niet per se lekkerder, maar in dit geval zeker de moeitequote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah verse pizza's. Die zijn trouwens niet per se lekkerder is m'n ervaring. Maar deze was voor herhaling vatbaar?
[..]
Er dóór. Voor de smaak. 't Is niet dat je het moet leren drinken om het lekker te vinden in een gerecht... Ik bedoel, ik hoef ook geen balsamico zo in een glaasje, maar het is heerlijk door bepaalde gerechten heen.
Hmm. Het helpt vast niet als ik zeg dat het eigenlijk niet te vreten was?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan heb je nu dus ook je antwoord.
Avondquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:51 schreef passie66 het volgende:
Goeienavond trouwens ...halallen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Het helpt vast niet als ik zeg dat het eigenlijk niet te vreten was?
Maar hee, je hebt nou de macht die post weg te gooien. Dus eh, als 'ie in de weg staat...
Ziet er gewoon uit.quote:
ze heeft helemaal niets tegen me gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh... 't Is hier toch maar gewoon een slowchat topic? Ik bedoel, als er IRL dringender zaken gebeuren dan ga je toch niet per se afscheid nemen hier...
<persoonlijk>"Doei" posts daar kan ik nog wel iets mee... "Hoi" posts vind ik een stuk minder nuttig.</persoonlijk>
Apart, vooral omdat je bij een boel gerechten echt niet zozeer die smaak an sich terugvindt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef D.Rose het volgende:
er door ja, dat begreep ik, maar de smaak ervan staat me niet echt aan
Ik kan nou wel zeggen dat je op de lijn moet letten, maar:quote:
Nu wel weer net nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit.
[sub]behalve dat er wat weinig posts van Tong80 tussen staan, maar dat heeft een reden.[/sub
Maar het toch stiekem zeggen hè?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan nou wel zeggen dat je op de lijn moet letten, maar:
1) Daar heb jij waarschijnlijk geen boodschap aan.
2) Ik ben niet in de positie om jou te vertellen wat je moet doen.
3) Ik heb niet echt recht van spreken gezien mijn (ronde) lijn.
rijstwijn smaakt dan ook niet naar bessen/druivenspul, zoals de meeste wijnenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Apart, vooral omdat je bij een boel gerechten echt niet zozeer die smaak an sich terugvindt.
Je zou het aantal oosterse gerechten eens moeten zien waarin rijstwijn verwerkt wordt. Heb je vaak ook geen weet van. En toch lekker.
quote:
Hah, dat is nog eens een goed idee, ga ik ook doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef ArtyShock het volgende:
@Sander: Gefeliciteerd met de officiële "bezet" status.![]()
Maar waarom heeft ze zich naar een sapje vernoemd?
@Dude: trusten dan maar voor straks.
Ik ga weer eens een filmpje uit de collectie kijken, want dit vier-minuten-per-post forum begint de grenzen van m'n geduld af te tasten.![]()
Truste jij ook, voor strakjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef ArtyShock het volgende:
@Sander: Gefeliciteerd met de officiële "bezet" status.![]()
Maar waarom heeft ze zich naar een sapje vernoemd?
@Dude: trusten dan maar voor straks.
Ik ga weer eens een filmpje uit de collectie kijken, want dit vier-minuten-per-post forum begint de grenzen van m'n geduld af te tasten.![]()
Ik ook in een ver verleden: maandje terugquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Aaah kerel...goh, ik had eventjes je fotoboek gekeken, maar Blanes, daar ben ik in een ver verleden ook 3 keer geweest!! Och jeweetwel...veel zon meer bier!
Wat je natuurlijk WEL kunt doen, is de tantaluskwelling optimaliserenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan nou wel zeggen dat je op de lijn moet letten, maar:
1) Daar heb jij waarschijnlijk geen boodschap aan.
2) Ik ben niet in de positie om jou te vertellen wat je moet doen.
3) Ik heb niet echt recht van spreken gezien mijn (ronde) lijn.
Nou, die foto van de boulevard; die zag er toen ook al zo stralend uit!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook in een ver verleden: maandje terugSchijnt wel veel verandert te zijn afgelopen jaren, maar dat kan ik niet weten natuurlijk
Inderdaad veel zon en meer bier vodka
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nou, die foto van de boulevard; die zag er toen ook al zo stralend uit!
Gaat dit over de Costa Brava?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjes),
Ja dat grove zand ja daar moest ik ook wel heeel erg aan wennen...Maar is The Flying Scotsman nog open? Dat vond ik wel een gezellige kroeg destijds en dat is toch al zo'n jaartje of 21 voor het laatst dat ik daar geweest wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjes), maar aan de discotheken en kroegen des te meer. Hotels en alles ook trouwens.. Maar ik ging weg
Haha...ok dan! Tsja...hihi...Ja, maar als ik Praag schreef, of Berlijn, of Antwerpen, of Edinburgh of Londen, of Parijs , of Gent, Brugge, Luik, Stavelot, Ottawa, of Petawawa of Quebec, Montreal;..St. Bruno, Kleef had gezegd...was je dan wel gebleven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dit over de Costa Brava?
welterusten dan
ok danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Haha...ok dan! Tsja...hihi...Ja, maar als ik Praag schreef, of Berlijn, of Antwerpen, of Edinburgh of Londen, of Parijs , of Gent, Brugge, Luik, Stavelot, Ottawa, of Petawawa of Quebec, Montreal;..St. Bruno, Kleef had gezegd...was je dan wel gebleven?
Goedzo Flash...heeeel prima..dat kan en dat is leuk voor jou! Nee ...ik weet het wel...de week is gebroken: de bekende man met de hamer,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ok dan
Ik ben op meer plekken geweest dan jij
en nee, dan was ik ook gaan slapen. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |