Hij is leukquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Is dat die ene die mij vanmiddag bruut over de bank legde en me van achteren nam?![]()
Biertje?
Ik heb de hele dag met dozen gesjouwd. En gisteren m'n eigen huis al aan kant gemaakt. Mag ik niet even relaxen?quote:
Dat wilde ik ook net posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van HW![]()
HW als je mee leest, grapje enzo![]()
je zei 5quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heul niet!!!!
Ik zei toch dat ik er vijf kende (had ge-edit). En bovendien zijn dat niet alle fokkers die ik IRL ken. So far for your theory.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef Ynske het volgende:
zeg jij staat er ook in hoor...
Nozem ligt op mijquote:
neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij is leuk
Onder de Op in het game on gedeelte
Tijn niet komen opdagen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
Ik heb de hele dag met dozen gesjouwd. En gisteren m'n eigen huis al aan kant gemaakt. Mag ik niet even relaxen?
Ik hoor weer bij de slechte 50%quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heul niet!!!!
Ik zei toch dat ik er vijf kende (had ge-edit). En bovendien zijn dat niet alle fokkers die ik IRL ken. So far for your theory.
quote:
Nee, hij mag weer naar ThisBequote:
Hij is als een broer voor Christinequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee
Kliekjes![]()
En ik ben het met de regel eens, je verhoogd de drempel en dat is niet gezellig
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ynske en Twist zitten te huilen achter de pc, denk ik...
En zo komen we weer bij anaalquote:
Met cocktails erbijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook liever
Maar het is een mooie start
Jij mag het afmaken![]()
Jaaaaaa ik verbeterde mezelf. Ik ken vijf singles. En mezelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je zei 5
Inc jezelf die tellen we voor een half
dus je hebt er 2,5 genomen
Is 50%![]()
Inclusief mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik verbeterde mezelf. Ik ken vijf singles. En mezelf.
*zucht* mannen...
Daar waren wel al, Nozem lag namelijk op jou.quote:
Ik wil onze vriendschap niet verpesten Q... dat weet je toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is als een broer voor Christine
Ja als je hem even geeft!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Kan die reprimande van hem van vanmiddag niet in de OP?
Omg, je spreekt mijn naam hopelijk niet op z'n Engels uit?quote:
Immer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil onze vriendschap niet verpesten Q... dat weet je toch?
Hoe weet je dat ik van M&M's houquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Met cocktails erbijEn M&M's!
Je houdt wel een beetje van variatie hoop ik?![]()
Dat kan niet, ik heb er altijd preventief een kurk met spijker naar buiten toe erin gestopt. Of het is een echte bikkelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar waren wel al, Nozem lag namelijk op jou.
Ik zeg altijd Thisbe.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Omg, je spreekt mijn naam hopelijk niet op z'n Engels uit?Het is verdomme een naam uit de Latijnse mythologie! Thisbu, niet Thisbee
![]()
Klaag me aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Omg, je spreekt mijn naam hopelijk niet op z'n Engels uit?Het is verdomme een naam uit de Latijnse mythologie! Thisbu, niet Thisbee
![]()
En daarna je mand inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Thisbe.
Krijg ik nou een koekje?
Ik denk dat velen dat fout doen dan,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |