Ik ook niet kennelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ik niet als vast word gezien
Rellen mag niet meer
2xquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef fembol het volgende:
Rellen mag niet meer??
Jij bent semi-vaste crew.
Jou had ik over mijn hoofd gezien Sorry. Jij bent uiterst vaste crew.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet kennelijk
Wees niet bang! En ik was er al bij vanaf rel 1 in dit topic in GC![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Jou had ik over mijn hoofd gezien Sorry. Jij bent uiterst vaste crew.
* Pheno is ook benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!![]()
Wie is er nog meer vast?
Redelijk mee eensch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef fembol het volgende:
Die Q meneer.. die is ook vast.
Sow dat is een snelle reactie... Grapje hoooooorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet jij daar alles van
Mukie is newbie hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef fembol het volgende:
En mukie en melismay
Sorry was ook nog wat aan het doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Sow dat is een snelle reactie... Grapje hoooooor
Heb het nog maar net ontdekt hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef fembol het volgende:
Rhoona is semivast
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit allesquote:
Men! Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Maar ja, ik ben slechts een newbie van 2 weken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de oude maagden, de voorloper van dit alles
Dan ben je echt oldbiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit alles
Blijf lang genoeg plakken en je wordt vanzelf oldbie-singlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Men! Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Maar ja, ik ben slechts een newbie van 2 weken.
Twisted zal een certificaat voor je makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je!
Ben ik officieel treurig nu?![]()
Single is voor homo'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg plakken en je wordt vanzelf oldbie-single
* Pheno is ondertussen niet eens single meer
Zelfs die mogen trouwenquote:
Waarom twisted?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twisted zal een certificaat voor je maken![]()
nee, certificaat makerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom twisted?
Is die de tijdelijke treurigheid topper?
Damn dat zijn veeeeeel posts men...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je!
Ben ik officieel treurig nu?![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Damn dat zijn veeeeeel posts men...
Ja ik ook.. Had er zelfs een topic voor geopend...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef fembol het volgende:
Tjonge, ik was al trots dat ik de 1000 voorbij was!
Dat heb ik nog nooit gedaan voor een post aantalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Had er zelfs een topic voor geopend...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef fembol het volgende:
Volgens mij kunnen jullie het wel weer zonder mij af, ik ga een riekend afwasje wegwerken.
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef fembol het volgende:
Volgens mij kunnen jullie het wel weer zonder mij af, ik ga een riekend afwasje wegwerken.
![]()
Gisteren had ik blijkbaar top 3 van de dagposts. Het gaat fout met mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zit vandaag al dik over de 100
En dan heb ik het gevoel dat ik er weinig ben geweest![]()
Heb je niks beters te doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zit vandaag al dik over de 100
En dan heb ik het gevoel dat ik er weinig ben geweest![]()
Gister was ik niet zo veel aanwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren had ik blijkbaar top 3 van de dagposts. Het gaat fout met me
Gebeurd allemaal tijdens mn werkquote:
Ik vaak ook, weekend heb ik betere dingen te doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister was ik niet zo veel aanwezig
Maar ik sta wel vaker in die lijsten
Eigenlijk elke dag minimaal top20
Alleen niet in het weekend
Ow oke... Zit misschien een uur per dag op Fok, maar mn gemiddelde aantal is 6 per dag... Schiet niet echt op.. Al zal dat nu wel omhoog gaan nu ik in deze slow chat zitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gebeurd allemaal tijdens mn werk![]()
En daar is het nog druk ook
Is hooguit een half uur van mn dag
Ga maar kijken hoe vaak ik dr ben geweest vandaag
Pciesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vaak ook, weekend heb ik betere dingen te doen![]()
Topposters moeten werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gebeurd allemaal tijdens mn werk![]()
En daar is het nog druk ook
Is hooguit een half uur van mn dag
Ga maar kijken hoe vaak ik dr ben geweest vandaag
6 per dag?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:29 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ow oke... Zit misschien een uur per dag op Fok, maar mn gemiddelde aantal is 6 per dag... Schiet niet echt op.. Al zal dat nu wel omhoog gaan nu ik in deze slow chat zit
Ik ben wel vaak thuis maar heel vaak zit ik er 's avonds niet achter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Ben er in de avond ook niet zo vaak
Zeker in de zomer
Ben nu ook niet thuis, maar heb even rustig uurtyje zo tussen neus en lippen door
Yep meeste welquote:
Battlefield 2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak thuis maar heel vaak zit ik er 's avonds niet achter.
Bij gebrek aan sociaal contact ben ik dan sporten of wat geklungel met andere dingen
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep meeste wel![]()
Mensen op mn werk zien het geen eens dat ik dr op zit denk ik
Ik post terwijl ik weer ergens op zit te wachten
Of tijdens een telefoon gesprek ofzo
Inderdaad...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mukie is newbie hier![]()
Aantal posts: 200001![]()
![]()
![]()
![]()
Twist is oldbie hier
WM en TC en JoeyT
Idem. Cursisten zijn meestal rustig, maar soms heb ik per dag 6+ cursisten dan zit ik er bijna niet op. Dan mag je blij zijn als ik 30 posts haalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep meeste wel![]()
Mensen op mn werk zien het geen eens dat ik dr op zit denk ik
Ik post terwijl ik weer ergens op zit te wachten
Of tijdens een telefoon gesprek ofzo
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad...
Toen het nog centraal singles in R&P was tpen waren er pas echte rellen![]()
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit alles
30 is nog altijd boven mn dag gemiddeldequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Cursisten zijn meestal rustig, maar soms heb ik per dag 6+ cursisten dan zit ik er bijna niet op. Dan mag je blij zijn als ik 30 posts haal
Ken alleen Marty en Ripley IRLquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Dat was echt coolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Battlefieldquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Battlefield 2
En ik zit nu bij de film![]()
Mijn vriendin baalt wel eens van Diablo II, mijn al jarenlange verslavingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
[..]
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Buurman & buurmanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef fembol het volgende:
Hebben jullie mijn spiksplinter nieuwe avatar al gezien?
_arual_ natuurlijk. Maar voor de rest niemand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
Nijmegenarenquote:
Ken het wel, heb 't niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Thisbe het volgende:
BattlefieldIk neem nooit meer een vent die dat speelt
![]()
Ik ook niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:36 schreef Rhoona het volgende:
Ken niemand hier irl...
* Pheno woont over een half jaar in Lent, nu nog in Wijchenquote:
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ken het wel, heb 't niet . . .
Tref jij weer, een a-sexueelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Al stond ik in mijn blote kont, dan keek ie nog niet op![]()
En dan heb ik een kont waar veel vrouwen een moord voor zouden doen![]()
Nou dat was ie dan alleen bij mijquote:
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no goquote:
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk gedumpt. Geen sex is een no go![]()
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja, toen ik hem bij een vriendin van mij aantrof heb ik dat weloverwogen besluit genomen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Me too... Die was pas cool... Heerlijk leed vermaak![]()
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan met een redelijk gemikte trap tussen de benen
Moet ik ze allemaal opnoemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef Pheno het volgende:
Even voor mijn beeld: wie van de posters hier kennen elkaar ook irl?
Nijmegen-Noord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:42 schreef Pheno het volgende:
* Pheno woont over een half jaar in Lent,
Waar is je wederhelft eigelijk gebleven? Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee die wist ie helaas af te weren, de klappen in zijn gezicht niet![]()
Gelukkig is ie nog komen smeken, zodat ik hem een extra schop onder zijn hol kon verkopen![]()
En haar kamer heb ik opnieuw ingericht, al die snuisterijtjes het raam uitTevens heb ik haar de kans geboden een mooie bril aan te schaffen
![]()
ain't life wonderful?![]()
Mag ik dan ook??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:57 schreef broer het volgende:
[..]
* broer doet even netjes meeNijmegen.
Het Slagveld, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:58 schreef Frezer het volgende:
Met de noorderzon vertrokken richting één of andere tropische bestemming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |