Lekkerquote:Tha_T - woensdag 10 augustus 2005 @ 19:01
Hier eten we macaroni
Topic op slot gooien met link naar de nieuwequote:
wel als je aangeeft dat ie bepaalde bestanden niet hoeft te downloaden (omdat ik alles al binnen had). ik was bezig met 3 torrents tegelijk dus was alles ff aan het nalopen.. en ik kom er nu dus achter dat als je alles op "never" zet, dat al die bestanden dan verwijderd wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb ik ook, daar kun je toch niets mee deleten?
ah, okquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Topic op slot gooien met link naar de nieuwe
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
Nou gut wat ergquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
3 tegelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel als je aangeeft dat ie bepaalde bestanden niet hoeft te downloaden (omdat ik alles al binnen had). ik was bezig met 3 torrents tegelijk dus was alles ff aan het nalopen.. en ik kom er nu dus achter dat als je alles op "never" zet, dat al die bestanden dan verwijderd worden
en die komt je bed controleren?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, de grap is er weer ff vanaf
Ik ga de afwas doen en mn bed verschonen. Morgen komt mn moeder langs
ehh jaquote:
OMGquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
Ramen lappen is hier levenslinkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Brave jongen, nu nog even stof afvegen, stofzuigen en misschien even snel de ramenlappen.![]()
Ik ga niet op ruggen klimmenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
passieve mensen kunnen we hier niets mee
Kan ook een grap zijn natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
(overigens niet van mij)
Ramen hebben ook een binnenkant, is dat ook link.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ramen lappen is hier levenslink
Stofzuigen is best een goed ideeNiet dat het nodig is, maar wind uit de zeilen en zo...
Dannog, kan je minstens foto's maken van de mensen die dat wel doenquote:
Over wie gaat de TT eigenlijk ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dannog, kan je minstens foto's maken van de mensen die dat wel doen
Toekijken...
Mwoa de ramen houdt ze zich meestentijds wel stil overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ramen hebben ook een binnenkant, is dat ook link.![]()
![]()
Beter voorkomen dan morgen een moeder die in je nek hijgt "Dat is niet schoon en dit is niet proper "![]()
mij hoor je er niet meer overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Tha_T het volgende:
Ha! een kwartet?
zeg, lees de OP eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekijken...
Een kinderhand is snel gevuldquote:
D'uh maar ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik de telelens alvast erbij gepakt hebquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekijken...
Dude komt over een uur of anderhalf nog wel ff boos doen tegen je hoor Tquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, de grap is er weer ff vanaf
Ik ga de afwas doen en mn bed verschonen. Morgen komt mn moeder langs
Bittorrent, daar hadden we het toch overquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gewoon een torrent opstarten. Welke client gebruik je?
O wat, waar moet ik zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude komt over een uur of anderhalf nog wel ff boos doen tegen je hoor T
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, je valt binnen in mijn kwartet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |