20:00 it is. Ik ben zelf het eerste half uur als admin aanwezig om alle niet Band of Fok!kers er uit te gooien.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:30 schreef Suikermais het volgende:
ik zeg..vanvond om 20.00 uur. effe een potje knallen met z'n allen
Je moet ook bij de groep blijven he!quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Jah.... maar je begrijpt dat zowel jij als ik verwachten tijdens het spelen dat we niet elke keer aan gort worden geschoten terwijl all hulp uitblijft en wij maar elk keer ten strijde trekken?
Bedoel als commandant kun je toch snel zien waar de shit is en ff snel aanvinken?
Al is het maar 1 helicopter desnoods om ff de troepen dekking te geven onderweg naar de strijd?
Zeker als je het --zoals jij zegt-- vaker bent geweest. Dan vooral is het een wassen neus om snel te zien waar de shit is
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:44 schreef Suikermais het volgende:
maar effe een vraagje over de mappen. Komen op de server nu alle mappen voorbij ?
Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
alle mappen en 2 per ronde. Laden duurt namelijk een eeuwigheid hier..en denk ook bij veel anderen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
die heb ik gisteren gehaaldquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het trouwens met die ribbon waarvoor je 10 uur Squad Leader, Squad Member en Commander moet zijn.
Want bij mij staat alles op 10 uur maar ik heb die ribbon nog niet
Absoluut geen 1 keer een map dat is ZOOO vevelend want dan loop ik haast meer te laden dan te spelen,quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Idee om alle maps er in te gooien met 1 round per map ?
Razorback dankt u voor het antwoordquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Teamscore of 15 in 1 ronde en dan krijg je m.
Jep, niet zeuren maar knallenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...
Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
Was echt niet leuk hoor al zag ik de lol er wel van in..quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whahaha ja dat was echt lachen
Was weer cool vanavond
Medic Medal erbij
Dat snap ik nou soms ook niet,quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:09 schreef jpjedi het volgende:
Stel:
Je bent met een blackhawk een vlag aan het veroveren. Je hebt een paar puntjes want het spel is net begonnen....
Je vliegt dus net boven die vlag en zonder dat je het ziet aankomen vliegt er een andere heli tegen je aan van je eigen team die vol zit met mensen. Niks aan de hand zou je zo zeggen tot je ziet dat je misterfox hebt verslagen in het teamkillen want je staat ineens op -22 punten!!!!![]()
WTF?? Die TK penalty is zoooo vervelend al ben ik nu een record verder...![]()
Niet leuk..![]()
Was een mooie geweest, de laatste ronde in Mashtuur heb ik echt wel 4 of 5 keer snel achter elkaar FJD [AT MINE] I-spy24 gezienquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Droopie het volgende:
Is het niet mogelijk om de battlerecorder af en toe aan te zetten op bepaalde tijdstippen.
Misschien kunnen we wel wat dataverkeer gebruiken van de Fok! server.
Zie je het voor je de 'Band of Fokkers Most Funniest War Video's' .
Waar ergens zit jij en hoe kom je daar in hemelsnaam aan een goede verbindingquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef i-spy24 het volgende:
* Goeienmsmorgens Troopers *
Tis alweer bijna 07:25uur lokale tijd en dus de zon is weer op, strakke blauwe lucht zo te zien en zometeen naar het ontbijt en dan ff het wijfie ff *goeienmorgen* wensen.
Was weer gezellig vandaag, vermaakt en vooral gelachen om die keren dat onze JDorr mij tot 2 keer toe afschoot
Zoals ik al zei: Uitstekend vermaakt en vraagt naar meer. MAAR..nu ff eten en relaxen en de dag verder doorkomen zoals elke goeie vakantie behoort te zijn.
Tot..de volgende keer
neuh gewoon omdat ie een irritante stem heeft en net uit de brugklas lijkt te komen.. dat ie beter als mij is is een feit alleen hij heeft vakantie waar ik elke dag sta te zwoegenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:43 schreef i-spy24 het volgende:
@'Sickert':
Omdat hij mrFox frequent in het verleden je afschoot als tegenstander
Wat staat er in je sig dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is [b] omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen
corrigeren met je muis en die rechthouden... en enkelt met je TB sturen in het begin.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik krijg dat vliegen maar niet onder controle... ik ga altijd te 'scheef' en stort neer![]()
![]()
Is nog niet bekend moeten ze nog uitzoekenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
corrigeren met je muis en die rechthouden... en enkelt met je TB sturen in het begin.
dan een beetje met je muis rommelen en dan kun je het ineens..
dan maar proberen om te vliegen in een heli.. dat is een stuk ingewikkelder
maar ik kon het ook ineens na oefenen![]()
@ admins
wat is eigenlijk het ip van de niet ranked server?...
We kunnen eigenlijk heel weinig met de server. We kunnen alle rcon commands uitvoeren, de server stoppen, starten, restarten en opnieuw installeren. Daar houdt het helaas mee op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:32 schreef Fillipe het volgende:
Ik wil niet als een zeikerd beschouwd worden, maar meerdere mensen hadden vandaag op onze server nog last van losses (lag-achtig). Kan hier niet nog een keer naar gekeken worden? Ik ben dus duidelijk niet de enige die hier last van heeft. Misschien andere configuratie gebruiken?
Rondes gelden voor alle maps. Overigens begin ik clean sweep wel weer wat meer te waarderen.quote:En is de mapconfiguratie al beetje bekend? Ben persoonlijk voor 3 rondes van elke urban map + gulf of oman. En voor de rest van de maps 2 rondes ofzo? En clean sweap en dragon valley mogen van mij verbannen worden
Ga er morgen ofzo eens naar kijken.quote:
quote:Kickert.nl![]()
Gaan we ook nog eens opzoeken hoe dat werktquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:02 schreef Sickert het volgende:
@ admins
wat is eigenlijk het ip van de niet ranked server?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |