ik ben eigenlijk een n00b wat torrents betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf de ABC client. Werkt prettiger als BitTorrent, ziet er iets beter uit en downloadt torrents simultaan zonder poespas.
Kan iemand me even in mijn arm knijpen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, als een sluimerende hartkwaal, wat mij betreft.
Anyway, ook dat was vast duidelijk hè?
Och, als er maar een greintje van z'n Fok! persoonlijkheid (en dan bedoel ik niet het spammen of onzin gedrag ofzo) in de èchte Stuart zit, dan is de wereld er mijns inziens niet echt veel beter mee af. 't Is in ieder geval een goede reden 'm niet expres op te zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja da's een goeie vraagIk heb geen idee
dat verbaast je?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan iemand me even in mijn arm knijpen?Ik verbaas me hier een beetje over
toch zijn velen t er mee eensquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's een goeie vraagIk heb geen idee
Echt waar? Op vakantie geweest op een andere planeet ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Torrents zijn eigenlijk doodsimpel. Maar ABC gebruik ik al een poosje naar grote tevredenheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:47 schreef D.Rose het volgende:
ik ben eigenlijk een n00b wat torrents betreft.
Heb altijd zonder problemen Kazaa gebruikt.
Ooit een torrentprogramma geprobeerd, maar dat lukte niet i.c.m. m'n router ofzo.
Nu stond het concert van U2 als torrent op het web, dus maar weer eens opnieuw een poging gedaan en toen slaagde ik er wel in te downloaden.
Ik verbaas me over zijn verbazing. Knijp mij ook eens?quote:
Maar hij gebruikt wel dezelfde portbase toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Torrents zijn eigenlijk doodsimpel. Maar ABC gebruik ik al een poosje naar grote tevredenheid.
alsof je t niet wistquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik het al vanaf dat het een beetje bekender werdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Torrents zijn eigenlijk doodsimpel. Maar ABC gebruik ik al een poosje naar grote tevredenheid.
neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over zijn verbazing. Knijp mij ook eens?
Anyway, nuff said stel ik voor! Let's agree to disagree en zo![]()
Zolang we geen links geven naar werkende torrentsites of torrents zelf is het volgens mij niet ergquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
even een n00b-vraag, maar is het oké dat jullie het hier over torrent en weet ik veel wat hebben?
Of zou ik nu op moeten treden ofzo?
Ik begrijp er geen kloot van verder namelijk, of dat nou illegaal is of niet?
zeg ook niet dat het moeilijk is (al moet ik nog manieren vinden om al die verschillende files te openen) maar, zoals ik al aagaf, deed ie het eerder niet, en heb het er toen maar bij gelatenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zolang we geen links naar materiaal posten is alles okéquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
even een n00b-vraag, maar is het oké dat jullie het hier over torrent en weet ik veel wat hebben?
het gebruik is niet illegaalquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Torrents zijn een soort linkjes die verwijzen naar een downloadbaar bestand. Net zoiets als een http://lalala.jodel.com maar dan niet voor Internet Explorer maar voor een programma dat "torrents" begrijpt. BitTorrent bijvoorbeeld, of wat ik gebruik: ABC.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit de policy:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zolang we geen links naar materiaal posten is alles oké
Och, zelfs dat valt te betwisten. Maar de richtlijnen hier schijnen nogal strikt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik verbaas me over zijn verbazing. Knijp mij ook eens?
Anyway, nuff said stel ik voor! Let's agree to disagree en zo![]()
Oké!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
tjaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja auw niet daar* Pets in het gezicht
Zo, en nu basta maar weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |