Buurman & buurmanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef fembol het volgende:
Hebben jullie mijn spiksplinter nieuwe avatar al gezien?
_arual_ natuurlijk. Maar voor de rest niemand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
Nijmegenarenquote:
Ken het wel, heb 't niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Ik ook niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
* Pheno woont over een half jaar in Lent, nu nog in Wijchenquote:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het wel, heb 't niet . . .
Tref jij weer, een a-sexueelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
Nou dat was ie dan alleen bij mijquote:
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no goquote:
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no go![]()
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benen
Moet ik ze allemaal opnoemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Nijmegen-Noord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
* Pheno woont over een half jaar in Lent,
Waar is je wederhelft eigelijk gebleven? Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht niet![]()
Gelukkig is ie nog komen smeken, zodat ik hem een extra schop onder zijn hol kon verkopen![]()
En haar kamer heb ik opnieuw ingericht, al die snuisterijtjes het raam uitTevens heb ik haar de kans geboden een mooie bril aan te schaffen
![]()
ain't life wonderful?![]()
Mag ik dan ook??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:57 schreef broer het volgende:
[..]
* broer doet even netjes meeNijmegen.
Het Slagveld, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef Frezer het volgende:
Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |