Nee, dan heb ik inderdaad ook niets gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.....ik begrijp er geen kut van deze zin, en als het om weeronline gaat dan wil ik het daar niet over hebben
Veel een beter idee! Nee over het algemeen vind ik die kant en klr happen vn AH wel te snacken...maar deze..quote:
Jij ookquote:
Hoi Bengeltje, wat suddert er eigenlijk in jouw pannetje vanavond?quote:
Smakkelijk!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
Woensdag is hier frietendag![]()
Eten is.
Ga je zelf koken of kun je gewoon aanschuiven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet even kijken wat er is![]()
* SpeedyGJ die nu gaat kijken
He Sjowhanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft net heerlijk gegeten
Zonder foe yong hai, maar het was lekker hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:09 schreef passie66 het volgende:
Ik las dat je bami uit de magnetron op het menu had staan, Flash! Dat had ik ook op met foe yong hai derbij...maar eigenlijk vond ik het maar naks! Het was een kant en klare hap van de AH maar neu...erg lekker was anders! Zo flauw en die foe yong hai smaakte chemisch...
Goedzo!!! Gelukkig was die van jou wel goed, ook van AH?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder foe yong hai, maar het was lekker hoor
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef passie66 het volgende:
[..]
Goedzo!!! Gelukkig was die van jou wel goed, ook van AH?
Oww...is T dan jouw online vriendinnetje ofzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met mezelf, T zit in hoorn waar ze woont
LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:54 schreef Renesite het volgende:
ff ,e laatste dure minuten opmaken
Pak je straks toch weer een half uur?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
verveel me niet ofzo, de gezellige mensen zijn al weg ofzo
true!!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
LOLZo heb ik ook eens moeten internetten. Niet tov vond ik
10 eu p/uquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Pak je straks toch weer een half uur?
er wordt geen bevestiging gevraagd?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
heb ik net gvd een tv serie van 5 gig gedownload, druk ik perongeluk op het verkeerde knopje
hele serie weg
5 dagen mee bezig geweest
Hoezo denk je dat nou weerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
Oww...is T dan jouw online vriendinnetje ofzo?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo
Specibonen en aardappelen + daarna nog een lekkere kippenpoot erbij
Eetsmakelijk
neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er wordt geen bevestiging gevraagd?
Bij Bittorrent niet neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er wordt geen bevestiging gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |