abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29484210
waarom ben ik gebant.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29484307
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:37 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom ben ik gebant.
Ik heb je echt geen ban gegeven. Je zal wel automatisch gebanned zijn vanwege teveel TK's. Ik zal zo Morpheus even proberen te bereiken, die weet precies hoe dat gaat Ik ben nog aan t leren.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29484350
haha, omdat je TK, maar ze zijn wel lichtgeraakt die Admins.
Want ik ben verzopen door een teamgenoot.

* Ik stel voor dat de Admins effe een plan doorvoeren dat we met die squads gaan
werken, als we dan een trainingsdag/ avond hebben, kunnen we gewoon makkelijk 2 squads
tegen 2 squads spelen. of 3 squads van 5 man + bevelhebber.

Verder de server draait lekker, gaan we vanavond al een thema avond houden.
Strike at Karkland. Met een warmingup met ATC voor Battlefield om de tactiek te bespreken.
Hell To The Liars
pi_29484399
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef Droopie het volgende:
haha, omdat je TK, maar ze zijn wel lichtgeraakt die Admins.
Want ik ben verzopen door een teamgenoot.
De hand van God, mijn hand in dit geval, heeft hier niets mee te maken Automatisch door de server gedaan. Het unbannen heb ik nog niet onder de knie vandaar.
quote:
* Ik stel voor dat de Admins effe een plan doorvoeren dat we met die squads gaan
werken, als we dan een trainingsdag/ avond hebben, kunnen we gewoon makkelijk 2 squads
tegen 2 squads spelen. of 3 squads van 5 man + bevelhebber.
Lijkt me ook een goed idee.
quote:
Verder de server draait lekker, gaan we vanavond al een thema avond houden.
Strike at Karkland. Met een warmingup met ATC voor Battlefield om de tactiek te bespreken.

Strik at Karkand en Mashtuur city ?
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:51:05 #55
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29484422
Gefeliciteerd met jullie server!
Ik heb net 1 rondje ff mee gelopen met een mooie gouden plak als resultaat.
Als ik ranked ga spelen zal ik eerst wel ff jullie server proberen, altijd leuk om met spelers te spelen die willen samenwerken.
Succes met het ruimte maken voor FoK!Kers, dat zal een hels karwei worden.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:52:35 #56
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29484451
Dragon Valley lijkt me ook wel een keer goed. Voornamelijk om het vliegen onder de knie te krijgen.

Qua grondtroepen doen we het niet slecht, ik weet niet hoeveel goed piloten er zijn
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29484466
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef 'Gamedemon' het volgende:

tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.

en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
Vent zit niet zo te zeiken en sodemieter anders op richting een andere server.
Ik had al gezegd wat ik ervan vond en dan kom jij met ff nog meer stront.
Wat wil je excuses? Waarom? Omdat jij niet goed kan lezen wat ik schreef?
Omdat jezelf te stom bent om tussen de regels door te lezen dat mijn verweer
ook een vorm van excuus is? Hoe oud ben je? 13? Ben jij een strontvlieg die
alleen maar geloofd in wat hij ziet en verder niet kijkt dan zijn neus lang is?
Ja en? en dan heeft iemand minder punten Sowhat? Zie je mij een punt maken als
ik gepunished wordt met minder punten? NEE! En waarom is dat?
Dat is omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
om te laten zien dat ik het spel beheers
terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.

En je off-topic gezeik over dat ik weinig punten heb onderschrijft precies wat ik dus bedoel
omdat JIJ vindt dat ik dus ik er niks van kan omdat je focused op m'n lage score van mijn
nieuwe account. Kijk eens goed suffert: Ik heb in mijn sig m'n oude account ook staan
voor sukkels zoals jij die alleen maar geloven wat ze zien ipv na te denken.
En het is niet alleen door mij dat 'Razorback' werd gebanned. Hij geeft tenslotte zelf aan
dat hij voornamelijk zelf er schuldig aan is en mischien was ik net die ene druppel teveel.
Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
een excuus achteraan komt.

Vaak genoeg zie ik gasten her en der als noobs voor voertuigen springen ipv uit te kijken
waar de eigen eenheden zijn en vervolgens gedood worden en dan een punish uitdelen
terwijl ze er zelf schuldig aan zijn.
En mocht ik iemand per ongeluk eens vermoorden om een of andere reden wat niet
de bedoeling was dat komt er van mij altijd een excuus-bericht achteraan via de button Q!

[ Bericht 7% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 13:11:07 ]
pi_29484577
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
**
God god god wat zijn we weer vriendelijk...
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:05:50 #59
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29484656
Dit is wel een leuke link.

Kan je zien hoe druk het is op de server:

http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29484669
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:05 schreef PirE het volgende:
Dit is wel een leuke link.

Kan je zien hoe druk het is op de server:

http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/

[afbeelding]
Alleen wel jammer dat hij vaak achter loopt en het dus niet altijd klopt maar voor de rest
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_29484744
* Goeiensnavonds *

lokale tijd alweer 21: 12 uur en ben over een klein uurtje (22:00 uur= 14:00 uur NL tijd) op de server om ff te knallen. Hopelijk is er dan plaats
pi_29484810
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:13 schreef i-spy24 het volgende:
* Goeiensnavonds *

lokale tijd alweer 21: 12 uur en ben over een klein uurtje (22:00 uur= 14:00 uur NL tijd) op de server om ff te knallen. Hopelijk is er dan plaats
Zo niet spreek me dan aan op Xfire, MSN of TS. Wil je dat niet dan zal ik om 14:00 NL tijd plaats voor je maken. Graadmeter daarvoor is de wereldklok te vinden op http://teletekst.nos.nl/ pagina 777.
pi_29485059
na het lang vloeken en schelden op heli's heb ik eindelijk een badge gekregen ik ben nu volop aan het trainen met transport heli zodat ik mensen hun aars kan redden in het heetst van de strijd!
ik vind het echt bijzonder, ik heb bijvoorbeeld in een level dat mensen me 5x of meer killen en dan vergeef ik ze gewoon. dan plots gebeurd het dat ik even mis schiet, even de heli verkeerde draaide en hij gaat dood. GELIJK vote-kicks, punishments en de hele shit. ik vind het zo godverdomme lame van mensen als ze niet even kunnen vergeven
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_29485072
@' UnleashMitch':

Dank dank...het zal naar alle waarschijnlijkheid MSN worden want die is wel hier op de spelcomputers geinstalleerd. Al die andere zooi zoals Xfire e.d. niet
Anders post ik wel in de thread en de tijd wordt iets later n.l: 22:30 uur lokale tijd =14:30 uur NL tijd.

PS:

sorry voor de betaling die nog niet is verstuurt maar ik vertrek pas eind van deze komende week weer richting Europa en ben dan pas in de gelegenheid om het geld over te maken.
Ik had belooft dat het deze week binnen zou zijn ware het niet dat ik:
a: geen veilige computers heb gevonden met ditto dervers
b: niet deze week richting Europa vertrek maar pas volgende week donderdag.
Met een beetje mazzel kan ik vanuit m'n nieuwe locatie en met m'n eigen aangesloten
PB wel even wat overboeken richting jou.
Nogmaals excuses dat het tot zover heeft moeten komen want normaal benik iemand van afspraak is afspraak. (pak je desnoods de extra ¤ 5,00 maar als rente erbij als vergoeding)

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 13:38:57 ]
pi_29485557
Zoooo.
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:42:59 #66
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29486166
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:

[..]
Dat is omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
om te laten zien dat ik het spel beheers
terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.
Die ribbons en badges boeien me dus geen reet, ik heb hier nog nooit met me stats gepatst
quote:
Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
een excuus achteraan komt.
je liep in zijn claymore die er al een kwartier lag
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29486240
http://gathering.tweakers(...)ge/23925486#23925486

Denken dat zij alleen de beste zijn, maar goed.

Ik ben weer ff bij mijn schoonouders voor het internet,

veel succes met de server en tot woensdag
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:52:17 #68
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29486301
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:

lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzo
pi_29486381
quote:

Hahaha bah
BF2: Diamond3d
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:57:50 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29486387
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzo
Leuk als iemand verwijst naar de OP . Ben je gelijk een uur bezig om het op te zoeken, wat een lap tekst.
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:00:10 #71
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29486430
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:57 schreef PirE het volgende:

[..]

Leuk als iemand verwijst naar de OP . Ben je gelijk een uur bezig om het op te zoeken, wat een lap tekst.
ach die tweakers zullen em wel van een ftp hebben afgeplukt en geen handleiding hebben dat ze er zelf maar 1 maken op het forum
pi_29486666
Kan iemand die een direct contact heeft gelijk die gasten uitdagen?
Ik meld me gelijk aan voor het team om het tegen ze op te nemen.
Ik wil weer eens serieus ervoor gaan. En zij lijken de perfecte tegenstanders..

PS:

Unleashmike.. sorry maar ben NU pas online!(lokale tijd 23:20 uur)
Hebbie een plekkie voor me nog?
...........en watis je MSN naam?(kunnen we ff chatten vooraf)
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:22:23 #73
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_29486729
ik wil ook best meevechten tegen hun
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_29486778
Oke dat was wel leuk . Alleen werd regelmatig m'n verbinding met de server verbroken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29486779
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:17 schreef i-spy24 het volgende:
Kan iemand die een direct contact heeft gelijk die gasten uitdagen?
Ik meld me gelijk aan voor het team om het tegen ze op te nemen.
Ik wil weer eens serieus ervoor gaan. En zij lijken de perfecte tegenstanders..

Unleashmike.. sorry maar ben NU pas online!(lokale tijd 23:20 uur)
Hebbie een plekkie voor me nog?
...........en watis je MSN naam?(kunnen we ff chatten vooraf)
Op dit moment hebben we problemen met de admintools. We waren op zoek naar de beste tool en op de een of andere manier lopen ze nu of vast of kunnen ze geen verbinding maken met de server.

MSN is FJDorr op gmail.com
Om die zelfde reden gaan we dus de server maar even restarten. Misschien helpt t. Als je dus er uit wordt gegooid dan weet je waarom.
pi_29486821
ja idd.. zit net al te vogelen waarom ik heel de tijd connection problem heb of er helemaal niet in kom.

Goed dat ik ff hier kijk.. Meld ff als het weer werkt...aub
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:29:10 #77
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29486837
Ik post alleen in het Football Manager topic op Tweakers . Ik durf niet in de andere topics te posten, post je 1 woord verkeerd dan gaan ze gelijk bashen
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:35:00 #78
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29486908
Nog even geduld mensen. Heb em even 5 min. gestopt om dingen te verwerken
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 7 augustus 2005 @ 15:39:47 #79
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29486980
Server werkt weer!

Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!

[ Bericht 73% gewijzigd door Morpheus2002 op 07-08-2005 16:04:00 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:24:28 #80
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29487630
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!

Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
pi_29487785
quote:

Wat zou leuke reactie zijn daarop

Mijn gedachten gingen uit naar:
Wat boeit een openings post nou, al staat er battlefield 2 dan weten wij tenminste dat het over battlefield 2 gaat.
Ik zou zeggen wees blij met je eigen opening post van hier tot china want wij zijn blij met die van ons.

Iemand nog een toevoeging voordat ik het ga plaatsen
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:39:32 #82
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29487882
gast er niet op ingaan daar , ze genieten daar aleen maar van.
post iets als : Nog meer te melden behalve je : "Mijn piemel is groter dan de jouwe" post?
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:42:49 #83
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29487940
Precies gun die jongen op Tweakers zijn pleziertje, dan is zijn dag ook weer goed.
pi_29487982
Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook

EDIT:
Dit kan ook wel

"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.

Nu jullie weer"
pi_29488084
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!

zondag 7 augustus 2005 @ 16:56:25 #86
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29488182
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 16:59:38 (dubbel) ]
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:56:46 #87
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29488187
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook

EDIT:
Dit kan ook wel

"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.

Nu jullie weer"
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.
pi_29488236
Zelfs fatsoenlijk posten kunnen ze niet!
Hell To The Liars
pi_29488418
Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.
Als laatste vond meneer dat ik het maar moest doen als ik het zo goed wist. Nou, melde me gelijk uit de squad om dus commandant te worden maar toen bleef het stil verder van zijn kant.
Later nog wel even commandant gespeeld en ging verder prima als gewoon (dus ondersteuning van je troepen en bevoorraden e.d.)

Nou straks weer verder maar nu even wat strekken en rekken:)

PS:

Complimenten voor die mooie tag rechtsonder met Band of FOk!kers
Vooral dat "depended on each other & the world "etc...
Mooi gedaan en dekt gelijk alles.
Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .

[ Bericht 8% gewijzigd door i-spy24 op 07-08-2005 17:27:29 ]
pi_29488439
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.
Die is goed
Als iedereen er mee eens is post ik dat wel
pi_29488558
quote:
Nu is het wachten op reacties
pi_29488573
Oh mijn god...die tweakers slaan helemaal op hol !!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29488599
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.

Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .
Heb je om de supply drop gevraagd zodat hij een tekentje ziet??
MVH is vaak Commander en geeft altijd veel aanwijzingen over de TS.

Ik denk niet dat de foto nog realistischer word als je de gezichten gaat bewerken.
Je ziet nu maar net hoe de mensen eruit zien. Laten we steven spielberg kunstwerk
niet te veel verkrachtten.

Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....

Verder I-spy tel nou eens tot 15, 10 schijnt niet te lukken, voor je uit je slof schiet.
Je jaagt mensen alleen maar verder tegen je op. Soms heb je gelijk, soms niet.
Weet je het motto nog, Fun first
Hell To The Liars
pi_29488612
quote:
Mr. Bondt schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 13:24:
[PC]Battlefield 2 - Part 20

FOK! denkt dat zij ook topicstarts kenne maken

laat die pannelap nou eerst maar eens Nederlands leren typen
Narf!
pi_29488642
ik zeg..vanvond om 20.00 uur. effe een potje knallen met z'n allen
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_29488671
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:27 schreef Droopie het volgende:
Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....
Niet echt nee, een soort van tweede opening. Mocht er iemand een leuk idee hebben dan nemen we t mee naar achteren
pi_29488675
@ 'Droopie':

Ik begrijp wat je bedoelt maar van laksheid heb ik nu eenmaal een pleuris hekel!
Je begrijpt dat zowel jij als ik verwachten tijdens het spelen dat we niet elke keer aan gort worden geschoten terwijl alle benodigde hulp uitblijft en wij maar elk keer ten strijde trekken?
Bedoel als commandant kun je toch snel zien waar de shit is en ff snel aanvinken?
Al is het maar 1 helicopter desnoods om ff de troepen dekking te geven onderweg naar de strijd?
Zeker als je het --zoals jij zegt-- vaker bent geweest. Dan vooral is het een wassen neus om snel te zien waar de shit is.
Ik vraag zelden om steun omdat ik liever zelf eerst probeer m'n maten te helpen die in nood zitten.En als ik om steun vraag dan is het echt wel 5 voor 12.
pi_29488738
En ik lach me nog kapotter dan kapot op GoT.

Een reactie die ik net zie,
haha! briljant....wie zou zich nou voordoen als FOK!er hier
pi_29488747
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Blablabla
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...

Ik vind misterfox ook vreselijk irritant maar die ga ik ook niet lopen afbranden..
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')