Ja Trustenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tanden Poets Melding![]()
Trusten dus![]()
Och...nou mooi dat jij dat zo vind...Ik vind jou wel aardig!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja goed man echt goed
Ik ben egt wel k31 ve3L BeTeRdEr als J0u
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef passie66 het volgende:
[..]
Och...nou mooi dat jij dat zo vind...Ik vind jou wel aardig!
Hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:52 schreef djenneke het volgende:
hallo een goede avond allen... ik kom het toch al trage fok verblijden met mijn vertragende aanwezigheid![]()
Niet eerlijk... nog een probleempje, zodra ik iets post, word ik niet teruggestuurd naar het topic.... maar kom ik in een snelreageervensterachtigiets terecht....quote:
De tip van Breuls uitgevoerd?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Niet eerlijk... nog een probleempje, zodra ik iets post, word ik niet teruggestuurd naar het topic.... maar kom ik in een snelreageervensterachtigiets terecht....
ik heb alleen iets gezien over als het forum er vreemd uitziet, en het ziet er normaal uit...quote:
Ik moest werken vandaag...Hard ook!...Toen daarna had ik bami met foe yong hai gegeten, van de appie; kant en klaar maar vond het niet zo...daarna was ik naar een vriend...heb hem een gitaar gegeven, we hebben zitten pingelen... en zo rond tienen was ik hier...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:12 schreef passie66 het volgende:
Ja zeg dat Khalein!..hoi, jij nog wat leuke dingen meegemaakt vandaag?
Je gaat dus weer wat nieuws proberen in je keukentje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef Khalein het volgende:
[..]Bengeltje
Ook nog in het land der wakkeren dus
Nee sorry, nee ik had wel gezien dat die tip er stond. Maar ik heb dat niet...maar misschien dat de digibeten dat weten in dat forum van zullie!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb alleen iets gezien over als het forum er vreemd uitziet, en het ziet er normaal uit...
heb je anders een linkje naar die tips voor me misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |