goed
Ik ben egt wel k31 ve3L BeTeRdEr als J0u
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och...nou mooi dat jij dat zo vind...Ik vind jou wel aardig!
Hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef djenneke het volgende:
hallo een goede avond allen... ik kom het toch al trage fok verblijden met mijn vertragende aanwezigheid![]()
Niet eerlijk... nog een probleempje, zodra ik iets post, word ik niet teruggestuurd naar het topic.... maar kom ik in een snelreageervensterachtigiets terecht....quote:
De tip van Breuls uitgevoerd?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet eerlijk... nog een probleempje, zodra ik iets post, word ik niet teruggestuurd naar het topic.... maar kom ik in een snelreageervensterachtigiets terecht....
ik heb alleen iets gezien over als het forum er vreemd uitziet, en het ziet er normaal uit...quote:
Ik moest werken vandaag...Hard ook!...Toen daarna had ik bami met foe yong hai gegeten, van de appie; kant en klaar maar vond het niet zo...daarna was ik naar een vriend...heb hem een gitaar gegeven, we hebben zitten pingelen... en zo rond tienen was ik hier...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:12 schreef passie66 het volgende:
Ja zeg dat Khalein!..hoi, jij nog wat leuke dingen meegemaakt vandaag?
Je gaat dus weer wat nieuws proberen in je keukentje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef Khalein het volgende:
[..]Bengeltje
Ook nog in het land der wakkeren dus
Nee sorry, nee ik had wel gezien dat die tip er stond. Maar ik heb dat niet...maar misschien dat de digibeten dat weten in dat forum van zullie!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb alleen iets gezien over als het forum er vreemd uitziet, en het ziet er normaal uit...
heb je anders een linkje naar die tips voor me misschien?
Ik krijg een bekende over de vloerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
Je gaat dus weer wat nieuws proberen in je keukentje.![]()
![]()
Wie ga je er blij mee maken, of test je eerst bij jezelf.
Joa, ik wacht nog ergens op.![]()
Ik zoiets ook eens gehad, alweer een poosje geleden.quote:
Da's idd een van de mindere k-e-k maaltijden van de Appie jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef passie66 het volgende:
Ik moest werken vandaag...Hard ook!...Toen daarna had ik bami met foe yong hai gegeten, van de appie; kant en klaar maar vond het niet zo...daarna was ik naar een vriend...heb hem een gitaar gegeven, we hebben zitten pingelen... en zo rond tienen was ik hier...
Een bekende nog wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:29 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik krijg een bekende over de vloerMoet nog wel een beetje opruimen in huis
![]()
Like what?
Ja inderaad nu zag ik het ook...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:25 schreef Bengeltje het volgende:
Nieuwe hype? Jezelf qouten passie ?![]()
Niks mis met veel passie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja inderaad nu zag ik het ook.......Ik was blijkbaar weer eens te enthousiast..teveel passie!
Jaja... Ik ken nog een paar mensen buiten de forumwereld omquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
Een bekende nog wel.![]()
Jij maakt toch nooit troep in huis?![]()
nee, ik ben weereens binnen gaan fietsenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent eindelijk buiten gaan fietsen?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jaja... Ik ken nog een paar mensen buiten de forumwereld omEn ik maak geen troep nee
Chaos is een betere benaming
En waar wacht jij op?
Buiten is eng he.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, ik ben weereens binnen gaan fietsen
Nee het was een spaanse gitaar en daar moest ik vanaf...ik ben eigenlijk alleen maar bezig met Gypsy Jazz in de gitaar...en dan is een spaanse niet goed...maar wel om het spel te leren! Een dezer dagen ga ik naar Amsterdam...want daar is zo'n zaak waar ze de specifieke Django Reinhardt gitaren verkopen. En dan koop ik dus in de plaats van die andere mij nog ene eksemplaar maar dan een andere uitvoering!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:30 schreef Khalein het volgende:
[..]
Da's idd een van de mindere k-e-k maaltijden van de Appie jaNiet dat de rest zo overdonderend goed is
Een gitaar gegeven? Cadeautje? Of in functioneel bruikleen?
Onwaarschijnlijk maar waar, I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Khalein, stop ................. dit is onmogelijk................. iemand buiten internet ?
![]()
Moet even bijkomen hoor.
Dat waar ik op wacht
Ja slaap lekker en zoete dromen!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat slapen, tot morgen luitjes
Trusten, tot vrijdag, waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat slapen, tot morgen luitjes
Ik geloof dingen pas na bewijs. hoe ga je dit bewijzen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk maar waar, I know
Alvast gefeliciteerd![]()
ik was niet berekend op een edit van jouquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goh, kwam je wat laat achter he.
Heb/had je haast?![]()
Nope, heb het alweer gevonden, ik kan dus zo naar bed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zullen wij meewachten, of gaat het nog lang duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |