Heul niet!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aardig gemiddelde
Je neukt 50% van de fokkers die je kent![]()
Zo hoort dat!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Ja, heel erg.
kan nog geregeld wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mij niet, maar echt intensief ben ik dan ook niet qua posten.
Hij is leukquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Is dat die ene die mij vanmiddag bruut over de bank legde en me van achteren nam?![]()
Biertje?
Ik heb de hele dag met dozen gesjouwd. En gisteren m'n eigen huis al aan kant gemaakt. Mag ik niet even relaxen?quote:
Dat wilde ik ook net posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van HW![]()
HW als je mee leest, grapje enzo![]()
je zei 5quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heul niet!!!!
Ik zei toch dat ik er vijf kende (had ge-edit). En bovendien zijn dat niet alle fokkers die ik IRL ken. So far for your theory.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Ynske het volgende:
zeg jij staat er ook in hoor...
Nozem ligt op mijquote:
neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij is leuk
Onder de Op in het game on gedeelte
Tijn niet komen opdagen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
Ik heb de hele dag met dozen gesjouwd. En gisteren m'n eigen huis al aan kant gemaakt. Mag ik niet even relaxen?
Ik hoor weer bij de slechte 50%quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heul niet!!!!
Ik zei toch dat ik er vijf kende (had ge-edit). En bovendien zijn dat niet alle fokkers die ik IRL ken. So far for your theory.
quote:
Nee, hij mag weer naar ThisBequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |