Ik heb je echt geen ban gegeven. Je zal wel automatisch gebanned zijn vanwege teveel TK's. Ik zal zo Morpheus even proberen te bereiken, die weet precies hoe dat gaatquote:
De hand van God, mijn hand in dit geval, heeft hier niets mee te makenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef Droopie het volgende:
haha, omdat je TK, maar ze zijn wel lichtgeraakt die Admins.
Want ik ben verzopen door een teamgenoot.
Lijkt me ook een goed idee.quote:* Ik stel voor dat de Admins effe een plan doorvoeren dat we met die squads gaan
werken, als we dan een trainingsdag/ avond hebben, kunnen we gewoon makkelijk 2 squads
tegen 2 squads spelen. of 3 squads van 5 man + bevelhebber.
quote:Verder de server draait lekker, gaan we vanavond al een thema avond houden.
Strike at Karkland. Met een warmingup met ATC voor Battlefield om de tactiek te bespreken.
Vent zit niet zo te zeiken en sodemieter anders op richting een andere server.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef 'Gamedemon' het volgende:
tis -4 als jij hem punisht , je doet er wel erg makkelijk over.
Ik vind dit zwaar triest van je, iemand die zichzelf zo goed vind en zich zo goedvoelt punisht niet iemand voor zen eigen domme fouten, je praat altijd wel alsof je zo super goed bent maar ondertussen flik je wel dit soort akties.
je neemt ook niet even de moeite om sorry te zeggen in je post, jij maakt er mischien geen punt van zoals jij het zegt, maar tis wel -4 voor hem.
en je loopt altijd maar je medespelers af te zeiken omdat het geen bots zijn die doen wat jij zegt, leer eerst zelf maar is spelen
God god god wat zijn we weer vriendelijk...quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
**
Alleen wel jammer dat hij vaak achter loopt en het dus niet altijd kloptquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:05 schreef PirE het volgende:
Dit is wel een leuke link.
Kan je zien hoe druk het is op de server:
http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/
[afbeelding]
Zo niet spreek me dan aan op Xfire, MSN of TS. Wil je dat niet dan zal ik om 14:00 NL tijd plaats voor je maken. Graadmeter daarvoor is de wereldklok te vinden op http://teletekst.nos.nl/ pagina 777.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:13 schreef i-spy24 het volgende:
* Goeiensnavonds *
lokale tijd alweer 21: 12 uur en ben over een klein uurtje (22:00 uur= 14:00 uur NL tijd) op de server om ff te knallen. Hopelijk is er dan plaats
Die ribbons en badges boeien me dus geen reet, ik heb hier nog nooit met me stats gepatstquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik niet die ribbons en andere fruitsoorten nodig heb om te patsen,
om te laten zien dat ik het spel beheers terwijl jij als een dumbo achter meeste kills
en punten jaagt om maar weer snel iets te kunnen unlocken danwel een ribbon erbij kan halen
en verder helemaal geen leven hebt als in eigen waarde'.
je liep in zijn claymore die er al een kwartier lagquote:Ik punish mensen niet zomaar en kijk eerst goed of het wel opzettelijk is gebeurt en of er
een excuus achteraan komt.
lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23925486#23925486
Denken dat zij alleen de beste zijn, maar goed.
Ik ben weer ff bij mijn schoonouders voor het internet,
veel succes met de server en tot woensdag
Hahaha bahquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
Leuk als iemand verwijst naar de OPquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol wat een triestelingen, zon grote OP , anders schrijf je ff wat voor Gamefaqs.com ofzo
ach die tweakers zullen em wel van een ftp hebben afgeplukt en geen handleiding hebben dat ze er zelf maar 1 maken op het forumquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Leuk als iemand verwijst naar de OP. Ben je gelijk een uur bezig om het op te zoeken, wat een lap tekst.
![]()
Op dit moment hebben we problemen met de admintools. We waren op zoek naar de beste tool en op de een of andere manier lopen ze nu of vast of kunnen ze geen verbinding maken met de server.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:17 schreef i-spy24 het volgende:
Kan iemand die een direct contact heeft gelijk die gasten uitdagen?
Ik meld me gelijk aan voor het team om het tegen ze op te nemen.
Ik wil weer eens serieus ervoor gaan. En zij lijken de perfecte tegenstanders..![]()
Unleashmike.. sorry maar ben NU pas online!(lokale tijd 23:20 uur)
Hebbie een plekkie voor me nog?
...........en watis je MSN naam?(kunnen we ff chatten vooraf)
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!
Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
Wat zou leuke reactie zijn daaropquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Server werkt weer!
Vanaf nu is TK Punish uitgeschakelt en worden er 2 ronden per map gespeeld ipv 3!
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef Razorback het volgende:
Dan vraag ik wel of ze nog wat te melden hebben over FOK!
Kheb me al geregd dus nu wil ik ook wat zeggen ook
EDIT:
Dit kan ook wel
"De meeste shit zooi in jullie OP van hier tot china kan je overal van het internet plukken.
Als we al die shit eruit halen zitten we ongeveer op een OP van een paar regels.
Nu jullie weer"
Die is goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon namens iedereen op FOK! onze welgemeende excuses aanbieden voor de beroerde OP op Fok!. De bezoekers van het FOK-forum zijn helaas niet zo goed bekend met alle forums waardoor wij een OP hebben die de naam OP eigenlijk niet mag dragen. Wij hopen dan ook dat wij over een aantal jaren een OP kunnen maken die 5% zo groot en mooi is als de gemiddelde OP op Tweakers.net. Dat zou voor ons simpele FOK!kers al een hele prestatie zijn.![]()
Nu is het wachten op reactiesquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:23 schreef Razorback het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/23926738#23926738
Het staat er
Heb je om de supply drop gevraagd zodat hij een tekentje ziet??quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:14 schreef i-spy24 het volgende:
Nou net ff gespeeld en ga nu ff wat drinken en rondlopen. MHV of hoe het joch heet vond dat ik liep te mekkeren op een bepaalt moment toen we om de haverklap aan gort werden geschoten door de vijand omdat elke vorm van dekking en richting geven uitbleef.
Bedoel als je commandant bent dat heb je gewoon bepaalde verantwoordelijkheden zoals het gelijk de situatie kunnen overzien en je mensen helpen daar waar mogelijk. Niet veel gevraagd toch, gewoon de normale zaken in een spel als dit. Nee, voor mijnheer wad het teveel dat ik er wat van zei zeker toen na tig keer elke vorm van leiding of gidsing van de eigen troepen uitbleef. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebleven ondersteuning of supply drop of artillerie steun.
Mischien is het mogelijk om tzt de gezichten aan te passen als in
avatars van jezelf en iets andere uniformen zodat het nog wat realistischer lijkt .
Niet echt nee, een soort van tweede opening. Mocht er iemand een leuk idee hebben dan nemen we t mee naar achterenquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:27 schreef Droopie het volgende:
Gaan we nog iets speciaals doen vanavond of....
I-spy ga nou gewoon lekker knallen... ipv het hele topic op stelten lopen zetten... ik reageer bewust al niet meer op je uitspraken en ik hoop de rest vanaf nu ook niet meer... gewoon lekker spelen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:32 schreef i-spy24 het volgende:
Blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |