Inderdaad. Ik hou wel van overzichtelijkheidquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk is.
Dan hoop ik dat jullie al een eindje zijn met het organiseren daarvan, want daar gaat best veel tijd inzitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ja we beginnen klein ivm financien maar willen uiteindelijk toch wel
bekend worden door heel NL. We beginnen met een feest in Amsterdam,
begin oktober als het allemaal meezit... Gewoon met DJ's danseressen enz...
En in september willen we een DJcontest gaan houden.. Krijgen een hele
mooie website, maar hij is helaas nog niet helemaal af...
Jongeman, ik ga je verlaten. Ik zie je over een uurtje in onze favoriete bierkrocht. Je herkent me aan mijn seksie zwarte werkoutfit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook nog gefeliciteerd Rip. Deze keer weet je tenminste zeker dat het tijdelijk is.
Heb haar niet zolang meegemaakt eigenlijk, Ik lees alles hier op FOK! Daar word ik ook een beetje moe van, bij elk topic komt iemand wel met een opmerking over Sabrina.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik denk dat ze het hier soms écht wel naar haar zin had, maar als je op den duur alleen maar kan klagen dat het hier niet meer boeiend is, ZEG dan toch gewoon wat op je lever ligt en dat je daar dan (blijkbaar) over wil praten, maar dat deed ze niet.
ze werd echt niet harder aangepakt dan de rest, integendeel, zij was het die op alles en iedreen kritiek had
![]()
Ja daar gaat zeker veel tijd inzitten..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie al een eindje zijn met het organiseren daarvan, want daar gaat best veel tijd inzitten.
Zou je daar dan voorbeelden van willen geven (en graag met tijd en plaats erbij), want ik zou echt niet weten wie hier bewust weggepest is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is hier iid OOK wel eens gezellig. En het is niet zo dat je altijd maar kusjekroel moet doen. Maar er worden mensen systematisch weggepest hier.
Een unicum hier . . .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een topic dat over het topic zelf gaat.![]()
Ik doe helemaal niks want niemand wil mequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, om het weer eens ergens serieus over te hebben:
Vertel eens over je werk. Ik heb net al even verteld over het mijne, maar ik ben wel nieuwsgierig naar wat de rest hier zoal doet.
* AudreyHepburn werkt bij een farmaceutische groothandel op de afdeling Research & Development..
JoeyT is hiero... Zit nog maar weinig achter de pc... Maar hier nog wat gebeurd?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben op zoek naar werk..Maar waar is JoeyT eiegnlijk? Ook op vakantie ofzo??
Omdat ze gewoon zeurt... Het mag niet eens over sex gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
bij elk topic komt iemand wel met een opmerking over Sabrina.![]()
Je moet vaker hier komen Joe. Het is stil en saai zonder jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT is hiero... Zit nog maar weinig achter de pc... Maar hier nog wat gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |