En dan alsnog sneller dan de andere.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef Godlike02 het volgende:
Traag!
Ik kwam aan toen was die al dicht!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan alsnog sneller dan de andere.
Game on!
Daarom deed ik net maar weer een aanzoek... Weer niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja.. jullie hebben verkering.. dan leek me de aanname 'seks' niet zo heel raar hoor
Maar jullie wachten dus tot het huwelijk, ook romantisch
moet je nagaan...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kwam aan toen was die al dicht!
En scheeld 1 sec of ik had dr eentje klaar![]()
das kut... zoek een ander...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Daarom deed ik net maar weer een aanzoek... Weer niet..![]()
![]()
eigenlijk moeten we daarmee afsluitenquote:
Die kut ava weerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Ynske het volgende:
ik ga ff douchen op mijn openluchtfiets...
is helemaal niet waar... zit geen kut inquote:
hoeft ook niet voor goud, is alleen om mee te trouwenquote:
Hoeveelste aanzoek was het dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef TGT het volgende:
[..]
Daarom deed ik net maar weer een aanzoek... Weer niet..![]()
![]()
Wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
is helemaal niet waar... zit geen kut in
Nee je mist de point. Tis om mee te neuken. En tja geen sex voor t huwelijk heh..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeft ook niet voor goud, is alleen om mee te trouwen
Je let al je hele leven niet op!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Damn, ik zit even 1 minuut niet op te letten en er is alweer een nieuwe topic met 30 replies
Let dan ook op!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Damn, ik zit even 1 minuut niet op te letten en er is alweer een nieuwe topic met 30 replies
Nee maar wel op een woensdagavondquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee je mist de point. Tis om mee te neuken. En tja geen sex voor t huwelijk heh..
649,3 om precies te zijn...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoeveelste aanzoek was het dan?
En anders wil PL wel geloof ik, als de nood hoog is
Alleen neukenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef TGT het volgende:
[..]
649,3 om precies te zijn...
Enne ik ga andermans kind niet opvoeden..![]()
TGT had zelfs de vlag buiten gehangenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan stiekum allemaal hier gaan zitten..
Ookal niet aan het opletten???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alleen tussen 19:18 en 19:24quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee maar wel op een woensdagavond![]()
Wel bij de les blijven he!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Dutch pride!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TGT had zelfs de vlag buiten gehangen![]()
Nou, je weet jezelf wel te verkopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang?
Ik wil gewoon ff drie keer stoten en klaar
dat gezeik altijd
Het andere topic is veel beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb met je te doen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef TGT het volgende:
[..]
649,3 om precies te zijn...
Enne ik ga andermans kind niet opvoeden..![]()
quote:
Arm kind. Ik zag de verwarring.. Kon t niet meer aanzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen..
Zie je: nu begrijp ik de situatie tenminste
Je hebt verzaakt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je weet jezelf wel te verkopen
Vandaar. Hoop niet dat HW boos wordt nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou vooruit, omdat deze meer replies heeft gaan we wel hier zitten. En als deze dan vol is gaan we terug naar de andere.
Binnen 20 minuten, dit topic kennende.
Zou jij m dan straks weer open willen doen als deze vol is ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar. Hoop niet dat HW boos wordt nu![]()
*kijkt naar topic identifier. Hallo, deze was ook eerder....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou vooruit, omdat deze meer replies heeft gaan we wel hier zitten. En als deze dan vol is gaan we terug naar de andere.
Binnen 20 minuten, dit topic kennende.
Ik moet mijne altijd eerst nog zoeken. Kutkarwei is datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang?
Ik wil gewoon ff drie keer stoten en klaar
dat gezeik altijd
Deze was eerder, daarom... topicnr 736075 om 736076.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou vooruit, omdat deze meer replies heeft gaan we wel hier zitten.
Of open je hem nog een keerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou jij m dan straks weer open willen doen als deze vol is ?
But of course. Wel even doorposten dan he, mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou jij m dan straks weer open willen doen als deze vol is ?
PL weet zelfs kleine pikkies te vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik moet mijne altijd eerst nog zoeken. Kutkarwei is dat [afbeelding]
Wat een teringlijer!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn werkgever vind ook dat ik af en toe iets moet doen![]()
okéquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
But of course. Wel even doorposten dan he, mensen
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar. Hoop niet dat HW boos wordt nu![]()
Nu kan ik weer terug naar de orde van de dagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef TGT het volgende:
[..]
Arm kind. Ik zag de verwarring.. Kon t niet meer aanzien.
Wat een flapdrol is dat dan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn werkgever vind ook dat ik af en toe iets moet doen![]()
Vooral lastig als je je vergrootglas ook nog eens kwijt bent natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik moet mijne altijd eerst nog zoeken. Kutkarwei is dat [afbeelding]
Ja maar PL wil elk moment van de dag... Bij g_s kom ik op andere tijdstippen absoluut niet binnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PL weet zelfs kleine pikkies te vinden
Goed wijfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja maar PL wil elk moment van de dag... Bij g_s kom ik op andere tijdstippen absoluut niet binnen.![]()
Die heb ik maar in mn aars gestopt. Weet ik die tenminste wel altijd te vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vooral lastig als je je vergrootglas ook nog eens kwijt bent natuurlijk.
Wat slim van je!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Die heb ik maar in mn aars gestopt. Weet ik die tenminste wel altijd te vinden.
Nu niet meer hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee maar, MissBliss, jij date aardig door, of niet ?.
Welnee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jeetje. Nog even en het wordt gezellig hier..
Dat wordt wat als haar kind een jongetje wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PL weet zelfs kleine pikkies te vinden
Ik zet de geraniums alvast neer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jeetje. Nog even en het wordt gezellig hier..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt wat als haar kind een jongetje wordt
je weet dat als ik het geslacht weet,ik in dit topic een grote naampoll wil,denk dus maar al na over een mooie naamquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:45 schreef Pheno het volgende:
Dat wordt wat als haar kind een jongetje wordt
Sinds TC single isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ware liefde enzo ?.
Hoe lang zijn jullie al samen ?
Doe dat maar in OUD. Dat geneuzel over kinderen hier de hele tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet dat als ik het geslacht weet,ik in dit topic een grote naampoll wil,denk dus maar al na over een mooie naam![]()
voor een meisje heb ik er wel al eentje, dat staat voor ons al zo goed als vast![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doe dat maar in OUD. Dat geneuzel over kinderen hier de hele tijd.
heb jij ooit eigenlijk al iets interessants verteld in dit topic ? buiten een beetje melig en oninteressant doen en slijmen in je kliekje met ynske en melismay en Co?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Doe dat maar in OUD. Dat geneuzel over kinderen hier de hele tijd.
Queries zijn eitjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
GRAFTYFUSSCHURFT ! Er is iets mis met mijn query en ik snap maar niet wat en ik kan niet verder en het is allemaal maar stom..
Mis met je wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
GRAFTYFUSSCHURFT ! Er is iets mis met mijn query en ik snap maar niet wat en ik kan niet verder en het is allemaal maar stom..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb jij ooit eigenlijk al iets interessants verteld in dit topic ? buiten een beetje melig en oninteressant doen en slijmen in je kliekje met ynske en melismay en Co?
Dan ben je echt te blind gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen![]()
Ik snap toch niet hoe je met TC kunt gaan![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb jij ooit eigenlijk al iets interessants verteld in dit topic ? buiten een beetje melig en oninteressant doen en slijmen in je kliekje met ynske en melismay en Co?
Hell yeah, bitchfight.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk dat je het er mee eens bentquote:
Of dronkenquote:
Alleen maar omdat jij dat zegt zeker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leuk dat je het er mee eens bent, doe er dus eens iets aan
![]()
Iets met mijn werk.quote:
Uhm, nee niet dus he.quote:
Lieverd, heb IK ooit iets interessants gezegd hier behalve geslijm met mijn kliekje ? Heb jij ooit iets interessants gezegd buiten slijmen met jouw kliekje ? Is dat niet het hele doel van deze reeks ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig jij!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
quote:
We vinden jou ook tof PL!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft geen kliekjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Lieverd, heb IK ooit iets interessants gezegd hier behalve geslijm met mijn kliekje ? Heb jij ooit iets interessants gezegd buiten slijmen met jouw kliekje ? Is dat niet het hele doel van deze reeks ?
Ik dacht dat het op cnn was geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat TC een loser is
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Iets met mijn werk.
Een query is een vaste berekening op een set data, alleen geeft die van mij de hele tijd een leeg blad als uitkomst in plaats van cijfertjes..
en al zouden ze slim zijn, na 100 keer word je dat ook wel beu ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
ja erg slimme teksten komen er niet uit![]()
Nalezen is voor losersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lees eens goed na wie begonnen is![]()
Wie niet? Oh ja, alle vrouwelijke newbies in dit topic. "Knuffelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat TC een loser is
Alleen maar omdat ik vind dat dat geblaat over kinderen wel naar OUD mag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Er is hier al genoeg (eenzijdig) gezeik over geweest dus ik ga er verder niet op in. IK weet hoe het zit en wat andere mensen erover denken zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten.quote:
en ik vind dat jouw geblaat op msn magquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Alleen maar omdat ik vind dat dat geblaat over kinderen wel naar OUD mag.![]()
Mijn kliekje wat doe je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bij de * ben je me volledig kwijtgeraaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Iets met mijn werk.
Een query is een vaste berekening * op een set data, alleen geeft die van mij de hele tijd een leeg blad als uitkomst in plaats van cijfertjes..
Oe! Zij begon!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
CNN wordt niet ondertiteld, kun je nagaan!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op cnn was geweest
Bij de opmerking van Pheno had je glimlach stiekemerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Er is hier al genoeg (eenzijdig) gezeik over geweest dus ik ga er verder niet op in. IK weet hoe het zit en wat andere mensen erover denken zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten.
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik vind dat jouw geblaat op msn mag![]()
*mee eens isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was dan ook echt een inkopperquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij de opmerking van Pheno had je glimlach stiekemerd![]()
En toch ga je erop in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Er is hier al genoeg (eenzijdig) gezeik over geweest dus ik ga er verder niet op in. IK weet hoe het zit en wat andere mensen erover denken zal me eerlijk gezegd aan mn reet roesten.
en het kliekje komt weer in volle werkingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef melismay het volgende:
Oe! Zij begon!!!
Come on... Hoe oud ben je nou?![]()
Euh het pompompoppetje staat bij vakantie, niet bij werkdag..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom je me masseren dan?
betaal ik je heb je ook ene werkdag
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleen
Ik bedoelde inhoudelijk erop ingaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef TGT het volgende:
[..]
En toch ga je erop in.![]()
Ik maakte overigens gewoon een geintje.![]()
je bent jaloers dat er niemand in je kliekje wilquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en het kliekje komt weer in volle werking![]()
![]()
Elkaars lippen laten flapperenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]Wat doen we nog meer dan volgens jou!?
Jij spreekt mij er ook op aan, en je bent nog niet aan het oplette ook, want ik reageerde al een paar keer eerder... Nou ja goed, ik ben wel te oud hiervoor in ieder geval....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en het kliekje komt weer in volle werking![]()
![]()
Jaloersquote:
als ze het maar buiten fok houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ze kletsen al irl, tenminste, als ik het zo hoor is er meer dan kletsen alleen
Uhm wat?!quote:
God straft meteenquote:
Dat snap ik wel hoor, maar je kan dus niet zeggen dat het je volledig aan je reet roestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde inhoudelijk erop ingaan
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je bent jaloers dat er niemand in je kliekje wil![]()
Daarom maar een kind want die heeft niks te willen![]()
Ik ook, dat maakt me niet minder jaloersquote:
Jaartje of 10 gok ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja idd! Het duurt altijd een tijdje voordat een koter in de gaten heeft dat zijn ouders niet sporen, tot die tijd kun je al je perversiteit over het kind uitstorten
![]()
doeg metroquote:
* proestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ze het maar buiten fok houden![]()
goeiemorgen, moet ik iemand koffie inschenken, oh ja, geef mij maar, goeiemiddag iedereen, tot deze avond hé, ga je mee, ja goed hoor! ik ga nu koken, hé, ook iemand iets hebben ?
zucht ...![]()
![]()
Ik zat me net af te vragen waar die opmerking bleefquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Echt, serieus, kunnen we eens even ophouden met dit gekibbel ?
Ja, laten we het weer over jou en g_s hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor, maar je kan dus niet zeggen dat het je volledig aan je reet roest
Magoed we houden er wel over op.
Vertel dan eens wat over je olifantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nee ik wil mijn hele vakantie lekker niks doen, behalve fok, msn en alcohol..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoho
Jij wilde niet komen masseren![]()
proest idd, grappig is het niet, eerder kinderachtig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
* proest
Is het weer tijd om iemand weg te pesten klein konijn?
JIJ begint met je query! Vind je het gek dat we nu zo reageren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Subtiel afgewezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn hele vakantie lekker niks doen, behalve fok, msn en alcohol..
Laten we dat doen jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, laten we het weer over jou en g_s hebben![]()
Wat AH zegt dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
wie ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
We sturen Bubba op PL af
Jullie zijn een cute couplequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef TGT het volgende:
[..]
Laten we dat doen ja![]()
Wat zijn we geweldig samen he?![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. IK HEB MIJN QUERY GEFIX0RD !
.
geniet er gewoon van dat hij even weg isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Pheno het volgende:
TC afzeiken niet de bedoeling? Waarom leeft hij dan?
Eindelijk iemand die het door heeft....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat AH zegt dus.
En niet alleen nu, maar gewoon in het algemeen in dit topic. Het is een brandhaard van afzeiken, mensen wegpesten en onder de gordel aanvallen.
En dat is NIET de bedoeling.....
En toch is het steeds drukkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft....![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat AH zegt dus.
En niet alleen nu, maar gewoon in het algemeen in dit topic. Het is een brandhaard van afzeiken, mensen wegpesten en onder de gordel aanvallen.
Het is soms ook best gewoon gezellig heurrrquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat AH zegt dus.
Altijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Het is soms ook best gewoon gezellig heurrr
Hartstikke geweldig jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef TGT het volgende:
[..]
Laten we dat doen ja![]()
Wat zijn we geweldig samen he?![]()
Begin je er nu alweer over?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef AudreyHepburn het volgende:. IK HEB MIJN QUERY GEFIX0RD !
.
Gezien de topicview blijft de populatie gelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En toch is het steeds drukken![]()
Mensen genieten er dus van
'Die jongen' heeft wel een punt hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef TGT het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooo The humanity!!!!!!!!!!!!!!!
Een mod heeft ons in de gaten...
MIssBliss kan jij dit topic redden zodat we nog kunnen doorzeiken?? Geef die jongen een extraatje vanavond om zijn humeur goed te stemmen![]()
Tuurlijk! Sensatie toch!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat vond Sabrina ook jaquote:
Doh ik heb een access cursus gedaan @ school.. Dammit weer niet opgelet... Hoe ben ik in godesnaam aan een 9 gekomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Voor het geval men het nog wil weten wat er nou was:
Mijn baantje is het samenstellen van rapporten over hoe effectief een apotheek werkt. Die rapporten worden gemaakt met Microsoft Access, waar je allerhande gegevens instopt, en dan rekent Access de eindcijfers uit die je in je rapport stopt. Die standaard berekening die Access maakt heet een query. Je moet het zien als een machientje waar je iets instopt (je datagegevens over een bepaalde apotheek) en dan doet dat machientje er iets mee (query draaien, berekenen dus) en dan krijg je output, namelijk een cijfer dat je in een grafiek kan stoppen zodat je ziet hoe de boel erbij hangt in die apotheek.
Alles leuk en aardig, maar dan moet die query dus wel iets uitpoepen. En dat deed ie net dus niet. En als ie dat niet doet, dan kan ik dus geen rapporten maken. En dat heb ik nu dus gefixt.
Daar mag jij van genieten, TMIquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Die jongen' heeft wel een punt he
Je kan niet een heel topic aankijken op twee mensen!quote:
Ja lul er maar over heen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
even een vraagje tussendoor, tot wanneer is kasta eigenlijk gebanned, ik mis hem écht wel
Plus er komen steeds meer lui bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
"don't shoot the messenger"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja lul er maar over heen!
jij hebt dr weg gepest!
Dat jij nou doordenktquote:
Daar bij zeg ik dat je de mensen persoonlijk moet aansprekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus er komen steeds meer lui bij.
De enige die weg gegaan is is Sabrina
TC is op vakantie en dus is saaw ook minder aanwezig.
Ik zie het wegpesten niet zo btw
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.. kijk maar naar Sabrina, iedereen vind het leuk om er steeds op terug te komen dat ze weg is. masar af en toe rellen is best leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier. Door lage kutopmerkingen, en dan niet 1 keer, want daar moet iemand maar tegen kunnen op fok!, maar gewoon zodra men het topic binnenkomt is het met zijn allen als aaseters eropaf en afzeiken...
Daar is een reeks niet voor, en reeksen ZIJN al niet zo populair de laatste tijd. DUs gedraag je gewoon.
Ik interpreteer je zin andersquote:
Me neither,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus er komen steeds meer lui bij.
De enige die weg gegaan is is Sabrina
TC is op vakantie en dus is saaw ook minder aanwezig.
Ik zie het wegpesten niet zo btw
als ik iets zeg over sabrina, dan is het dat er te veel over haar gepraat wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ja lul er maar over heen!
jij hebt dr weg gepest!
Het is eens wat andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een topic dat over het topic zelf gaat.![]()
Dat is ook gebeurt, er zijn mensen gebanned enzo. En dan kan ook weer gebeuren. Maar het zou niet hoeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar bij zeg ik dat je de mensen persoonlijk moet aanspreken
En niet een hele reeks
Is dit niet zn zoveelste perm-ban?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
even een vraagje tussendoor, tot wanneer is kasta eigenlijk gebanned, ik mis hem écht wel
Whehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt, er zijn mensen gebanned enzo. En dan kan ook weer gebeuren. Maar het zou niet hoeven.
Singles zijn toch niet zo verbitterd dat ze niet NORMAAL kunnen doen? Kijk naar de gijsjes bv, gezellige boel.
oh ..quote:
Deels mee eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier. Door lage kutopmerkingen, en dan niet 1 keer, want daar moet iemand maar tegen kunnen op fok!, maar gewoon zodra men het topic binnenkomt is het met zijn allen als aaseters eropaf en afzeiken...
Daar is een reeks niet voor, en reeksen ZIJN al niet zo populair de laatste tijd. DUs gedraag je gewoon.
Dan interpreteer je hem fout.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Deels mee eens.
Mensen die binnenkomen met: stelletje rukkers, krijgen idd een rukopmerking terug.
Anderen worden meestal netjes ontvangen en gevraagd wie ze zijn e.d.
Ja ok klopt wel.. Maar mensen trekken zich fok sowieso veel teveel aan. Users gaan ook all out op JoeyT die komt hier toch ook gewoon elke keer... Ik zie het probleem niet echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Die jongen' heeft wel een punt he
Breek me de bek daar niet overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook gebeurt, er zijn mensen gebanned enzo. En dan kan ook weer gebeuren. Maar het zou niet hoeven.
Singles zijn toch niet zo verbitterd dat ze niet NORMAAL kunnen doen? Kijk naar de gijsjes bv, gezellige boel.
Ik hoop het ook jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh ..![]()
maar misschien weet mukie meer, HIJ KOMT TOCH OOIT TERUG HE , kasta
![]()
Precies. De vaste posters hier willen elkaar nog wel eens afzeiken. We weten wie het zegt, wat d elading is etc. Nieuwe mensen worden normaal even bijgepraat (en gewaarschuwd voor TC 's knuffelpraktijken). Het valt best mee allemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Deels mee eens.
Mensen die binnenkomen met: stelletje rukkers, krijgen idd een rukopmerking terug.
Anderen worden meestal netjes ontvangen en gevraagd wie ze zijn e.d.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Verder wil ik nog even melden dat ik jullie allemaal een stel kansloze eikels vind. Daarom hou ik ook zo van jullie.![]()
wie nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf nogal moeite heb om JoeyT serieus te nemen.
En ondertussen alleen maar het topic vol posten zonder het ergens over te hebben, dan heb ik het ook gauw gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Nou moet wel ff zeggen dat ik hier soms wegblijf omdat de sfeer gewoon helemaal kut is.
Elkaar alleen maar af lopen zeiken en proberen zo bijdehand mogelijk te doen komt soms wel je strot uit.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja ok klopt wel.. Maar mensen trekken zich fok sowieso veel teveel aan. Users gaan ook all out op JoeyT die komt hier toch ook gewoon elke keer... Ik zie het probleem niet echt.
Aan de andere kant niet iedereen is het zelfde... Dat Sabrina hier nu weg is, is natuurlijk ook een beetje lomp. Maar t heeft 2 kanten. Als je hier dingen post dan WEET je dat je er reacties op gaat krijgen good or bad.
Ik zeg deal with it.![]()
Verder wil ik nog even melden dat ik jullie allemaal een stel kansloze eikels vind. Daarom hou ik ook zo van jullie.![]()
Naja wat IK ervan vind.. Sommige posters hier doen gewoon ongelofelijk hun best met elke post mensen af te zeiken en steeds maar weer 'gevat' uit de hoek te komen. Dat geeft gewoon geen leuke sfeer aan zo'n topic. Maar dat vind ik dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja ok klopt wel.. Maar mensen trekken zich fok sowieso veel teveel aan. Users gaan ook all out op JoeyT die komt hier toch ook gewoon elke keer... Ik zie het probleem niet echt.
Aan de andere kant niet iedereen is het zelfde... Dat Sabrina hier nu weg is, is natuurlijk ook een beetje lomp. Maar t heeft 2 kanten. Als je hier dingen post dan WEET je dat je er reacties op gaat krijgen good or bad.
Ik zeg deal with it.![]()
ik hoop het welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh ..![]()
maar misschien weet mukie meer, HIJ KOMT TOCH OOIT TERUG HE , kasta
![]()
En met jou heel FoK. Maar hij vraagt om die aandacht, anders open je er geen tig topics over. Ook niet na 1x volledig afgezeken te zijn in R&P + ban etc. Hij vindt het leuk om te posten en een beetje de aandacht op te eisen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik zelf nogal moeite heb om JoeyT serieus te nemen.
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja wat IK ervan vind.. Sommige posters hier doen gewoon ongelofelijk hun best met elke post mensen af te zeiken en steeds maar weer 'gevat' uit de hoek te komen. Dat geeft gewoon geen leuke sfeer aan zo'n topic. Maar dat vind ik dus.
ZieShowChat
dat is gewoon gezellig zonder gezeik steeds.
ben je op zoek naar werk dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:20 schreef melismay het volgende:
Ik doe op het moment even helemaal niksNou ja, op mijn bijbaantje na dan en dat is op het station een beetje kaartjes verkopen enzo
Ja, ik kan er soms ook wel om lachen hoor, maar soms is de sfeer gewoon kut. Maar ja, ik post hier dus ook nog wel eens ondanks al het gezeik enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..
Ik ga wel werk zoeken natuurlijk, maar nu even niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je op zoek naar werk dan ?
want van helemaal niets doen, daar word je down van![]()
wat ik van haar gelezen heb denk ik ook dat ze dat heeft gedaan.. en ik geef dr groot gelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
daarbij denk ik dat Sabrina zich niet heeft laten wegpesten, maar de eer aan zichzelf heeft gehouden.
Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Ik heb ook echt onwijs leuke mensen leren kennen door dit of in ieder geval door Fok! Zo zie je maar weer, dat dat ook kanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nog een laatste opmerking over kliekjes:
Ik heb echt een paar heel toffe mensen gevonden dankzij kliekjes. Ik kijk er dan ook ontzettend naar uit om straks Anthraxx en Litpho weer te zien.. Mijn homies.
.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Ik heb ook echt onwijs leuke mensen leren kennen door dit of in ieder geval door Fok! Zo zie je maar weer, dat dat ook kan
Anders ik welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Rhoona het volgende:
Mijn moeder is net een bedrijfje begonnen, ze wilt dancefeesten gaan
geven en daar ga ik haar vanaf volgende week mee helpen.
ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef B.A.Trix het volgende:
wat ik van haar gelezen heb denk ik ook dat ze dat heeft gedaan.. en ik geef dr groot gelijk!![]()
aan jou de eer...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een leuke stelling om de gemoederen af te leiden
Euj blauwequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een leuke stelling om de gemoederen af te leiden
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ja we beginnen klein ivm financien maar willen uiteindelijk toch welquote:
Inderdaad. Ik hou wel van overzichtelijkheidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk is.
Dan hoop ik dat jullie al een eindje zijn met het organiseren daarvan, want daar gaat best veel tijd inzitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja we beginnen klein ivm financien maar willen uiteindelijk toch wel
bekend worden door heel NL. We beginnen met een feest in Amsterdam,
begin oktober als het allemaal meezit... Gewoon met DJ's danseressen enz...
En in september willen we een DJcontest gaan houden.. Krijgen een hele
mooie website, maar hij is helaas nog niet helemaal af...
Jongeman, ik ga je verlaten. Ik zie je over een uurtje in onze favoriete bierkrocht. Je herkent me aan mijn seksie zwarte werkoutfit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk is.
Heb haar niet zolang meegemaakt eigenlijk, Ik lees alles hier op FOK! Daar word ik ook een beetje moe van, bij elk topic komt iemand wel met een opmerking over Sabrina.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik denk dat ze het hier soms écht wel naar haar zin had, maar als je op den duur alleen maar kan klagen dat het hier niet meer boeiend is, ZEG dan toch gewoon wat op je lever ligt en dat je daar dan (blijkbaar) over wil praten, maar dat deed ze niet.
ze werd echt niet harder aangepakt dan de rest, integendeel, zij was het die op alles en iedreen kritiek had
![]()
Ja daar gaat zeker veel tijd inzitten..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie al een eindje zijn met het organiseren daarvan, want daar gaat best veel tijd inzitten.
Zou je daar dan voorbeelden van willen geven (en graag met tijd en plaats erbij), want ik zou echt niet weten wie hier bewust weggepest is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier.
Een unicum hier . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een topic dat over het topic zelf gaat.![]()
Ik doe helemaal niks want niemand wil mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, om het weer eens ergens serieus over te hebben:
Vertel eens over je werk. Ik heb net al even verteld over het mijne, maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat de rest hier zoal doet.
* AudreyHepburn werkt bij een farmaceutische groothandel op de afdeling Research & Development..
JoeyT is hiero... Zit nog maar weinig achter de pc... Maar hier nog wat gebeurd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben op zoek naar werk..Maar waar is JoeyT eiegnlijk? Ook op vakantie ofzo??
Omdat ze gewoon zeurt... Het mag niet eens over sex gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
bij elk topic komt iemand wel met een opmerking over Sabrina.![]()
Je moet vaker hier komen Joe. Het is stil en saai zonder jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT is hiero... Zit nog maar weinig achter de pc... Maar hier nog wat gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |