2xquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef fembol het volgende:
Rellen mag niet meer??
Jij bent semi-vaste crew.
Jou had ik over mijn hoofd gezien Sorry. Jij bent uiterst vaste crew.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet kennelijk
Wees niet bang! En ik was er al bij vanaf rel 1 in dit topic in GC![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Jou had ik over mijn hoofd gezien Sorry. Jij bent uiterst vaste crew.
* Pheno is ook benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!![]()
Wie is er nog meer vast?
Redelijk mee eensch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef fembol het volgende:
Die Q meneer.. die is ook vast.
Sow dat is een snelle reactie... Grapje hoooooorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet jij daar alles van
Mukie is newbie hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:13 schreef fembol het volgende:
En mukie en melismay
Sorry was ook nog wat aan het doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Sow dat is een snelle reactie... Grapje hoooooor
Heb het nog maar net ontdekt hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef fembol het volgende:
Rhoona is semivast
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit allesquote:
Men! Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Maar ja, ik ben slechts een newbie van 2 weken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de oude maagden, de voorloper van dit alles
Dan ben je echt oldbiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zat zelfs nog in de "oude maagden", de voorloper van dit alles
Blijf lang genoeg plakken en je wordt vanzelf oldbie-singlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Men! Dan heb ik je verkeerd ingeschat. Maar ja, ik ben slechts een newbie van 2 weken.
Twisted zal een certificaat voor je makenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je!
Ben ik officieel treurig nu?![]()
Single is voor homo'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijf lang genoeg plakken en je wordt vanzelf oldbie-single
* Pheno is ondertussen niet eens single meer
Zelfs die mogen trouwenquote:
Waarom twisted?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twisted zal een certificaat voor je maken![]()
nee, certificaat makerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom twisted?
Is die de tijdelijke treurigheid topper?
Damn dat zijn veeeeeel posts men...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank je!
Ben ik officieel treurig nu?![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:22 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Damn dat zijn veeeeeel posts men...
Ja ik ook.. Had er zelfs een topic voor geopend...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef fembol het volgende:
Tjonge, ik was al trots dat ik de 1000 voorbij was!
Dat heb ik nog nooit gedaan voor een post aantalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Had er zelfs een topic voor geopend...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef fembol het volgende:
Volgens mij kunnen jullie het wel weer zonder mij af, ik ga een riekend afwasje wegwerken.
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:23 schreef fembol het volgende:
Volgens mij kunnen jullie het wel weer zonder mij af, ik ga een riekend afwasje wegwerken.
![]()
Gisteren had ik blijkbaar top 3 van de dagposts. Het gaat fout met mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zit vandaag al dik over de 100
En dan heb ik het gevoel dat ik er weinig ben geweest![]()
Heb je niks beters te doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Zit vandaag al dik over de 100
En dan heb ik het gevoel dat ik er weinig ben geweest![]()
Gister was ik niet zo veel aanwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren had ik blijkbaar top 3 van de dagposts. Het gaat fout met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |