quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:44 schreef Mukie het volgende:
Naja iig de TT mbt het ontopic posten in het topic over het topic.
Gelukkig. Pak van mijn hart.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
@ Dawg...
Ik begrijp dat t moeilijk zonder me is... Komt wel weer een tijd dat ik meer zal gaan posten...
Ja echt super goed... Eindelijk gaat het helemaal zoals t hoort... Vanaaf weer lekker bij dr slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig. Pak van mijn hart.![]()
Hoe is het met je meisje?
Hoest met t meisje?quote:
Nope. Geen vlammen, wel af en toe een scharreltje. Relaties, moet er voorlopig niet aan denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt super goed... Eindelijk gaat het helemaal zoals t hoort... Vanaaf weer lekker bij dr slapen![]()
Jij al nieuwe vlam?
Nog een half uurtje dan ga ik er weer heenquote:
Is dat al vanavond ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Roellio het volgende:
Deze single gaat vanavond lichtjesavond in Bergen-NH onveilig maken!![]()
![]()
Dan ga je toch lekker niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:00 schreef melismay het volgende:
Deze single heeft een verjaardag, het enige lichtpuntje daaraan is mijn kleine achternichtje die waarschijnlijk na een uurtje al naar bed moet ofzoMet andere woorden... Het wordt een saaie avond
![]()
De rust zit er nu gewoon in... Hebben t echt helemaal leuk met elkaar... Klaat mn gevoel gewoon lekker de loop gaan en merk dat t daardoor zoveel relaxter loopt... Geen stoer gedoe meer van mijn kant. En zij is ook super relaxed. Eerste keer t gevoel dat ik het een kans geef. Ik vertrouw dr en ben eig niet eens bang dat t verkeerd gaat... Vandaag voor een dilemma gestaan waar ik normaal gesproken over zou liegen of verzwijgen. Nu gewoon helemaal eerlijk geweest en ik voel me daardoor echt geweldig... Dus tsja... T gaat goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope. Geen vlammen, wel af en toe een scharreltje. Relaties, moet er voorlopig niet aan denken.
En hoezo gaat het nu helemaal zoals het hoort? Eerst niet dan?
Verplicht rondjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is dat al vanavond ??
[..]
Dan ga je toch lekker niet . . .
Vanaf vandaag 18:00u jaquote:
Wat is er dan gebeurd? Is er gereld zonder mij?quote:
Het was heftig...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd? Is er gereld zonder mij?
Nieuwkomers/lurkers nemen dit topic te serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd? Is er gereld zonder mij?
Geloof dat het deze was...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef JoeyT het volgende:
Dus nu wordt het een kut topic? Linkje naar 't gezeur' ?
Open er een topic overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
Gelezen... Altijd fijn dat mijn naam gebruikt wordt...![]()
Achja... Dat afzeiken maakt t topic gewoon leuk... Niemand wordt hier toch weggepest? Tegen kritiek moet je gewoon kunnen... Kga ook niet in een hoekje huilen als mensen op me zeiken...
Ik ben trws beledigd dat een aantal hier mij niet serieus nemen
Kzou bijna uit dit topic weggaan![]()
Het is een gavequote:
En jij moet het nu weer verpesten. Was net zo lekker rustig hier in m'n eentjequote:
Praat tegen de handquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Phydomir het volgende:
[..]
En jij moet het nu weer verpesten. Was net zo lekker rustig hier in m'n eentje![]()
20000 dode huidcellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon niet achter een pc zitten helpt wel![]()
Ik heb nu bijna 20.000
quote:
Of iedereen is op relatie jachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef PPWB84 het volgende:
tis rustig he in singleland.
20000 is voor mij teveel, gezien ik er al een hele tijd bij ben en nu pas 5000+ heb ofzoquote:
5000?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
20000 is voor mij teveel, gezien ik er al een hele tijd bij ben en nu pas 5000+ heb ofzo
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef petitlapin het volgende:
ik was met mijn ex gaan eten, ik ben terug, maar nu ga ik lekker lang douchen, naar mijn lief bellen en me voor de trein gooien
huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is in tweestrijd: ook msn op laten tiefen is op zich goed....
het laatste zinnige gesprek is al tijden geleden, + mijn vriendin kan via mailwisseling. Dus echt veel nu heeft dat programma ook niet. Alleen een irritant inlog scherm in het beginquote:
Laat je hem niet automatisch opstartenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
het laatste zinnige gesprek is al tijden geleden, + mijn vriendin kan via mailwisseling. Dus echt veel nu heeft dat programma ook niet. Alleen een irritant inlog scherm in het begin
maar mijn vriendin wil msn nog weleens gebruiken op mijn pc, als ze hier is![]()
Snapte er ookal nix van...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
het laatste zinnige gesprek is al tijden geleden, + mijn vriendin kan via mailwisseling. Dus echt veel nu heeft dat programma ook niet. Alleen een irritant inlog scherm in het begin
maar mijn vriendin wil msn nog weleens gebruiken op mijn pc, als ze hier is![]()
Never mind, ben in een opruimerige buiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:45 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Snapte er ookal nix van...
Mailcontact met vrienden () ?
Dan is msn toch veel makkelijker?
Krijg je gelijk antwoord...
Lees je wel wat ie hier post?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:45 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Snapte er ookal nix van...
Mailcontact met vrienden?
Dan is msn toch veel makkelijker?
Krijg je gelijk antwoord...
Mensen nemen mij nooit serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je wel wat ie hier post?
Hij heeft geen vrienden![]()
Eet dan wat lekkersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat een broodje krabsalade maken. Opeens honger
Right...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeik is dat he![]()
Niet ik het ken
Hou eens op, straks krijg ik ook nog hongerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:52 schreef Pheno het volgende:
krabsalade is lekker! En graskaas!
ik had hongerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:55 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hou eens op, straks krijg ik ook nog honger![]()
De werking van het menselijk lichaam blijft verbazingwekkend.quote:
Dat is het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:57 schreef Phydomir het volgende:
[..]
De werking van het menselijk lichaam blijft verbazingwekkend.
Maar goed. Ik ben ff wat anders doen enzo.
De blauwen !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
Ik zie het al, ik kom als geroepen!
Hoe komt het dat het hier officieel saai is?
Dank je! Ik ben er ernstig trots op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef Rhoona het volgende:
Je Avater is cooool!!
Ja WAAROM is het hier saai?
Ik ook niet kennelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ik niet als vast word gezien
Rellen mag niet meer
2xquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef fembol het volgende:
Rellen mag niet meer??
Jij bent semi-vaste crew.
Jou had ik over mijn hoofd gezien Sorry. Jij bent uiterst vaste crew.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet kennelijk
Wees niet bang! En ik was er al bij vanaf rel 1 in dit topic in GC![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Jou had ik over mijn hoofd gezien Sorry. Jij bent uiterst vaste crew.
* Pheno is ook benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!![]()
Wie is er nog meer vast?
Redelijk mee eensch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef fembol het volgende:
Die Q meneer.. die is ook vast.
Sow dat is een snelle reactie... Grapje hoooooorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet jij daar alles van
Mukie is newbie hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef fembol het volgende:
En mukie en melismay
Sorry was ook nog wat aan het doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Sow dat is een snelle reactie... Grapje hoooooor
Heb het nog maar net ontdekt hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef fembol het volgende:
Rhoona is semivast
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit allesquote:
Men! Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Maar ja, ik ben slechts een newbie van 2 weken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de oude maagden, de voorloper van dit alles
Dan ben je echt oldbiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit alles
Blijf lang genoeg plakken en je wordt vanzelf oldbie-singlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Men! Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Maar ja, ik ben slechts een newbie van 2 weken.
Twisted zal een certificaat voor je makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je!
Ben ik officieel treurig nu?![]()
Single is voor homo'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg plakken en je wordt vanzelf oldbie-single
* Pheno is ondertussen niet eens single meer
Zelfs die mogen trouwenquote:
Waarom twisted?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twisted zal een certificaat voor je maken![]()
nee, certificaat makerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom twisted?
Is die de tijdelijke treurigheid topper?
Damn dat zijn veeeeeel posts men...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je!
Ben ik officieel treurig nu?![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Damn dat zijn veeeeeel posts men...
Ja ik ook.. Had er zelfs een topic voor geopend...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef fembol het volgende:
Tjonge, ik was al trots dat ik de 1000 voorbij was!
Dat heb ik nog nooit gedaan voor een post aantalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Had er zelfs een topic voor geopend...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef fembol het volgende:
Volgens mij kunnen jullie het wel weer zonder mij af, ik ga een riekend afwasje wegwerken.
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef fembol het volgende:
Volgens mij kunnen jullie het wel weer zonder mij af, ik ga een riekend afwasje wegwerken.
![]()
Gisteren had ik blijkbaar top 3 van de dagposts. Het gaat fout met mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zit vandaag al dik over de 100
En dan heb ik het gevoel dat ik er weinig ben geweest![]()
Heb je niks beters te doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zit vandaag al dik over de 100
En dan heb ik het gevoel dat ik er weinig ben geweest![]()
Gister was ik niet zo veel aanwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren had ik blijkbaar top 3 van de dagposts. Het gaat fout met me
Gebeurd allemaal tijdens mn werkquote:
Ik vaak ook, weekend heb ik betere dingen te doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister was ik niet zo veel aanwezig
Maar ik sta wel vaker in die lijsten
Eigenlijk elke dag minimaal top20
Alleen niet in het weekend
Ow oke... Zit misschien een uur per dag op Fok, maar mn gemiddelde aantal is 6 per dag... Schiet niet echt op.. Al zal dat nu wel omhoog gaan nu ik in deze slow chat zitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gebeurd allemaal tijdens mn werk![]()
En daar is het nog druk ook
Is hooguit een half uur van mn dag
Ga maar kijken hoe vaak ik dr ben geweest vandaag
Pciesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vaak ook, weekend heb ik betere dingen te doen![]()
Topposters moeten werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gebeurd allemaal tijdens mn werk![]()
En daar is het nog druk ook
Is hooguit een half uur van mn dag
Ga maar kijken hoe vaak ik dr ben geweest vandaag
6 per dag?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:29 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ow oke... Zit misschien een uur per dag op Fok, maar mn gemiddelde aantal is 6 per dag... Schiet niet echt op.. Al zal dat nu wel omhoog gaan nu ik in deze slow chat zit
Ik ben wel vaak thuis maar heel vaak zit ik er 's avonds niet achter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Ben er in de avond ook niet zo vaak
Zeker in de zomer
Ben nu ook niet thuis, maar heb even rustig uurtyje zo tussen neus en lippen door
Yep meeste welquote:
Battlefield 2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak thuis maar heel vaak zit ik er 's avonds niet achter.
Bij gebrek aan sociaal contact ben ik dan sporten of wat geklungel met andere dingen
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep meeste wel![]()
Mensen op mn werk zien het geen eens dat ik dr op zit denk ik
Ik post terwijl ik weer ergens op zit te wachten
Of tijdens een telefoon gesprek ofzo
Inderdaad...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mukie is newbie hier![]()
Aantal posts: 200001![]()
![]()
![]()
![]()
Twist is oldbie hier
WM en TC en JoeyT
Idem. Cursisten zijn meestal rustig, maar soms heb ik per dag 6+ cursisten dan zit ik er bijna niet op. Dan mag je blij zijn als ik 30 posts haalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep meeste wel![]()
Mensen op mn werk zien het geen eens dat ik dr op zit denk ik
Ik post terwijl ik weer ergens op zit te wachten
Of tijdens een telefoon gesprek ofzo
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad...
Toen het nog centraal singles in R&P was tpen waren er pas echte rellen![]()
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit alles
30 is nog altijd boven mn dag gemiddeldequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Cursisten zijn meestal rustig, maar soms heb ik per dag 6+ cursisten dan zit ik er bijna niet op. Dan mag je blij zijn als ik 30 posts haal
Ken alleen Marty en Ripley IRLquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Dat was echt coolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Battlefieldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Battlefield 2
En ik zit nu bij de film![]()
Mijn vriendin baalt wel eens van Diablo II, mijn al jarenlange verslavingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Buurman & buurmanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef fembol het volgende:
Hebben jullie mijn spiksplinter nieuwe avatar al gezien?
_arual_ natuurlijk. Maar voor de rest niemand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
Nijmegenarenquote:
Ken het wel, heb 't niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Ik ook niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
* Pheno woont over een half jaar in Lent, nu nog in Wijchenquote:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het wel, heb 't niet . . .
Tref jij weer, een a-sexueelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
Nou dat was ie dan alleen bij mijquote:
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no goquote:
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no go![]()
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benen
Moet ik ze allemaal opnoemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Nijmegen-Noord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
* Pheno woont over een half jaar in Lent,
Waar is je wederhelft eigelijk gebleven? Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht niet![]()
Gelukkig is ie nog komen smeken, zodat ik hem een extra schop onder zijn hol kon verkopen![]()
En haar kamer heb ik opnieuw ingericht, al die snuisterijtjes het raam uitTevens heb ik haar de kans geboden een mooie bril aan te schaffen
![]()
ain't life wonderful?![]()
Mag ik dan ook??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:57 schreef broer het volgende:
[..]
* broer doet even netjes meeNijmegen.
Het Slagveld, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef Frezer het volgende:
Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?
jaquote:
Jij probeert alle fokkers uitquote:
Hoi, welke film is te saai dat je hier maar gaat fokken?quote:
quote:
En niet waar.quote:
Hm... Ik verwachtte eigenlijk een tirade dat we dat dorp altijd Lent moeten blijven noemen en dat Nijmegen-Noord een kutnaam is.quote:
Heb je me gemist?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Ik had niet anders verwacht.
Je wil het niet wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, welke film is te saai dat je hier maar gaat fokken?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
als je ze alle 4 hebt geneukt is het een aardig gemiddeldequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
[..]
En niet waar.
Ik ken maar 4 mensen uit dit topic IRL. Vijf als ik mezelf meetel. Valt mee toch?
Dat ging het ook. Maar misschien was nozem ook wel het spel ingevlucht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Frezer het volgende:Ik dacht dat over een andere vlam ging, maargoed, ik ben niet weer geheel bij mijn positieven,
.
Het zijn er vijf en ik heb ze niet allemaal geneuktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als je ze alle 4 hebt geneukt is het een aardig gemiddelde![]()
Let maar op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, anders zou hij het niet vragen he.
Lekkerquote:
jezelf wel en WMquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Het zijn er vijf en ik heb ze niet allemaal geneukt
Pheno, wil je het weten of vraag je het uit beleefdheid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Let maar op!
Hij wil het niet weten
Hij vraagt het uit beleefdheid
Zuccccht vrouwen
gaafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske and Twisted_Fok present:
[afbeelding]
Wie is Nozem?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ging het ook. Maar misschien was nozem ook wel het spel ingevlucht.
Oh okquote:
Ik heb mezelf niet geneukt, dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jezelf wel en WM
We zitten al op twee![]()
Biologie lagere school niet afgemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet geneukt, dat is onmogelijk.
Boeien, ik kom uit Wijchen. Alsof het mij aan mijn aars roest wat de naam isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Ik verwachtte eigenlijk een tirade dat we dat dorp altijd Lent moeten blijven noemen en dat Nijmegen-Noord een kutnaam is.
Nee, hoor. Verder is het hier helemaal geen kliekje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk wel. Maar ik heb geen lul he. Volgens mij heb jij niet opgelet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Biologie lagere school niet afgemaakt![]()
En TCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jezelf wel en WM
We zitten al op twee![]()
Ik lig op Thisbequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
[[url=http://img254.imageshack.us/img254/3673/foksingles7pq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij's eindelijk es compleet . . .quote:
zeg jij staat er ook in hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Verder is het hier helemaal geen kliekje.
Sorry had je post gemistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi!
Hij mag alleen niet in de opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij's eindelijk es compleet . . .![]()
Is dat die ene die mij vanmiddag bruut over de bank legde en me van achteren nam?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg jij staat er ook in hoor...
volgens mij hebben we iedereen
Heul niet!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aardig gemiddelde
Je neukt 50% van de fokkers die je kent![]()
Zo hoort dat!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Ja, heel erg.
kan nog geregeld wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mij niet, maar echt intensief ben ik dan ook niet qua posten.
Hij is leukquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Is dat die ene die mij vanmiddag bruut over de bank legde en me van achteren nam?![]()
Biertje?
Ik heb de hele dag met dozen gesjouwd. En gisteren m'n eigen huis al aan kant gemaakt. Mag ik niet even relaxen?quote:
Dat wilde ik ook net posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van HW![]()
HW als je mee leest, grapje enzo![]()
je zei 5quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heul niet!!!!
Ik zei toch dat ik er vijf kende (had ge-edit). En bovendien zijn dat niet alle fokkers die ik IRL ken. So far for your theory.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Ynske het volgende:
zeg jij staat er ook in hoor...
Nozem ligt op mijquote:
neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij is leuk
Onder de Op in het game on gedeelte
Tijn niet komen opdagen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
Ik heb de hele dag met dozen gesjouwd. En gisteren m'n eigen huis al aan kant gemaakt. Mag ik niet even relaxen?
Ik hoor weer bij de slechte 50%quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heul niet!!!!
Ik zei toch dat ik er vijf kende (had ge-edit). En bovendien zijn dat niet alle fokkers die ik IRL ken. So far for your theory.
quote:
Nee, hij mag weer naar ThisBequote:
Hij is als een broer voor Christinequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee
Kliekjes![]()
En ik ben het met de regel eens, je verhoogd de drempel en dat is niet gezellig
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ynske en Twist zitten te huilen achter de pc, denk ik...
En zo komen we weer bij anaalquote:
Met cocktails erbijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook liever
Maar het is een mooie start
Jij mag het afmaken![]()
Jaaaaaa ik verbeterde mezelf. Ik ken vijf singles. En mezelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je zei 5
Inc jezelf die tellen we voor een half
dus je hebt er 2,5 genomen
Is 50%![]()
Inclusief mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik verbeterde mezelf. Ik ken vijf singles. En mezelf.
*zucht* mannen...
Daar waren wel al, Nozem lag namelijk op jou.quote:
Ik wil onze vriendschap niet verpesten Q... dat weet je toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is als een broer voor Christine
Ja als je hem even geeft!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Kan die reprimande van hem van vanmiddag niet in de OP?
Omg, je spreekt mijn naam hopelijk niet op z'n Engels uit?quote:
Immer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil onze vriendschap niet verpesten Q... dat weet je toch?
Hoe weet je dat ik van M&M's houquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Met cocktails erbijEn M&M's!
Je houdt wel een beetje van variatie hoop ik?![]()
Dat kan niet, ik heb er altijd preventief een kurk met spijker naar buiten toe erin gestopt. Of het is een echte bikkelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar waren wel al, Nozem lag namelijk op jou.
Ik zeg altijd Thisbe.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Omg, je spreekt mijn naam hopelijk niet op z'n Engels uit?Het is verdomme een naam uit de Latijnse mythologie! Thisbu, niet Thisbee
![]()
Klaag me aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Omg, je spreekt mijn naam hopelijk niet op z'n Engels uit?Het is verdomme een naam uit de Latijnse mythologie! Thisbu, niet Thisbee
![]()
En daarna je mand inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Thisbe.
Krijg ik nou een koekje?
Ik denk dat velen dat fout doen dan,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |