abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:58:05 #1
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29477672

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam - - - Xfire naam

• UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767 (pass=FOK!). Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18
    19

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 11:39:09 (TS2 dingetje) ]
  • “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      zondag 7 augustus 2005 @ 00:58:50 #2
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29477683
    Jaja, ik heb zelfs de OP aangepast met een verwijzing naar het vorige topic.

*klopt op borst*
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      zondag 7 augustus 2005 @ 01:14:02 #3
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_29478000
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 00:58 schreef PirE het volgende:
    Jaja, ik heb zelfs de OP aangepast met een verwijzing naar het vorige topic.

*klopt op borst*
      zondag 7 augustus 2005 @ 01:14:48 #4
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_29478022
    Zet overigens bij TS ook dat er een pasword op zit... wel zo handig
    pi_29478059
    Ops op de wiki plaatsen is zoveel makkelijker

Maar goed spel!
    Hebben we al een fok server?
    pi_29478177
    Wat een goeie server zeg ... t geld dubbel en dwars waard. Op een gegeven moment in zo'n urban map met 6 man in een squad.

Heb ff geprobeerd een foto van te maken ...

Before all else, be armed.
    pi_29478297
    quote:
    I spy zei :

Zo benik ook weer. Nou leuk gespeeld, sterker nog: Beetje standaard gezellig en lol gehad.
    Oke, dat van dat punishen was alleen maar omdat ik even zelf niet oplette in het heetst vd strijd
    dus moet je niet te zwaar nemen. Ik heb ook daarna verder geen punt gemaakt ervan.
    tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
    Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
    je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.

en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_29478443
    quote:
    Een eigen public ranked server?

Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.
    is al online
    en hij runt prima
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_29478915
    Zo zeg, met een ATi X850 XT speelt het toch wel een stuk lekkerder weg .
    X
    X
    X
    pi_29478932
    Ik ben morgen weer present om 12.00 uur.
    Ik ben een beetje gek om in de regen tussen een miljoen mensen naar de Formule ga kijken.
    Hell To The Liars
    pi_29479084
    Ik doe morgen mee, heb nog steeds geen tijd gehad .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_29479332
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 02:06 schreef Steeven het volgende:
    Ik doe morgen mee, heb nog steeds geen tijd gehad .
    Morgen deel 2 van de training. Server werkt echt super
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29479513
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 02:21 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Morgen deel 2 van de training. Server werkt echt super
    Server is inderdaad super wel jammer dat jij steeds alleen mij neerschiet
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_29479536
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef -Raffie- het volgende:
    Server is inderdaad super wel jammer dat jij steeds alleen mij neerschiet
    Volgens mij lopen we wel een beetje gelijk hoor
    pi_29479581
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 02:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Volgens mij lopen we wel een beetje gelijk hoor
    Klopt wel denk het is over en weer.
    pi_29479691
    Nu nog even de Lama's kijjken

Morgenavond weer allemaal ?
    pi_29479707
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 02:45 schreef UnleashMitch het volgende:
    Nu maar lekker de Lama's nog even kijken
    Veel plezier ik ga me oogjes dicht doen
    pi_29480016
    heren het was gezellig en de server werkt prima! nu nog even de punish uitzetten en voila perferct!
      zondag 7 augustus 2005 @ 03:50:26 #19
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29480450
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 03:08 schreef jazza het volgende:
    heren het was gezellig en de server werkt prima! nu nog even de punish uitzetten en voila perferct!
    dat zou perfect zijn
      zondag 7 augustus 2005 @ 04:59:28 #20
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_29480925
    Is er wat mis met het BFHQ? De stats zijn pleite. Mijn rang is ineens gewoon Soldaat, heb totaal geen emblemen, medailles enz. terwijl ik vandaag nog 2 emblemen erbij heb gekregen.... gaat lekker zo met ze !
    pi_29481152
    Hmm ik loop flink achter na een avondje karten, lasergamen etc.
    Mijn naam kun je trouwens vermelden bij de gamers van fok! in de beginpost, zal regelmatig een kijkje nemen, zeker om wat meer te oefenen (speel het pas 2 dagen)
    Dus ik ben zeker van de partij en overweeg om ook geld te storten voor de volgende maanden..

Ik ga nu slapen, ben brak
    BF2: Diamond3d
    pi_29482064
    heb mij ook maar effe aangemeld bij BoF. Gamename is Di3ki3
    Dat geldt ook voor Xfire..

[ Bericht 21% gewijzigd door Suikermais op 07-08-2005 10:55:23 ]
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_29482202
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
    je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.

en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
    Kweet niet of jij het al heb gemerkt maar ik wel ondertussen (jah ik maak veel team-kills )
    Maar bij elke team-kill die je maakt krijg je -4 als je wel of niet punisht.

Het ging er alleen maar om dat hij i.p.v. vergeven mij heel evil punisht.

Punish system is voor als je 3 keer gepunished wordt dat je bij je 3de punish gekickt/gebanned wordt van de server.
    (volgens mij gebanned omdat ik als ik een server wil joinen waar ik meer dan 3 team-kills heb gemaakt er niet in kan omdat ik gekickt ben)

Wie zijn trouwens de admins van de server en hun namen op Xfire want ik wil knallen met mijn sniper die niemand leuk vindt
    pi_29482224
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 03:08 schreef jazza het volgende:
    Doe ook vote system eruit smijten want ik HAAT die mongolen die voten
    pi_29482355
    Dat punish systeem gaan we er inderdaad uit proberen te gooien.
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 10:22 schreef Razorback het volgende:
    Doe ook vote system eruit smijten want ik HAAT die mongolen die voten
    Vote systemen zijn onderdeel van het spel. Hoe irritant het soms ook is. We kunnen veel doen op de server maar geen delen van het spel omzeilen. Het beste wat we kunnen doen is iemand die continue vote er af schoppen maar mocht een Band of Fok!kers member aan het voten zijn dan schoppen we deze er niet af.
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 10:20 schreef Razorback het volgende:
    Wie zijn trouwens de admins van de server en hun namen op Xfire want ik wil knallen met mijn sniper die niemand leuk vindt
    Ik, ursel, Morpheus en Escape_nl
    pi_29482887
    vanvond uurtje knife battle doen en dan de rest gewoon normaal doen?
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      zondag 7 augustus 2005 @ 11:24:57 #27
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29482948
    Mensen die clanwars willen spelen moeten hier hun Clanbase ID nummer plaatsen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29482952
    leuk, ze zijn weer bezig met battlefield 2
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
      zondag 7 augustus 2005 @ 11:26:17 #29
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_29482968
    Alle statssites zijn down.
    Is er eentje die nog wel werkt?
    -
    pi_29482975
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 11:24 schreef BMH het volgende:
    Mensen die clanwars willen spelen moeten [url=http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?4.48.0]hier[url] hun Clanbase ID nummer plaatsen.
    Net gedaan, alleen mensen moeten lang wachten op hun bevestigings email. Ik moest 24 uur wachten met mijn hotmail adres
    Hell To The Liars
    pi_29482992
    4442589 is me ID van clanbases
      zondag 7 augustus 2005 @ 11:29:45 #32
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29483009
    Sommige mensen gaven hun Clanbase nickname. Dat is vervelend omdat ik die niet kan toevoegen.
    pi_29483021
    ik heb daar al gepost met nickname en ID
      zondag 7 augustus 2005 @ 11:30:55 #34
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_29483023
    Hoe zoek ik m'n ID eigenlijk op? .
    -
    pi_29483080
    Ik ben officieel geaccepteerd
    Hell To The Liars
    pi_29483100
    moet je nou inloggen met je Id of met je nickname?
    pi_29483119
    Heel de Fok! server zit vol.
    Ik stel voor dat we om 12.00 effe gaan knallen.
    Is dit oke voor admins.

En hoe willen jullie de verzoekjes om de server
    te betreden ontvangen. Via X-Fire, TS (want Ursel is niet altijd voor Fok! bezig) of???
    zeg het maar....
    Hell To The Liars
    pi_29483133
    en trouwens de members stats van "onze" site is weg
    staat offline
      zondag 7 augustus 2005 @ 11:37:58 #39
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29483138
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Hoe zoek ik m'n ID eigenlijk op? .
    pi_29483324
    MIjn id is 4442650
      zondag 7 augustus 2005 @ 11:50:28 #41
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29483374

Ik ben gekicked

mijn pid = 2411011
    Dan vind je iemand met de nick ^Kaiaiaia van de clan =Fearful Silence=UT. Dat ben ik dus. Als je me toegevoegd heb krijg ik een nieuwe personality waarvan ik de nick dan wijzig naar ^Stoja. Als je die dan niet wilt kicken zou dat prettig zijn .

Let op als je screenshots en links post van Clanbase. Zorg dan dat het stukje achter qid= niet zichtbaar is. Als dat wel zichtbaar is dan kan je gewoon inloggen op de account van die persoon die de link gepost heeft. Zelfde geld met URLs (gewoon qid=337e3dg weghalen)
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29483538
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef Droopie het volgende:
    Heel de Fok! server zit vol.
    Ik stel voor dat we om 12.00 effe gaan knallen.
    Is dit oke voor admins.
    Zal binnenkort even een klein documentje maken met alle manier om de admins te bereiken. Via MSN, Xfire en email. Ik zit nu bij de PC dus ik kan om 12:00 wel wat mensen kicken.

M'n Xfire naam is fjd en m'n MSN is FJDorr met gmail.com. Ik zal nu ook even TS aan zetten.
    pi_29483580
    kan niet w88 tot dat ik me nieuwe pc heb dan kan ik ook eindelijk met BF2 het web op gaan
    Just another message
    pi_29483664
    Wat ook niet verkeerd is om gewoon om het kwartier of half uur alle mensen die niet bij FOK! horen te kicken,

Hoefen wij niet te vragen en weten we precies wanneer we erin kunnen
      zondag 7 augustus 2005 @ 12:09:46 #45
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29483733
    ik kom strax denk ik ook nog wel even een keer spelen
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_29483802
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 12:05 schreef Razorback het volgende:
    Wat ook niet verkeerd is om gewoon om het kwartier of half uur alle mensen die niet bij FOK! horen te kicken.
    Heb niet echt de behoefte om 12 uur op een dag elk half uur de server leeg te gooien. We gaan even kijken hoe het verder loopt maar we gaan niet de hele dag de server in de gaten houden. Ik ben nu de hele rond m'n PC en op aanvraag op MSN, Xfire of TS schop ik er mensen af.
    quote:
    Hoefen wij niet te vragen en weten we precies wanneer we erin kunnen
    Je kan er altijd in, gewoon even mij aanspreken.
      zondag 7 augustus 2005 @ 12:19:06 #47
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29483890
    of we maken iedereen admin
    dan maakt iedereen gewoon voor zich eigen zijn plekje vrij
    Cause all I ever do
    pi_29483898
    Kan je niet gewoon doen dat voor elke clanmember van BoF een gereserveerd plaatsje is op de server? of is dat al? ben nl. nog niet komen kijken maar k zou t best wel klote vinden dat de clanleden soms niet op hun eigen clanserver kunnen omdat ie bezet is door normale mensen?
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
    pi_29483978
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef cyberrobin het volgende:
    Kan je niet gewoon doen dat voor elke clanmember van BoF een gereserveerd plaatsje is op de server? of is dat al? ben nl. nog niet komen kijken maar k zou t best wel klote vinden dat de clanleden soms niet op hun eigen clanserver kunnen omdat ie bezet is door normale mensen?
    Volgens mij kon dat niet maar we gaan er naar kijken. Op dit moment moet je het doen met een admin (ik dus) die aanwezig is om ruimte voor je te maken op de server.
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef kievit19 het volgende:
    of we maken iedereen admin
    dan maakt iedereen gewoon voor zich eigen zijn plekje vrij
    Daar hebben we bewust niet voor gekozen. We willen niet iedereen de mogelijkheid geven om de hele server te kunnen controleren. Het risico dat het dan een keer fout gaat willen we niet nemen. Mochten vier admins te weinig zijn dan nemen we er een paar bij. Sowieso zal BMH er wel bij komen, als hij dat zelf wil, aangezien hij met Clanbase in de weer is
      zondag 7 augustus 2005 @ 12:33:13 #50
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29484136
    Het gaf gisteren in ieder geval weinig problemen. In de praktijk zal er 's avonds altijd wel 1 of meerdere admins aanwezig zijn. Gewoon even vragen en je kan BF2 bij wijze van spreken al gaan opstarten en gelijk joinen.
    pi_29484210
    waarom ben ik gebant.
    pi_29484307
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 12:37 schreef Silver_Shark het volgende:
    waarom ben ik gebant.
    Ik heb je echt geen ban gegeven. Je zal wel automatisch gebanned zijn vanwege teveel TK's. Ik zal zo Morpheus even proberen te bereiken, die weet precies hoe dat gaat Ik ben nog aan t leren.
    pi_29484350
    haha, omdat je TK, maar ze zijn wel lichtgeraakt die Admins.
    Want ik ben verzopen door een teamgenoot.

* Ik stel voor dat de Admins effe een plan doorvoeren dat we met die squads gaan
    werken, als we dan een trainingsdag/ avond hebben, kunnen we gewoon makkelijk 2 squads
    tegen 2 squads spelen. of 3 squads van 5 man + bevelhebber.

Verder de server draait lekker, gaan we vanavond al een thema avond houden.
    Strike at Karkland. Met een warmingup met ATC voor Battlefield om de tactiek te bespreken.
    Hell To The Liars
    pi_29484399
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef Droopie het volgende:
    haha, omdat je TK, maar ze zijn wel lichtgeraakt die Admins.
    Want ik ben verzopen door een teamgenoot.
    De hand van God, mijn hand in dit geval, heeft hier niets mee te maken Automatisch door de server gedaan. Het unbannen heb ik nog niet onder de knie vandaar.
    quote:
    * Ik stel voor dat de Admins effe een plan doorvoeren dat we met die squads gaan
    werken, als we dan een trainingsdag/ avond hebben, kunnen we gewoon makkelijk 2 squads
    tegen 2 squads spelen. of 3 squads van 5 man + bevelhebber.
    Lijkt me ook een goed idee.
    quote:
    Verder de server draait lekker, gaan we vanavond al een thema avond houden.
    Strike at Karkland. Met een warmingup met ATC voor Battlefield om de tactiek te bespreken.

Strik at Karkand en Mashtuur city ?
      zondag 7 augustus 2005 @ 12:51:05 #55
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29484422
    Gefeliciteerd met jullie server!
    Ik heb net 1 rondje ff mee gelopen met een mooie gouden plak als resultaat.
    Als ik ranked ga spelen zal ik eerst wel ff jullie server proberen, altijd leuk om met spelers te spelen die willen samenwerken.
    Succes met het ruimte maken voor FoK!Kers, dat zal een hels karwei worden.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      zondag 7 augustus 2005 @ 12:52:35 #56
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29484451
    Dragon Valley lijkt me ook wel een keer goed. Voornamelijk om het vliegen onder de knie te krijgen.

Qua grondtroepen doen we het niet slecht, ik weet niet hoeveel goed piloten er zijn
    pi_29484466
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef 'Gamedemon' het volgende:

Vent zit niet zo te zeiken en sodemieter anders op richting een andere server.
    Ik had al gezegd wat ik ervan vond en dan kom jij met ff nog meer stront.
    Wat wil je excuses? Waarom? Omdat jij niet goed kan lezen wat ik schreef?
    Omdat jezelf te stom bent om tussen de regels door te lezen dat mijn verweer
    ook een vorm van excuus is? Hoe oud ben je? 13? Ben jij een strontvlieg die
    alleen maar geloofd in wat hij ziet en verder niet kijkt dan zijn neus lang is?
    Ja en? en dan heeft iemand minder punten Sowhat? Zie je mij een punt maken als
    ik gepunished wordt met minder punten? NEE! En waarom is dat?
    Dat is omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
    om te laten zien dat ik het spel beheers
    terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
    en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
    en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.

En je off-topic gezeik over dat ik weinig punten heb onderschrijft precies wat ik dus bedoel
    omdat JIJ vindt dat ik dus ik er niks van kan omdat je focused op m'n lage score van mijn
    nieuwe account. Kijk eens goed suffert: Ik heb in mijn sig m'n oude account ook staan
    voor sukkels zoals jij die alleen maar geloven wat ze zien ipv na te denken.
    En het is niet alleen door mij dat 'Razorback' werd gebanned. Hij geeft tenslotte zelf aan
    dat hij voornamelijk zelf er schuldig aan is en mischien was ik net die ene druppel teveel.
    Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
    een excuus achteraan komt.

Vaak genoeg zie ik gasten her en der als noobs voor voertuigen springen ipv uit te kijken
    waar de eigen eenheden zijn en vervolgens gedood worden en dan een punish uitdelen
    terwijl ze er zelf schuldig aan zijn.
    En mocht ik iemand per ongeluk eens vermoorden om een of andere reden wat niet
    de bedoeling was dat komt er van mij altijd een excuus-bericht achteraan via de button Q!

[ Bericht 7% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 13:11:07 ]
    pi_29484577
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
    **
    God god god wat zijn we weer vriendelijk...
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      zondag 7 augustus 2005 @ 13:05:50 #59
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29484656
    Dit is wel een leuke link.

Kan je zien hoe druk het is op de server:

http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/

pi_29484669
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 13:05 schreef PirE het volgende:
    Dit is wel een leuke link.

Kan je zien hoe druk het is op de server:

http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/

[afbeelding]
    Alleen wel jammer dat hij vaak achter loopt en het dus niet altijd klopt maar voor de rest
    pi_29484744
    * Goeiensnavonds *

lokale tijd alweer 21: 12 uur en ben over een klein uurtje (22:00 uur= 14:00 uur NL tijd) op de server om ff te knallen. Hopelijk is er dan plaats
    pi_29484810
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 13:13 schreef i-spy24 het volgende:
    * Goeiensnavonds *

lokale tijd alweer 21: 12 uur en ben over een klein uurtje (22:00 uur= 14:00 uur NL tijd) op de server om ff te knallen. Hopelijk is er dan plaats
    Zo niet spreek me dan aan op Xfire, MSN of TS. Wil je dat niet dan zal ik om 14:00 NL tijd plaats voor je maken. Graadmeter daarvoor is de wereldklok te vinden op http://teletekst.nos.nl/ pagina 777.
    pi_29485059
    na het lang vloeken en schelden op heli's heb ik eindelijk een badge gekregen ik ben nu volop aan het trainen met transport heli zodat ik mensen hun aars kan redden in het heetst van de strijd!
    ik vind het echt bijzonder, ik heb bijvoorbeeld in een level dat mensen me 5x of meer killen en dan vergeef ik ze gewoon. dan plots gebeurd het dat ik even mis schiet, even de heli verkeerde draaide en hij gaat dood. GELIJK vote-kicks, punishments en de hele shit. ik vind het zo godverdomme lame van mensen als ze niet even kunnen vergeven
    "I don't know quotes" -Quoteless
    pi_29485072
    @' UnleashMitch':

Dank dank...het zal naar alle waarschijnlijkheid MSN worden want die is wel hier op de spelcomputers geinstalleerd. Al die andere zooi zoals Xfire e.d. niet
    Anders post ik wel in de thread en de tijd wordt iets later n.l: 22:30 uur lokale tijd =14:30 uur NL tijd.

PS:

sorry voor de betaling die nog niet is verstuurt maar ik vertrek pas eind van deze komende week weer richting Europa en ben dan pas in de gelegenheid om het geld over te maken.
    Ik had belooft dat het deze week binnen zou zijn ware het niet dat ik:
    a: geen veilige computers heb gevonden met ditto dervers
    b: niet deze week richting Europa vertrek maar pas volgende week donderdag.
    Met een beetje mazzel kan ik vanuit m'n nieuwe locatie en met m'n eigen aangesloten
    PB wel even wat overboeken richting jou.
    Nogmaals excuses dat het tot zover heeft moeten komen want normaal benik iemand van afspraak is afspraak. (pak je desnoods de extra ¤ 5,00 maar als rente erbij als vergoeding)

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 13:38:57 ]
    pi_29485557
    Zoooo.
      zondag 7 augustus 2005 @ 14:42:59 #66
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29486166
    quote:

[..]
    Dat is omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
    om te laten zien dat ik het spel beheers
    terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
    en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
    en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.
    Die ribbons en badges boeien me dus geen reet, ik heb hier nog nooit met me stats gepatst
    quote:
    Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
    een excuus achteraan komt.
    je liep in zijn claymore die er al een kwartier lag
    pi_29486240
    http://gathering.tweakers(...)ge/23925486#23925486

Denken dat zij alleen de beste zijn, maar goed.

Ik ben weer ff bij mijn schoonouders voor het internet,

veel succes met de server en tot woensdag
      zondag 7 augustus 2005 @ 14:52:17 #68
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29486301
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:

lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzo
    pi_29486381
    quote:

Hahaha bah
      zondag 7 augustus 2005 @ 14:57:50 #70
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29486387
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzo
    Leuk als iemand verwijst naar de OP . Ben je gelijk een uur bezig om het op te zoeken, wat een lap tekst.
      zondag 7 augustus 2005 @ 15:00:10 #71
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29486430
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 14:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Leuk als iemand verwijst naar de OP . Ben je gelijk een uur bezig om het op te zoeken, wat een lap tekst.
    ach die tweakers zullen em wel van een ftp hebben afgeplukt en geen handleiding hebben dat ze er zelf maar 1 maken op het forum
    pi_29486666
    Kan iemand die een direct contact heeft gelijk die gasten uitdagen?
    Ik meld me gelijk aan voor het team om het tegen ze op te nemen.
    Ik wil weer eens serieus ervoor gaan. En zij lijken de perfecte tegenstanders..

PS:

Unleashmike.. sorry maar ben NU pas online!(lokale tijd 23:20 uur)
    Hebbie een plekkie voor me nog?
    ...........en watis je MSN naam?(kunnen we ff chatten vooraf)
      zondag 7 augustus 2005 @ 15:22:23 #73
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29486729
    ik wil ook best meevechten tegen hun
    Cause all I ever do
    pi_29486778
    Oke dat was wel leuk . Alleen werd regelmatig m'n verbinding met de server verbroken.
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_29486779
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 15:17 schreef i-spy24 het volgende:
    Kan iemand die een direct contact heeft gelijk die gasten uitdagen?
    Ik meld me gelijk aan voor het team om het tegen ze op te nemen.
    Ik wil weer eens serieus ervoor gaan. En zij lijken de perfecte tegenstanders..

Unleashmike.. sorry maar ben NU pas online!(lokale tijd 23:20 uur)
    Hebbie een plekkie voor me nog?
    ...........en watis je MSN naam?(kunnen we ff chatten vooraf)
    Op dit moment hebben we problemen met de admintools. We waren op zoek naar de beste tool en op de een of andere manier lopen ze nu of vast of kunnen ze geen verbinding maken met de server.

MSN is FJDorr op gmail.com
    Om die zelfde reden gaan we dus de server maar even restarten. Misschien helpt t. Als je dus er uit wordt gegooid dan weet je waarom.
    pi_29486821
    ja idd.. zit net al te vogelen waarom ik heel de tijd connection problem heb of er helemaal niet in kom.

Goed dat ik ff hier kijk.. Meld ff als het weer werkt...aub
      zondag 7 augustus 2005 @ 15:29:10 #77
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29486837
    Ik post alleen in het Football Manager topic op Tweakers . Ik durf niet in de andere topics te posten, post je 1 woord verkeerd dan gaan ze gelijk bashen
      zondag 7 augustus 2005 @ 15:35:00 #78
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29486908
    Nog even geduld mensen. Heb em even 5 min. gestopt om dingen te verwerken
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      zondag 7 augustus 2005 @ 15:39:47 #79
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29486980
    Server werkt weer!

Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!

[ Bericht 73% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-08-2005 16:04:00 ]
      zondag 7 augustus 2005 @ 16:24:28 #80
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29487630
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Server werkt weer!

Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
    pi_29487785
    quote:

Wat zou leuke reactie zijn daarop

Mijn gedachten gingen uit naar:
    Wat boeit een openings post nou, al staat er battlefield 2 dan weten wij tenminste dat het over battlefield 2 gaat.
    Ik zou zeggen wees blij met je eigen opening post van hier tot china want wij zijn blij met die van ons.

Iemand nog een toevoeging voordat ik het ga plaatsen
      zondag 7 augustus 2005 @ 16:39:32 #82
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29487882
    gast er niet op ingaan daar , ze genieten daar aleen maar van.
    post iets als : Nog meer te melden behalve je : "Mijn piemel is groter dan de jouwe" post?
      zondag 7 augustus 2005 @ 16:42:49 #83
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29487940
    Precies gun die jongen op Tweakers zijn pleziertje, dan is zijn dag ook weer goed.
    pi_29487982
    Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
    Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook

EDIT:
    Dit kan ook wel

"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
    Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.

Nu jullie weer"
    pi_29488084
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Server werkt weer!

zondag 7 augustus 2005 @ 16:56:25 #86
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29488182
    .

[ Bericht 99% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 16:59:38 (dubbel) ]
      zondag 7 augustus 2005 @ 16:56:46 #87
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29488187
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
    Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
    Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook

EDIT:
    Dit kan ook wel

"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
    Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.

Nu jullie weer"
    Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.
    pi_29488236
    Zelfs fatsoenlijk posten kunnen ze niet!
    Hell To The Liars
    pi_29488418
    Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
    Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.
    Als laatste vond meneer dat ik het maar moest doen als ik het zo goed wist. Nou, melde me gelijk uit de squad om dus commandant te worden maar toen bleef het stil verder van zijn kant.
    Later nog wel even commandant gespeeld en ging verder prima als gewoon (dus ondersteuning van je troepen en bevoorraden e.d.)

Nou straks weer verder maar nu even wat strekken en rekken:)

PS:

Complimenten voor die mooie tag rechtsonder met Band of FOk!kers
    Vooral dat "depended on each other & the world "etc...
    Mooi gedaan en dekt gelijk alles.
    Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
    avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .

[ Bericht 8% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 17:27:29 ]
    pi_29488439
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 16:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.
    Die is goed
    Als iedereen er mee eens is post ik dat wel
    pi_29488558
    quote:
    Nu is het wachten op reacties
    pi_29488573
    Oh mijn god...die tweakers slaan helemaal op hol !!!
    pi_29488599
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
    Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
    Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.

Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
    avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .
    Heb je om de supply drop gevraagd zodat hij een tekentje ziet??
    MVH is vaak Commander en geeft altijd veel aanwijzingen over de TS.

Ik denk niet dat de foto nog realistischer word als je de gezichten gaat bewerken.
    Je ziet nu maar net hoe de mensen eruit zien. Laten we steven spielberg kunstwerk
    niet te veel verkrachtten.

Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....

Verder I-spy tel nou eens tot 15, 10 schijnt niet te lukken, voor je uit je slof schiet.
    Je jaagt mensen alleen maar verder tegen je op. Soms heb je gelijk, soms niet.
    Weet je het motto nog, Fun first
    Hell To The Liars
    pi_29488612
    quote:
    Mr. Bondt schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:24:
    [PC]Battlefield 2 - Part 20

FOK! denkt dat zij ook topicstarts kenne maken

laat die pannelap nou eerst maar eens Nederlands leren typen
    Narf!
    pi_29488642
    ik zeg..vanvond om 20.00 uur. effe een potje knallen met z'n allen
    pi_29488671
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:27 schreef Droopie het volgende:
    Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....
    Niet echt nee, een soort van tweede opening. Mocht er iemand een leuk idee hebben dan nemen we t mee naar achteren
    pi_29488675
    @ 'Droopie':

Ik begrijp wat je bedoelt maar van laksheid heb ik nu eenmaal een pleuris hekel!
    Je begrijpt dat zowel jij als ik verwachten tijdens het spelen dat we niet elke keer aan gort worden geschoten terwijl alle benodigde hulp uitblijft en wij maar elk keer ten strijde trekken?
    Bedoel als commandant kun je toch snel zien waar de shit is en ff snel aanvinken?
    Al is het maar 1 helicopter desnoods om ff de troepen dekking te geven onderweg naar de strijd?
    Zeker als je het --zoals jij zegt-- vaker bent geweest. Dan vooral is het een wassen neus om snel te zien waar de shit is.
    Ik vraag zelden om steun omdat ik liever zelf eerst probeer m'n maten te helpen die in nood zitten.En als ik om steun vraag dan is het echt wel 5 voor 12.
    pi_29488738
    En ik lach me nog kapotter dan kapot op GoT.

Een reactie die ik net zie,
    haha! briljant....wie zou zich nou voordoen als FOK!er hier
    pi_29488747
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
    Blablabla
    I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...

Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
    Narf!
    pi_29488773
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:30 schreef Suikermais het volgende:
    ik zeg..vanvond om 20.00 uur. effe een potje knallen met z'n allen
    20:00 it is. Ik ben zelf het eerste half uur als admin aanwezig om alle niet Band of Fok!kers er uit te gooien.

Je bent Band of Fok!ker op het moment dat je je ingeschreven hebt op de clan site. Na dat half uurtje kom ik er zelf ook even bij en is er of iemand anders die de honeurs waarneemt of niet
    pi_29488786
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
    Jah.... maar je begrijpt dat zowel jij als ik verwachten tijdens het spelen dat we niet elke keer aan gort worden geschoten terwijl all hulp uitblijft en wij maar elk keer ten strijde trekken?
    Bedoel als commandant kun je toch snel zien waar de shit is en ff snel aanvinken?
    Al is het maar 1 helicopter desnoods om ff de troepen dekking te geven onderweg naar de strijd?
    Zeker als je het --zoals jij zegt-- vaker bent geweest. Dan vooral is het een wassen neus om snel te zien waar de shit is
    Je moet ook bij de groep blijven he!
    dan schiet je aan gort ipv. geschoten te worden
    Hell To The Liars
    pi_29488806
    @'Sickert':

Omdat hij mrFox frequent in het verleden je afschoot als tegenstander
    pi_29488817
    maar effe een vraagje over de mappen. Komen op de server nu alle mappen voorbij ?
    pi_29488832
    Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
    Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
    pi_29488835
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:44 schreef Suikermais het volgende:
    maar effe een vraagje over de mappen. Komen op de server nu alle mappen voorbij ?
    Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
    pi_29488848
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
    Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
    Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.
    pi_29488862
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

alle mappen en 2 per ronde. Laden duurt namelijk een eeuwigheid hier..en denk ook bij veel anderen.
    pi_29488863
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:

Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
    ik hou ook van jou
    pi_29488881
    Pas om 20:00 uur weer??
    Weet je wel hoe laat het hier is nu? +/- 02:00 uur in de ochtend lokale tijd.
    Dat betekend dat het dus straks 04:00 uur is eer ik jullie zie(maar toch wel lekker zo van afstand mee doen)
    Ik ben echt gek dat ik weer de avond opblijf. Zal m'n vriendin leuk vinden.. geen sex
    pi_29489038
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
    die heb ik gisteren gehaald
    Hell To The Liars
    pi_29489376
    Ik ben nu al 2 keer van de server gekickt wegens teamkilling terwijl dat helemaal niet het geval was .
    X
    X
    X
    pi_29489403
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Absoluut geen 1 keer een map dat is ZOOO vevelend want dan loop ik haast meer te laden dan te spelen,

Nadat hij klaar is met laden duurt het bij mij rond de 5 minuten voordat ik eindelijk op Join Game kan klikken en dan moet ik nog is 10 keer op die knop drukken voordat hij ook echt joined.
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.
    Razorback dankt u voor het antwoord
    pi_29489443
    Waar is de Admin, ik wil erin
    Hell To The Liars
    pi_29489551
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:

[..]

I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...

Jep, niet zeuren maar knallen
    Mr Fox is idd irri maar dat komt omdat hij me een paar keer had neergeknald
      zondag 7 augustus 2005 @ 18:42:26 #116
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_29489562
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 11:37 schreef BMH het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Ehm?
    -
    pi_29489776
    Vanavond zeker weer knallen!
      zondag 7 augustus 2005 @ 19:02:44 #118
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29489864
    Ik ben vanaf 20:00-20:30 beschikbaar om als serviėr wat oorlogsmisdaden te plegen

[ Bericht 4% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 19:08:29 ]
    pi_29490136
    De één zegt dat 't wel kan..de ander niet. Kun je je ingame nick veranderen ?
    Die van mij is nou Di3ki3,maar wil hier graag [BoF]Di3ki3 van maken.
    pi_29490480
    ik zou ook graag mijn bf2 naam veranderen en het schijnt te kunnen via het console menu..

De punish staat wel uitgeschakeld nu maar je krijgt nu standaard 4 strafpunten als je wat uitvreet wat per ongeluk dan wel expres is gebeurt.

Vanavond om ongeveer 20.30 ben ik er weer bij. En jij Jafarx??
    pi_29490631
    Iedereen kan joinen Ik ben vanaf nu fulltime aan het kicken.

84.244.130.114:16567
      zondag 7 augustus 2005 @ 20:04:20 #122
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_29490757
    Is er een code waarmee ik m'n ID kan zien? .
    -
    pi_29490827
    Je player ID ?

http://www.got3n.com/player.php?pid=FJD

en dan ipv FJD je eigen naam invullen en dan zie je het nummer achter je naam staan.
      zondag 7 augustus 2005 @ 21:54:31 #124
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_29492356
    Ah, die werkt nog.
    Tnx! Alle andere statssites zijn al even down..
    -
    pi_29493605
    Stel:

Je bent met een blackhawk een vlag aan het veroveren. Je hebt een paar puntjes want het spel is net begonnen....

Je vliegt dus net boven die vlag en zonder dat je het ziet aankomen vliegt er een andere heli tegen je aan van je eigen team die vol zit met mensen. Niks aan de hand zou je zo zeggen tot je ziet dat je misterfox hebt verslagen in het teamkillen want je staat ineens op -22 punten!!!!

WTF?? Die TK penalty is zoooo vervelend al ben ik nu een record verder...

Niet leuk..
      zondag 7 augustus 2005 @ 23:12:09 #126
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29493664
    Whahaha ja dat was echt lachen

Was weer cool vanavond

Medic Medal erbij
    pi_29493694
    ik ken het gevoel.. ik forgive meer, maar dat word vaak niet in dank aangenomen zo blijkt met -18.... gelukkig ken ik wat trucjes als medic/support om dat super snel bij te trekken dus och
    pi_29493700
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Whahaha ja dat was echt lachen

Was weer cool vanavond

Medic Medal erbij
    Was echt niet leuk hoor al zag ik de lol er wel van in..

Heerlijk gespeeld gasten. geld dubbel en dwars waard!
    pi_29493781
    Is het niet mogelijk om de battlerecorder af en toe aan te zetten op bepaalde tijdstippen.
    Misschien kunnen we wel wat dataverkeer gebruiken van de Fok! server.
    Zie je het voor je de 'Band of Fokkers Most Funniest War Video's' .
    Hell To The Liars
    pi_29493865
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:09 schreef jpjedi het volgende:
    Stel:

Je bent met een blackhawk een vlag aan het veroveren. Je hebt een paar puntjes want het spel is net begonnen....

Je vliegt dus net boven die vlag en zonder dat je het ziet aankomen vliegt er een andere heli tegen je aan van je eigen team die vol zit met mensen. Niks aan de hand zou je zo zeggen tot je ziet dat je misterfox hebt verslagen in het teamkillen want je staat ineens op -22 punten!!!!

WTF?? Die TK penalty is zoooo vervelend al ben ik nu een record verder...

Niet leuk..
    Dat snap ik nou soms ook niet,
    Zit je rustig te vliegen en komt er een of andere mongool aan die niet kan vliegen en dan mag jij de team-kills op je nemen.

Of als je een bom volle helicopter van de tegenstander 1 keer raak schiet en er daarna gewoon invliegt krijg je ook alle punten.
    Het is wel lekker maar het klopt voor geen meter in mijn ogen.
    pi_29493870
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Droopie het volgende:
    Is het niet mogelijk om de battlerecorder af en toe aan te zetten op bepaalde tijdstippen.
    Misschien kunnen we wel wat dataverkeer gebruiken van de Fok! server.
    Zie je het voor je de 'Band of Fokkers Most Funniest War Video's' .
    Was een mooie geweest, de laatste ronde in Mashtuur heb ik echt wel 4 of 5 keer snel achter elkaar FJD [AT MINE] I-spy24 gezien

Sorry i-spy
    pi_29493907
    * Goeienmsmorgens Troopers *

Tis alweer bijna 07:25uur lokale tijd en dus de zon is weer op, strakke blauwe lucht zo te zien en zometeen naar het ontbijt en dan ff het wijfie ff *goeienmorgen* wensen.
    Was weer gezellig vandaag, vermaakt en vooral gelachen om die keren dat onze JDorr mij tot 2 keer toe afschoot
    Zoals ik al zei: Uitstekend vermaakt en vraagt naar meer. MAAR..nu ff eten en relaxen en de dag verder doorkomen zoals elke goeie vakantie behoort te zijn.
    Tot..de volgende keer
      zondag 7 augustus 2005 @ 23:26:54 #133
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29493959
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef i-spy24 het volgende:
    * Goeienmsmorgens Troopers *

Tis alweer bijna 07:25uur lokale tijd en dus de zon is weer op, strakke blauwe lucht zo te zien en zometeen naar het ontbijt en dan ff het wijfie ff *goeienmorgen* wensen.
    Was weer gezellig vandaag, vermaakt en vooral gelachen om die keren dat onze JDorr mij tot 2 keer toe afschoot
    Zoals ik al zei: Uitstekend vermaakt en vraagt naar meer. MAAR..nu ff eten en relaxen en de dag verder doorkomen zoals elke goeie vakantie behoort te zijn.
    Tot..de volgende keer
    Waar ergens zit jij en hoe kom je daar in hemelsnaam aan een goede verbinding
    pi_29494044
    was weer gezelig Hopelijk snel weer
    pi_29494084
    Ik wil niet als een zeikerd beschouwd worden, maar meerdere mensen hadden vandaag op onze server nog last van losses (lag-achtig). Kan hier niet nog een keer naar gekeken worden? Ik ben dus duidelijk niet de enige die hier last van heeft. Misschien andere configuratie gebruiken?

Voor de rest prima server uiteraard en nog steeds erg blij mee!

En is de mapconfiguratie al beetje bekend? Ben persoonlijk voor 3 rondes van elke urban map + gulf of oman. En voor de rest van de maps 2 rondes ofzo? En clean sweap en dragon valley mogen van mij verbannen worden
    pi_29494167
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 17:43 schreef i-spy24 het volgende:
    @'Sickert':

Omdat hij mrFox frequent in het verleden je afschoot als tegenstander
    neuh gewoon omdat ie een irritante stem heeft en net uit de brugklas lijkt te komen.. dat ie beter als mij is is een feit alleen hij heeft vakantie waar ik elke dag sta te zwoegen

ga nou maar lekker spelen!
    Narf!
      zondag 7 augustus 2005 @ 23:44:50 #137
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_29494342
    quote:

[..]

Dat is [b] omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen
    Wat staat er in je sig dan?

En ohw, ik wacht nog steeds op je.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_29494356
    die stat sites zijn constant down... heb gister en vandaag ribbons medals en awards gehaald en die staan er niet bij volgens mij kunnen ze al die data niet aan
    Narf!
    pi_29494465
    mitch is mijn geld al binnen
    Hell To The Liars
    pi_29494484
    mijnes wel als het goed is mitch..

Btw mochten jullie nog iemand zoeken als admin om de server in de gaten te houden dan meld ik me bij deze aan als freelance kickert..
    Kickert.nl
    Narf!
    pi_29494677
    Ik krijg dat vliegen maar niet onder controle... ik ga altijd te 'scheef' en stort neer
    pi_29494689
    Waarom vind iedereen Mashtuur city,z'on geweldige map
    Strike at karland kan ik wel inkomen.
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_29494758
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Ik krijg dat vliegen maar niet onder controle... ik ga altijd te 'scheef' en stort neer
    corrigeren met je muis en die rechthouden... en enkelt met je TB sturen in het begin.
    dan een beetje met je muis rommelen en dan kun je het ineens..
    dan maar proberen om te vliegen in een heli.. dat is een stuk ingewikkelder
    maar ik kon het ook ineens na oefenen

@ admins

wat is eigenlijk het ip van de niet ranked server?...
    Narf!
    pi_29495094
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef Sickert het volgende:

[..]

corrigeren met je muis en die rechthouden... en enkelt met je TB sturen in het begin.
    dan een beetje met je muis rommelen en dan kun je het ineens..
    dan maar proberen om te vliegen in een heli.. dat is een stuk ingewikkelder
    maar ik kon het ook ineens na oefenen

@ admins

Is nog niet bekend moeten ze nog uitzoeken
    pi_29495119
    lol rij net tegen een team voertuig aan.. liever gezegd hun reden tegen me tank aan.. 2x punish en voila een ban.. als die opgeheven is kunnen jullie extra lijkenzakken bestellen Grrrrrrrr
    pi_29495174
    Wel weer een lintje. maar ziet eruit dat me promotie dan maar op een andere server gaat plaatsvinden
    pi_29495181
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:32 schreef Fillipe het volgende:
    Ik wil niet als een zeikerd beschouwd worden, maar meerdere mensen hadden vandaag op onze server nog last van losses (lag-achtig). Kan hier niet nog een keer naar gekeken worden? Ik ben dus duidelijk niet de enige die hier last van heeft. Misschien andere configuratie gebruiken?
    We kunnen eigenlijk heel weinig met de server. We kunnen alle rcon commands uitvoeren, de server stoppen, starten, restarten en opnieuw installeren. Daar houdt het helaas mee op.
    quote:
    En is de mapconfiguratie al beetje bekend? Ben persoonlijk voor 3 rondes van elke urban map + gulf of oman. En voor de rest van de maps 2 rondes ofzo? En clean sweap en dragon valley mogen van mij verbannen worden
    Rondes gelden voor alle maps. Overigens begin ik clean sweep wel weer wat meer te waarderen.
    quote:
    Op zondag 7 augustus 2005 23:50 schreef Sickert het volgende:
    mijnes wel als het goed is mitch..
    Ga er morgen ofzo eens naar kijken.
    quote:
    Kickert.nl
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef Sickert het volgende:
    @ admins

Gaan we ook nog eens opzoeken hoe dat werkt
    pi_29495464
    Na zo eens een tijdje in onze `scene` actief te zijn en de meeste wel een beetje ken is het misschien leuk dat we onszelf eens voorstellen? Hoe oud en wat je doet zo door de week..etc..

Zomaar ideetje hoor...
    pi_29495978
    Net gekickt van m'n eigen server

Wat een stelletje mongolen zeg Er was er een die artillery aanvroeg. Ik zag dat het bovenop z'n hoofd was maar goed, tijd zat om weg te rijden zou je denken...niet dus...en zo liepen er nog wel een paar door m'n artillerys heen.

Leuke van een eigen server is dat ik baserapers meteen kan bannen
    pi_29496007
    Dat TK is echt een gezeik,de meest grote kneuzen die achter je tank gaan lopen.
    Of altijd op jou handgranaat afrennen
      maandag 8 augustus 2005 @ 01:00:58 #151
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29496119
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
    Dat TK is echt een gezeik,de meest grote kneuzen die achter je tank gaan lopen.
    Of altijd op jou handgranaat afrennen
    ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2
    net reed ik rond in een auto met een andere speler erin, komt een kamikaze jeep aan gereden , die knalt tegenmij op.
    ik ga dood en me teammaat, krijg IK -4 voor me dode maat in me auto oftewel ik kreeg de schuld ervan
    of als je auto met 0.1 kilometer tegen je aankomt als je uitstapt val je dood, echt dat soort onzin is TE irritant
    pi_29496532
    * smorgens nog ff *

Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
    MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
    pi_29496547
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
    * smorgens nog ff *

Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
    MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
    Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zeg
      maandag 8 augustus 2005 @ 01:25:13 #154
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_29496569
    quote:
    * smorgens nog ff *

Knulletje met een veel te groot imaginair vermogen: i-spy24, je bent er weer.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_29496724
    Hij's fijn (Rechterkant)

Leek me leuk om eens wat mee te proberen en tot m'n verbazing werkte het vrij eenvoudig Alleen die spaties moeten er nog uit.
      maandag 8 augustus 2005 @ 01:39:04 #156
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29496868
    quote:
    * smorgens nog ff *

waarom zeik je altijd je medespelers af?
    Wat denk je dat je bent als er een supply drop uit de lucht komt en je gaat er rustig naast zitten? ook een sitting dick
    wij kunnen het ook niet helpen dat je jezelf goed praat op het forum maar gewoon zuigt ingame
    pi_29496879
    Netjes mitch
    pi_29497284
    zo weer een geslaagde game sessie een lintje, promotie, en een hoop fun..
    pi_29497337
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zeg
    als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammo
      maandag 8 augustus 2005 @ 02:41:48 #160
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29497850
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 02:07 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammo
    ja maar dan ziet ie weer zonder health
    pi_29497880
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 02:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja maar dan ziet ie weer zonder health
    tja t is ook nooit goed ook.
    pi_29498777
    Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in Enschede Ik zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
    pi_29499103
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
    Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in Enschede Ik zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
    Voor 'weinig' zal je hem nergens vinden. Maar ik had hem bij de Intertoys voor 50-..

FF een vraag: Hoe komen jullie aan de stats op de clansite (http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php) ???
    pi_29499188
    Mediamarkt 44 euro
    pi_29499201
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 08:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
    FF een vraag: Hoe komen jullie aan de stats op de clansite (http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php) ???
    De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dus

Overigens vind ik t echt bizar wat ze voor een spel durven te vragen. Vroegah, toen ik nog jong was was een spel van 100,- (gulden) nog erg duur en de kritiek was ook erg groot toen MS Train Simulator voor 120,- op de markt kwam. BF2 bij FRS is dus 132 gulden...
      maandag 8 augustus 2005 @ 08:59:43 #166
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29499248
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
    Hier istie ¤39,99. Duurt wel week voordat je em binnen hebt.

http://www2.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=19814&subcat=pc&affid=11635
      maandag 8 augustus 2005 @ 09:07:24 #167
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29499308
    wordt er vanavond nog gespeeld?
    Where law ends, tyrrany begins.
      maandag 8 augustus 2005 @ 09:19:36 #168
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29499404
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 09:07 schreef Gunner het volgende:
    wordt er vanavond nog gespeeld?
    Maar natuurlijk.
    pi_29499411
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 08:53 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dus

Overigens vind ik t echt bizar wat ze voor een spel durven te vragen. Vroegah, toen ik nog jong was was een spel van 100,- (gulden) nog erg duur en de kritiek was ook erg groot toen MS Train Simulator voor 120,- op de markt kwam. BF2 bij FRS is dus 132 gulden...
    Ok, thnx

Ja het is belachelijk, en maar klagen dat iedereen van internet afhaalt, niet zo gek hé.
    99 gulden was het maximale voor een pc spel, nintendo en playstation waren geloof ik 129 gulden.
    pi_29499554
    shit man..tis dat ik op m'n werk zit,anders had ik mijn pc al lang weer aangeslingerd om BF2 te gaan spelen.
    Vanavond ben ik weer van de partij..
    pi_29499607
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Suikermais het volgende:
    shit man..tis dat ik op m'n werk zit,anders had ik mijn pc al lang weer aangeslingerd om BF2 te gaan spelen.
    Vanavond ben ik weer van de partij..
    Haha dat heb ik nou ook...Hij staat hier op mijn laptop dus als ik nou ff op de wc ga zitten..haha
    pi_29499932
    Die stats worden ook weer "behoorlijk" snel ge-up-date.
    Kmoet nog een ribbon krijgen van gister en rond de 200 punten
      maandag 8 augustus 2005 @ 12:56:45 #173
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29501955
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 01:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2
    net reed ik rond in een auto met een andere speler erin, komt een kamikaze jeep aan gereden , die knalt tegenmij op.
    ik ga dood en me teammaat, krijg IK -4 voor me dode maat in me auto oftewel ik kreeg de schuld ervan
    of als je auto met 0.1 kilometer tegen je aankomt als je uitstapt val je dood, echt dat soort onzin is TE irritant
    Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer ) en weer kill ik hem en was ik no more.
    Nou vraag ik me af waarom ik hem kill en hij mij niet...
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      maandag 8 augustus 2005 @ 13:25:27 #174
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29502140
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer ) en weer kill ik hem en was ik no more.
    Aantal mogelijkheden:
  • Jij raakte hem net iets eerder
  • Jij kwam van rechts
  • Hij had gedronken
    Anders zou ik het ook niet weten...
  • Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29502191
    je vergeet de mogelijkheid dat hij misschien een alien is! nee ik heb geen idee. over dat punt als iemand jou raakt en je beukt in tegen een muur op als heli vind ik zelf logisch. waarom? nou door hem ga je misschien wel fouten maken, of zorgt zijn raket dat je wat uit balans raakt.
    pi_29502303
    SteL: Ik zit in een troepentransport chopper met mijn squadmaten. Ik ben niet de piloot. Ik ben wel Spec Ops. Ik zit achterin.

Is het iemand al gelukt om C4 op een vijandelijke chopper te gooien als je er overheen vliegt? Zou de C4 door de wieken heen vallen, of zou het aan de wieken vast blijven plakken?

Ik ga het vanavond zelf even proberen. Maar als mensen het al tot in den treure hebben geprobeerd zonder dat het gelukt is, dan hou ik er ook gelijk mee op .

Die kamikaze acties wordt ik ook wat moe van. Gisteren weer regelmatig met 6 man in een chopper. Zijn er van die eikels die het leuk vinden om een kamikaze actie uit te voeren en met een vliegtuig door je chopper heen vliegen. Heel leuk: 6 kilss en een death. Altijd prijs dus. En hij deed het iets van 6 of 7 keer achter elkaar.

Ik vind dat gewoon zwaar lame. In de volgende update moet het er gewoon uit. Als bij een actie beide zijden gekilld worden, dan moet gewoon geen van beide punten krijgen.
    pi_29502409
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Had jij vast iets meer leven dan je tegenspeler
    kan niks anders bedenken

En dat punishen ben ik het met jullie eens die -4 is echt TE
    helemaal als die het z'n eigen schuld is die zou gestraft moeten worden
    Xfire: molotov25
    BF2: Molofear
    pi_29502729
    Sinds kort als iemand mij punisht als het zijn eigen schuld is pak ik hem wel terug als het toch slecht gaat.
    Ik zoek hem op en spring elke keer voor zijn auto als hij daarin zit en dat 2 en soms 3 keer en dan leren ze het wel.
    Ik word er zo stront ziek van die sukkels die je punishen als het HUN fout is.
    pi_29502820
    ben ik eindelijk weer ben een week niet online geweest want men internet deet et niet en de gene die het moest oplossen was men broer en die was op vakantie dus daarom
    Every war is different, every war is the same.
      maandag 8 augustus 2005 @ 14:49:06 #180
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29502919
    Teamkillen blijft altijd een probleem. Ik vind wel dat TKs door Claymore en Mines dat dat geen TK is, aangezien het dan zijn eigen schuld is. Je kunt die dingen in 99 van de 100 gevallen zien liggen.
    Echter het overrijden van iemand dat is lastig. Ik ben laatst door een tank overreden omdat hij achteruit reed en een tank nu eenmaal sneller is dan een mannetje dat door zijn stamina heen is. Ik heb hem gepunished, omdat ik vind dat hij kan zien dat er iemand achter zijn tank loopt, al vind ik wel dat het wel heel lastig is om te zien.
    Heli's en planes punish ik bijna altijd, aangezien zij zeker rekening moeten houden met de grondtroepen. Het gebeurd te vaak dat als er een vlag wit wordt gemaakt dat er blind een vliegtuigje een bommetje gooit. Soms handig, maar kijk even naar de blauwe stipjes.
    Zo zijn er nog meer TK situatie's waarin de schuldige lastig is aan te wijzen.
    Stel iemand loopt door jouw line of fire. Jij maakt een headshot, hij is dood en punished jou.
    Degene die de TK maakt denkt lul kijk eens waar je loopt, terwijl de kans groot is dat hij je wel zag aankomen. Degene die geTKed wordt denkt lul kijk eens waar je schiet. Het kan heel goed zijn dat hij je niet heeft gezien.
    Om een lang verhaal nog langer te maken:
    Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
    De -4 vind ik overigens wel goed, alleen bij het "botsen" zou wel iets mogen veranderen. Op zich moet iemand die kamikaze in een heli duikt met zijn vliegtuigje wel de kills krijgen en de TK als hij een medepassagier heeft, maar bij botsen mag er eigenlijk weer geen TK of kills worden uitgedeeld. Iedereen een death erbij (en ticket eraf) en weer verder vechten. 1 probleem hoe weet je of iemand een kamikaze actie uitvoert???

Aanvulling: Probeer maar eens een systeem te verzinnen wat wel goed werkt...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29503097
    * DING *

Goeiensnavonds weer

Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.

on-topic:

T.a.v.dat teamkillen:
    Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
    Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
    We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
    friendly fire.
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 15:05:10 #182
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29503116
    zojuist men beste score gehaald in 1 spelletje. 77 1 punt te kort voor een gold star
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29503123
    fantastisch .. gooi arty op een post en er loopt weer een of andere randdebiel in.. pats ban
    pi_29503157
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:05 schreef Jump het volgende:
    zojuist men beste score gehaald in 1 spelletje. 77 1 punt te kort voor een gold star
    ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 15:12:28 #185
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29503204
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:08 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144
    maar anders haal ik meestal maar een 50 punten ofzo,dus 77 is wel goed voor mij Enkel me deaths nog wat verminderen.
    Sharqi Penisula als medic bij USA gaan je punten goed

Op naar de 10k. Nog 8,5k te gaan
      maandag 8 augustus 2005 @ 15:14:37 #186
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29503228
    Is FF uitschakelen geen optie....
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 15:23:02 #187
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29503306
    Wat zijn de juiste waarden voor de ranks nu?

op de clansite zie ik dat figuurtje: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/ranks/ranksmain.jpg
    Op http://ubar.bf2s.com/ranks.html zie ik dan weer totaal anderen. En in de Op op GoT zie ik nog eens andere. Wat zijn nu de juiste?
    pi_29503326
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
    Zei ik iets fout?

Zelf punish ik niemand tenzij ik het vergeet en dan wordt de andere automatisch gepunishd.
    Al wordt ik aangereden ik weet zeker dat die persoon het niet met opzet doet.

Ook wat jij (JMPoSTMaN) zei over tanks als je daar in zit en achteruit rijd en per ongeluk over een persoon rijd.
    Ik speel bijna wel altijd in een Tank of APC met de standaard view (van binnen) dus als ik achteruit rij dan is het gewoon hopen dat er niemand achter je loopt want het draaien van de loop duurt mij toch echt te lang als ik dan ook nog in een gevecht zit met een andere Tank/APC.

Verder vindt ik ook dat je team-maten moeten weten dat een Tank/Auto/APC groter is dan hun en dan ze niet te dicht bij dat ding moeten komen als hij aan het rijden is of aan het keren.

Laatste tijd ben ik ook vaak commander en in het begin durfde ik nog wel een artillery te gooien bij vijande waar onze eigen mensen ook in de buurt zijn maar de laatste tijd gooi ik alleen artillery's als er zo weinig tot geen mensen van mijn eigen team in de buurt zijn. En dan soms durft een persoon toch nog in die artillery te staan en mij daarvoor te punishen en als je er wat van zegt krijg je een grote vuile bek terug van dat het mijn eigen schuld is en dat ik moet uitkijken waar iik mijn artillery gooi.
    Of als je een artillery gooit op een plek waar een team genoot in de buurt is en je raakt hem per ongeluk en je wordt gepunished en je zegt: "denk je dat het mijn bedoeling was om je te raken? waarom punish je me dan?" krijg je ook gewoon een grote bek terug van: "Je wist dat ik daar stond"
    En dan denk ik gewoon aan wraak en dat zeg ik dan gewoon tegen hem dat als ik hem in een auto zie dat hij mij beter kan ontwijken omdat ik voor hem zou springen.

En dan kan je wel zeggen dan kan je het gewoon toch 1 keer doen, Nou ik pak ze meteen 3 keer terug dat ze gebanned worden zodat ze het tenminste leren dat het punish systeem geen kinderspeeltje is waarbij je zo vaak mogelijk iemand moet punishen omdat je daar mensen mee boos kan maken.

En zoals ik al zei ik punish nooit iemand omdat ik zelf weet hoe IRRITANT het is en ik vindt die -4 punten al een hele straf die je krijgt en dat een ongeluk altijd kan gebeuren waardoor je iemand neer knalt of overrijd. Maar als iemand mij boos gaat maken door een grote bek terug geven als ik vriendelijk vraag waarom hij mij punisht dan zal ik hem ook 3 maal terug pakken (3x is scheepsrecht )

Het liefst heb ik ook dat als je een team-kill maakt dat de ander kan bepalen of je -4 punten krijgt door hem te punishen of niet want er zijn verder ook een heleboel mensen die begrijpen dat iemand het niet express doet maar ook genoeg rotte appels die het spel verzieken voor andere.
    pi_29503890
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Goeiensnavonds weer

Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.

on-topic:

T.a.v.dat teamkillen:
    Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
    Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
    We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
    friendly fire.
    Sorry hoor I-spy maar eer ik die Q knop heb bereikt ben ik 9 van de 10 keer die punten al lang kwijt. Ik weet wanneer ik ge-TK-ed word ook bijna nooit of diegene sorry heeft geroepen. Maar sinds een week of twee punish ik nooit meer moet ik zeggen en ik hoop dat de trend zich voort zet

Ik zou -1 wel fair vinden. dan is er geen misbruik van te maken en is de impact niet zo fenomenaal. -2 kan ik nog over discussieren maar dat is echt de grens.

Artillery TK`s vind ik klote als commander en als speler.. Als speler kun je toch op de kaart zien waar hij gaat komen? (ik hou het altijd wel in de gaten) en als commander moet je er voorzichtig mee omgaan of er geen ventjes lopen en anders kun je ze waarschuwen(wat ik altijd doe). Al met al is het moeilijk om artillery in te zetten als er snelle voertuigen rondsjezen die zomaar ineens dat gebied induiken zonder te kijken...

In het algemeen is dat punish systeem de grootste ergernis wereldwijd over BF2 dus ik neem aan dat EA hierop reageert?
      maandag 8 augustus 2005 @ 16:35:48 #190
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29503981
    hier hoogste score in 1 ronde van 104 (op kubra dam)
    Kill steak van 16 :S is nog niet goed genoeg.. vannavond ff verbeteren
    -- ViPeRII --
    pi_29504044
    Vanaf vandaag hebben we een nieuwe manier gevonden om (hopelijk) de kosten van de volgende drie maanden server huur te betalen. Onder de chatbox zit nu box met Google Adsense. Ik zou zeggen neem eens een kijkje bij de adverteerders.
      maandag 8 augustus 2005 @ 16:48:50 #192
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504113
    Ferdi:

Werkt bij jou de Remote Admin Tool al? Ik heb vanmorgen de Server een tijdje gestopt en em daarna herstart. Hier op me werkt doet de tool het niet maar dat ligt denk ik aan de Firewall.
      maandag 8 augustus 2005 @ 16:50:58 #193
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504139
    Ow en bij een resolutie van 1024x786 moet ik op de site naar rechts scrollen....dus niet alles past op 1 pagina..

Thuis heb ik daar geen last van bij een resolutie van 1280x1024
    pi_29504146
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Werkt bij jou de Remote Admin Tool al?
    Perfect hiero
    pi_29504214
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ow en bij een resolutie van 1024x786 moet ik op de site naar rechts scrollen....dus niet alles past op 1 pagina..

Thuis heb ik daar geen last van bij een resolutie van 1280x1024
    Ik ook niet

Ga eens kijken wat ik met dat logo kan.
    pi_29504233
    mitch... geld is dubbel aangekomen lol!
    ik zie die 15 wel een keer terug verschijnen... wel vreemd dat het met de post een hele week geduurd heeft :S
    Narf!
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:03:30 #197
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29504262
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
    * DING *

Goeiensnavonds weer

on-topic:

T.a.v.dat teamkillen:
    friendly fire.
    Moeten mensen ook Sorry spammen als je zelf in iemands claymore loopt of punish je dan ook standaard?

en door dat zwaar zuigende TK systeem durf ik :
  • Geen mijnen neer te leggen
  • Geen claymores neer te leggen
  • Geen Artil te gooien
  • Niet uit een auto stappen die iets schuin staat, als die ook maar een milimeter tegen je aan beweegt met 0.1 kilometer per uur ga je al dood
  • Geen rakketten te schieten uit een vliegtuig, als de vijand flares gebruikt gaat ie naar teammaten toe
  • niet te laag over een vliegveld vliegen om kogels bij te vullen, er is altijd wel een heli die net opstijgt, tegen je aankomt en jij de TK ervoor krijgt
  • Niet met een jeep met volle vaart langs zijwegen/steegjes te rijden

[ Bericht 0% gewijzigd door Gamedemon op 08-08-2005 17:11:14 ]
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:05:10 #198
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504282
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:01 schreef Sickert het volgende:
    mitch... geld is dubbel aangekomen lol!
    ik zie die 15 wel een keer terug verschijnen... wel vreemd dat het met de post een hele week geduurd heeft :S

Welkom bij de wereld van het internet bankieren
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:07:07 #199
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29504306
    WE KUNNEN TK OOK UITZETTEN!!!!!!

ja ik schreeuw anders leest iedereen erover heen
    pi_29504333
    100 punten met een spelleteje?????

hoe doen jullie dat
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:09:22 #201
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29504342
    lance corporal
    Nu nog wapen kiezen denk dat het medic of aanvaller word

En gaat er nou ook -2 af als je uit bv een jeep springt en die jeep rijd jou over
    Heb ik nou al een paar keer gehad
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:10:57 #202
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29504364
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:24 schreef Razorback het volgende:

[..]

Zei ik iets fout?

Lang TK verhaal
    Nee, ik doelde op het feit dat je hem een lesje leert over het punishen. Jij bent vast niet de enige die het doet. EA wil natuurlijk zo min mogelijk TKs.
    Het doel van het punish systeem is om opzettelijke TKers te bannen bij de afwezigheid van server admins.
    Ik moet me soms ook nog wel eens inhouden om niet te punishen. Ik ben heel emotioneel als ik aan het spelen ben. Ik kan hele scheldwoordenboeken vol schreeuwen tijdens een potje
    Ik heb in de 18 uur die ik nu ranked heb gespeeld pas 3x gepunished en ook niet meer dan 10x forgive, meestal kijk ik wel uit waar ik loop/rij. Overigens ben ik nog nooit gepunished, ik maak zelden TKs, maar ben ook nog nooit commander geweest op een ranked server.
    Mijn stomste dood was wel toen ik met mijn heli door een artillery zone vloog, ik had het iets te laat door en hoopte stiekem dat mijn heli niet uit de lucht geschoten kon worden. Mijn commander was niet blij, aangezien hij 3 TKs erbij kreeg. Ik heb uiteraard forgive gedaan en de andere ook, aangezien ze eigenlijk mij hadden moeten punishen Heb ook ff mijn excuus gemaakt richting mijn squad en mijn commander. Overigens stapte ze wel weer netje achterin mijn Black Hawk
    Om het moment dat iemand uit zijn heli kapot is, moet je als het beschikbaar is direct de arty op het spawnpunt gooien van de heli, kans is vrij groot dat je hem nog eens killed

Als een tank op volle snelheid achteruit gaat rijden dan ben je redelijk kansloos als je erachter loopt, ook al loop je er niet direct achter. Eigenlijk had ik niet moeten punishen, maar ik was nogal aangebrand. Hij week namelijk wel uit, alleen precies in de richting die ik ook uitweek

Ik blijf er wel bij dat die -4 gewoon een goede straf is voor een TK, nu moet EA alleen de TK nog opnieuw "definiėren" (botsen enzo)

Ik zou FF ook niet uitzetten, je betaalt immers niet voor een stuntserver
    Vanavond ga ik weer een potje spelen, ik zal wel even kijken of ik op jullie server kan komen. Kan ik me berichtjes gewoon in het nederlands op het scherm dumpen...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29504480
    FF = (iemand een antwoord)
    En voor de mensen die het nog niet doorhebben (dacht dat het jpjedi was) je krijgt standaard -4 punten als je een teamkill maakt en als iemand je punished en nog 2 andere punishen je ook voor een teamkill dan wordt je gebanned.

Punishen heeft niks te maken met de min punten alleen maar met het feit dat je gebanned kan worden.
    pi_29504508
    hebben we nu eindelijk die server???(et is mischien een domme vraag maar ben een week niet online geweest omdat et internet et niet deej en heb ik geeen zin om 5 topics te gaan lezen)
    Every war is different, every war is the same.
    pi_29504578
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef dekkered het volgende:
    hebben we nu eindelijk die server???(et is mischien een domme vraag maar ben een week niet online geweest omdat et internet et niet deej en heb ik geeen zin om 5 topics te gaan lezen)
    http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.php

Jaja hij is online en hij werkt super. Mocht ie vol zijn dan kan je mij, escape_nl (die is binnenkort weer veel online want problemen met Chello), Morpheus of Ursel aanspreken. Die kicken er meteen wat mensen uit en je kan direct spelen

Overigens Morpheus, ik zag dat scrollprobleem net ook, toen wat gekloot met het logo en was het weg. Toen het logo weer normale grote gemaakt en toen had ik t probleem niet meer Erg vreemd. Heb je er nog steeds last van ?
      maandag 8 augustus 2005 @ 17:36:05 #206
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29504665
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:19 schreef Razorback het volgende:
    Sorry, Friendly Fire
    Dit is een instelling die je aan of uit kunt zetten, zet je hem uit dan kun je C4 op een heuvel leggen en achter op je jeep plakken en dan rij je over de heuvel detoneert de C4 en je gaat vliegen met je jeep. Er is een hele Battlefield stunt community die de meest fantastische dingen uithalen.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29504722
    Knallen maar
    pi_29504813
    Kan er iemand gekicked worden, wil graag spelen
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 17:50:20 #209
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29504835
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 15:23 schreef Jump het volgende:
    Wat zijn de juiste waarden voor de ranks nu?

op de clansite zie ik dat figuurtje: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/ranks/ranksmain.jpg
    Op http://ubar.bf2s.com/ranks.html zie ik dan weer totaal anderen. En in de Op op GoT zie ik nog eens andere. Wat zijn nu de juiste?
    iemand?
    pi_29504853
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Sorry, Friendly Fire
    Dit is een instelling die je aan of uit kunt zetten, zet je hem uit dan kun je C4 op een heuvel leggen en achter op je jeep plakken en dan rij je over de heuvel detoneert de C4 en je gaat vliegen met je jeep. Er is een hele Battlefield stunt community die de meest fantastische dingen uithalen.
    Damn dat moet uit staan.
    Ik heb dat filmpje ook gezien en dat is echt PRACHTIG.

Ik dacht dat het iets te maken had met Turbo ofzo (dat kan je ook instellen bij controls maar dat werkt voor geen flikker)

Als we die warserver hebben moeten we die FF een keer uitzetten dan gaan we onze eigen Band of Fok!kers Stunt movie maken.

Alle spelers plakken een c4'tje op de auto en dan om ste beurt activeren en dan kijken hoe hoog we komen

Wat was hun site eigenlijk?
    pi_29504942
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:50 schreef Jump het volgende:

[..]

iemand?
    Volgens mij is die vanm UBAR de goede want daar kloppen de eerste 3 rang's ook en bij die andere kloppen die al niet.
      maandag 8 augustus 2005 @ 18:01:35 #212
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29505006
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:51 schreef Razorback het volgende:

[..]
    Wat was hun site eigenlijk?
    Je zou eens kunnen kijken op www.stuntfactory.org
    Er zijn er nog meer, maar op mijn werk hebben wij het fantastische websense
    Het is op kantoor al een hele sport geworden om de websense te omzeilen of sites te vinden die geblocked hadden moeten zijn maar het niet zijn.
    Zo hebben ze bf2s.com geblocked, maar ik heb inmiddels al 3 andere gevonden die niet zijn geblocked
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29505423
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:19 schreef Razorback het volgende:
    En voor de mensen die het nog niet doorhebben (dacht dat het jpjedi was) je krijgt standaard -4 punten als je een teamkill maakt en als iemand je punished en nog 2 andere punishen je ook voor een teamkill dan wordt je gebanned.

Punishen heeft niks te maken met de min punten alleen maar met het feit dat je gebanned kan worden.
    ?? Wat zou ik niet doorhebben.

Ik zal duidelijker zijn iig.: van mij mag heel die TK penalty van -4 verdwijnen. Hoop ergernis...
    pi_29505457
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Je zou eens kunnen kijken op www.stuntfactory.org
    Er zijn er nog meer, maar op mijn werk hebben wij het fantastische websense
    Het is op kantoor al een hele sport geworden om de websense te omzeilen of sites te vinden die geblocked hadden moeten zijn maar het niet zijn.
    Zo hebben ze bf2s.com geblocked, maar ik heb inmiddels al 3 andere gevonden die niet zijn geblocked
    Dan heb ik nog wel wat leuks voor jouw dat je wel op alle site's kan
    Wij konden nooit op ww.tibia.com op school (jah ik heb tibia gespeeld en ik SCHAAM me ervoor )
    Dan gebruikte wij http://babelfish.altavista.com/ en dan voer je bij "een webpagina vertalen" de site in en bij "selecteer de van- en naar-talen" een of andere gare zoals japans naar engels.

En dan vertaal en voila je kan gewoon op die site komen (als het tenminste werkt).
    Soms kom je dan een raar woordje tegen maar dan is dat woord vertaald maar verder moet het prima werken.
    Zo gingen wij altijd op school naar www.tibia.com.
    pi_29505516
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik zal duidelijker zijn iig.: van mij mag heel die TK penalty van -4 verdwijnen. Hoop ergernis...
    Kweet ook niet of jij het zei maar dat dacht ik tenminste.
    (een mens maakt ook vouten )
    pi_29505524
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja van mij mag die ook weg.
    pi_29505533
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
    100 punten met een spelleteje?????

hoe doen jullie dat
    Je gaat in een server waar ze het bestaan van een commander niet weten.
    Je haalt heel veel punten en als het potje bijna is afgelopen en je staat voor dan wordt je gauw commander
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 18:45:41 #218
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29505638
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 18:39 schreef Razorback het volgende:

[..]

Je haalt heel veel punten en als het potje bijna is afgelopen en je staat voor dan wordt je gauw commander
    Moeha, dat ik daarniet opgekomen ben

Straks eens testen
    pi_29505779
    quote:

[..]

welnee.. je stapt in een tank, schiet een paar auto's vol met fokkers overhoop en voila. Of je haalt als commander 60 punten en dan wint je team en dan heb je ineens 137 punten..
    pi_29505805
    quote:

[..]

die bonus ging toch alleen over commander punten?
    pi_29505840
    o zo doen jullie dat
    Nou, laat ik het éerlijk' houden
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 22:02:49 #222
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29507124
    ZO, weer tof potje gespeeld op de server

Spijtig dat er opeens altijd paar flippo's met heli's afkomen op het einde zodat ik geen goud meer brons meer haal
    pi_29507546
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 18:56 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

die bonus ging toch alleen over commander punten?
    Dat kan ook ik heb het zelf nog niet de gelegenheid gekregen om het te testen omdat er altijd wel iemand commander wordt.
    pi_29508134
    Zo na vanavond vind ik dat er eens een paar mensen Teamspeak moeten downloaden en op de Fok! ts server moeten komen.
    Ik was aan het commanderen en tot aan strike @ karkand ging dit perfect 1 brons 1 goud

alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)

En ook te stom zijn om op de map te kijken of er niet toevallig artillery aankomt... de hele BOF squad schreeuwde om artillery (zoals in de vorige map waar ik er 9! tegelijk had)

Ik ging hier op in en dropte de arty en schreeuwde via TS dat iedereen weg moest.. iedereen van TS deed dit alleen een paar pannelappen die dus niet op TS zitten en te beroerd zijn om op hun map te kijken liepen dus in de weg.. en met het gevolg -12 door TK's

NU roep ik dus iedereen van Fok! op om TeamSpeak te downen.
    En zich vervolgens elk potje dat zij op de Band Of Fok!kers server spelen zich te connecten met de Teamspeak server van Fok!
    want TS is ideaal!

zodat verdere irritaties uit blijven

en voor de pannelappen die vinden dat ik fout zat.. het is logisch dat je eerst artillery gooit en dat dan de squads er op afgaan om de achtergebleven vijanden af te slachten.. het zat daar vol met vijanden daar MOEST artillery op... en leer op je map kijken!
    Je hebt ruim 20 seconden om daar weg te komen en dat is makkelijk te doen..

dit geld alleen voor de niet Teamspeakers
    Btw mitch over die dubbele storting.. ik zat te denken .. hou die andere 15,- maar vast voor de volgende periode

[ Bericht 5% gewijzigd door Sickert op 08-08-2005 22:57:27 (Veel vergeten ;)) ]
    Narf!
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 22:56:53 #225
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29508283
    Ik wil TS wel installeren maar leef in het land der limieten. Belgiė dus. Aangezien men upload maar beperkt is tot 24kB/s en een schrale nog geen 2 GB over de laatste 30 dagen.

maandag 8 augustus 2005 @ 22:57:59 #226
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29508317
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
    Zo na vanavond vind ik dat er eens een paar mensen Teamspeak moeten downloaden en op de Fok! ts server moeten komen.
    Ik was aan het commanderen en tot aan strike @ karkand ging dit perfect 1 brons 1 goud

alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)

En ook te stom zijn om op de map te kijken of er niet toevallig artillery aankomt... de hele BOF squad schreeuwde om artillery (zoals in de vorige map waar ik er 9! tegelijk had)

Ik ging hier op in en dropte de arty en schreeuwde via TS dat iedereen weg moest.. iedereen van TS deed dit alleen een paar pannelappen die dus niet op TS zitten en te beroerd zijn om op hun map te kijken liepen dus in de weg.. en met het gevolg -12 door TK's

NU roep ik dus iedereen van Fok! op om TeamSpeak te downen.
    En zich vervolgens elk potje dat zij op de Band Of Fok!kers server spelen zich te connecten met de Teamspeak server van Fok!
    want TS is ideaal!

zodat verdere irritaties uit blijven

en voor de pannelappen die vinden dat ik fout zat.. het is logisch dat je eerst artillery gooit en dat dan de squads er op afgaan om de achtergebleven vijanden af te slachten.. het zat daar vol met vijanden daar MOEST artillery op... en leer op je map kijken!
    ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooien
    pi_29508554
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 22:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooien
    dan raakt ie nix is toch zonde van de atrelly
    pi_29508580
    waarom werden alleen die niet TS'rs gekilled?.......

Gewoon TS downen (zodat je weet waar de arty is) en zorgen dat je in een goede sqaud zit die niet als een stel malloten daar gaat lopen rennen!
    Narf!
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:11:19 #229
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29508618
    quote:
    Ik vond jouw taalgebruik tegen mij rond 17.30 @ Gulf of Oman ook niet echt fijn. Omdat ik je per ongeluk een punish gaf, terwijl ik dacht dat dat iemand anders was......
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:12:51 #230
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29508657
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:09 schreef Sickert het volgende:
    waarom werden alleen die niet TS'rs gekilled?.......

Gewoon TS downen (zodat je weet waar de arty is) en zorgen dat je in een goede sqaud zit die niet als een stel malloten daar gaat lopen rennen!
    Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker social
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:13:33 #231
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29508676
    Idd.

Gamedemon:

Ik zou je vriendelijk willen vragen je taalgebruik aan te passen. Je gedraagt je mijn inziens af en toe als een puber. Schelden is echt niet stoer. Hopelijk kun je gewoon normaal met je mede clangenoten omgaan zoals de rest ook met mekaar doet.

Alvast bedankt voor je medewerking.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 08-08-2005 23:18:52 ]
    pi_29508761
    quote:
    - knip -
    Je gooide een paar keer artillery boven ons (o.a Gamedemon en mij) toen wij netjes een vlag aan het verdedigen waren. Dan kan je wel zeggen het staat op de map, tuurlijk staat het op de map alleen moeten we in 1 minuut wegrennen terwijl we dat niet konden en gewoon goed bezig waren daar. En dat gebeurde een aantal keren. Het gebrek van TS kan je ons moeilijk kwalijk nemen. 75% van alle BF2'ers gebruikt uberhaupt geen TS en dat gaat over het algemeen prima.

Ben zelf ook een tijdje Commander geweest en heb in totaal 1 teamkill gemaakt, dus als je gewoon een beetje oplet en kijkt hoe de vijand loopt gaat het prima. Met of zonder TS.

En om op de TS terug te komen; Ik heb een headset gekocht en TS geinstalleerd, maar als ik met m'n usb headset speel (Trust ) dan heb ik dus last van die vage lag / packet losses. Ik moet dit probleem dus eerst zien te verhelpen, en dan kan ik weer op TS. Ik speel liever zonder lag en met het geluid uit m'n boxjes dan als ik elke seconde stotter maar wel van TS gebruik kan maken.

En irritatie vind ik het niet, heb me aan niemand geergerd alleen moeten sommige ook eens naar zichzelf kijken wat zij verkeerd doen en het niet zo makkelijk op een ander afschuiven.
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 23:20:01 #233
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29508825
    Filippe, komt die avatar uit een lectrr cartoontje? om ff offtopic te gaan

[ Bericht 8% gewijzigd door Jump op 08-08-2005 23:27:30 ]
    pi_29508865
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:20 schreef Jump het volgende:
    Filippe, komt die avatar uit een lectrr cartoontje?
    Geen idee , kwam hem laatst ergens tegen
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:25:21 #235
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29508935
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Idd.

Gamedemon:

Ik zou je vriendelijk willen vragen je taalgebruik aan te passen. Je gedraagt je mijn inziens af en toe als een puber. Schelden is echt niet stoer. Hopelijk kun je gewoon normaal met je mede clangenoten omgaan zoals de rest ook met mekaar doet.

Alvast bedankt voor je medewerking.
    clangenoten doe ik zoiezo normaal,
    maar ik werd net gewoon pissig omdat er een paar blinde vinken op de server zaten.
    iemand is voor me jeep gesprongen, iemand is in me handgranaat gelopen, iemand is een aantal keer in me artil gelopen.
    dan lopen de irritaties nogal op vooral als ze punishen.

ik stop voorlopig ff met spelen tot die patch er is met ander TK systeem want dit systeem brengt aleen maar ergenis
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:29:43 #236
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29509036
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

clangenoten doe ik zoiezo normaal,
    maar ik werd net gewoon pissig omdat er een paar blinde vinken op de server zaten.
    iemand is voor me jeep gesprongen, iemand is in me handgranaat gelopen, iemand is een aantal keer in me artil gelopen.
    dan lopen de irritaties nogal op vooral als ze punishen.

ik stop voorlopig ff met spelen tot die patch er is met ander TK systeem want dit systeem brengt aleen maar ergenis
    Dat je boos wordt kan ik best begrepen, ben ik ook wel eens maar ga aub niet met kanker schelden. Kan bij sommige mensen erg gevoelig liggen. Ok?

En idd hopelijk is het snel eind Augustus voor de patch...

No offence verder, je bent een goede speler
    pi_29509042
    Sickert.. wow man wat een strike met die artil.. eerst vraagt hij hoe het werkt met die commander en even later had hij een super klapper! geweldig begin en ach een TK is echt niet te voorkomen als je die artil gebruikt. Iedereen op TS zou makkelijk zijn. Installeer het ook als je geen mic hebt ofzo dan kan je iig meeluisteren!

Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
    pi_29509092
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker social
    Wel spelen maar niet janken dat ik artillery op je harses gooi en anders moet je gewoon beter op de map kijken...
    Narf!
    pi_29509171
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:
    Sickert.. wow man wat een strike met die artil.. eerst vraagt hij hoe het werkt met die commander en even later had hij een super klapper! geweldig begin en ach een TK is echt niet te voorkomen als je die artil gebruikt. Iedereen op TS zou makkelijk zijn. Installeer het ook als je geen mic hebt ofzo dan kan je iig meeluisteren!

Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
    mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!
    Narf!
    pi_29509189
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Sickert het volgende:

[..]

mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!
    mooi gezegt
      Lieve Belg maandag 8 augustus 2005 @ 23:35:43 #241
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29509205
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Geen idee , kwam hem laatst ergens tegen
    hoh, men avatars zijn toch hulpzaam geweest
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:41:43 #242
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_29509383
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:

kzal erop letten sorry,

ennuh ik heb geen zin om iedere keer met headset en al te gamen om niet dood te gaan aan artil,
    no offence maar sickert je gooide ze echt fout, je gooide ze zowat op de basis die we al aan het verdedigen waren, je kan niet verwachten dat als je artil midden op iemand gooit dat hij zijn positie verlaat.
    in dat geval is hij hoe dan ook dood.
    ik had dus de pech dat ik 2 keer respawnde terwijl er artil viel dus ik kon er zoiezo niks aan doen
    pi_29509502
    Gaan mensen zo nog lekker knallen? Ik wel iig, even wachten tot de map verandert
    pi_29509531
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kzal erop letten sorry,

ennuh ik heb geen zin om iedere keer met headset en al te gamen om niet dood te gaan aan artil,
    no offence maar sickert je gooide ze echt fout, je gooide ze zowat op de basis die we al aan het verdedigen waren, je kan niet verwachten dat als je artil midden op iemand gooit dat hij zijn positie verlaat.
    in dat geval is hij hoe dan ook dood.
    ik had dus de pech dat ik 2 keer respawnde terwijl er artil viel dus ik kon er zoiezo niks aan doen
    naja... zand erover.. enzo ik was ookwel een beetje pissed om je taalgebruik en dat je dan ook nogeens in mn arty liep te banjeren

iig wilde ik duidelijk maken dat TS gewoon erg handig is en dat er meer op de maps gekeken moet worden... er liepen daar superveel mannetjes.. en via TS werd er gevraagd om een drop.. en dan ga je er vanuit dat iedereen het begrijpt...
    Narf!
      maandag 8 augustus 2005 @ 23:48:19 #245
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29509596
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef Razorback het volgende:

[..]

Dan heb ik nog wel wat leuks voor jouw dat je wel op alle site's kan
    Wij konden nooit op ww.tibia.com op school (jah ik heb tibia gespeeld en ik SCHAAM me ervoor )
    Dan gebruikte wij http://babelfish.altavista.com/ en dan voer je bij "een webpagina vertalen" de site in en bij "selecteer de van- en naar-talen" een of andere gare zoals japans naar engels.

En dan vertaal en voila je kan gewoon op die site komen (als het tenminste werkt).
    Soms kom je dan een raar woordje tegen maar dan is dat woord vertaald maar verder moet het prima werken.
    Zo gingen wij altijd op school naar www.tibia.com.

Ga het morgen meteen even proberen.

Heb net trouwens heel even op jullie server gespeeld, maar ik heb vanavond niet echt lekker gespeeld beetje freelancen, beetje noobish vliegen. Er waren ook niet zo heel veel fokkers meer had ik het idee.
    Kom zeker nog eens terug op jullie server
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29509660
    Btw.. er was ook nog een pannelap die zn eigen artillery guns ging beschieten ben zn naam vergeten.. daar was ik ingame ook wel ff pissed op
    Narf!
    pi_29509766
    De commander moet ook effe INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! roepen is lekker duidelijk,
    net zoals je een squad met je rechtermuisknop ook een aparte Artillery-message
    kan geven. Wel moet er meer gespot op de enemy worden.

Ik hoop dat wat meer mensen teamspeak gaan gebruiken. Want we hebben iedere avond
    veel Fokkers online.

Krijgen we vrijdagavond nog iets speciaals? Leuke themavond ofzo? Of kunnen we een competitie gaan starten. Of zullen we de GoT uitnodigen.
    Hell To The Liars
    pi_29509803
    Mag ik iedereen vriendelijk verzoeken om zo af en toe naar de Google linkjes te kijken op de clansite. Misschien vind je er wel iets leuks door en beter nog, we gaan de financieen in de server stoppen

[ Bericht 3% gewijzigd door UnleashMitch op 09-08-2005 00:01:30 ]
    pi_29509831
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Droopie het volgende:
    Wel moet er meer gespot op de enemy worden.
    was ik constant mee bezig via de rechtermuis en via TS
    Narf!
    pi_29509851
    En Zatar Wetlands mag eruit of niet.
    Hell To The Liars
    pi_29509898
    ja graag....
    Narf!
    pi_29509919
    Blaat

[ Bericht 69% gewijzigd door domolanglekker op 09-08-2005 00:05:34 ]
    pi_29509941
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:57 schreef Droopie het volgende:
    En Zatar Wetlands mag eruit of niet.
    Van mij wel iig!

Weg:

• Zater Wetlands
  • Kubra Dam
  • Operation Clean Sweep
  • Songhua Stalemate

Maar dat is mijn mening
  • pi_29509966
    zatar wetlands was wel leuk. In de laatste ronde met jump flink reet getrapt we hadden alle flags tot aan hun main base stevig in handen en toen waren ze nergens meer
    pi_29509971
    hey zijn jullie stats ook al een paar dagen niet bijgewerkt?
    ik mis namelijk enkele meddals en awards.... op http://bf2s.com
    Narf!
    pi_29510032
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
    Volgens mij is die al een paar weken niet bijgewerkt, helft staat er bij mij niet op. Hoop dat deze BF2 statprobleem ook verholpen worden binnenkort. America's Army heeft toch ook met een zeer grote database te maken maar daar worden alle stats wel netjes om de minuut geupdate, dit moet EA toch ook wel lukken gok ik.
    pi_29510037
    die worden niet meer geupdate EA heeft het geweigerd !!
    pi_29510055
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:59 schreef domolanglekker het volgende:
    Edit
    quote:
    Gemist ? IGN heeft alle site afgesloten omdat ze te zwaar op de account server rusten.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnleashMitch op 09-08-2005 00:08:58 ]
    pi_29510100
    die doet het wel ja alleen kan ik hier ermee niet pimpen :S
    Narf!
    pi_29510120
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:05 schreef Sickert het volgende:
    die doet het wel ja alleen kan ik hier ermee niet pimpen :S
    [url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=DoMo[NL]]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=DoMo[NL][/url]
    alleen op deze manier dan
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:06:55 #262
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29510139
    Zatar & Kubra dam vind ik wel de minst leuke maps.

Komen er trouwens binnenkort nieuwe maps? Het aantal maps is nou niet echt gigantisch en een nog een close combat urban map erbij zou wel leuk zijn.
    pi_29510156
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

kan wel maar dan moet je registreren daar geloof k ..
    die andere was beter hopelijk komt er ooit een goede...
    Narf!
    pi_29510236
    hey het kan wel

You may now also link directly to your stats here at gameSlave, but only the cached version. Simply add your account name to the end of the following url, http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=

[url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=[gameSlave]Mani]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=[gameSlave]Mani[/url] for example.
    Narf!
    pi_29510241
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
    die andere was beter hopelijk komt er ooit een goede...
    Patience you must have my child

Het is niet voor eeuwig. Binnenkort wordt het wellicht weer toegestaan.
    pi_29510267
    Sharqi Peninsula 68 points (airstrike hero!)
    Narf!
    pi_29510278
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:10 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Patience you must have my child [afbeelding]

Het is niet voor eeuwig. Binnenkort wordt het wellicht weer toegestaan.
    ik ben al jaren een ongeduldige mthrfckr

maargoed ikga slapen !
    Narf!
    pi_29510290
    quote:

Ik geef je groot gelijk,
    Je kan duidelijk zien en al van een afstand op je map dat er op die plek een artillery komt.
    De mensen die er dan toch zo nodig in lopen heb ik het liefst banned maar okey dat zal wel nooit gebeuren.
    Maar...
    Je hoeft volgens mij niet persee TS te hebben om te weten dat een artillery eraan komt.
    pi_29510299
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef PirE het volgende:
    Zatar & Kubra dam vind ik wel de minst leuke maps.

Komen er trouwens binnenkort nieuwe maps? Het aantal maps is nou niet echt gigantisch en een nog een close combat urban map erbij zou wel leuk zijn.
    Op de ranked servers denk k niet. en van ea hoef je ze niet te verwachten denk k. Tenzij je geld wilt uitgeven voor een expansion pack :|
    pi_29510335
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:12 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk,
    Je kan duidelijk zien en al van een afstand op je map dat er op die plek een artillery komt.
    De mensen die er dan toch zo nodig in lopen heb ik het liefst banned maar okey dat zal wel nooit gebeuren.
    Maar...
    Je hoeft volgens mij niet persee TS te hebben om te weten dat een artillery eraan komt.
    nee je hoort zo'n kerel schreeuwen artillery ur area! oid en er gaat zon rood ding op je mini map staan. Maarja ren je weg voor de arty, slacht ie heel wat mensen.. tegen de tijd dat je terug bent staat t weer vol
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:15:42 #271
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29510356
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef domolanglekker het volgende:
    zatar wetlands was wel leuk. In de laatste ronde met jump flink reet getrapt we hadden alle flags tot aan hun main base stevig in handen en toen waren ze nergens meer
    Idd. Ondertussen Basic Tank Combat gehaald ook
    pi_29510384
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:15 schreef Jump het volgende:

[..]

Idd. Ondertussen Basic Tank Combat gehaald ook
    gratz
    pi_29510419
    zelfs heb ik vandaag eindelijk die explosive ordnance badge gehaald. alleen nog repair / knife /
    pistol
    pi_29510491
    Echt al heel veel dingen gedaan maar krijg haast nooit awars of medals

Zoveel tanks e.d met C4 opgeblazen maar krijg maar niet die explosive badge.. Al veel vliegtuigen neergehaald en vaak eruit gesprongen maar nee ik krijg maar geen aviator of parachute badge..

Systeem is me nog een beetje te vaag. Anyway gaan er nog mensen knallen of gaat iedereen slapie doen?
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:22:18 #275
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29510527
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:16 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

gratz
    Zo ziet me schermpie er momenteel uit: http://users.pandora.be/monkeytail/bf2/screen005.png

Jouwe zal er anders uitzien, je hebt ook 10 keer zoveel punten als mij
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:23:27 #276
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29510554
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef Fillipe het volgende:

Zoveel tanks e.d met C4 opgeblazen maar krijg maar niet die explosive badge.. Al veel vliegtuigen neergehaald en vaak eruit gesprongen maar nee ik krijg maar geen aviator of parachute badge..

Systeem is me nog een beetje te vaag. Anyway gaan er nog mensen knallen of gaat iedereen slapie doen?
    http://ubar.bf2s.com/

Daar staan ze uitgelegd wat je moet doen enzo voor een award, badge ...

En ik ga potje slapen nu. al genoeg ge-bf2't vandaag
    pi_29510558
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef Fillipe het volgende:

Mja voor sommige dingen heb je tijdscriteria. Voor armored service ribbon bv moet je 20 minuten in een tank rondtuffen en 18 kills halen.. Mijn advies is.. speel gewoon en je ziet ze vanzelf wel komen.
    pi_29510564
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:22 schreef Jump het volgende:

[..]

Zo ziet me schermpie er momenteel uit: http://users.pandora.be/monkeytail/bf2/screen005.png

Jouwe zal er anders uitzien, je hebt ook 10 keer zoveel punten als mij
    http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=DoMo[NL]

[ Bericht 4% gewijzigd door domolanglekker op 09-08-2005 00:35:49 ]
    pi_29510596
    hmmm waarom pakt ie die url niet goed.. door die haakjes zeker?
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:26:16 #280
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29510628
    yupz, die haakjes

[url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK][/url]

idem hier

Zo lukt het wel:

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]

[ vervangen door %5B en ] vervangen door %5d
    pi_29510901
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:26 schreef Jump het volgende:
    yupz, die haakjes

[url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK][/url]

idem hier

Zo lukt het wel:

idd zo werkt het.. tnx
    pi_29510923
    --------

Ff een vraagje tussendoor, als je tijdens een spel bezig bent en de verbinding met de server word verbroken (of je stopt) slaat hij dan de statistieken van die ronde op of moet je het spel af maken tot het einde voordat dat gebeurt????
    pi_29511004
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
    --------

Ff een vraagje tussendoor, als je tijdens een spel bezig bent en de verbinding met de server word verbroken (of je stopt) slaat hij dan de statistieken van die ronde op of moet je het spel af maken tot het einde voordat dat gebeurt????
    volgens mij slaat ie ze op.. maar weet t niet zeker
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:43:14 #284
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29511068
    Als jij zelf de verbinding verbreekt worden de stats opgeslagen. Maar als je die melding krijgt van "er zijn connectieproblemen" heb ik geen idee. Denk het niet, maar ik mis een award.
    pi_29511196
    ja ik zag het al (domolanglekker)
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:49:13 #286
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29511220
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Wie is hier eigenlijk DOMO (ofzo)
    DOMO[NL] = domolanglekker

en nu ga ik potje slapen
    pi_29511279
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 00:49 schreef Jump het volgende:

[..]

DOMO[NL] = domolanglekker

en nu ga ik potje slapen
    Ja..
    Weltrusten!
    pi_29511544
    * DING *

Goeiensmorgens allemaal weer,08:55 uur en dus zo richting ontbijt

Was een paar uurtjes geleden weer raak allemaal op de server.
    Was zelf een paar keer flink de lul met DoMo[NL] tijdens het spelen.
    God wat moet die een field day hebben gehad met mij. Maar goed, alcohol en spelen
    gaat nooit samen in het heetst van de strijd maar levert je wel flink wat lol op als je weer muerte bent.
    Nog met Sickert,DJFDorr e.d. samengespeeld. Nou begrijp ik niet wat het probleem met Sickert is want ik had verder helemaal geen problemen met hem,ook niet toen Sickert bijvoorbeeld commandant was. Ik zag wel een paar keer die munity votes komen maar dus tegengestemd.
    Maar terugkomend op 'DoMo[NL]': Ik speel graag nog een keer tegen je als ik nuchterder ben want je had me goed te pakken vandaag
    pi_29514161
    Zo weer lekker gespeeld

Grappig wat ik net op xfire tegenkwam:
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: mijn vraag was heb je zin om me clan te joinen
    Nee , ik vertel net eigen server 5 euro p/maand en dat het zo prima/gezellig is.
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: lol wij bf2 ranked server , 2x bf2 unranked server 100 slots teamspeak
    Euhm..
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: agja veel su6 in BoF
    Gaat zeker lukken !
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: de clan is volledig gratis servers worden door mij betaalt
    Wat? En de clan heet?
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: Nųųßs Ųf Terrųr
    Euhh rrright ok.
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: ik zal je laten zien wat we nog meer doen met de clan:

http://www.putfile.com/media.php?n=Naamloos_000228
    Ah dat is wel knap inderdaad. Maar waarom betaal jij alles zelf dan?
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: omdat ik de clan gratis wil houden
    Maar hoeveel kost dat je wel niet?
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: alle servers?
    Euh ja.
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: ¤244,- per 3 maanden. Ik werk bij m'n pa.
    Tsja dat moet dan wel, en hoe oud?
    quote:
    ×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: 15
    Ah I see ok, later!
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 08:25:44 #290
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29515598
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 02:46 schreef Fillipe het volgende:
    Zo weer lekker gespeeld

Grappig wat ik net op xfire tegenkwam:
    [..]

Nee , ik vertel net eigen server 5 euro p/maand en dat het zo prima/gezellig is.
    [..]

Euhm..
    [..]

Gaat zeker lukken !
    [..]

Wat? En de clan heet?
    [..]

Euhh rrright ok.
    [..]

Ah dat is wel knap inderdaad. Maar waarom betaal jij alles zelf dan?
    [..]

Maar hoeveel kost dat je wel niet?
    [..]

Euh ja.
    [..]

Tsja dat moet dan wel, en hoe oud?
    [..]

Ah I see ok, later!
    Al die speciale karakters maken het wel erg interessant
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 08:58:54 #291
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29515824
    quote:
    Op maandag 8 augustus 2005 23:31 schreef Sickert het volgende:
    Wel spelen maar niet janken dat ik artillery op je harses gooi en anders moet je gewoon beter op de map kijken...
    Geen probleem, maar dat is nog geen goedpraten voor je taalgebruik. We willen het graag gezellig houden.
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:00:45 #292
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29515845
    quote:
    Er staat boven aan bij je stats op bf2s een ROOD linkje waar in het uitgelegt wordt..
    pi_29516296
    quote:
    Eh ja leuk

Maar dat vliegen is niet zo moeilijk
    Gebruiken wij juist om iemand af te schudden

Werkt erg goed
    pi_29516362
    quote:
    yupz, die haakjes

idem hier

Zo lukt het wel:

Jij weet dan vast wel welke je moest gebruiken bij < en > die dingen omdat als ik <Razorback><NL> op zoek niks te zien krijg .
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:48:04 #295
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_29516364
    Gaan we vanavond weer mannen en vanaf hoe laat kunnen de meesten? Ik kon gister helaas niet zo lang spelen. Maar ik moet zeggen dat ik de server die 5 euro p/m dubbel en dwars waard vind. En vooral wanneer er ruimte voor je wordt gemaakt door onze lieve admins ...
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:52:17 #296
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_29516438
    Gister was weer voor het eerst dat ik had gespeeld in 5 dagen
    Komt door m'n vriendin
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:55:24 #297
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_29516473
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 09:52 schreef Blinker het volgende:
    Gister was weer voor het eerst dat ik had gespeeld in 5 dagen
    Komt door m'n vriendin
    Bij mij komen de hertentamens ook nog eens bovenop. Dubbel
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:00:23 #298
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29516526
    quote:
    Mijn account kan ik ook niet doen, die haakjes pakt hij niet.

[NL]Gunner is de naam
      dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:12:00 #299
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29516691
    [BOF]-ers klinkt allen hier
    - Onze allereerste ranked clanwar voor de Clanbase ranking.

[BOF]-ers die nog niet lid zijn van Clanbase kunnen hier klikken voor meer informatie.
    pi_29517594
    Hoe zit dat ClanBase allemaal in elkaar
    Ik ben geregt maar verder dan dat kom ik ook niet
    pi_29517781
    hmm volgens mij sta ik al ergens in clanbase uit mijn bf1942 tijd.. even zoeken
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:19:11 #302
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29517789
    quote:
    Op dinsdag 9 augustus 2005 09:47 schreef Razorback het volgende:

[..]

Jij weet dan vast wel welke je moest gebruiken bij < en > die dingen omdat als ik <Razorback><NL> op zoek niks te zien krijg .
    < wordt %3C
    > wordt %3E

vol zeker?
      Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:20:30 #303
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29517821
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')