Ja, maar nu heb je weer mensen die er wat achter zoeken dat hij zijn gelijk niet kan toetsen aan de realiteit. Het is een catch-22.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Precies, het doel is juist om discussie te vermijden.
Dus dat was jouw zus, in die ene foto?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel zo'n bulldog met krulspelden!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dus dat was jouw zus, in die ene foto?
Ja, maar goed, mensen vermoorden met Zyklon-B is weer een tweede.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb je weer mensen die er wat achter zoeken dat hij zijn gelijk niet kan toetsen aan de realiteit. Het is een catch-22.
Vermoorden? Ik zie het meer als euthanasie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, maar goed, mensen vermoorden met Zyklon-B is weer een tweede.
eerder misbruik van de wetenschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vermoorden? Ik zie het meer als euthanasie.
Ik was echt blij toen mijn ontslag aanvaard werd. Ik ben daar in november (2003) in dienst getreden en kreeg dus na enkele weken met de kerstdrukte van doen. Gelukkig ontving ik de post van een uitermate bekwaam sorteerteam, dat een straat van een laan kon onderscheiden en Leiden van Den Haag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
Johan_De_With we zijn collega's geweest
Hij doet het juist niet om dood te gaan....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vermoorden? Ik zie het meer als euthanasie.
Naja, misschien gaat hij niet dood, wie weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij doet het juist niet om dood te gaan....
Hetr eten van een halve kipquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was echt blij toen mijn ontslag aanvaard werd. Ik ben daar in november (2003) in dienst getreden en kreeg dus na enkele weken met de kerstdrukte van doen. Gelukkig ontving ik de post van een uitermate bekwaam sorteerteam, dat een straat van een laan kon onderscheiden en Leiden van Den Haag.. Daar was je dan nog dik een uur extra mee bezig, het corrigeren van die knurften. En na een half jaar deden ze nog precies hetzelfde fout!
Wat de bezorging ook niet vlotter deed verlopen, was mijn gewoonte om tijdens mijn lunchpauze een halve kip te eten, maar ik had het echt gehad met die baan.
My dear god in heaven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was echt blij toen mijn ontslag aanvaard werd. Ik ben daar in november (2003) in dienst getreden en kreeg dus na enkele weken met de kerstdrukte van doen. Gelukkig ontving ik de post van een uitermate bekwaam sorteerteam, dat een straat van een laan kon onderscheiden en Leiden van Den Haag.. Daar was je dan nog dik een uur extra mee bezig, het corrigeren van die knurften. En na een half jaar deden ze nog precies hetzelfde fout!
Wat de bezorging ook niet vlotter deed verlopen, was mijn gewoonte om tijdens mijn lunchpauze een halve kip te eten, maar ik had het echt gehad met die baan.
ik weet het, de teleurstelling is wederzijds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
wow ik dacht ff dat sjun weer terug was
Blijkt het Johan_de_With gewoon te zijn![]()
Dat heft elkaar dan mooi opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:38 schreef Tafkahs het volgende:
ik weet het, de teleurstelling is wederzijds.
Moet jij niet een open brief schrijven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:45 schreef Tafkahs het volgende:
shit, dat was niet onder m'n johan account![]()
Nee, ik heb net een commentaar op sjun's weblog gezet. Gewoon, uit solidariteit..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij niet een open brief schrijven?
De monologue interieure getuigt van een kiesheid, een uitstel, een opschorten, een contrapunt waartoe de uitgelezen paskwillen van de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving geen ruimte bieden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Tafkahs het volgende:
(het is niet netjes om in jezelf te praten he, dat weet je)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |