Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja wat IK ervan vind.. Sommige posters hier doen gewoon ongelofelijk hun best met elke post mensen af te zeiken en steeds maar weer 'gevat' uit de hoek te komen. Dat geeft gewoon geen leuke sfeer aan zo'n topic. Maar dat vind ik dus.
ZieShowChat
dat is gewoon gezellig zonder gezeik steeds.
ben je op zoek naar werk dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:20 schreef melismay het volgende:
Ik doe op het moment even helemaal niksNou ja, op mijn bijbaantje na dan en dat is op het station een beetje kaartjes verkopen enzo
Ja, ik kan er soms ook wel om lachen hoor, maar soms is de sfeer gewoon kut. Maar ja, ik post hier dus ook nog wel eens ondanks al het gezeik enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..
Ik ga wel werk zoeken natuurlijk, maar nu even niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je op zoek naar werk dan ?
want van helemaal niets doen, daar word je down van![]()
wat ik van haar gelezen heb denk ik ook dat ze dat heeft gedaan.. en ik geef dr groot gelijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Ynske het volgende:
daarbij denk ik dat Sabrina zich niet heeft laten wegpesten, maar de eer aan zichzelf heeft gehouden.
Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Ik heb ook echt onwijs leuke mensen leren kennen door dit of in ieder geval door Fok! Zo zie je maar weer, dat dat ook kanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nog een laatste opmerking over kliekjes:
Ik heb echt een paar heel toffe mensen gevonden dankzij kliekjes. Ik kijk er dan ook ontzettend naar uit om straks Anthraxx en Litpho weer te zien.. Mijn homies.
.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Ik heb ook echt onwijs leuke mensen leren kennen door dit of in ieder geval door Fok! Zo zie je maar weer, dat dat ook kan
Anders ik welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja niet elk topic is hetzelfde. De een heeft het in showchat naar zn zin, de ander hier. Kijk dat er mensen zijn die steeds gevat uit de hoek willen komen boeit mij niet. Soms lig ik hier gewoon keihard in een deuk..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Rhoona het volgende:
Mijn moeder is net een bedrijfje begonnen, ze wilt dancefeesten gaan
geven en daar ga ik haar vanaf volgende week mee helpen.
ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef B.A.Trix het volgende:
wat ik van haar gelezen heb denk ik ook dat ze dat heeft gedaan.. en ik geef dr groot gelijk!![]()
aan jou de eer...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een leuke stelling om de gemoederen af te leiden
Euj blauwequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een leuke stelling om de gemoederen af te leiden
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ja we beginnen klein ivm financien maar willen uiteindelijk toch welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |