20000 dode huidcellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon niet achter een pc zitten helpt wel![]()
Ik heb nu bijna 20.000
quote:
Of iedereen is op relatie jachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef PPWB84 het volgende:
tis rustig he in singleland.
20000 is voor mij teveel, gezien ik er al een hele tijd bij ben en nu pas 5000+ heb ofzoquote:
5000?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
20000 is voor mij teveel, gezien ik er al een hele tijd bij ben en nu pas 5000+ heb ofzo
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef petitlapin het volgende:
ik was met mijn ex gaan eten, ik ben terug, maar nu ga ik lekker lang douchen, naar mijn lief bellen en me voor de trein gooien
huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is in tweestrijd: ook msn op laten tiefen is op zich goed....
het laatste zinnige gesprek is al tijden geleden, + mijn vriendin kan via mailwisseling. Dus echt veel nu heeft dat programma ook niet. Alleen een irritant inlog scherm in het beginquote:
Laat je hem niet automatisch opstartenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
het laatste zinnige gesprek is al tijden geleden, + mijn vriendin kan via mailwisseling. Dus echt veel nu heeft dat programma ook niet. Alleen een irritant inlog scherm in het begin
maar mijn vriendin wil msn nog weleens gebruiken op mijn pc, als ze hier is![]()
Snapte er ookal nix van...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
het laatste zinnige gesprek is al tijden geleden, + mijn vriendin kan via mailwisseling. Dus echt veel nu heeft dat programma ook niet. Alleen een irritant inlog scherm in het begin
maar mijn vriendin wil msn nog weleens gebruiken op mijn pc, als ze hier is![]()
Never mind, ben in een opruimerige buiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:45 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Snapte er ookal nix van...
Mailcontact met vrienden () ?
Dan is msn toch veel makkelijker?
Krijg je gelijk antwoord...
Lees je wel wat ie hier post?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:45 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Snapte er ookal nix van...
Mailcontact met vrienden?
Dan is msn toch veel makkelijker?
Krijg je gelijk antwoord...
Mensen nemen mij nooit serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je wel wat ie hier post?
Hij heeft geen vrienden![]()
Eet dan wat lekkersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat een broodje krabsalade maken. Opeens honger
Right...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezeik is dat he![]()
Niet ik het ken
Hou eens op, straks krijg ik ook nog hongerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:52 schreef Pheno het volgende:
krabsalade is lekker! En graskaas!
ik had hongerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:55 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hou eens op, straks krijg ik ook nog honger![]()
De werking van het menselijk lichaam blijft verbazingwekkend.quote:
Dat is het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:57 schreef Phydomir het volgende:
[..]
De werking van het menselijk lichaam blijft verbazingwekkend.
Maar goed. Ik ben ff wat anders doen enzo.
De blauwen !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
Ik zie het al, ik kom als geroepen!
Hoe komt het dat het hier officieel saai is?
Dank je! Ik ben er ernstig trots op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:08 schreef Rhoona het volgende:
Je Avater is cooool!!
Ja WAAROM is het hier saai?
Ik ook niet kennelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ik niet als vast word gezien
Rellen mag niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |