quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je valt binnen in mijn kwartet
eejjjjjjjjjjquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, héle enthousiaste mensen voor mijn huis
Kon nog wel wat worden
Navond allemaal!
Zo zo, lijkt Overtoom welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat, waar moet ik zijn![]()
Welke vlegel heeft wat gedaan???!!!![]()
Gewoon een torrent opstarten dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bittorrent, daar hadden we het toch over
nou...uhhh.....graag gedaan dan maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]Yeah, toch nog wat leuks vandaag
.
Ik ben niet weggeweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Es terug, B terug, Dude terug
Nou STuart nog
MutZ ligt allang te slapen
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon een torrent opstarten dus. En dan krijg je een venster erbij en dan ben je ermee bezig
Heb je poorten 6881-6999 open gezet?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig was
Is die op vakantie of zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
Stu verwacht ik voorlopig niet op Fok! eigenlijk.
iddquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Schutters bier is ook eigenlijk best smerig
Blijf bij je leest, drink Alfaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Schutters bier is ook eigenlijk best smerig
Nope, druk met andere dingen en de lol was er hier een beetje vanaf...quote:
ja, da's echt LEKKER bierquote:
I knowquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, da's echt LEKKER bieren niet eens zo veel duurder
er staat: starting at: 6881quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb je poorten 6881-6999 open gezet?
Ach, komt wel weerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, druk met andere dingen en de lol was er hier een beetje vanaf...
Als je meerdere torrents wil moet je dat wel doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat: starting at: 6881
tot 6999 staat er niet
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry,
rukker van middelbare leeftijd
en tong gebandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Nou STuart nog
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij heb ik het bittorrentprobleem opgelost
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Nou![]()
![]()
![]()
STuart
![]()
![]()
![]()
nog
Nou Arty nog.![]()
Bij mijn weten geen directe aanleiding hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, komt wel weertenminste, ik neem aan dat hij er "gewoon" een beetje doorheen zat, da's te begrijpen
of is er echt een directe aanleiding of zo dat je weet? Iemand die iets heel ergs gezegd heeft of zo?
Jaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, héle enthousiaste mensen voor mijn huis
Kon nog wel wat worden
Navond allemaal!
Dan wil het niet neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kennelijk stond er ergens in de settings dat ie maar 1 file tegelijk mocht pakken
Je hoeft echt niet te benadrukken dat je Stu kunt missen als kiespijn hoor, dat was allang al duidelijk.quote:
ik mis stu welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te benadrukken dat je Stu kunt missen als kiespijn hoor, dat was allang al duidelijk.
Ik mis 'm ook hier, maar dat zal al wel duidelijk zijnquote:
Ik gebruik zelf de ABC client. Werkt prettiger als BitTorrent, ziet er iets beter uit en downloadt torrents simultaan zonder poespas.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig was
Jongen uit Den Haag! En helemaal verliefd op het huis. Wilde zelfs niets aan de kleuren veranderen (zelfs het rose vond hij wel komischquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa.
Deze mensen zijn wèl langs de goede straten naar je huis gelopen?
En weten ze al van de opleverdatum?
Haha, tja, ik liet me even gaan omdat ik eigenlijk slecht kan snappen dat iemand 'm mist. Maar het is alweer over.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
Je hoeft echt niet te benadrukken dat je Stu kunt missen als kiespijn hoor, dat was allang al duidelijk.
Hm, als een sluimerende hartkwaal, wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja da's een goeie vraagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:37 schreef Gizmore het volgende:
Wat is er mis met Stuart, of beter: wat heeft ie tegen m
Van wat ik heb gezien gaan geloof en extremere uiterlijke uitingen juist heel goed samen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongen uit Den Haag! En helemaal verliefd op het huis. Wilde zelfs niets aan de kleuren veranderen (zelfs het rose vond hij wel komisch). Spaarde zelf Jezusbeelden
Maar bleek ook echt in de here te zijn trouwens. terwijl hij eruit zag als een hardrocker. enfin, wijffie erbij en zo en die vond het ook dolletjes en nu komt hij wellicht nog even proberen of hij zijn berolstioelde moeder een beetje kon inparkeren hier, want daar zorgde hij vaak voor en die kwam ook vaak over de vloer.
Toch ontzettend mooi dat er een echte liefhebber over de vloer was? Dat is precies de doelgroep waar je je huis goed aan kunt verpatsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Pfff, wel even lekker, iemand die het opvalt dat de originele deurgrepen nog in het huis zitten en zo
Misschien nog wel een puntje...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Opleverdatum hebben we het niet over gehad![]()
Ik ook niet, vind m wel relaxt altijd..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's een goeie vraagIk heb geen idee
Dat denk ik ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |