quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Ai 4 weken uit... daarom dit seizoen niet meer naar formiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
weer een blessure bij een van mijn trainees, ik hoop op een blessure van 1 weekje dan train ik vandaag 4 man
Even een quote van een website:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Nee ik snap dat ie wel moet spelen enzo
En ik wil niet persee dat ie heel snel stijgt dus lijkt me 9 keeperstrainers een beetje overdreven.
Maar is er nergens een website waar je ongeveer kan zien wanneer een speler stijgt?
http://www.databased.at/hattrick/index.aspquote:Trainen kost tijd
De tijd die je training kost hangt af van de eigenschap waar je op traint, de trainings-intensiteit en de coach plus het aantal assistent coaches.
Voor 17 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden:
Keeper: 5 weken met 9 keeper-trainers
Als je geen 9 keeperstrainers neemt, terwijl je keepers gaat trainen, ben je een dief van je eigen portemonnee. Heel onverstandig, het is namelijk je enige manier om geld te verdienen! Doen dus!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Nee ik snap dat ie wel moet spelen enzo
En ik wil niet persee dat ie heel snel stijgt dus lijkt me 9 keeperstrainers een beetje overdreven.
Maar is er nergens een website waar je ongeveer kan zien wanneer een speler stijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |