Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja wat IK ervan vind.. Sommige posters hier doen gewoon ongelofelijk hun best met elke post mensen af te zeiken en steeds maar weer 'gevat' uit de hoek te komen. Dat geeft gewoon geen leuke sfeer aan zo'n topic. Maar dat vind ik dus.
ZieShowChat
dat is gewoon gezellig zonder gezeik steeds.
ben je op zoek naar werk dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:20 schreef melismay het volgende:
Ik doe op het moment even helemaal niksNou ja, op mijn bijbaantje na dan en dat is op het station een beetje kaartjes verkopen enzo
Ja, ik kan er soms ook wel om lachen hoor, maar soms is de sfeer gewoon kut. Maar ja, ik post hier dus ook nog wel eens ondanks al het gezeik enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..
Ik ga wel werk zoeken natuurlijk, maar nu even niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je op zoek naar werk dan ?
want van helemaal niets doen, daar word je down van![]()
wat ik van haar gelezen heb denk ik ook dat ze dat heeft gedaan.. en ik geef dr groot gelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
daarbij denk ik dat Sabrina zich niet heeft laten wegpesten, maar de eer aan zichzelf heeft gehouden.
Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Ik heb ook echt onwijs leuke mensen leren kennen door dit of in ieder geval door Fok! Zo zie je maar weer, dat dat ook kanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nog een laatste opmerking over kliekjes:
Ik heb echt een paar heel toffe mensen gevonden dankzij kliekjes. Ik kijk er dan ook ontzettend naar uit om straks Anthraxx en Litpho weer te zien.. Mijn homies.
.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Ik heb ook echt onwijs leuke mensen leren kennen door dit of in ieder geval door Fok! Zo zie je maar weer, dat dat ook kan
Anders ik welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Rhoona het volgende:
Mijn moeder is net een bedrijfje begonnen, ze wilt dancefeesten gaan
geven en daar ga ik haar vanaf volgende week mee helpen.
ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef B.A.Trix het volgende:
wat ik van haar gelezen heb denk ik ook dat ze dat heeft gedaan.. en ik geef dr groot gelijk!![]()
aan jou de eer...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een leuke stelling om de gemoederen af te leiden
Euj blauwequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een leuke stelling om de gemoederen af te leiden
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ja we beginnen klein ivm financien maar willen uiteindelijk toch welquote:
Inderdaad. Ik hou wel van overzichtelijkheidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk is.
Dan hoop ik dat jullie al een eindje zijn met het organiseren daarvan, want daar gaat best veel tijd inzitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja we beginnen klein ivm financien maar willen uiteindelijk toch wel
bekend worden door heel NL. We beginnen met een feest in Amsterdam,
begin oktober als het allemaal meezit... Gewoon met DJ's danseressen enz...
En in september willen we een DJcontest gaan houden.. Krijgen een hele
mooie website, maar hij is helaas nog niet helemaal af...
Jongeman, ik ga je verlaten. Ik zie je over een uurtje in onze favoriete bierkrocht. Je herkent me aan mijn seksie zwarte werkoutfit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk is.
Heb haar niet zolang meegemaakt eigenlijk, Ik lees alles hier op FOK! Daar word ik ook een beetje moe van, bij elk topic komt iemand wel met een opmerking over Sabrina.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik denk dat ze het hier soms écht wel naar haar zin had, maar als je op den duur alleen maar kan klagen dat het hier niet meer boeiend is, ZEG dan toch gewoon wat op je lever ligt en dat je daar dan (blijkbaar) over wil praten, maar dat deed ze niet.
ze werd echt niet harder aangepakt dan de rest, integendeel, zij was het die op alles en iedreen kritiek had
![]()
Ja daar gaat zeker veel tijd inzitten..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie al een eindje zijn met het organiseren daarvan, want daar gaat best veel tijd inzitten.
Zou je daar dan voorbeelden van willen geven (en graag met tijd en plaats erbij), want ik zou echt niet weten wie hier bewust weggepest is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier.
Een unicum hier . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een topic dat over het topic zelf gaat.![]()
Ik doe helemaal niks want niemand wil mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, om het weer eens ergens serieus over te hebben:
Vertel eens over je werk. Ik heb net al even verteld over het mijne, maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat de rest hier zoal doet.
* AudreyHepburn werkt bij een farmaceutische groothandel op de afdeling Research & Development..
JoeyT is hiero... Zit nog maar weinig achter de pc... Maar hier nog wat gebeurd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben op zoek naar werk..Maar waar is JoeyT eiegnlijk? Ook op vakantie ofzo??
Omdat ze gewoon zeurt... Het mag niet eens over sex gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
bij elk topic komt iemand wel met een opmerking over Sabrina.![]()
Je moet vaker hier komen Joe. Het is stil en saai zonder jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT is hiero... Zit nog maar weinig achter de pc... Maar hier nog wat gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |