Yep meeste welquote:
Battlefield 2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak thuis maar heel vaak zit ik er 's avonds niet achter.
Bij gebrek aan sociaal contact ben ik dan sporten of wat geklungel met andere dingen
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep meeste wel![]()
Mensen op mn werk zien het geen eens dat ik dr op zit denk ik
Ik post terwijl ik weer ergens op zit te wachten
Of tijdens een telefoon gesprek ofzo
Inderdaad...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mukie is newbie hier![]()
Aantal posts: 200001![]()
![]()
![]()
![]()
Twist is oldbie hier
WM en TC en JoeyT
Idem. Cursisten zijn meestal rustig, maar soms heb ik per dag 6+ cursisten dan zit ik er bijna niet op. Dan mag je blij zijn als ik 30 posts haalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep meeste wel![]()
Mensen op mn werk zien het geen eens dat ik dr op zit denk ik
Ik post terwijl ik weer ergens op zit te wachten
Of tijdens een telefoon gesprek ofzo
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad...
Toen het nog centraal singles in R&P was tpen waren er pas echte rellen![]()
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit alles
30 is nog altijd boven mn dag gemiddeldequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Cursisten zijn meestal rustig, maar soms heb ik per dag 6+ cursisten dan zit ik er bijna niet op. Dan mag je blij zijn als ik 30 posts haal
Ken alleen Marty en Ripley IRLquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Dat was echt coolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Battlefieldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Battlefield 2
En ik zit nu bij de film![]()
Mijn vriendin baalt wel eens van Diablo II, mijn al jarenlange verslavingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Buurman & buurmanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef fembol het volgende:
Hebben jullie mijn spiksplinter nieuwe avatar al gezien?
_arual_ natuurlijk. Maar voor de rest niemand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
Nijmegenarenquote:
Ken het wel, heb 't niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Ik ook niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
* Pheno woont over een half jaar in Lent, nu nog in Wijchenquote:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het wel, heb 't niet . . .
Tref jij weer, een a-sexueelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
Nou dat was ie dan alleen bij mijquote:
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no goquote:
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no go![]()
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benen
Moet ik ze allemaal opnoemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Nijmegen-Noord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
* Pheno woont over een half jaar in Lent,
Waar is je wederhelft eigelijk gebleven? Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht niet![]()
Gelukkig is ie nog komen smeken, zodat ik hem een extra schop onder zijn hol kon verkopen![]()
En haar kamer heb ik opnieuw ingericht, al die snuisterijtjes het raam uitTevens heb ik haar de kans geboden een mooie bril aan te schaffen
![]()
ain't life wonderful?![]()
Mag ik dan ook??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:57 schreef broer het volgende:
[..]
* broer doet even netjes meeNijmegen.
Het Slagveld, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef Frezer het volgende:
Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?
jaquote:
Jij probeert alle fokkers uitquote:
Hoi, welke film is te saai dat je hier maar gaat fokken?quote:
quote:
En niet waar.quote:
Hm... Ik verwachtte eigenlijk een tirade dat we dat dorp altijd Lent moeten blijven noemen en dat Nijmegen-Noord een kutnaam is.quote:
Heb je me gemist?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Ik had niet anders verwacht.
Je wil het niet wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, welke film is te saai dat je hier maar gaat fokken?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
als je ze alle 4 hebt geneukt is het een aardig gemiddeldequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
[..]
En niet waar.
Ik ken maar 4 mensen uit dit topic IRL. Vijf als ik mezelf meetel. Valt mee toch?
Dat ging het ook. Maar misschien was nozem ook wel het spel ingevlucht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef Frezer het volgende:Ik dacht dat over een andere vlam ging, maargoed, ik ben niet weer geheel bij mijn positieven,
.
Het zijn er vijf en ik heb ze niet allemaal geneuktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als je ze alle 4 hebt geneukt is het een aardig gemiddelde![]()
Let maar op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, anders zou hij het niet vragen he.
Lekkerquote:
jezelf wel en WMquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Het zijn er vijf en ik heb ze niet allemaal geneukt
Pheno, wil je het weten of vraag je het uit beleefdheid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Let maar op!
Hij wil het niet weten
Hij vraagt het uit beleefdheid
Zuccccht vrouwen
gaafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske and Twisted_Fok present:
[afbeelding]
Wie is Nozem?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ging het ook. Maar misschien was nozem ook wel het spel ingevlucht.
Oh okquote:
Ik heb mezelf niet geneukt, dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jezelf wel en WM
We zitten al op twee![]()
Biologie lagere school niet afgemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet geneukt, dat is onmogelijk.
Boeien, ik kom uit Wijchen. Alsof het mij aan mijn aars roest wat de naam isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Ik verwachtte eigenlijk een tirade dat we dat dorp altijd Lent moeten blijven noemen en dat Nijmegen-Noord een kutnaam is.
Nee, hoor. Verder is het hier helemaal geen kliekje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk wel. Maar ik heb geen lul he. Volgens mij heb jij niet opgelet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Biologie lagere school niet afgemaakt![]()
En TCquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jezelf wel en WM
We zitten al op twee![]()
Ik lig op Thisbequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:05 schreef Ynske het volgende:
[[url=http://img254.imageshack.us/img254/3673/foksingles7pq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij's eindelijk es compleet . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |