Ja, maar nu heb je weer mensen die er wat achter zoeken dat hij zijn gelijk niet kan toetsen aan de realiteit. Het is een catch-22.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Precies, het doel is juist om discussie te vermijden.
Dus dat was jouw zus, in die ene foto?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel zo'n bulldog met krulspelden!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dus dat was jouw zus, in die ene foto?
Ja, maar goed, mensen vermoorden met Zyklon-B is weer een tweede.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb je weer mensen die er wat achter zoeken dat hij zijn gelijk niet kan toetsen aan de realiteit. Het is een catch-22.
Vermoorden? Ik zie het meer als euthanasie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, maar goed, mensen vermoorden met Zyklon-B is weer een tweede.
eerder misbruik van de wetenschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vermoorden? Ik zie het meer als euthanasie.
Ik was echt blij toen mijn ontslag aanvaard werd. Ik ben daar in november (2003) in dienst getreden en kreeg dus na enkele weken met de kerstdrukte van doen. Gelukkig ontving ik de post van een uitermate bekwaam sorteerteam, dat een straat van een laan kon onderscheiden en Leiden van Den Haag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
Johan_De_With we zijn collega's geweest
Hij doet het juist niet om dood te gaan....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vermoorden? Ik zie het meer als euthanasie.
Naja, misschien gaat hij niet dood, wie weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij doet het juist niet om dood te gaan....
Hetr eten van een halve kipquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was echt blij toen mijn ontslag aanvaard werd. Ik ben daar in november (2003) in dienst getreden en kreeg dus na enkele weken met de kerstdrukte van doen. Gelukkig ontving ik de post van een uitermate bekwaam sorteerteam, dat een straat van een laan kon onderscheiden en Leiden van Den Haag.. Daar was je dan nog dik een uur extra mee bezig, het corrigeren van die knurften. En na een half jaar deden ze nog precies hetzelfde fout!
Wat de bezorging ook niet vlotter deed verlopen, was mijn gewoonte om tijdens mijn lunchpauze een halve kip te eten, maar ik had het echt gehad met die baan.
My dear god in heaven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was echt blij toen mijn ontslag aanvaard werd. Ik ben daar in november (2003) in dienst getreden en kreeg dus na enkele weken met de kerstdrukte van doen. Gelukkig ontving ik de post van een uitermate bekwaam sorteerteam, dat een straat van een laan kon onderscheiden en Leiden van Den Haag.. Daar was je dan nog dik een uur extra mee bezig, het corrigeren van die knurften. En na een half jaar deden ze nog precies hetzelfde fout!
Wat de bezorging ook niet vlotter deed verlopen, was mijn gewoonte om tijdens mijn lunchpauze een halve kip te eten, maar ik had het echt gehad met die baan.
ik weet het, de teleurstelling is wederzijds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik dacht ff dat sjun weer terug was
Blijkt het Johan_de_With gewoon te zijn![]()
Dat heft elkaar dan mooi opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:38 schreef Tafkahs het volgende:
ik weet het, de teleurstelling is wederzijds.
Moet jij niet een open brief schrijven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:45 schreef Tafkahs het volgende:
shit, dat was niet onder m'n johan account![]()
Nee, ik heb net een commentaar op sjun's weblog gezet. Gewoon, uit solidariteit..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij niet een open brief schrijven?
De monologue interieure getuigt van een kiesheid, een uitstel, een opschorten, een contrapunt waartoe de uitgelezen paskwillen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving geen ruimte bieden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Tafkahs het volgende:
(het is niet netjes om in jezelf te praten he, dat weet je)
querulantquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De monologue interieure getuigt van een kiesheid, een uitstel, een opschorten, een contrapunt waartoe de uitgelezen paskwillen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving geen ruimte bieden.
Bacillen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zou jij doen? Wat zou jij doen? Met 10 miljoen?
De hetero's hebben White Pride.quote:
Precies en de homoclub maar jammeren als er eens een amerikaanse jankerd wordt uitgedaagd op de leidschestraat, dan staat binnen een mum van tijd het leidscheplein vol met schuimbekkende ouwe nichten en is er ineens een gift van 2 mille aan belastinggeld beschikbaar om de leidschestraat te beveiligen tegen intolerante marokkaanse pubertjes die niet zo gediend zijn van amerikaanse gasten die met alle geweld de aandacht op zichzelf moeten vestigenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
Gay parade vind ik zo'n onzin. Homo's willen gelijk behandeld worden maar ze houden wel van die stereotype bevestigende onzin en maken doelbewust zelf onderscheid.
Dan moeten ze niet zeiken als mensen ze als anders zien
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:58 schreef Tafkahs het volgende:
het zou eens tijd worden dat deze homo's andere steden gingen 'bevrijden'
Leiden is al ontzetquote:
Een duidelijk geval van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:58 schreef Tafkahs het volgende:
Precies en de homoclub maar jammeren als er eens een amerikaanse jankerd wordt uitgedaagd op de leidschestraat, dan staat binnen een mum van tijd het leidscheplein vol met schuimbekkende ouwe nichten en is er ineens een gift van 2 mille aan belastinggeld beschikbaar om de leidschestraat te beveiligen tegen intolerante marokkaanse pubertjes die niet zo gediend zijn van amerikaanse gasten die met alle geweld de aandacht op zichzelf moeten vestigen
het zou eens tijd worden dat deze homo's andere steden gingen 'bevrijden' ofzo, je wordt doodziek van al dat gejammer en gedoe. Een beetje homo heeft dit allang gezien, het is hardstikke plat en oppervlakkig en elk jaar weer hetzelfde gezeur.
Doop de sneekweek om in snakeweek ofzoiets
Ja, Arjan Ederveen had daar ooit een leuke sketch over in kreatief met kurk. Zij gooit z'n handtas weg en hij beklaagt zich dat het wel mooi zijn wedstrijdtas wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een duidelijk geval van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ze creėren voor een groot gedeelte het imago van homo's zelf. Je hebt toch ook homolympics ofzo
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/08/art000010060558.htmlquote:Britse oud-minister Cook overleden
LONDEN De voormalige Britse minister van Buitenlandse Zaken Robin Cook is overleden. Eerder vandaag werd hij onwel tijdens een wandeling in de Schotse bergen. De 59-jarige Cook was van 1997 tot 2001 minister.
Sinds 2001 was Cook fractievoorzitter van Labour in het Lagerhuis. Twee jaar later stapte hij op, omdat hij het niet eens was met de beslissing van de regering-Blair om Irak aan te vallen.
Cook was met vrienden aan het wandelen in het noorden van Schotland. Nadat hij onwel was geworden, werd hij met spoed naar een ziekenhuis gebracht. Hij laat een vrouw en twee kinderen achter.
vraag het eens aan Piet: De Nederlandse vrouw: overdreven geėmancipeerd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
Arjan Ederveen zo'n stereotype nicht
Net als Paul de Leeuw, kwalbert verlinde, carlo boszhard, jos brink etc etc
Ik vraag me soms weleens af, zijn er homo's die zich niet zo verwijfd gedragen? Of is dat vragen of water rood is
Hier niet bij de Gaylympics van 1936:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me soms weleens af, zijn er homo's die zich niet zo verwijfd gedragen?
Interessantquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:34 schreef Tafkahs het volgende:
vraag het eens aan Piet: De Nederlandse vrouw: overdreven geėmancipeerd?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Hier niet bij de Gaylympics van 1936:
[afbeelding]
Je zou bijna de uitvaart van Duisenberg als iets waardevols en plezierig beschouwen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Zolang die homo's maar uit het Concertgebouw blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |