quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:58 schreef PirE het volgende:
Jaja, ik heb zelfs de OP aangepast met een verwijzing naar het vorige topic.
*klopt op borst*
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.quote:I spy zei :
Zo benik ook weer. Nou leuk gespeeld, sterker nog: Beetje standaard gezellig en lol gehad.
Oke, dat van dat punishen was alleen maar omdat ik even zelf niet oplette in het heetst vd strijd
dus moet je niet te zwaar nemen. Ik heb ook daarna verder geen punt gemaakt ervan.
is al onlinequote:Een eigen public ranked server?
Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.
Morgen deel 2 van de training. Server werkt echt superquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:06 schreef Steeven het volgende:
Ik doe morgen mee, heb nog steeds geen tijd gehad.
Server is inderdaad superquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Morgen deel 2 van de training. Server werkt echt super
Volgens mij lopen we wel een beetje gelijk hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef -Raffie- het volgende:
Server is inderdaad superwel jammer dat jij steeds alleen mij neerschiet
Klopt wel denkquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we wel een beetje gelijk hoor
Veel plezierquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Nu maar lekker de Lama's nog even kijken
dat zou perfect zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:08 schreef jazza het volgende:
heren het was gezellig en de server werkt prima! nu nog even de punish uitzetten en voila perferct!
Kweet niet of jij het al heb gemerkt maar ik wel ondertussen (jah ik maak veel team-killsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.
en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
Doe ook vote system eruit smijten want ik HAAT die mongolen die votenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:08 schreef jazza het volgende:
heren het was gezellig en de server werkt prima! nu nog even de punish uitzetten en voila perferct!
Vote systemen zijn onderdeel van het spel. Hoe irritant het soms ook is. We kunnen veel doen op de server maar geen delen van het spel omzeilen. Het beste wat we kunnen doen is iemand die continue vote er af schoppen maar mocht een Band of Fok!kers member aan het voten zijn dan schoppen we deze er niet af.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:22 schreef Razorback het volgende:
Doe ook vote system eruit smijten want ik HAAT die mongolen die voten
Ik, ursel, Morpheus en Escape_nlquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:20 schreef Razorback het volgende:
Wie zijn trouwens de admins van de server en hun namen op Xfire want ik wil knallen met mijn sniper die niemand leuk vindt
Net gedaan, alleen mensen moeten lang wachten op hun bevestigings email. Ik moest 24 uur wachten met mijn hotmail adresquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:24 schreef BMH het volgende:
Mensen die clanwars willen spelen moeten [url=http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?4.48.0]hier[url] hun Clanbase ID nummer plaatsen.
Zal binnenkort even een klein documentje maken met alle manier om de admins te bereiken. Via MSN, Xfire en email. Ik zit nu bij de PC dus ik kan om 12:00 wel wat mensen kicken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef Droopie het volgende:
Heel de Fok! server zit vol.
Ik stel voor dat we om 12.00 effe gaan knallen.
Is dit oke voor admins.
Heb niet echt de behoefte om 12 uur op een dag elk half uur de server leeg te gooien. We gaan even kijken hoe het verder loopt maar we gaan niet de hele dag de server in de gaten houden. Ik ben nu de hele rond m'n PC en op aanvraag op MSN, Xfire of TS schop ik er mensen af.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:05 schreef Razorback het volgende:
Wat ook niet verkeerd is om gewoon om het kwartier of half uur alle mensen die niet bij FOK! horen te kicken.
Je kan er altijd in, gewoon even mij aanspreken.quote:Hoefen wij niet te vragen en weten we precies wanneer we erin kunnen
Volgens mij kon dat niet maar we gaan er naar kijken. Op dit moment moet je het doen met een admin (ik dus) die aanwezig is om ruimte voor je te maken op de server.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef cyberrobin het volgende:
Kan je niet gewoon doen dat voor elke clanmember van BoF een gereserveerd plaatsje is op de server? of is dat al? ben nl. nog niet komen kijken maar k zou t best wel klote vinden dat de clanleden soms niet op hun eigen clanserver kunnen omdat ie bezet is door normale mensen?
Daar hebben we bewust niet voor gekozen. We willen niet iedereen de mogelijkheid geven om de hele server te kunnen controleren. Het risico dat het dan een keer fout gaat willen we niet nemen. Mochten vier admins te weinig zijn dan nemen we er een paar bij. Sowieso zal BMH er wel bij komen, als hij dat zelf wil, aangezien hij met Clanbase in de weer isquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:19 schreef kievit19 het volgende:
of we maken iedereen admin
dan maakt iedereen gewoon voor zich eigen zijn plekje vrij
Ik heb je echt geen ban gegeven. Je zal wel automatisch gebanned zijn vanwege teveel TK's. Ik zal zo Morpheus even proberen te bereiken, die weet precies hoe dat gaatquote:
De hand van God, mijn hand in dit geval, heeft hier niets mee te makenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef Droopie het volgende:
haha, omdat je TK, maar ze zijn wel lichtgeraakt die Admins.
Want ik ben verzopen door een teamgenoot.
Lijkt me ook een goed idee.quote:* Ik stel voor dat de Admins effe een plan doorvoeren dat we met die squads gaan
werken, als we dan een trainingsdag/ avond hebben, kunnen we gewoon makkelijk 2 squads
tegen 2 squads spelen. of 3 squads van 5 man + bevelhebber.
quote:Verder de server draait lekker, gaan we vanavond al een thema avond houden.
Strike at Karkland. Met een warmingup met ATC voor Battlefield om de tactiek te bespreken.
Vent zit niet zo te zeiken en sodemieter anders op richting een andere server.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef 'Gamedemon' het volgende:
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.
en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
God god god wat zijn we weer vriendelijk...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
**
Alleen wel jammer dat hij vaak achter loopt en het dus niet altijd kloptquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:05 schreef PirE het volgende:
Dit is wel een leuke link.
Kan je zien hoe druk het is op de server:
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/
[afbeelding]
Zo niet spreek me dan aan op Xfire, MSN of TS. Wil je dat niet dan zal ik om 14:00 NL tijd plaats voor je maken. Graadmeter daarvoor is de wereldklok te vinden op http://teletekst.nos.nl/ pagina 777.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:13 schreef i-spy24 het volgende:
* Goeiensnavonds *
lokale tijd alweer 21: 12 uur en ben over een klein uurtje (22:00 uur= 14:00 uur NL tijd) op de server om ff te knallen. Hopelijk is er dan plaats
Die ribbons en badges boeien me dus geen reet, ik heb hier nog nooit met me stats gepatstquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
om te laten zien dat ik het spel beheers terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.
je liep in zijn claymore die er al een kwartier lagquote:Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
een excuus achteraan komt.
lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23925486#23925486
Denken dat zij alleen de beste zijn, maar goed.
Ik ben weer ff bij mijn schoonouders voor het internet,
veel succes met de server en tot woensdag
Hahaha bahquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
Leuk als iemand verwijst naar de OPquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzo
ach die tweakers zullen em wel van een ftp hebben afgeplukt en geen handleiding hebben dat ze er zelf maar 1 maken op het forumquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Leuk als iemand verwijst naar de OP. Ben je gelijk een uur bezig om het op te zoeken, wat een lap tekst.
![]()
Op dit moment hebben we problemen met de admintools. We waren op zoek naar de beste tool en op de een of andere manier lopen ze nu of vast of kunnen ze geen verbinding maken met de server.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:17 schreef i-spy24 het volgende:
Kan iemand die een direct contact heeft gelijk die gasten uitdagen?
Ik meld me gelijk aan voor het team om het tegen ze op te nemen.
Ik wil weer eens serieus ervoor gaan. En zij lijken de perfecte tegenstanders..![]()
Unleashmike.. sorry maar ben NU pas online!(lokale tijd 23:20 uur)
Hebbie een plekkie voor me nog?
...........en watis je MSN naam?(kunnen we ff chatten vooraf)
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!
Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
Wat zou leuke reactie zijn daaropquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!
Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook
EDIT:
Dit kan ook wel
"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.
Nu jullie weer"
Die is goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.![]()
Nu is het wachten op reactiesquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef Razorback het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23926738#23926738
Het staat er
Heb je om de supply drop gevraagd zodat hij een tekentje ziet??quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.
Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .
Niet echt nee, een soort van tweede opening. Mocht er iemand een leuk idee hebben dan nemen we t mee naar achterenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:27 schreef Droopie het volgende:
Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Blablabla
20:00 it is. Ik ben zelf het eerste half uur als admin aanwezig om alle niet Band of Fok!kers er uit te gooien.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:30 schreef Suikermais het volgende:
ik zeg..vanvond om 20.00 uur. effe een potje knallen met z'n allen
Je moet ook bij de groep blijven he!quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Jah.... maar je begrijpt dat zowel jij als ik verwachten tijdens het spelen dat we niet elke keer aan gort worden geschoten terwijl all hulp uitblijft en wij maar elk keer ten strijde trekken?
Bedoel als commandant kun je toch snel zien waar de shit is en ff snel aanvinken?
Al is het maar 1 helicopter desnoods om ff de troepen dekking te geven onderweg naar de strijd?
Zeker als je het --zoals jij zegt-- vaker bent geweest. Dan vooral is het een wassen neus om snel te zien waar de shit is
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:44 schreef Suikermais het volgende:
maar effe een vraagje over de mappen. Komen op de server nu alle mappen voorbij ?
Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
alle mappen en 2 per ronde. Laden duurt namelijk een eeuwigheid hier..en denk ook bij veel anderen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
die heb ik gisteren gehaaldquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
Absoluut geen 1 keer een map dat is ZOOO vevelend want dan loop ik haast meer te laden dan te spelen,quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
Razorback dankt u voor het antwoordquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.
Jep, niet zeuren maar knallenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...
Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
Was echt niet leuk hoor al zag ik de lol er wel van in..quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whahaha ja dat was echt lachen
Was weer cool vanavond
Medic Medal erbij
Dat snap ik nou soms ook niet,quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:09 schreef jpjedi het volgende:
Stel:
Je bent met een blackhawk een vlag aan het veroveren. Je hebt een paar puntjes want het spel is net begonnen....
Je vliegt dus net boven die vlag en zonder dat je het ziet aankomen vliegt er een andere heli tegen je aan van je eigen team die vol zit met mensen. Niks aan de hand zou je zo zeggen tot je ziet dat je misterfox hebt verslagen in het teamkillen want je staat ineens op -22 punten!!!!![]()
WTF?? Die TK penalty is zoooo vervelend al ben ik nu een record verder...![]()
Niet leuk..![]()
Was een mooie geweest, de laatste ronde in Mashtuur heb ik echt wel 4 of 5 keer snel achter elkaar FJD [AT MINE] I-spy24 gezienquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Droopie het volgende:
Is het niet mogelijk om de battlerecorder af en toe aan te zetten op bepaalde tijdstippen.
Misschien kunnen we wel wat dataverkeer gebruiken van de Fok! server.
Zie je het voor je de 'Band of Fokkers Most Funniest War Video's' .
Waar ergens zit jij en hoe kom je daar in hemelsnaam aan een goede verbindingquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef i-spy24 het volgende:
* Goeienmsmorgens Troopers *
Tis alweer bijna 07:25uur lokale tijd en dus de zon is weer op, strakke blauwe lucht zo te zien en zometeen naar het ontbijt en dan ff het wijfie ff *goeienmorgen* wensen.
Was weer gezellig vandaag, vermaakt en vooral gelachen om die keren dat onze JDorr mij tot 2 keer toe afschoot
Zoals ik al zei: Uitstekend vermaakt en vraagt naar meer. MAAR..nu ff eten en relaxen en de dag verder doorkomen zoals elke goeie vakantie behoort te zijn.
Tot..de volgende keer
neuh gewoon omdat ie een irritante stem heeft en net uit de brugklas lijkt te komen.. dat ie beter als mij is is een feit alleen hij heeft vakantie waar ik elke dag sta te zwoegenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:43 schreef i-spy24 het volgende:
@'Sickert':
Omdat hij mrFox frequent in het verleden je afschoot als tegenstander
Wat staat er in je sig dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is [b] omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen
corrigeren met je muis en die rechthouden... en enkelt met je TB sturen in het begin.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik krijg dat vliegen maar niet onder controle... ik ga altijd te 'scheef' en stort neer![]()
![]()
Is nog niet bekend moeten ze nog uitzoekenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
corrigeren met je muis en die rechthouden... en enkelt met je TB sturen in het begin.
dan een beetje met je muis rommelen en dan kun je het ineens..
dan maar proberen om te vliegen in een heli.. dat is een stuk ingewikkelder
maar ik kon het ook ineens na oefenen![]()
@ admins
wat is eigenlijk het ip van de niet ranked server?...
We kunnen eigenlijk heel weinig met de server. We kunnen alle rcon commands uitvoeren, de server stoppen, starten, restarten en opnieuw installeren. Daar houdt het helaas mee op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:32 schreef Fillipe het volgende:
Ik wil niet als een zeikerd beschouwd worden, maar meerdere mensen hadden vandaag op onze server nog last van losses (lag-achtig). Kan hier niet nog een keer naar gekeken worden? Ik ben dus duidelijk niet de enige die hier last van heeft. Misschien andere configuratie gebruiken?
Rondes gelden voor alle maps. Overigens begin ik clean sweep wel weer wat meer te waarderen.quote:En is de mapconfiguratie al beetje bekend? Ben persoonlijk voor 3 rondes van elke urban map + gulf of oman. En voor de rest van de maps 2 rondes ofzo? En clean sweap en dragon valley mogen van mij verbannen worden
Ga er morgen ofzo eens naar kijken.quote:
quote:Kickert.nl![]()
Gaan we ook nog eens opzoeken hoe dat werktquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef Sickert het volgende:
@ admins
wat is eigenlijk het ip van de niet ranked server?...
ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat TK is echt een gezeik,de meest grote kneuzen die achter je tank gaan lopen.
Of altijd op jou handgranaat afrennen
Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zegquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *
Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
Knulletje met een veel te groot imaginair vermogen: i-spy24, je bent er weer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *
Wat te denken als je zonder amunitie zit en tot vervelens toen moet smeken alshetware om een"supply drop" en gewoon niks komt. Zit je daar bij een veroverde vlag als enige met alleen nog een paar kogels in de pistool en niemand die ff iets dropt en je dus gewoon een sitting duck bent voor de vijand om ff te hergroeperen en de vlag te herveroveren.
MAARRRR...heb me wel vermaakt! zo en nu pleur ik echt op richting het zwembad en buffet
waarom zeik je altijd je medespelers af?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef i-spy24 het volgende:
* smorgens nog ff *
als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammoquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een lulverhalen hang jij op,om je kleuterscore`s te verbloemen zeg
ja maar dan ziet ie weer zonder healthquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als ie nou gewoon als support class speelt zit ie nooit zonder ammo![]()
tja t is ook nooit goed ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dan ziet ie weer zonder health![]()
Voor 'weinig' zal je hem nergens vinden. Maar ik had hem bij de Intertoys voor 50-..quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in EnschedeIk zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
FF een vraag: Hoe komen jullie aan de stats op de clansite (http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php) ???
Hier istie ¤39,99. Duurt wel week voordat je em binnen hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:19 schreef Disorder het volgende:
Ik geloof dat ik BF2 vandaag wil gaan kopen. Waar haal ik 'm voor redelijk weinig? Ik ben vandaag in EnschedeIk zag 'm bij de Free record shop, maar daar was het wat aan de prijzige kant (59 euro).
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:07 schreef Gunner het volgende:
wordt er vanavond nog gespeeld?
Ok, thnxquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De plaatjes worden gelinkt vanaf een statssites en dan kijken we met de hand wie op welke plaats staat. Erg primitief dus
Overigens vind ik t echt bizar wat ze voor een spel durven te vragen. Vroegah, toen ik nog jong was was een spel van 100,- (gulden) nog erg duur en de kritiek was ook erg groot toen MS Train Simulator voor 120,- op de markt kwam. BF2 bij FRS is dus 132 gulden...
Haha dat heb ik nou ook...Hij staat hier op mijn laptop dus als ik nou ff op de wc ga zitten..hahaquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Suikermais het volgende:
shit man..tis dat ik op m'n werk zit,anders had ik mijn pc al lang weer aangeslingerd om BF2 te gaan spelen.
Vanavond ben ik weer van de partij..
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtofferquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik erger me kapot aan het punten systeem in BF2
net reed ik rond in een auto met een andere speler erin, komt een kamikaze jeep aan gereden , die knalt tegenmij op.
ik ga dood en me teammaat, krijg IK -4 voor me dode maat in me auto oftewel ik kreeg de schuld ervan
of als je auto met 0.1 kilometer tegen je aankomt als je uitstapt val je dood, echt dat soort onzin is TE irritant
Aantal mogelijkheden:quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer) en weer kill ik hem en was ik no more.
Nou vraag ik me af waarom ik hem kill en hij mij niet...
Had jij vast iets meer leven dan je tegenspelerquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had gister ook zon kamikaze actie, ik knal met volle vaart in een verotte jeep op een vijand met jeep ik kill hem en ikzelf was no more. Respawn daarna precies hetzelfde ( hetzelfde slachtoffer) en weer kill ik hem en was ik no more.
Nou vraag ik me af waarom ik hem kill en hij mij niet...
ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:05 schreef Jump het volgende:
zojuist men beste score gehaald in 1 spelletje. 771 punt te kort voor een gold star
maar anders haal ik meestal maar een 50 punten ofzo,dus 77 is wel goed voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ik net op de fok servert.. 139 als commander :p helaas had een andere knurft 144
Zei ik iets fout?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind het goed dat er een systeem in zit waarmee je TKers kunt kicken alleen werkt het nu nog wel eens averechts. (bijvoorbeeld in het geval van Razorback)
Sorry hoor I-spy maar eer ik die Q knop heb bereikt ben ik 9 van de 10 keer die punten al lang kwijt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Goeiensnavonds weer![]()
Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.
on-topic:
T.a.v.dat teamkillen:
Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
friendly fire.
Perfect hieroquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Werkt bij jou de Remote Admin Tool al?
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow en bij een resolutie van 1024x786 moet ik op de site naar rechts scrollen....dus niet alles past op 1 pagina..
Thuis heb ik daar geen last van bij een resolutie van 1280x1024
Moeten mensen ook Sorry spammen als je zelf in iemands claymore loopt of punish je dan ook standaard?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:03 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Goeiensnavonds weer![]()
Heerlijk gegeten zojuist en daarvoor lekker bakken aan de pool en ff bij slapen na het opblijven van gisteravond.
on-topic:
T.a.v.dat teamkillen:
Mischien ook handig als diegene die iemand per ongeluk killed(wat het ook mogen zijn) om dan ff gelijk die Q knop te gebruiken en een paar achtereen " i'm sorry " in te drukken!
Zo voorkom je irritatie en weet de gedode gelijk of het al of niet opzettelijk was.
We weten tenslotte allemaal dat in het heetst van de strijd er snel collega's worden gedood door
friendly fire.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:01 schreef Sickert het volgende:
mitch... geld is dubbel aangekomenlol!
ik zie die 15 wel een keer terug verschijnen... wel vreemd dat het met de post een hele week geduurd heeft :S
Nee, ik doelde op het feit dat je hem een lesje leert over het punishen. Jij bent vast niet de enige die het doet. EA wil natuurlijk zo min mogelijk TKs.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:24 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zei ik iets fout?
Lang TK verhaal
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/news.phpquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:21 schreef dekkered het volgende:
hebben we nu eindelijk die server???(et is mischien een domme vraag maar ben een week niet online geweest omdat et internet et niet deej en heb ik geeen zin om 5 topics te gaan lezen)
Sorry, Friendly Firequote:Op maandag 8 augustus 2005 17:19 schreef Razorback het volgende:
FF = (iemand een antwoord)
iemand?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:23 schreef Jump het volgende:
Wat zijn de juiste waarden voor de ranks nu?
op de clansite zie ik dat figuurtje: http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/ranks/ranksmain.jpg
Op http://ubar.bf2s.com/ranks.html zie ik dan weer totaal anderen. En in de Op op GoT zie ik nog eens andere. Wat zijn nu de juiste?
Damn dat moet uit staan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry, Friendly Fire
Dit is een instelling die je aan of uit kunt zetten, zet je hem uit dan kun je C4 op een heuvel leggen en achter op je jeep plakken en dan rij je over de heuvel detoneert de C4 en je gaat vliegen met je jeep. Er is een hele Battlefield stunt community die de meest fantastische dingen uithalen.
Volgens mij is die vanm UBAR de goede want daar kloppen de eerste 3 rang's ook en bij die andere kloppen die al niet.quote:
Je zou eens kunnen kijken op www.stuntfactory.orgquote:
?? Wat zou ik niet doorhebben.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:19 schreef Razorback het volgende:
FF = (iemand een antwoord)
En voor de mensen die het nog niet doorhebben (dacht dat het jpjedi was) je krijgt standaard -4 punten als je een teamkill maakt en als iemand je punished en nog 2 andere punishen je ook voor een teamkill dan wordt je gebanned.
Punishen heeft niks te maken met de min punten alleen maar met het feit dat je gebanned kan worden.
Dan heb ik nog wel wat leuks voor jouw dat je wel op alle site's kanquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen kijken op www.stuntfactory.org
Er zijn er nog meer, maar op mijn werk hebben wij het fantastische websense![]()
Het is op kantoor al een hele sport geworden om de websense te omzeilen of sites te vinden die geblocked hadden moeten zijn maar het niet zijn.
Zo hebben ze bf2s.com geblocked, maar ik heb inmiddels al 3 andere gevonden die niet zijn geblocked![]()
Kweet ook niet of jij het zei maar dat dacht ik tenminste.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
?? Wat zou ik niet doorhebben.
Ik zal duidelijker zijn iig.: van mij mag heel die TK penalty van -4 verdwijnen. Hoop ergernis...
Ja van mij mag die ook weg.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
?? Wat zou ik niet doorhebben.
Ik zal duidelijker zijn iig.: van mij mag heel die TK penalty van -4 verdwijnen. Hoop ergernis...
Je gaat in een server waar ze het bestaan van een commander niet weten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
100 punten met een spelleteje?????
hoe doen jullie dat![]()
Moeha, dat ik daarniet opgekomen benquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Je gaat in een server waar ze het bestaan van een commander niet weten.
Je haalt heel veel punten en als het potje bijna is afgelopen en je staat voor dan wordt je gauw commander
welnee.. je stapt in een tank, schiet een paar auto's vol met fokkers overhoop en voila. Of je haalt als commander 60 punten en dan wint je team en dan heb je ineens 137 punten..quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Je haalt heel veel punten en als het potje bijna is afgelopen en je staat voor dan wordt je gauw commander
die bonus ging toch alleen over commander punten?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat kan ook ik heb het zelf nog niet de gelegenheid gekregen om het te testen omdat er altijd wel iemand commander wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:56 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
die bonus ging toch alleen over commander punten?
ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooienquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
Zo na vanavond vind ik dat er eens een paar mensen Teamspeak moeten downloaden en op de Fok! ts server moeten komen.
Ik was aan het commanderen en tot aan strike @ karkand ging dit perfect 1 brons 1 goud
alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)
En ook te stom zijn om op de map te kijken of er niet toevallig artillery aankomt... de hele BOF squad schreeuwde om artillery (zoals in de vorige map waar ik er 9! tegelijk had)
Ik ging hier op in en dropte de arty en schreeuwde via TS dat iedereen weg moest.. iedereen van TS deed dit alleen een paar pannelappen die dus niet op TS zitten en te beroerd zijn om op hun map te kijken liepen dus in de weg.. en met het gevolg -12 door TK's
NU roep ik dus iedereen van Fok! op om TeamSpeak te downen.
En zich vervolgens elk potje dat zij op de Band Of Fok!kers server spelen zich te connecten met de Teamspeak server van Fok!
want TS is ideaal!
zodat verdere irritaties uit blijven
en voor de pannelappen die vinden dat ik fout zat.. het is logisch dat je eerst artillery gooit en dat dan de squads er op afgaan om de achtergebleven vijanden af te slachten.. het zat daar vol met vijanden daar MOEST artillery op...en leer op je map kijken!
Je hebt ruim 20 seconden om daar weg te komen en dat is makkelijk te doen..
dan raakt ie nix is toch zonde van de atrellyquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ressurecte 2 keer midden in je artellery en je begon gelijk te schelden, moet je het maar wat verder van de spawn plek afgooien
Ik vond jouw taalgebruik tegen mij rond 17.30 @ Gulf of Oman ook niet echt fijn. Omdat ik je per ongeluk een punish gaf, terwijl ik dacht dat dat iemand anders was......quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
alleen jammer genoeg zijn er mensen die en een hele grote mond hebben tegen een van de admins (waarvan ik overigens vind dat ze verbannen moeten worden na zulk asociaal taalgebruik)
Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker socialquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:09 schreef Sickert het volgende:
waarom werden alleen die niet TS'rs gekilled?.......
Gewoon TS downen (zodat je weet waar de arty is) en zorgen dat je in een goede sqaud zit die niet als een stel malloten daar gaat lopen rennen!
Je gooide een paar keer artillery boven ons (o.a Gamedemon en mij) toen wij netjes een vlag aan het verdedigen waren. Dan kan je wel zeggen het staat op de map, tuurlijk staat het op de map alleen moeten we in 1 minuut wegrennen terwijl we dat niet konden en gewoon goed bezig waren daar. En dat gebeurde een aantal keren. Het gebrek van TS kan je ons moeilijk kwalijk nemen. 75% van alle BF2'ers gebruikt uberhaupt geen TS en dat gaat over het algemeen prima.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
- knip -
Geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2005 23:20 schreef Jump het volgende:
Filippe, komt die avatar uit een lectrr cartoontje?![]()
clangenoten doe ik zoiezo normaal,quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd.
Gamedemon:
Ik zou je vriendelijk willen vragen je taalgebruik aan te passen. Je gedraagt je mijn inziens af en toe als een puber. Schelden is echt niet stoer. Hopelijk kun je gewoon normaal met je mede clangenoten omgaan zoals de rest ook met mekaar doet.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Dat je boos wordt kan ik best begrepen, ben ik ook wel eens maar ga aub niet met kanker schelden. Kan bij sommige mensen erg gevoelig liggen. Ok?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
clangenoten doe ik zoiezo normaal,
maar ik werd net gewoon pissig omdat er een paar blinde vinken op de server zaten.
iemand is voor me jeep gesprongen, iemand is in me handgranaat gelopen, iemand is een aantal keer in me artil gelopen.
dan lopen de irritaties nogal op vooral als ze punishen.
ik stop voorlopig ff met spelen tot die patch er is met ander TK systeem want dit systeem brengt aleen maar ergenis
Wel spelen maar niet janken dat ik artillery op je harses gooi en anders moet je gewoon beter op de map kijken...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus als ik geen TS heb mag ik niet spelen van jou? Lekker social![]()
mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Sickert.. wow man wat een strike met die artil.. eerst vraagt hij hoe het werkt met die commander en even later had hij een super klapper! geweldig begin en ach een TK is echt niet te voorkomen als je die artil gebruikt. Iedereen op TS zou makkelijk zijn. Installeer het ook als je geen mic hebt ofzo dan kan je iig meeluisteren!
Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
mooi gezegtquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
mja was een goede timing... ook dankzij jullie omdat jullie ze afhielden zodat ze op dezelfde plek bleven.. dat was samenwerking van de bovenste plank!!![]()
hoh, men avatars zijn toch hulpzaam geweestquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Geen idee, kwam hem laatst ergens tegen
![]()
kzal erop letten sorry,quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Enne Gamedemon. Jouw taalgebruik staat me niet aan en met name over de meest vreselijke ziekte die er is. Ik heb reden om dit te zeggen..Alsjeblieft doe dat niet meer....
naja... zand erover.. enzo ik was ookwel een beetje pissed om je taalgebruik en dat je dan ook nogeens in mn arty liep te banjerenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzal erop letten sorry,
ennuh ik heb geen zin om iedere keer met headset en al te gamen om niet dood te gaan aan artil,
no offence maar sickert je gooide ze echt fout, je gooide ze zowat op de basis die we al aan het verdedigen waren, je kan niet verwachten dat als je artil midden op iemand gooit dat hij zijn positie verlaat.
in dat geval is hij hoe dan ook dood.
ik had dus de pech dat ik 2 keer respawnde terwijl er artil viel dus ik kon er zoiezo niks aan doen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel wat leuks voor jouw dat je wel op alle site's kan
Wij konden nooit op ww.tibia.com op school (jah ik heb tibia gespeeld en ik SCHAAM me ervoor)
Dan gebruikte wij http://babelfish.altavista.com/ en dan voer je bij "een webpagina vertalen" de site in en bij "selecteer de van- en naar-talen" een of andere gare zoals japans naar engels.
En dan vertaal en voila je kan gewoon op die site komen (als het tenminste werkt).
Soms kom je dan een raar woordje tegen maar dan is dat woord vertaald maar verder moet het prima werken.
Zo gingen wij altijd op school naar www.tibia.com.
was ik constant mee bezigquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Droopie het volgende:
Wel moet er meer gespot op de enemy worden.
Van mij wel iig!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:57 schreef Droopie het volgende:
En Zatar Wetlands mag eruit of niet.
Volgens mij is die al een paar weken niet bijgewerkt, helft staat er bij mij niet op. Hoop dat deze BF2 statprobleem ook verholpen worden binnenkort. America's Army heeft toch ook met een zeer grote database te maken maar daar worden alle stats wel netjes om de minuut geupdate, dit moet EA toch ook wel lukken gok ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
hey zijn jullie stats ook al een paar dagen niet bijgewerkt?
ik mis namelijk enkele meddals en awards.... op http://bf2s.com
Editquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:59 schreef domolanglekker het volgende:
Gemist ? IGN heeft alle site afgesloten omdat ze te zwaar op de account server rusten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
[url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=DoMo[NL]]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=DoMo[NL][/url]quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:05 schreef Sickert het volgende:
die doet het wel ja alleen kan ik hier ermee niet pimpen :S
die andere was beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
kan wel maar dan moet je registreren daar geloof k ..
Patience you must have my childquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
die andere was beterhopelijk komt er ooit een goede...
ik ben al jaren een ongeduldige mthrfckrquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Patience you must have my child [afbeelding]
Het is niet voor eeuwig. Binnenkort wordt het wellicht weer toegestaan.
Ik geef je groot gelijk,quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:52 schreef Sickert het volgende:
en voor de pannelappen die vinden dat ik fout zat.. het is logisch dat je eerst artillery gooit en dat dan de squads er op afgaan om de achtergebleven vijanden af te slachten.. het zat daar vol met vijanden daar MOEST artillery op...en leer op je map kijken!
Je hebt ruim 20 seconden om daar weg te komen en dat is makkelijk te doen..
Op de ranked servers denk k niet. en van ea hoef je ze niet te verwachten denk k. Tenzij je geld wilt uitgeven voor een expansion pack :|quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef PirE het volgende:
Zatar & Kubra dam vind ik wel de minst leuke maps.
Komen er trouwens binnenkort nieuwe maps? Het aantal maps is nou niet echt gigantisch en een nog een close combat urban map erbij zou wel leuk zijn.
nee je hoort zo'n kerel schreeuwen artillery ur area! oid en er gaat zon rood ding op je mini map staan. Maarja ren je weg voor de arty, slacht ie heel wat mensen.. tegen de tijd dat je terug bent staat t weer volquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:12 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk,
Je kan duidelijk zien en al van een afstand op je map dat er op die plek een artillery komt.
De mensen die er dan toch zo nodig in lopen heb ik het liefst banned maar okey dat zal wel nooit gebeuren.
Maar...
Je hoeft volgens mij niet persee TS te hebben om te weten dat een artillery eraan komt.
Idd. Ondertussen Basic Tank Combat gehaald ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef domolanglekker het volgende:
zatar wetlands was wel leuk. In de laatste ronde met jump flink reet getraptwe hadden alle flags tot aan hun main base stevig in handen en toen waren ze nergens meer
gratzquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Idd. Ondertussen Basic Tank Combat gehaald ook![]()
Zo ziet me schermpie er momenteel uit: http://users.pandora.be/monkeytail/bf2/screen005.pngquote:
http://ubar.bf2s.com/quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef Fillipe het volgende:
Echt al heel veel dingen gedaan maar krijg haast nooit awars of medals![]()
Zoveel tanks e.d met C4 opgeblazen maar krijg maar niet die explosive badge.. Al veel vliegtuigen neergehaald en vaak eruit gesprongen maar nee ik krijg maar geen aviator of parachute badge..
Systeem is me nog een beetje te vaag. Anyway gaan er nog mensen knallen of gaat iedereen slapie doen?
Mja voor sommige dingen heb je tijdscriteria. Voor armored service ribbon bv moet je 20 minuten in een tank rondtuffen en 18 kills halen.. Mijn advies is.. speel gewoon en je ziet ze vanzelf wel komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef Fillipe het volgende:
Echt al heel veel dingen gedaan maar krijg haast nooit awars of medals![]()
Zoveel tanks e.d met C4 opgeblazen maar krijg maar niet die explosive badge.. Al veel vliegtuigen neergehaald en vaak eruit gesprongen maar nee ik krijg maar geen aviator of parachute badge..
Systeem is me nog een beetje te vaag. Anyway gaan er nog mensen knallen of gaat iedereen slapie doen?
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=DoMo[NL]quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo ziet me schermpie er momenteel uit: http://users.pandora.be/monkeytail/bf2/screen005.png
Jouwe zal er anders uitzien, je hebt ook 10 keer zoveel punten als mij
idd zo werkt het.. tnxquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:26 schreef Jump het volgende:
yupz, die haakjes
[url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK][/url]
idem hier
Zo lukt het wel:
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]
[ vervangen door %5B en ] vervangen door %5d
volgens mij slaat ie ze op.. maar weet t niet zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
--------
Ff een vraagje tussendoor, als je tijdens een spel bezig bent en de verbinding met de server word verbroken (of je stopt) slaat hij dan de statistieken van die ronde op of moet je het spel af maken tot het einde voordat dat gebeurt????
DOMO[NL] = domolanglekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie is hier eigenlijk DOMO (ofzo)
Ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:49 schreef Jump het volgende:
[..]
DOMO[NL] = domolanglekker
en nu ga ik potje slapen
Neequote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: mijn vraag was heb je zin om me clan te joinen
Euhm..quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: lol wij bf2 ranked server , 2x bf2 unranked server 100 slots teamspeak
Gaat zeker lukkenquote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: agja veel su6 in BoF
Wat? En de clan heet?quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: de clan is volledig gratis servers worden door mij betaalt
Euhh rrright ok.quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: Nųųßs Ųf Terrųr
Ah dat is wel knap inderdaad. Maar waarom betaal jij alles zelf dan?quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: ik zal je laten zien wat we nog meer doen met de clan:
http://www.putfile.com/media.php?n=Naamloos_000228
Maar hoeveel kost dat je wel niet?quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: omdat ik de clan gratis wil houden
Euh ja.quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: alle servers?
Tsja dat moet dan wel, en hoe oud?quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: ¤244,- per 3 maanden. Ik werk bij m'n pa.
Ah I see ok, later!quote:×NųT×.bf²|Orgasm JOIN NOW: 15
Al die speciale karakters maken het wel erg interessantquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:46 schreef Fillipe het volgende:
Zo weer lekker gespeeld![]()
Grappig wat ik net op xfire tegenkwam:
[..]
Nee, ik vertel net eigen server 5 euro p/maand en dat het zo prima/gezellig is.
[..]
Euhm..
[..]
Gaat zeker lukken!
[..]
Wat? En de clan heet?
[..]
Euhh rrright ok.
[..]
Ah dat is wel knap inderdaad. Maar waarom betaal jij alles zelf dan?
[..]
Maar hoeveel kost dat je wel niet?
[..]
Euh ja.
[..]
Tsja dat moet dan wel, en hoe oud?
[..]
Ah I see ok, later!
Geen probleem, maar dat is nog geen goedpraten voor je taalgebruik. We willen het graag gezellig houden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:31 schreef Sickert het volgende:
Wel spelen maar niet janken dat ik artillery op je harses gooi en anders moet je gewoon beter op de map kijken...
Er staat boven aan bij je stats op bf2s een ROOD linkje waar in het uitgelegt wordt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef Sickert het volgende:
Eh ja leukquote:
Jij weet dan vast wel welke je moest gebruiken bij < en > die dingen omdat als ik <Razorback><NL> op zoek niks te zien krijgquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:26 schreef Jump het volgende:
yupz, die haakjes
[url=http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]]http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK][/url]
idem hier
Zo lukt het wel:
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=Jump[FOK]
Bij mij komen de hertentamens ook nog eens bovenop. Dubbelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:52 schreef Blinker het volgende:
Gister was weer voor het eerst dat ik had gespeeld in 5 dagen
Komt door m'n vriendin
Mijn account kan ik ook niet doen, die haakjes pakt hij niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:26 schreef Jump het volgende:
< wordt %3Cquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:47 schreef Razorback het volgende:
[..]
Jij weet dan vast wel welke je moest gebruiken bij < en > die dingen omdat als ik <Razorback><NL> op zoek niks te zien krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |