dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof je op je hondenogen
Je kunt er ook legale dingen mee binnenhalenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De vraag blijft dan natuurlijk ook: is het illegaal op Fok! om links te zetten naar tools die vooral gebruikt worden om die bestanden mee te gebruiken (Daemon Tools bijvoorbeeld).
Het is niet illegaal an sich. Maar niet illegaal in de echte wereld wil nog niet zeggen dat het niet met de opgestelde policies botst.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
De vraag blijft dan natuurlijk ook: is het illegaal op Fok! om links te zetten naar tools die vooral gebruikt worden om die bestanden mee te gebruiken (Daemon Tools bijvoorbeeld).
Dat wel, maar ik heb in totaal via BitTorrent 3 legale bestanden binnen gehaald, op ongeveer 1000 illegale (hou t niet bij, voorzichtige schattingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt er ook legale dingen mee binnenhalen
Ja d'uh. Dat doet iedereen maar het punt is dat je er ook legale dingen mee binnen KAN halen. Dus verbieden ze het nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb in totaal via BitTorrent 3 legale bestanden binnen gehaald, op ongeveer 1000 illegale (hou t niet bij, voorzichtige schatting)
Ah dat zal het zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is niet illegaal an sich. Maar niet illegaal in de echte wereld wil nog niet zeggen dat het niet met de opgestelde policies botst.
Volgens mij is het vooral gedaan om de digibete mod een handreiking te doen. (En om moeilijke mailtjes als die van Brein en dergelijke instanties te omzeilen...)
Dat kán met Kazaa ook wel natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja d'uh. Dat doet iedereen maar het punt is dat je er ook legale dingen mee binnen KAN halen. Dus verbieden ze het niet
Ik wist niet dat dat alweer verboden wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kán met Kazaa ook wel natuurlijkToch is het verboden
![]()
Ik het goed vinden met de policyquote:Maar goed, zo is de policy nu eenmaal.. Ga er niet moeilijk over doen, heeft toch weinig zin verder
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat deed je ook al voor je blauw was
Ah nee laat maar. Ik dacht dat dat ging over die ene keer dat ik beweerde geen notes te hebbenquote:
ik had een zelfverwarmde tonijnpizza op het menu vandaagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef ArtyShock het volgende:
* Nog even geniet van de laatste happen van een zelfgemaakte broccoli pizza.
Voor zover ik weet is het volgens de nederlandse wet nog steeds niet verboden om films en muziek te dosnloaden. Wel is het verboden om deze aan te bieden. Dus als je met Bittorrent of welke andere client dan ook iets upload ben je strafbaar. Het downloaden van software (en dus ook games) is wel strafbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb in totaal via BitTorrent 3 legale bestanden binnen gehaald, op ongeveer 1000 illegale (hou t niet bij, voorzichtige schatting)
Dat laatste was ik dan weer even vergeten: handig want dat beslaat ongeveer de helft van mn traffic per maandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het volgens de nederlandse wet nog steeds niet verboden om films en muziek te dosnloaden. Wel is het verboden om deze aan te bieden. Dus als je met Bittorrent of welke andere client dan ook iets upload ben je strafbaar. Het downloaden van software (en dus ook games) is wel strafbaar.
Laat me raden. Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zou het legaal zijn om die hier te posten?Dude?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |