Dutch pride!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TGT had zelfs de vlag buiten gehangen![]()
Nou, je weet jezelf wel te verkopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang?
Ik wil gewoon ff drie keer stoten en klaar
dat gezeik altijd
Het andere topic is veel beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dan stiekum allemaal hier gaan zitten..
Ik heb met je te doen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:33 schreef TGT het volgende:
[..]
649,3 om precies te zijn...
Enne ik ga andermans kind niet opvoeden..![]()
quote:
Arm kind. Ik zag de verwarring.. Kon t niet meer aanzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen..
Zie je: nu begrijp ik de situatie tenminste
Je hebt verzaakt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je weet jezelf wel te verkopen
Vandaar. Hoop niet dat HW boos wordt nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou vooruit, omdat deze meer replies heeft gaan we wel hier zitten. En als deze dan vol is gaan we terug naar de andere.
Binnen 20 minuten, dit topic kennende.
Zou jij m dan straks weer open willen doen als deze vol is ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar. Hoop niet dat HW boos wordt nu![]()
*kijkt naar topic identifier. Hallo, deze was ook eerder....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou vooruit, omdat deze meer replies heeft gaan we wel hier zitten. En als deze dan vol is gaan we terug naar de andere.
Binnen 20 minuten, dit topic kennende.
Ik moet mijne altijd eerst nog zoeken. Kutkarwei is datquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo lang?
Ik wil gewoon ff drie keer stoten en klaar
dat gezeik altijd
Deze was eerder, daarom... topicnr 736075 om 736076.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou vooruit, omdat deze meer replies heeft gaan we wel hier zitten.
Of open je hem nog een keerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou jij m dan straks weer open willen doen als deze vol is ?
But of course. Wel even doorposten dan he, mensenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zou jij m dan straks weer open willen doen als deze vol is ?
PL weet zelfs kleine pikkies te vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik moet mijne altijd eerst nog zoeken. Kutkarwei is dat [afbeelding]
Wat een teringlijer!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn werkgever vind ook dat ik af en toe iets moet doen![]()
okéquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
But of course. Wel even doorposten dan he, mensen
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar. Hoop niet dat HW boos wordt nu![]()
Nu kan ik weer terug naar de orde van de dagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef TGT het volgende:
[..]
Arm kind. Ik zag de verwarring.. Kon t niet meer aanzien.
Wat een flapdrol is dat dan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn werkgever vind ook dat ik af en toe iets moet doen![]()
Vooral lastig als je je vergrootglas ook nog eens kwijt bent natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik moet mijne altijd eerst nog zoeken. Kutkarwei is dat [afbeelding]
Ja maar PL wil elk moment van de dag... Bij g_s kom ik op andere tijdstippen absoluut niet binnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
PL weet zelfs kleine pikkies te vinden
Goed wijfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja maar PL wil elk moment van de dag... Bij g_s kom ik op andere tijdstippen absoluut niet binnen.![]()
Die heb ik maar in mn aars gestopt. Weet ik die tenminste wel altijd te vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vooral lastig als je je vergrootglas ook nog eens kwijt bent natuurlijk.
Wat slim van je!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Die heb ik maar in mn aars gestopt. Weet ik die tenminste wel altijd te vinden.
Nu niet meer hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee maar, MissBliss, jij date aardig door, of niet ?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |