quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:44 schreef Mukie het volgende:
Naja iig de TT mbt het ontopic posten in het topic over het topic.
Gelukkig. Pak van mijn hart.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef JoeyT het volgende:
@ Dawg...
Ik begrijp dat t moeilijk zonder me is... Komt wel weer een tijd dat ik meer zal gaan posten...
Ja echt super goed... Eindelijk gaat het helemaal zoals t hoort... Vanaaf weer lekker bij dr slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Gelukkig. Pak van mijn hart.![]()
Hoe is het met je meisje?
Hoest met t meisje?quote:
Nope. Geen vlammen, wel af en toe een scharreltje. Relaties, moet er voorlopig niet aan denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt super goed... Eindelijk gaat het helemaal zoals t hoort... Vanaaf weer lekker bij dr slapen![]()
Jij al nieuwe vlam?
Nog een half uurtje dan ga ik er weer heenquote:
Is dat al vanavond ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:58 schreef Roellio het volgende:
Deze single gaat vanavond lichtjesavond in Bergen-NH onveilig maken!![]()
![]()
Dan ga je toch lekker niet . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:00 schreef melismay het volgende:
Deze single heeft een verjaardag, het enige lichtpuntje daaraan is mijn kleine achternichtje die waarschijnlijk na een uurtje al naar bed moet ofzoMet andere woorden... Het wordt een saaie avond
![]()
De rust zit er nu gewoon in... Hebben t echt helemaal leuk met elkaar... Klaat mn gevoel gewoon lekker de loop gaan en merk dat t daardoor zoveel relaxter loopt... Geen stoer gedoe meer van mijn kant. En zij is ook super relaxed. Eerste keer t gevoel dat ik het een kans geef. Ik vertrouw dr en ben eig niet eens bang dat t verkeerd gaat... Vandaag voor een dilemma gestaan waar ik normaal gesproken over zou liegen of verzwijgen. Nu gewoon helemaal eerlijk geweest en ik voel me daardoor echt geweldig... Dus tsja... T gaat goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Nope. Geen vlammen, wel af en toe een scharreltje. Relaties, moet er voorlopig niet aan denken.
En hoezo gaat het nu helemaal zoals het hoort? Eerst niet dan?
Verplicht rondjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is dat al vanavond ??
[..]
Dan ga je toch lekker niet . . .
Vanaf vandaag 18:00u jaquote:
Wat is er dan gebeurd? Is er gereld zonder mij?quote:
Het was heftig...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd? Is er gereld zonder mij?
Nieuwkomers/lurkers nemen dit topic te serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd? Is er gereld zonder mij?
Geloof dat het deze was...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:27 schreef JoeyT het volgende:
Dus nu wordt het een kut topic? Linkje naar 't gezeur' ?
Open er een topic overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
Gelezen... Altijd fijn dat mijn naam gebruikt wordt...![]()
Achja... Dat afzeiken maakt t topic gewoon leuk... Niemand wordt hier toch weggepest? Tegen kritiek moet je gewoon kunnen... Kga ook niet in een hoekje huilen als mensen op me zeiken...
Ik ben trws beledigd dat een aantal hier mij niet serieus nemen
Kzou bijna uit dit topic weggaan![]()
Het is een gavequote:
En jij moet het nu weer verpesten. Was net zo lekker rustig hier in m'n eentjequote:
Praat tegen de handquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Phydomir het volgende:
[..]
En jij moet het nu weer verpesten. Was net zo lekker rustig hier in m'n eentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |