Over wie gaat de TT eigenlijk ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog, kan je minstens foto's maken van de mensen die dat wel doen
Toekijken...
Mwoa de ramen houdt ze zich meestentijds wel stil overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ramen hebben ook een binnenkant, is dat ook link.![]()
![]()
Beter voorkomen dan morgen een moeder die in je nek hijgt "Dat is niet schoon en dit is niet proper "![]()
mij hoor je er niet meer overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Tha_T het volgende:
Ha! een kwartet?
zeg, lees de OP eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekijken...
Een kinderhand is snel gevuldquote:
D'uh maar ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik de telelens alvast erbij gepakt hebquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekijken...
Dude komt over een uur of anderhalf nog wel ff boos doen tegen je hoor Tquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, de grap is er weer ff vanaf
Ik ga de afwas doen en mn bed verschonen. Morgen komt mn moeder langs
Bittorrent, daar hadden we het toch overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon een torrent opstarten. Welke client gebruik je?
O wat, waar moet ik zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude komt over een uur of anderhalf nog wel ff boos doen tegen je hoor T
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je valt binnen in mijn kwartet
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je valt binnen in mijn kwartet
eejjjjjjjjjjquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, héle enthousiaste mensen voor mijn huis
Kon nog wel wat worden
Navond allemaal!
Zo zo, lijkt Overtoom welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat, waar moet ik zijn![]()
Welke vlegel heeft wat gedaan???!!!![]()
Gewoon een torrent opstarten dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bittorrent, daar hadden we het toch over
nou...uhhh.....graag gedaan dan maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]Yeah, toch nog wat leuks vandaag
.
Ik ben niet weggeweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezelligheid![]()
Es terug, B terug, Dude terug
Nou STuart nog
MutZ ligt allang te slapen
zoals ik al zei: zodra ik een nieuwe opstart stopt de torrent die tot dan toe bezig wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon een torrent opstarten dus. En dan krijg je een venster erbij en dan ben je ermee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |