Gaat dit over de Costa Brava?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjes),
Ja dat grove zand ja daar moest ik ook wel heeel erg aan wennen...Maar is The Flying Scotsman nog open? Dat vond ik wel een gezellige kroeg destijds en dat is toch al zo'n jaartje of 21 voor het laatst dat ik daar geweest wasquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar verandert niet zoveel aan nee (teringzand of beter: steentjes), maar aan de discotheken en kroegen des te meer. Hotels en alles ook trouwens.. Maar ik ging weg
Haha...ok dan! Tsja...hihi...Ja, maar als ik Praag schreef, of Berlijn, of Antwerpen, of Edinburgh of Londen, of Parijs , of Gent, Brugge, Luik, Stavelot, Ottawa, of Petawawa of Quebec, Montreal;..St. Bruno, Kleef had gezegd...was je dan wel gebleven?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dit over de Costa Brava?
welterusten dan
ok danquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:20 schreef passie66 het volgende:
[..]
Haha...ok dan! Tsja...hihi...Ja, maar als ik Praag schreef, of Berlijn, of Antwerpen, of Edinburgh of Londen, of Parijs , of Gent, Brugge, Luik, Stavelot, Ottawa, of Petawawa of Quebec, Montreal;..St. Bruno, Kleef had gezegd...was je dan wel gebleven?
Goedzo Flash...heeeel prima..dat kan en dat is leuk voor jou! Nee ...ik weet het wel...de week is gebroken: de bekende man met de hamer,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ok dan
Ik ben op meer plekken geweest dan jij
en nee, dan was ik ook gaan slapen. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |