jaquote:
Jij probeert alle fokkers uitquote:
Hoi, welke film is te saai dat je hier maar gaat fokken?quote:
quote:
En niet waar.quote:
Hm... Ik verwachtte eigenlijk een tirade dat we dat dorp altijd Lent moeten blijven noemen en dat Nijmegen-Noord een kutnaam is.quote:
Heb je me gemist?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Ik had niet anders verwacht.
Je wil het niet wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, welke film is te saai dat je hier maar gaat fokken?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
als je ze alle 4 hebt geneukt is het een aardig gemiddeldequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
[..]
En niet waar.
Ik ken maar 4 mensen uit dit topic IRL. Vijf als ik mezelf meetel. Valt mee toch?
Dat ging het ook. Maar misschien was nozem ook wel het spel ingevlucht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Frezer het volgende:Ik dacht dat over een andere vlam ging, maargoed, ik ben niet weer geheel bij mijn positieven,
.
Het zijn er vijf en ik heb ze niet allemaal geneuktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als je ze alle 4 hebt geneukt is het een aardig gemiddelde![]()
Let maar op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, anders zou hij het niet vragen he.
Lekkerquote:
jezelf wel en WMquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Het zijn er vijf en ik heb ze niet allemaal geneukt
Pheno, wil je het weten of vraag je het uit beleefdheid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Let maar op!
Hij wil het niet weten
Hij vraagt het uit beleefdheid
Zuccccht vrouwen
gaafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske and Twisted_Fok present:
[afbeelding]
Wie is Nozem?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ging het ook. Maar misschien was nozem ook wel het spel ingevlucht.
Oh okquote:
Ik heb mezelf niet geneukt, dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jezelf wel en WM
We zitten al op twee![]()
Biologie lagere school niet afgemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet geneukt, dat is onmogelijk.
Boeien, ik kom uit Wijchen. Alsof het mij aan mijn aars roest wat de naam isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Ik verwachtte eigenlijk een tirade dat we dat dorp altijd Lent moeten blijven noemen en dat Nijmegen-Noord een kutnaam is.
Nee, hoor. Verder is het hier helemaal geen kliekje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk wel. Maar ik heb geen lul he. Volgens mij heb jij niet opgelet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Biologie lagere school niet afgemaakt![]()
En TCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jezelf wel en WM
We zitten al op twee![]()
Ik lig op Thisbequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
[[url=http://img254.imageshack.us/img254/3673/foksingles7pq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij's eindelijk es compleet . . .quote:
zeg jij staat er ook in hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Verder is het hier helemaal geen kliekje.
Sorry had je post gemistquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi!
Hij mag alleen niet in de opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hij's eindelijk es compleet . . .![]()
Is dat die ene die mij vanmiddag bruut over de bank legde en me van achteren nam?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg jij staat er ook in hoor...
volgens mij hebben we iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |